True Damage Dengelendi mi şimdi?

xRaw

Üye
Katılım
25 Tem 2022
Mesajlar
31
Puanları
8
Okçu karakterimle test için 5200 hp, 1200 def, 89 poison resist yaptım. (720 def skili + defansif takılar ile)
Bu True Damage mantıksızlığından dolayı Asas'lara karşı yine de hiç bir şey yapılamıyor. Zaten çoğu tek gezmiyor.
Stepback atıyoruz, Rush hızımız düşürüldü, uzaklaşıp, heal mana toplayamıyoruz ki dönüp bir şeyler yapmaya çalışalım.
Mevcut mekanik bu aşamada diyor ki kısaca; kaçma, yem ol karşıya zevkini ver çık.
Def / HP / Resist etkisi true damage'a karşı bu kadar etkisiz ise nasıl adil bir kapışma gerçekleşebilir?
Lütfen Test Server'ında bunu tekrar simule edin kendiniz görün.

Her MMORPG'de class'ların avantaj ve dezavantajları vardır. Fakat genel ortalamada birbirlerine karşı bariz üstünlükleri olmaz.
Bir buz mage örneğin dondurarak kaçarak assasini de warrior'u da kesebilir, okçu da yavaşlatıp, stun atıp az vursa da her karakteri kesebilmelidir.
Örnek World of Warcraft Arena maçlarına bakılabilir... Fakat biz Assasinin true damage'si ile yüzleştiğimiz anda 3sn sonra town'a gidiyoruz?

Kusura bakmayın ama bazı isimlerin yayınlarındaki serzenişlerine göre bu dengelemeler bir ileri bir geri yapılırsa,
memnun edilen karşısında ezilen çoğunluğun görmezden gelinmesi oyunun geleceğini olumsuz etkileyecektir.
Bowl'un hali ortada, boss'a bile çıkan oyuncular azaldı.

Sqadi isimli oyuncu arkadaşın şu videosunda konu detaylı anlatılmış:

Death Valley haritası zaten çok dar, SC basıp iki farm atalım, karakterimize item yapmaya çalışalım diyoruz ama yok Assas'lara karşı direnilmiyor.
8 karakterle premiumsuz sadece zindan ve savaşlara giren kitleye karşı idim, fakat sanırım şu metada en mantıklısı bu.
 

Platinumblack

Üye
Katılım
26 Eyl 2022
Mesajlar
17
Puanları
3
Okçu karakterimle test için 5200 hp, 1200 def, 89 poison resist yaptım. (720 def skili + defansif takılar ile)
Bu True Damage mantıksızlığından dolayı Asas'lara karşı yine de hiç bir şey yapılamıyor. Zaten çoğu tek gezmiyor.
Stepback atıyoruz, Rush hızımız düşürüldü, uzaklaşıp, heal mana toplayamıyoruz ki dönüp bir şeyler yapmaya çalışalım.
Mevcut mekanik bu aşamada diyor ki kısaca; kaçma, yem ol karşıya zevkini ver çık.
Def / HP / Resist etkisi true damage'a karşı bu kadar etkisiz ise nasıl adil bir kapışma gerçekleşebilir?
Lütfen Test Server'ında bunu tekrar simule edin kendiniz görün.

Her MMORPG'de class'ların avantaj ve dezavantajları vardır. Fakat genel ortalamada birbirlerine karşı bariz üstünlükleri olmaz.
Bir buz mage örneğin dondurarak kaçarak assasini de warrior'u da kesebilir, okçu da yavaşlatıp, stun atıp az vursa da her karakteri kesebilmelidir.
Örnek World of Warcraft Arena maçlarına bakılabilir... Fakat biz Assasinin true damage'si ile yüzleştiğimiz anda 3sn sonra town'a gidiyoruz?

Kusura bakmayın ama bazı isimlerin yayınlarındaki serzenişlerine göre bu dengelemeler bir ileri bir geri yapılırsa,
memnun edilen karşısında ezilen çoğunluğun görmezden gelinmesi oyunun geleceğini olumsuz etkileyecektir.
Bowl'un hali ortada, boss'a bile çıkan oyuncular azaldı.

Sqadi isimli oyuncu arkadaşın şu videosunda konu detaylı anlatılmış:

Death Valley haritası zaten çok dar, SC basıp iki farm atalım, karakterimize item yapmaya çalışalım diyoruz ama yok Assas'lara karşı direnilmiyor.
8 karakterle premiumsuz sadece zindan ve savaşlara giren kitleye karşı idim, fakat sanırım şu metada en mantıklısı bu.
Sen kimsin ya pis okçu charını fulle 400-500 vurmaya devam et (!) :D Asas abilerinin yakında bütün skillerini 10 k damge atacak hale getirip her kill aldığında da 10 dakika ölümsüzlük pasifi gelecek. Şaka bir yana bu durum çok uzun zamandır var ve çözüm getirmemekte ısrarcılar. Sebebi ise o bahsettiğin bazıları 4-5 pt içinden 6-7 adam kesip çıkamadıkları için hala ağlıyorlar. Bir de üstüne 300 liralık charla ölmemeyi bekliyorlar falan diyorlar :D . Boşa demiyorum yönetim sağolsun okçular elalemin maskarası konumundan 1mm öteye gidemez.
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
958
Puanları
93
Assaslar oyunun gariban kesimi. Adamların tek atma skilleri yok daha. Lutfen uzerlerine gitmeyin.
 

Nart

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
374
Puanları
63
Attığın Video'ya eleştirim;

Okçu classı bahsettiğin özellikler düşünülerek güçlendirilirse herkes okçu oynar ve oyun amacından sapar, başka oyuncu kalmaz.(Daha önce yaşandı) Okçu sınıfı bu aşamada zayıf kalmalı çünkü z1'den ok sallamak çok basit. Ha ilerde okçu iç içe toplanıp zden oynamaktan farklı bir hale gelir ve zorlaştırılırsa okçu sınıfı tabi ki hakettiği buffları alacaktır.
 

Opus Magnum

Üye
Katılım
8 Eyl 2022
Mesajlar
195
Puanları
43
Okçular partice oynansın diye bir job, solo olarak çöp. Okçu görünce açıkçası içime su serpiliyor.

Partimde full item bir okçu yerine ortalama bir asas görmeyi tercih ederim. Daha önce dediğim gibi "farmını okçuyla kas, pvp de asasa dön" benim kafamda okçu deyince bu canlanıyor.

Bu job solo oynamak isteyenlere göre değil, öyle olursa zaten amacından sapar başka bir hale gelir. Zorlayıp yapmak isteyene de emeklerini sunmaz. Dediğim gibi utility yönü daha baskın olmalı ama o da pek yok gibi.
 

Platinumblack

Üye
Katılım
26 Eyl 2022
Mesajlar
17
Puanları
3
Attığın Video'ya eleştirim;

Okçu classı bahsettiğin özellikler düşünülerek güçlendirilirse herkes okçu oynar ve oyun amacından sapar, başka oyuncu kalmaz.(Daha önce yaşandı) Okçu sınıfı bu aşamada zayıf kalmalı çünkü z1'den ok sallamak çok basit. Ha ilerde okçu iç içe toplanıp zden oynamaktan farklı bir hale gelir ve zorlaştırılırsa okçu sınıfı tabi ki hakettiği buffları alacaktır.
Aynen ya haklısın 4 pt adamın içine girip kesemediğiniz için çok güçlüydü. 4 pt mage olsa adamlar 4 parti ya dersiniz. Bu argümanınızın saçmalığını anlamınız için lütfen bir okçu char dizin sizden daha düşük itemli bir asas ile vs atın lütfen. Başka bir konunun altında 3 okçu beni kovalayıp kesemediler ne güldüm hahaha yazmışlardı. Durumun vehametini anlatır nitelikte bir yorumdu. Bu yoruma rağmen (yani 3 asasla-warriorla-mage ile bir adamı kovalayıp kesemediğinizi düşünün) hala güçsüz kalmalı diyorsanız eğer gerçekten oyunun gelişimini desteklemiyorsunuz demektir. Hiç bir okçu 1 k damage i 36-40 range den atalım demiyor ama o kadar dizili charların 400-500 damge atması ve bunun hiç bir biçimde stabil olmamasını da desteklemiyor doğal olarak. 2k-2.1k apli charlar var bu damage i atan. Lütfen biraz objektif bakın olaylara. Çer çöp asaslar bile slide ata ata gayet kesebiliyor (hani diyorsunuz ya z 1 yapmak kolay diye 3-5 kombo da işlevsiz yani). Şimdi siz buna da o zaman da yakınına giremeyiz dersiniz. Okçudan istediğiniz oynanmaması sanırım. Eğer böyle bir gayeniz varsa atın ticket ı kaldırın archer jobunu biz de bırakalım oyunu.

DN: Hiç bir mmorpg oyununda hiç bir zaman archer ya da archer a denk gelen hunter sınıfı bu kadar ezik bir durumda değildir.
DN 2: Hemen hemen her oynadığım mmorpg de çoğunlukla solo ya da duo oynamışımdır fakat hiç birinde bu kadar çaresiz eli kolu bağlı kesilmeyi beklememişimdir.
Okçular partice oynansın diye bir job, solo olarak çöp. Okçu görünce açıkçası içime su serpiliyor.

Partimde full item bir okçu yerine ortalama bir asas görmeyi tercih ederim. Daha önce dediğim gibi "farmını okçuyla kas, pvp de asasa dön" benim kafamda okçu deyince bu canlanıyor.

Bu job solo oynamak isteyenlere göre değil, öyle olursa zaten amacından sapar başka bir hale gelir. Zorlayıp yapmak isteyene de emeklerini sunmaz. Dediğim gibi utility yönü daha baskın olmalı ama o da pek yok gibi.

Parti olarakta çok efektif değiller merak etmeyin. Farmını okçu ile yaptan kastınız dv dışında sanırım çünkü dv de okçu farm da atamaz gelir 3 gblik asas 50-60 gblik okçunun gayette içinden geçer. Oyunda herhangi bir job solo oynanıyorsa her jobun solo oynanabilir halde olması gerekir (support sınıflar haricinde). Yani bu oyunda herhangi bir sınıf solo oynanabilir bir durumdaysa ki asaslar gayette solo oynanabilir bir durumda warrior da solo oynayabilmeli mage de oynayabilmeli bp de oynayabilmeli okçu da oynayabilmeli. Her job un kendi içinde avantajları ve dezavantajları olmalı.
 

xRaw

Üye
Katılım
25 Tem 2022
Mesajlar
31
Puanları
8
uzun uzun yazdım yine de boş, şu rush'ı %10a düşürün de yetenek dolu pk'larından zevk almaya devam etsinler. stepback cd'si de 2dk nedir çok kısa, 10dk olmalı.
hangi ırkın assas'ı çoksa dv'de, tüm farm slotlarına o ırk çöküyor. ne güzel dengeleme ama. pardon blue dragon pendant piyasası önemliydi dimi.......
assas'a bp, dv'ye boşa harcanmış sc lazım.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt