İyi günler 9aydır şikayet ettiğimiz konuyu biraz olsun toplamışlar. Warriorun atağı biraz arttırılmış yalnız hala bp den az vuruyor neye göre ?
Hem aynı ap ile hemde saniye başına vurduğu hasara göre
0.5cd ve daha fazla hasar
0.8cd ve daha az hasar
Sizce
Maximum 2500hp sc ve 300ac ile gezmek zorunda olan bir adamın karşısında
3000buff 350ac 30str %50kitap restore heal 2k,4k heal mana reg , yerine göre war sc hariç daha uzaktan vurma , torture , db , atak kırma ve bunların alanları , magical resistans , daha az manayla daha yüksek hasar çıkarma , ve daha yazmaya üşendiğim bir çok özelliklerinin yanında işte eksiler (armoru az) okadar
2-3gb lik bir çarla 10gb lik warrioru yatıran bp
Buna karşılık warrior da +ne var ?
Armoru fazla
Armoru fazla haliyle bile adam benim ona (düşük armora) vurduğumdan fazlasını vuruyor bana(yüksek armora)
Armorlarda doğru çalışmıyor o oda ayrı konu.
bugüne kadar herkez asas şöyle böyle dedi true damage hatası yüzünden adamlar def can takıları takıyorlardı o yüzden böyleydi kısmen bunu çözdüler.
ama ozamanda diyordum şimdide diyorum oyunum tüm dengesini alt üst edenler asaslar değildi şimdide değil. Bu sınıf BP. Bu oyunu yapan düşünen ekip eski bp hayranı heralde bu özelliklerin hepsi benzer oyundada vardı ama o karakter isteğe bağlı farm atmak için pve haritalarında kullanılmak için öyleydi ve öylede kullanılıyordu. Burda pvp haritası bp dolu bunca özellil tek bir adamda toplanmaz toplanırsa dengeden bahsedilemez.
basit bir demge formülü bunu herkez bilir ve her oyunda bu böyledir
Yüksek hasar çıkaran armoru zayıtır (asas)
Uzaktan vuranın damagesi zayıfır (okçu)
Göğüs göğüse çarpışmada warrior dayanıklıdır bu işi yapması gereken sınıftır. Göğüs göğüse bir bp nin hakkından gelemeyen sınıf ne işe yarar ?
önerilerime geçiyorum
-Warriorun passive def %10skili %20ye çıkarılmalı buna paralel %25 def giden de %40olmalı
-smite hasar artırılarak insanları atağa yönlendirmek yetersiz esas kaynağa gidilmeli adamın atağı arttırılmalı tek skili diil tüm skilleri 60skili kullanmak isteyende kullanacak
-bugku olan skilleri anlatmayacağım henüz
Bu saydığım iki madde ile oyunda denge biraz daha oluşabilir
Bp için yapılacak şeyse atağı düşürülmeli. Moblara karşı zayıflamaması için silahına monster yüzdesi eklenir olur biter. Ama pvpde karşı ırka bu denli parçalayıcı bir kuvvetinin olmaması lazım bp savaş çarı değildir pve çarıdır
Hem aynı ap ile hemde saniye başına vurduğu hasara göre
0.5cd ve daha fazla hasar
0.8cd ve daha az hasar
Sizce
Maximum 2500hp sc ve 300ac ile gezmek zorunda olan bir adamın karşısında
3000buff 350ac 30str %50kitap restore heal 2k,4k heal mana reg , yerine göre war sc hariç daha uzaktan vurma , torture , db , atak kırma ve bunların alanları , magical resistans , daha az manayla daha yüksek hasar çıkarma , ve daha yazmaya üşendiğim bir çok özelliklerinin yanında işte eksiler (armoru az) okadar
Buna karşılık warrior da +ne var ?
Armoru fazla
Armoru fazla haliyle bile adam benim ona (düşük armora) vurduğumdan fazlasını vuruyor bana(yüksek armora)
Armorlarda doğru çalışmıyor o oda ayrı konu.
bugüne kadar herkez asas şöyle böyle dedi true damage hatası yüzünden adamlar def can takıları takıyorlardı o yüzden böyleydi kısmen bunu çözdüler.
ama ozamanda diyordum şimdide diyorum oyunum tüm dengesini alt üst edenler asaslar değildi şimdide değil. Bu sınıf BP. Bu oyunu yapan düşünen ekip eski bp hayranı heralde bu özelliklerin hepsi benzer oyundada vardı ama o karakter isteğe bağlı farm atmak için pve haritalarında kullanılmak için öyleydi ve öylede kullanılıyordu. Burda pvp haritası bp dolu bunca özellil tek bir adamda toplanmaz toplanırsa dengeden bahsedilemez.
basit bir demge formülü bunu herkez bilir ve her oyunda bu böyledir
Yüksek hasar çıkaran armoru zayıtır (asas)
Uzaktan vuranın damagesi zayıfır (okçu)
Göğüs göğüse çarpışmada warrior dayanıklıdır bu işi yapması gereken sınıftır. Göğüs göğüse bir bp nin hakkından gelemeyen sınıf ne işe yarar ?
önerilerime geçiyorum
-Warriorun passive def %10skili %20ye çıkarılmalı buna paralel %25 def giden de %40olmalı
-smite hasar artırılarak insanları atağa yönlendirmek yetersiz esas kaynağa gidilmeli adamın atağı arttırılmalı tek skili diil tüm skilleri 60skili kullanmak isteyende kullanacak
-bugku olan skilleri anlatmayacağım henüz
Bu saydığım iki madde ile oyunda denge biraz daha oluşabilir
Bp için yapılacak şeyse atağı düşürülmeli. Moblara karşı zayıflamaması için silahına monster yüzdesi eklenir olur biter. Ama pvpde karşı ırka bu denli parçalayıcı bir kuvvetinin olmaması lazım bp savaş çarı değildir pve çarıdır
Son düzenleme: