CraftWORLD
Üye
- Katılım
- 13 Kas 2020
- Mesajlar
- 66
- Puanları
- 18
Solo PK atan oyuncuların da düşünüleceği söylenmişti. Bildiğiniz üzere solo PK atabilen yegâne sınıf swift ve cure yetenekleri sayesinde assassin veya okçu. Karakterlerde swift olayını hallettiniz. Ama genel solo PK'yı düşündüğümüzde cure sıkıntısı oluşuyor.
Önerim düşmana atılan debuff'ların sürelerinin kısaltılması. 2020 yılında artık parti oyuncularının eskisi gibi iletişimsiz oynadığı düşünülemez. Partiler artık eskilere göre daha koordineli ve anlaşmalı hareket ediyorlar. Solo oyuncu zaten debuff'lı parti ile kapışamayacağı ve light feet'i olmadığı için mecbur ya kaçıyor ya da town atıyor. Kaldı ki yüksek buff ve defans veren scroll'lar bu oyunda olmayacağı için debuff sürelerinin bu kadar uzun zamanlı olmasının önemi de azalıyor. Kapışma anında düşmanın 20 30 saniye debuff'lı kalması fazlasıyla yetiyor. 2 3 dakikalık debuff süreleri gereksiz anlamsız. (Belki dengelemek adına debuff cooldown süreleri de azaltılabilir ya da düşman hasar aldığı sürece debuff süreleri uzayabilir. Hasar aldıkça üzerinizdeki debuff'lar 10 saniye birikmeyecek şekilde artabilir. Böylelikle kaçıp kurtulabilen debuff yemiş solo oyuncular haritada dakikalarca debuff'lı bir şekilde gezmezler.)
Diğer bir seçenek ise, Rise Online'da süreli town atma olayı olacağını veya hasar aldığınızda direk town atılamayacağını da düşündüğümüzde, oyuncu town atabildiği zaman debuff'ları da üstünden kalkabilir. Çünkü zaten direk town atılamayacak.
Bu fikirlerin en azından pratikte test edilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Önerim düşmana atılan debuff'ların sürelerinin kısaltılması. 2020 yılında artık parti oyuncularının eskisi gibi iletişimsiz oynadığı düşünülemez. Partiler artık eskilere göre daha koordineli ve anlaşmalı hareket ediyorlar. Solo oyuncu zaten debuff'lı parti ile kapışamayacağı ve light feet'i olmadığı için mecbur ya kaçıyor ya da town atıyor. Kaldı ki yüksek buff ve defans veren scroll'lar bu oyunda olmayacağı için debuff sürelerinin bu kadar uzun zamanlı olmasının önemi de azalıyor. Kapışma anında düşmanın 20 30 saniye debuff'lı kalması fazlasıyla yetiyor. 2 3 dakikalık debuff süreleri gereksiz anlamsız. (Belki dengelemek adına debuff cooldown süreleri de azaltılabilir ya da düşman hasar aldığı sürece debuff süreleri uzayabilir. Hasar aldıkça üzerinizdeki debuff'lar 10 saniye birikmeyecek şekilde artabilir. Böylelikle kaçıp kurtulabilen debuff yemiş solo oyuncular haritada dakikalarca debuff'lı bir şekilde gezmezler.)
Diğer bir seçenek ise, Rise Online'da süreli town atma olayı olacağını veya hasar aldığınızda direk town atılamayacağını da düşündüğümüzde, oyuncu town atabildiği zaman debuff'ları da üstünden kalkabilir. Çünkü zaten direk town atılamayacak.
Bu fikirlerin en azından pratikte test edilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Son düzenleme: