Öneri Vuruş Hissiyatı Oluşturmak İçin

GİL-GALAD

Üye
Katılım
22 Nis 2021
Mesajlar
66
Puanları
33
-Karakterler karşı ırka atak yaptığında vuruş hissiyatında bir zayıflık olduğunu hissettim.
Vuruşları daha hissiyatlı hale getirmek adına naçizane önerim, düşmana vurduktan sonra düşmanın HP barındaki can oranı önce bizim vurduğumuz hasar (damage) kadar farklı bir renk tonu ile belirdikten sonra o seviyeye kadar düşsün. Biz de düşmana verdiğimiz hasarı vurduğumuz skiller ile daha hissedilir olarak fark edebilelim.(Örnek A)

hp.png
(Örnek A)

-Bir diğer husus ise karakterlerin zırhları müthiş dizayn edilmiş ancak karakter üzerinde kendini tam olarak göstermiyor, bu durumun karakterin çok ufak bir miktar daha ölçek açısından büyütülerek çözülebileceği düşüncesindeyim.

Arkadaşlar vuruş hissiyatı ile ilgili düşünce ve önerilerinizi bu başlık altında toplayabilirsiniz.

Hayırlı Forumlar.
 

pinkishorange

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
33
Puanları
18
Ben de bunu söyleyecektim ama yalnız olmadığımı öğrendim iyi oldu. Söylediklerinizin yanı sıra can barındaki değişim partideki üyelerin canlarının gösterildiği yerde de aynı şekilde olabilir. Çünkü takım arkadaşıma birisi vurduğunda takım arkadaşımın canı azalmaya başlıyor ama tek yiyip yemediğini anlayamıyorum. Çok uğraştıracak bir şey olduğunu düşünmüyorum, umarım yaparlar.
 

Isildur

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
58
Puanları
18
Ben de bunu söyleyecektim ama yalnız olmadığımı öğrendim iyi oldu. Söylediklerinizin yanı sıra can barındaki değişim partideki üyelerin canlarının gösterildiği yerde de aynı şekilde olabilir. Çünkü takım arkadaşıma birisi vurduğunda takım arkadaşımın canı azalmaya başlıyor ama tek yiyip yemediğini anlayamıyorum. Çok uğraştıracak bir şey olduğunu düşünmüyorum, umarım yaparlar.
Evet dediğin gibi kolayca eklenebilecek bir özellik ancak vuruş hissiyatı için oldukça etkili
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
296
Puanları
43
Asas skillerinde bıçağı savurduğu yönde havayı kesmesi gibi efektler getirilebilir. Fruit Ninja'da ki gibi çizgisel. Skill animasyonları aynı kalırsa nasıl efekt olur hayal gücüm yetmiyor. Anlayan varsa bu konuda geliştirici takımına yardım etsin arkadaşlar.
 

GİL-GALAD

Üye
Katılım
22 Nis 2021
Mesajlar
66
Puanları
33
Asas skillerinde bıçağı savurduğu yönde havayı kesmesi gibi efektler getirilebilir. Fruit Ninja'da ki gibi çizgisel. Skill animasyonları aynı kalırsa nasıl efekt olur hayal gücüm yetmiyor. Anlayan varsa bu konuda geliştirici takımına yardım etsin arkadaşlar.
Mantıklı bir öneri.Bu vuruş hissiyatının ne yapıp edip geliştirilmesi lazım.Bu konuda fikri olan arkadaşlar katkı sağlasın şu başlığa da Geliştirici ekibe bir fikir olsun.
 

tatar889

Üye
Katılım
25 Nis 2021
Mesajlar
65
Puanları
18
vurus hissiyatina katiliyorum ve ses de koyulmamis bunlar cozulur diye umid ediyorum
 

Jackass

Üye
Katılım
21 Şub 2021
Mesajlar
134
Puanları
43
Hepsine katılıyorum zırhlar güzel ama karakterin üstünde çorba gibi duruyor
 

Mystic

Yönetici
Game Developer
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
85
Puanları
33
-Karakterler karşı ırka atak yaptığında vuruş hissiyatında bir zayıflık olduğunu hissettim.
Vuruşları daha hissiyatlı hale getirmek adına naçizane önerim, düşmana vurduktan sonra düşmanın HP barındaki can oranı önce bizim vurduğumuz hasar (damage) kadar farklı bir renk tonu ile belirdikten sonra o seviyeye kadar düşsün. Biz de düşmana verdiğimiz hasarı vurduğumuz skiller ile daha hissedilir olarak fark edebilelim.(Örnek A)

Ekli dosyayı görüntüle 2445 (Örnek A)

-Bir diğer husus ise karakterlerin zırhları müthiş dizayn edilmiş ancak karakter üzerinde kendini tam olarak göstermiyor, bu durumun karakterin çok ufak bir miktar daha ölçek açısından büyütülerek çözülebileceği düşüncesindeyim.

Arkadaşlar vuruş hissiyatı ile ilgili düşünce ve önerilerinizi bu başlık altında toplayabilirsiniz.

Hayırlı Forumlar.
Merhaba, ilerleyen süreçlerde verdiğiniz hp bar örneği üzerinde çalışma yapacağız. Keyifli oyunlar
 

Lolgamelol2

Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
454
Puanları
63
Merhaba, ilerleyen süreçlerde verdiğiniz hp bar örneği üzerinde çalışma yapacağız. Keyifli oyunlar
Part barıdaki HP ler hasar yediğinde bir anda inmesi çok kötü bir durum part oyuncusunun ölüp ölmediğini bile anlayamıyoruz HP’si azalıyor hiç farkedemiyoruz bir anda inmesi yerine azalarak inmesi daha belirgin olur part list daha belirgin hale getirilmeli Renklerin parlaklığı artırılmalı
 

ROLeveLDesign

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
52
Puanları
17
Warriorun havayı kesmesi gibi bir animasyonu mevcut, bunlar göze oyun içi karakterlerin ölçülerin düşük yansıdığı için gözümüz önemsemiyor, bende etkileri bu. En uzak noktadan bakıldığında ekranda hacimli karakter ve animasyonlar yer alırsa aşılabilir.
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
296
Puanları
43
7 ay geçti halen bir çalışma göremedik.
Dur kanka vs atmamız lazım turnuva lazım. Mesela damage yiyince karakter ah bile demiyor. Oh da demiyor. Titreme bile olmuyor. Kocaman ejderha bi koyuyor karaktere of diyorum. Karaktere bakıyorum gıdıklanmıyor bile.

Ama bunlar önemsiz ayrıntılar mesele turnuva hatta daha da önemlisi kaç vs kaç yapmamız gerektiği. Biz de burda boş boş seyler yazıyoruz. Vs eventi başlasa da izlesek çok heycanla bekliyorum elim ayağım tutmuyor iple çekiyorum vs eventi vs eventi süper. Bence bu fikri ortaya atan geliştiriciye üst kademe yöneticilik falan verimelo hatta kardan pay almalı. Adam hakediyor arkadaş.
 

HERO

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
267
Puanları
43
Yönetim hatta yapmiyor, adamlarin illa bi plani vardir, neden bunlari önceye aldiklarini.
VS turnavasi da yönetim vuruş dengeleri gösterir. Itemli vs itemsiz Player, hangi class nekadar dmge vuriyor kime karşi v.s.
Aklima sadece bu mantıkli geliyor,
Yani bunlari incelemeseler gercekden şaşarim neden bunu yapdiklarini
 

Justice

Yönetici
Game Designer
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
422
Puanları
93
Dur kanka vs atmamız lazım turnuva lazım. Mesela damage yiyince karakter ah bile demiyor. Oh da demiyor. Titreme bile olmuyor. Kocaman ejderha bi koyuyor karaktere of diyorum. Karaktere bakıyorum gıdıklanmıyor bile.

Ama bunlar önemsiz ayrıntılar mesele turnuva hatta daha da önemlisi kaç vs kaç yapmamız gerektiği. Biz de burda boş boş seyler yazıyoruz. Vs eventi başlasa da izlesek çok heycanla bekliyorum elim ayağım tutmuyor iple çekiyorum vs eventi vs eventi süper. Bence bu fikri ortaya atan geliştiriciye üst kademe yöneticilik falan verimelo hatta kardan pay almalı. Adam hakediyor arkadaş.

Merhaba,

Turnuva gibi etkinliklerin de test edilmesi ve en azından büyük hatalarından arındırılması gerektiğini, onunla ilgilenecek arkadaşlarımızın müsait olduğunu ve bu süreçte herkesi en verimli şekilde kullanmayı düşündüğünüz için yönetici oluyorsunuz. Aksi halde hiç turnuva veya etkinlik yapmış olmayalım ve resmi sürümden sonra bu tarz bir etkinliği ilk defa yaparak bir sürü hata ile karşılaşalım ve amatör bir görüntüyü o aşamada sergileyelim, değil mi? Kaldı ki turnuva işiyle geliştirici ekip uğraşmayacak şekilde etkinlik düzenlenecek.

Sevgiler
 

Lolgamelol2

Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
454
Puanları
63
bu sistem ne zaman gelecek oyuna vuruş hissiyatı istiyorsanız bir an önce getirin bu sistemi artık
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt