Öneri Solo PK Atan Oyuncular İçin

CraftWORLD

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
66
Puanları
18
Solo PK atan oyuncuların da düşünüleceği söylenmişti. Bildiğiniz üzere solo PK atabilen yegâne sınıf swift ve cure yetenekleri sayesinde assassin veya okçu. Karakterlerde swift olayını hallettiniz. Ama genel solo PK'yı düşündüğümüzde cure sıkıntısı oluşuyor.

Önerim düşmana atılan debuff'ların sürelerinin kısaltılması. 2020 yılında artık parti oyuncularının eskisi gibi iletişimsiz oynadığı düşünülemez. Partiler artık eskilere göre daha koordineli ve anlaşmalı hareket ediyorlar. Solo oyuncu zaten debuff'lı parti ile kapışamayacağı ve light feet'i olmadığı için mecbur ya kaçıyor ya da town atıyor. Kaldı ki yüksek buff ve defans veren scroll'lar bu oyunda olmayacağı için debuff sürelerinin bu kadar uzun zamanlı olmasının önemi de azalıyor. Kapışma anında düşmanın 20 30 saniye debuff'lı kalması fazlasıyla yetiyor. 2 3 dakikalık debuff süreleri gereksiz anlamsız. (Belki dengelemek adına debuff cooldown süreleri de azaltılabilir ya da düşman hasar aldığı sürece debuff süreleri uzayabilir. Hasar aldıkça üzerinizdeki debuff'lar 10 saniye birikmeyecek şekilde artabilir. Böylelikle kaçıp kurtulabilen debuff yemiş solo oyuncular haritada dakikalarca debuff'lı bir şekilde gezmezler.)

Diğer bir seçenek ise, Rise Online'da süreli town atma olayı olacağını veya hasar aldığınızda direk town atılamayacağını da düşündüğümüzde, oyuncu town atabildiği zaman debuff'ları da üstünden kalkabilir. Çünkü zaten direk town atılamayacak.


Bu fikirlerin en azından pratikte test edilmesi gerektiğini düşünüyorum.
 
Son düzenleme:

Siyah34

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
43
Mantıklı ama savaş alanında zaten town atmak cooldownlu olcak dendi
 

CraftWORLD

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
66
Puanları
18
Tamam işte 'town atmanın süreli olacağını düşünürsek' dedim. 'Varsayalım' demedim. Geleceği kesin olan, bilinen bir şeyi de hesaba katarsak anlamında. :D Debuff süreleri kısaltılamazsa ikinci bir seçenek olarak o fikri sundum.
 
Son düzenleme:

exzess1v

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
51
Puanları
8
Mantıklı aslında, debuff süresi dmg aldıkça saniye bazından artar maksimum 3 dakika olabilir gibi bir sistem getirilebilir.
 

CraftWORLD

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
66
Puanları
18
Mantıklı aslında, debuff süresi dmg aldıkça saniye bazından artar maksimum 3 dakika olabilir gibi bir sistem getirilebilir.
İşte o olmaz. Hasar aldıkça 10 saniye artacak. Birikmeden. Birikirse yine çok uzar mantığı kalmaz. Zaten o kadar hasara yaşayamazsın debuff'lı. Birikmeyecek. Her hasar yediğinde 10 saniyeye tekrar çıkacak. Mesela 5 saniye kaldı üstündeki debuff'ın bitmesine. Hasar aldığında yine 10 saniye kalacak. 15 olmayacak yani.

Solo oyuncu olarak bir şekilde kaçtın kurtuldun diyelim.. Debuff süresinin belli bir taban süresi olur 20 30 saniye. Hasar yemezsen uzamadan biter. Ama hasar yersen en fazla 10 saniye daha duracak işte üstünde. Hasar aldıkça 10 10 10 gidecek.
 

Thor

Üye
Katılım
17 Kas 2020
Mesajlar
35
Puanları
8
Bence de bir debuff ebediyete kadar sürmemeli. 20-30 saniye bence maksimum yeterli olacaktır.
 

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
62
Puanları
18
Solo PK atan oyuncuların da düşünüleceği söylenmişti. Bildiğiniz üzere solo PK atabilen yegâne sınıf swift ve cure yetenekleri sayesinde assassin veya okçu. Karakterlerde swift olayını hallettiniz. Ama genel solo PK'yı düşündüğümüzde cure sıkıntısı oluşuyor.

Önerim düşmana atılan debuff'ların sürelerinin kısaltılması. 2020 yılında artık parti oyuncularının eskisi gibi iletişimsiz oynadığı düşünülemez. Partiler artık eskilere göre daha koordineli ve anlaşmalı hareket ediyorlar. Solo oyuncu zaten debuff'lı parti ile kapışamayacağı ve light feet'i olmadığı için mecbur ya kaçıyor ya da town atıyor. Kaldı ki yüksek buff ve defans veren scroll'lar bu oyunda olmayacağı için debuff sürelerinin bu kadar uzun zamanlı olmasının önemi de azalıyor. Kapışma anında düşmanın 20 30 saniye debuff'lı kalması fazlasıyla yetiyor. 2 3 dakikalık debuff süreleri gereksiz anlamsız. (Belki dengelemek adına debuff cooldown süreleri de azaltılabilir ya da düşman hasar aldığı sürece debuff süreleri uzayabilir. Hasar aldıkça üzerinizdeki debuff'lar 10 saniye birikmeyecek şekilde artabilir. Böylelikle kaçıp kurtulabilen debuff yemiş solo oyuncular haritada dakikalarca debuff'lı bir şekilde gezmezler.)

Diğer bir seçenek ise, Rise Online'da süreli town atma olayı olacağını veya hasar aldığınızda direk town atılamayacağını da düşündüğümüzde, oyuncu town atabildiği zaman debuff'ları da üstünden kalkabilir. Çünkü zaten direk town atılamayacak.


Bu fikirlerin en azından pratikte test edilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Konu hakkında düşüncelerin çok güzel. Bu sebeple güncel tutulması gerektiğini düşünüyorum. Ek olarak damage yerken town atılamadığı için okçu ve asasların peşimizi bırakması adamların insafına kalıyor bu durum okçu ve asas sınıfına çok büyük avantaj sağlıyor. Server açıldığında bowlda solo oynayacak okçu ve asastan başka karakter bulunamayacak. Bu sebeple bu durum üzerine de düşünülmesi gerekiyor.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt