Tailoring, Leatherworking, Armor Smithing Eski ve Yeni Karşılaştırma

Aziz

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
743
Puanları
93
Merhaba,

4.1.0 Güncelleme yamasıyla birlikte Tailoring, Leatherworking, Armor Smithing mesleklerine güncellemeler yapıldı.

Güncelleme de en çok göze çarpan meslek ise Armor Smithing. Bunun sebebi ise üretim maliyetleri, cooldown ve üretim sürelerinin yüksek oranda düşürülmesi oldu. Bu mesleği yapan bir oyuncu, eskiye nazaran daha az maliyetle, daha kısa sürede - gathering hesaba katılmadan - üretim yapabilecek. Elbette buna oranla Üretim Tecrübe Puanı düşürülmüş. Bunun sebebi ise üretim maliyetleri ve üretim bekleme sürelerinin kısaltılması.

Üretim Maliyetleri
Eski(Tier5) Eski(Tier6)

2.jpg
1.jpg

Yeni(Tier5) Yeni (Tier6)
3.jpg
4.jpg

Güncellemeyle birlikte üretim materyalleri sınıf ayrımı olmadan tek bir havuzdan beslenebilecek. Daha önce Warrior & Rogue ile Mage & Priest sınıflarında bulunan zırhları üretmek için ayrı materyallere ihtiyaç oluyordu, artık üretim tamamen tek bir havuza toplanmış durumda.

Tier5 Üretim Tablosu :
Eski(Tek Örnek)

5.jpg

Yeni(Tek Örnek)
6.jpg


Burada dikkat etmeniz gereken husus şudur. Resimde görülen Elite Armor göğüslük ikonu simgeseldir. Yani siz Tier 5 göğüslük üretmek istiyorsanız, Elit Göğüslüğe, Tier 5 boots üretmek istiyorsanız, Elite bootsa ihtiyacınız olacaktır.
Aynı şekilde Tier6 zırh üretmeniz için imperial parçaya ihtiyacınız olacaktır. Örnek olarak gauntlet bir zırh parçası üretmeniz için, gauntlet imperial zırha ihtiyacınız olacaktır.

Tier5 & Tier 6 Set Bonusları
Eski(Tier5) Eski(Tier6)

1672993000739.png
1672993036571.png

Yeni(Tier5) Yeni(Tier6)
1672993052971.png
1672993065665.png

Set bonusları da güncellenmiş. Yukarıda ki resim sadece Tier5 ve Tier 6 için örnekleme. Diğer eşyaları yukarıda ki güncelleme linkininden ya da aşağıda ki bırakmış olduğum infografik linkinten bakabilirsiniz. Bu resimlerde bulunan bonuslar +8 set eşyaları takıldığında aktif olur. Daha düşük zırhlarda ise daha düşük bonuslar aktif olacaktır. Daha önce Tier5 ve Tier6 zırhlar, +7 olduktan sonra set bonusları aktif oluyordu. Bu durum kaldırıldı ve set bonusları +1'den itibaren aktif olacak. Aynı durum Tailoring ve Leatherworking içinde geçerlidir.

Yukarıda ki resimleri diğer leatherworking ve tailoring için yapmayacağım. Yukarıda kiler sadece birer örnekti ve tablolara nasıl bakabileceğinizle alakalı. Güncel infografik konusuna buradan ulaşabilirsiniz. Eski infografik konusuna ise buradan ulaşıp detaylı karşılaştırmayı yapabilirsiniz.

En önemli diğer hususlardan birisi ise Enchand versiyonları droplardan düşen zırhlarla fiziksel savunmasının eşitlenmesi oldu. Artık Enchand versiyon zırhlar, droptan düşenlerle aynı fiziksel savunmasına sahip olurken, crafted versiyonları ise droplardan daha düşük bir fiziksel savunma özelliğine sahip olacak.

Ayrıca artık Enchand üretme şansları da artırılmış, Tailoring %20, Leatherworking ve Armor Smithing Enchand Üretme Oranı %10'a çıkarılmış.

Tailoring, Leatherworking ve Armor Smithing mesleklerini yapan oyuncular, yeni güncelleme ile birlikte mesleklerinin değerinini daha iyi arttığını fark edeceklerdir. Özellikle Armor Smithing kısmında elit ve imperial parça istemesi, crafting ile uğraşan oyuncular ile farm ya da social takılan oyuncuların bağlarını güçlendirecek, oyun içi ticaretin daha aktif olmasını sağlayacaktır.

Armor Smithing Detaylı İnceleme Videosu

Leatherworking Detaylı İnceleme Videosu

Tailoring Detaylı İnceleme Videosu
İyi seyirler, iyi oyunlar.
 
Son düzenleme:

RickSancheZz

Üye
Katılım
14 Nis 2022
Mesajlar
1,501
Puanları
113
ayı derisini leatherworking 30 lvl olunca işleyebiliyoruz,
30 olmak için sürekli plate üretelim desen yine leatherworking 12 lvl deki plate kaskları üretebilmek için işlenmiş ayı derisine ihtiyaç var, ilginç
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt