JaxSui
J

Bu kadar eksiği olan bir oyunun nisan ayına yetişeceğine ben pek imkan vermiyorum. Maalesef.
bunu dersen ayıp edersin 7 Ay önceki Rise Online ve Şuan çekilen Rise Online videolarını izlemeni tavsiye ederim aradaki farkı çok rahatlıkla anlayabilirsin.7 ay geçti halen bir çalışma göremedik.
Kesinlikle. En azından kafasını sağa sola kaçırabilir.Skil kullandıktan sonra vuruş efektleri ve kime skil atılıyor ise o kişinin hasar aldığı için bir tepkisi olmalı sendelemek sarsılmak vs gibi gibi
Oyunu oynamadığın belli yaratığa vurdunmu üzeri kırmızımlaşıyor zatemArkadaşlar PVE veya PVP olsun, nereye kime vurursan vur, karşıda hasar aldığına dair hiçbir belirti olmuyor.
Bu öneriler çok güzel ama bunların yanında Allah aşkına yaratığa vurduğumda bir rengi kırmızımsı yanıp sönsün, ne bilim az kafası filangeriye gitsin gelsin, Ne bilim ah-uh ses çıksın, Kullandığım iteme göre kılıç sesi, zırh kesme sesi, et kesme sesi filan çıksın.
Arkadaşlar bu konuştuğumuz olay bir oyundaki en temel ihtiyaç. O o kadar detaylı zırh tasarlanmış, oyuna 50 tane binek tasarlanmış, ama hissiyat sıfır.
Skill basıyorum binek altıma geliyor. Ne o kadar iğrenç bir şey bu. Skille basınca eller ağza gitsin ıslık sesi çıksın, Binekte yavaşça görünsün hiçten gelir gibi. Bu çok daha hissiyatlı olur.
Ayrıca bu söylediklerim bu oyun motorunda yapılabilecek çok basit şeyler gerçekten. Yetkililer bir an önce bunlar ile ilgilenmeli.
Daha kitle çekemeyen skiller düzenleniyor ediliyor. Oyunda his yok his.
Şu arkadaşın söylediği sistemi getirseler vuruş hissiyatı büyük ölçüde artıracak ama bir türlü getiremediler.-Karakterler karşı ırka atak yaptığında vuruş hissiyatında bir zayıflık olduğunu hissettim.
Vuruşları daha hissiyatlı hale getirmek adına naçizane önerim, düşmana vurduktan sonra düşmanın HP barındaki can oranı önce bizim vurduğumuz hasar (damage) kadar farklı bir renk tonu ile belirdikten sonra o seviyeye kadar düşsün. Biz de düşmana verdiğimiz hasarı vurduğumuz skiller ile daha hissedilir olarak fark edebilelim.(Örnek A)
Ekli dosyayı görüntüle 2445 (Örnek A)
-Bir diğer husus ise karakterlerin zırhları müthiş dizayn edilmiş ancak karakter üzerinde kendini tam olarak göstermiyor, bu durumun karakterin çok ufak bir miktar daha ölçek açısından büyütülerek çözülebileceği düşüncesindeyim.
Arkadaşlar vuruş hissiyatı ile ilgili düşünce ve önerilerinizi bu başlık altında toplayabilirsiniz.
Hayırlı Forumlar.
5 yıldır bir gelişen bir oyunda oyuncuya vurulduğunda tepki vermesi hangi yılda eklenmesi gerekirdi kanka? ya da kaçıncı günde?Arklar anlamadığınız birşey var bu oyun 5 yıldır geliştiriliyor yani süreç ciddi anlamda yavaş ilerliyor o yüzden fikirlerinizi bir kenara yazın zamanı gelince söylersiniz
Ekip anladığım kadarıyla yapımcı ile belirledikleri konular üzerinde çalışıyorlar bizim düşündüğümüz konulara gelmeleri zaman alıyor 1 aylık etkinlik süresince gelen yenilikleri izlersen sorunun cevabını alırsın5 yıldır bir gelişen bir oyunda oyuncuya vurulduğunda tepki vermesi hangi yılda eklenmesi gerekirdi kanka? ya da kaçıncı günde?
Abicim dmg yiyince belden bi titreme ve hafif esneme animasyonu eklemek 15 dk sürmez.Ekip anladığım kadarıyla yapımcı ile belirledikleri konular üzerinde çalışıyorlar bizim düşündüğümüz konulara gelmeleri zaman alıyor 1 aylık etkinlik süresince gelen yenilikleri izlersen sorunun cevabını alırsın