xRaw
Üye
- Katılım
- 25 Tem 2022
- Mesajlar
- 31
- Puanları
- 8

Okçu karakterimle test için 5200 hp, 1200 def, 89 poison resist yaptım. (720 def skili + defansif takılar ile)
Bu True Damage mantıksızlığından dolayı Asas'lara karşı yine de hiç bir şey yapılamıyor. Zaten çoğu tek gezmiyor.
Stepback atıyoruz, Rush hızımız düşürüldü, uzaklaşıp, heal mana toplayamıyoruz ki dönüp bir şeyler yapmaya çalışalım.
Mevcut mekanik bu aşamada diyor ki kısaca; kaçma, yem ol karşıya zevkini ver çık.
Def / HP / Resist etkisi true damage'a karşı bu kadar etkisiz ise nasıl adil bir kapışma gerçekleşebilir?
Lütfen Test Server'ında bunu tekrar simule edin kendiniz görün.
Her MMORPG'de class'ların avantaj ve dezavantajları vardır. Fakat genel ortalamada birbirlerine karşı bariz üstünlükleri olmaz.
Bir buz mage örneğin dondurarak kaçarak assasini de warrior'u da kesebilir, okçu da yavaşlatıp, stun atıp az vursa da her karakteri kesebilmelidir.
Örnek World of Warcraft Arena maçlarına bakılabilir... Fakat biz Assasinin true damage'si ile yüzleştiğimiz anda 3sn sonra town'a gidiyoruz?
Kusura bakmayın ama bazı isimlerin yayınlarındaki serzenişlerine göre bu dengelemeler bir ileri bir geri yapılırsa,
memnun edilen karşısında ezilen çoğunluğun görmezden gelinmesi oyunun geleceğini olumsuz etkileyecektir.
Bowl'un hali ortada, boss'a bile çıkan oyuncular azaldı.
Sqadi isimli oyuncu arkadaşın şu videosunda konu detaylı anlatılmış:
Death Valley haritası zaten çok dar, SC basıp iki farm atalım, karakterimize item yapmaya çalışalım diyoruz ama yok Assas'lara karşı direnilmiyor.
8 karakterle premiumsuz sadece zindan ve savaşlara giren kitleye karşı idim, fakat sanırım şu metada en mantıklısı bu.
Bu True Damage mantıksızlığından dolayı Asas'lara karşı yine de hiç bir şey yapılamıyor. Zaten çoğu tek gezmiyor.
Stepback atıyoruz, Rush hızımız düşürüldü, uzaklaşıp, heal mana toplayamıyoruz ki dönüp bir şeyler yapmaya çalışalım.
Mevcut mekanik bu aşamada diyor ki kısaca; kaçma, yem ol karşıya zevkini ver çık.
Def / HP / Resist etkisi true damage'a karşı bu kadar etkisiz ise nasıl adil bir kapışma gerçekleşebilir?
Lütfen Test Server'ında bunu tekrar simule edin kendiniz görün.
Her MMORPG'de class'ların avantaj ve dezavantajları vardır. Fakat genel ortalamada birbirlerine karşı bariz üstünlükleri olmaz.
Bir buz mage örneğin dondurarak kaçarak assasini de warrior'u da kesebilir, okçu da yavaşlatıp, stun atıp az vursa da her karakteri kesebilmelidir.
Örnek World of Warcraft Arena maçlarına bakılabilir... Fakat biz Assasinin true damage'si ile yüzleştiğimiz anda 3sn sonra town'a gidiyoruz?
Kusura bakmayın ama bazı isimlerin yayınlarındaki serzenişlerine göre bu dengelemeler bir ileri bir geri yapılırsa,
memnun edilen karşısında ezilen çoğunluğun görmezden gelinmesi oyunun geleceğini olumsuz etkileyecektir.
Bowl'un hali ortada, boss'a bile çıkan oyuncular azaldı.
Sqadi isimli oyuncu arkadaşın şu videosunda konu detaylı anlatılmış:
Death Valley haritası zaten çok dar, SC basıp iki farm atalım, karakterimize item yapmaya çalışalım diyoruz ama yok Assas'lara karşı direnilmiyor.
8 karakterle premiumsuz sadece zindan ve savaşlara giren kitleye karşı idim, fakat sanırım şu metada en mantıklısı bu.