Okuduğunuz bir çok makale ve bilgilendirme içeriği doğru fakat Unreal Engine geliştirilebilir ve 100'den fazla oyuncuya ev sahipliği yapabilecek bir oyun motoru. Alfa 1.0 testlerinde oyuna binlerce kişi erişim sağlayabildi. Alfa 1.0'ın temel amacı oyuncuları aşamalı şekilde sunucuya dahil etmek, kalabalık ortamlarda alınan reaksiyonlar ve stress testlerini gerçekleştirmekti. Bahsedildiği gibi 100 den fazla oyuncunun aynı noktada buluşması ile oluşan fps düşüşleri ve drop problemleri meydana geldi. Meydana gelen hataların, problemlerin, donmaların, takılmaların kaynakları kontrol edilmeye başlandı hatta Alfa 1.0 sürecinde ciddi iyileştirmeler yapılarak fps artışları da elde edildi.
Optimizasyon geniş bir konu ve oyunun her sürecinde hatta oyun açıldıktan sonra bile devam edecek bir konu. Alfa 2.0 süreci için fps konusunda ciddi iyileştirmeler yapıldı ve yapılmaya devam ediyor.
Son yapılan çalışmalara aşağıda bıraktığım linkten ulaşabilir ve inceleyebilirsiniz.
Alfa Öncesi Bilgilendirme
İyi forumlar.