STR Priest ve MP Mage için Leather Zırh Drop Rehberi - Drop Oranları Serisi 2 - Sea Dragon

Nisshe

Moderator
Katılım
24 Nis 2021
Mesajlar
319
Puanları
43
Evet arkadaşlar Drop Oranı serimizin 2.'ncisindeyiz.


STR Battle Priest ve Magic Power Mageler için en düşük INT ' olan zırhları düşürebileceğiniz MOB Dorion Swamp'taki Sea Dragon'dadır. Yaklaşık 40 Dakika Okçu ile döndüğümde Fotoğtaki kırmızı çerçevede bulunan itemleri attı.

NOT: Mob'dan düşen Mage - Warrior - Rogue ve HP Basılı Priest itemlerini her düştüğünde yer kaplamasın diye çöpe attım

Ekstra olarak

+8 Branch Staff ( 5 - 6 M )
+7 Yakmalık 1 Adet İtem


40 Dakikalık bir sürede 400 Mob Kestim

Bir çok +8 İtem attı fakat +9 ' a yakmalık olarak atılamayacağı için Sea Dragon mob'una görev için gelen oyuna yeni başlamış arkadaşlara verdim.

Düşen itemlerin 2 Tanesi çift açık rünlü.




45645.png
5645645.png
 

Ekli dosyalar

  • 546456.png
    546456.png
    113.4 KB · Görüntüleme: 306

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
308
Puanları
43
Abi Allah kuran kitap din peygamber adına şu oyuna da yakmalik item saçmalığını dahil etmeyin. Yalvarıyorum size.

Onun dışında bilgi için teşekkürler, eline sağlık.
 

Arlina

Üye
Katılım
1 May 2021
Mesajlar
60
Puanları
18

Drop Oranları Serisi 2 yazmışsın 1. konunun linkini alabilirmiyiz?​

 

Nisshe

Moderator
Katılım
24 Nis 2021
Mesajlar
319
Puanları
43

Drop Oranları Serisi 2 yazmışsın 1. konunun linkini alabilirmiyiz?​

Solo Farm Drop Oranları Serisi 1- Oracle

Evet, web geliştiricisiyim

Hocam zamanında bende oyun için kendi çabımda serverlar için scriptler yazdım ama senin benden daha bilgili olduğun konusunda eminim bir kumar sistemi gibi bir sistem yapılırken belirli bi yüzdelik dilimde yapılır örnek veriyorum +5 İteme geçilirken 100 tanede 90 tanesi geçsin gibi sen +7 ' ye bir item geçirirken ne kadar çok item yakarsan bir sonrakinin geçme olasılığı yüzdesi artar benim bildiğim böyle tabi sen daha hakim olduğundan bilemiyorum belki yanlış biliyorumdur
 

whaki

Üye
Katılım
12 Nis 2021
Mesajlar
2
Puanları
3
Hocam zamanında bende oyun için kendi çabımda serverlar için scriptler yazdım ama senin benden daha bilgili olduğun konusunda eminim bir kumar sistemi gibi bir sistem yapılırken belirli bi yüzdelik dilimde yapılır örnek veriyorum +5 İteme geçilirken 100 tanede 90 tanesi geçsin gibi sen +7 ' ye bir item geçirirken ne kadar çok item yakarsan bir sonrakinin geçme olasılığı yüzdesi artar benim bildiğim böyle tabi sen daha hakim olduğundan bilemiyorum belki yanlış biliyorumdur

normalde eklentisiz bir + basma muhabbeti şöyle oluyor;
item +x geçiş yüzdesi %y.
bir random number generator fonksiyonun olur ( yanlış bilmiyorsam, öteki oyunda bunu işlemci zamanından, epoch time'ı baz alarak yapıyorlar. )
üretilen random number z olsun ve bununda 100'e modunu alınır, veya başka bir şekilde 0 ile 100 arası bir değer oluşturulur.
z ile y arasındaki ihtimal hesaplanarak, upgrade sonucu gerçekleşir.

bu mantıkla düşünüldüğünde, sen ne item yakarsan yak, hiçbir önemi yoktur.

ama Black Desert Online'da adamlar failstack yapmışlar. Ekranda yazıyor direk, basma şansın %5 diye. sen itemi bastın yandı, basma şansın %7 oluyor, bir daha yaktın, basma şansın %10 oluyor mesela. bu oranda itemin kalitesine göre yükselip artabilir tabi. böyle bir sistemde item yakmanın avantajı var.

şimdi, öteki oyun upgare'de nasıl bir metot kullanıyor belli değil, oyunun eski kodlarından falan özel bir algoritma olmadığı ortaya çıkmıştı. ROW'da da upgrade için ekstra bir algoritma düşünülmediyse, ne yakarsan yak farketmez.

sadece bir işi arka arkaya yapıyor olmak, senin başarma yüzdeni artırıyor. buna da örnek olarak şunu verebilriz, bir torba içersinde 100 misket var, 99 tanesi yeşil 1 tanesi kırmızı.
sen 1 sefer denersen %99 oranda yeşili bulacaksın, fakat arka arkaya yapılan denemelerde kırmızı olanı bulma ihtimalin artıyor. yani bu item yakmanın artısı değilde, olasılık işleminin bir sonucudur diyebiliriz. fakat BDO'da diyor ki, ilk seferde 1 tane olan kırmızıyı bulamadıysan, 2. seferki deneyişinde 98 yeşil, 2 kırmızı olarak şansını deneyebilirsin. işte burada item yakmanın avantajı ortaya çıkıyor.
 
Son düzenleme:

Nisshe

Moderator
Katılım
24 Nis 2021
Mesajlar
319
Puanları
43
sadece bir işi arka arkaya yapıyor olmak, senin başarma yüzdeni artırıyor. buna da örnek olarak şunu verebilriz, bir torba içersinde 100 misket var, 99 tanesi yeşil 1 tanesi kırmızı.
sen 1 sefer denersen %99 oranda yeşili bulacaksın, fakat arka arkaya yapılan denemelerde kırmızı olanı bulma ihtimalin artıyor. yani bu item yakmanın artısı değilde, olasılık işleminin bir sonucudur diyebiliriz. fakat BDO'da diyor ki, ilk seferde 1 tane olan kırmızıyı bulamadıysan, 2. seferki deneyişinde 98 yeşil, 2 kırmızı olarak şansını deneyebilirsin. işte burada item yakmanın avantajı ortaya çıkıyor.
Benimde bahsettiğim tam olarak o
 

MusTi

Rise Online World Mod Team
Senior Moderatör
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
823
Puanları
93
şans bu şans hepsi hurafe :D
 

NortHLord

Üye
Katılım
2 May 2021
Mesajlar
10
Puanları
3
bu konu hiç birinizin söylediği gibi değildir. php de C# da C+++ da birbirlerine benzeyen yazılım dilleridir ben php front-end ve back-end çalışıyorum biz burada oyun yaparken mt_rand fonksiyonu kullanıyoruz ki bu diğer yazılım dillerinde de aynı. mt_rand kullanımı şu şekilde ;

$GetEvent = mt_rand(0,100000); burada bir event belirledik 0 ile 100.000 arasında şimdi bu mt rand işlem yapıldığında anlık olarak 0 ile 100.000 arasında bir sayı seçecek ve aşağıda ki işlemleri gerçekleştirecek;
}elseif($GetEvent > 40000 && $GetEvent <= 50000){ -> burada event 40.000 ile 50.000 arasında 40.000 50.000 arasında gelirse item geçsin diyelim
($GetEvent > 72000 && $GetEvent <= 73000){ -> 72.000 ile 73.000 arasında gelirse de item yansın diyelim, basitleştirmek adına %1 diyebiliriz buraya yukarıda ki fonksiyona da %10 diyebiliriz...

Yani burada siz istediğniizi yakın veya yakmayın işlem gerçekleştiğinde işletim sistemi içerisinden bir sayı tutar ve belirlediğiniz mt_rand ve event kodlarına göre de verilmiş görevi uygular bu kadardır bu..
Bu tüm oyunlarda böyledir black desert da ki sistemde bu şekilde çalışır pen için 150 fail stack ile de bastığında belirli bir % vardır 10 fail stack ile pen denerken de bir yüzde vardır..
 

clubneo

Üye
Katılım
4 May 2021
Mesajlar
33
Puanları
18
bu mevzunun kumarda psikolojik bi adı vardı da aklıma gelmiyor. şöyle özetliyim. diyelim ki kırmızı ve siyah olarak 2 ihtimal var. bu ihtimallerin gelme olasılığı %50dir. 10 kere ardarda kırmızı geldiğinde söz konusu psikoloji sana artık siyah geleceğini düşündürtür. fakat değil 10 kırmızı 1000 kırmızıdan sonra bile oran aslında gene %50dir. yani temel mantığa bakarsak kaç tane item yakarsak yakalım ihtimal artmaz. itemin geçme oranı hep aynıdır.
 

BelaOkuyan

Üye
Katılım
22 Kas 2020
Mesajlar
134
Puanları
28
bende ko da item yakmanın bir sonraki iteme etki edecek sistem yazılmadığını düşünüyorum. bununda ispatları var, bencede her item basışdığında oran baştan başlıyor.
ben 5 md 7 den 3 tane +8 çıkardım. yakma falan yok. bir video var bermusu yakan adam diye, trina ile 1 çanta dolusu item yakıp raptoru +8 e son itemde geçirmiş ve onuda bes basarken yakmıştı.
 

Nisshe

Moderator
Katılım
24 Nis 2021
Mesajlar
319
Puanları
43
bu konu hiç birinizin söylediği gibi değildir. php de C# da C+++ da birbirlerine benzeyen yazılım dilleridir ben php front-end ve back-end çalışıyorum biz burada oyun yaparken mt_rand fonksiyonu kullanıyoruz ki bu diğer yazılım dillerinde de aynı. mt_rand kullanımı şu şekilde ;

$GetEvent = mt_rand(0,100000); burada bir event belirledik 0 ile 100.000 arasında şimdi bu mt rand işlem yapıldığında anlık olarak 0 ile 100.000 arasında bir sayı seçecek ve aşağıda ki işlemleri gerçekleştirecek;
}elseif($GetEvent > 40000 && $GetEvent <= 50000){ -> burada event 40.000 ile 50.000 arasında 40.000 50.000 arasında gelirse item geçsin diyelim
($GetEvent > 72000 && $GetEvent <= 73000){ -> 72.000 ile 73.000 arasında gelirse de item yansın diyelim, basitleştirmek adına %1 diyebiliriz buraya yukarıda ki fonksiyona da %10 diyebiliriz...

Yani burada siz istediğniizi yakın veya yakmayın işlem gerçekleştiğinde işletim sistemi içerisinden bir sayı tutar ve belirlediğiniz mt_rand ve event kodlarına göre de verilmiş görevi uygular bu kadardır bu..
Bu tüm oyunlarda böyledir black desert da ki sistemde bu şekilde çalışır pen için 150 fail stack ile de bastığında belirli bir % vardır 10 fail stack ile pen denerken de bir yüzde vardır..
Beynimi yaktın hocam :D
Paylaşım için Teşekkürler.
Rica ederim
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt