Warrior Silahlarda Vuruş Mesafesinin Öncelikli Tercih Hâline Gelmesi Ve Axe-Sword Sınıfının Tercih Dışı Kalması

Lawizha Winchetzui

Üye
Katılım
2 Nis 2023
Mesajlar
21
Puanları
3
Silâhlarda vuruş mesafesi muhabbetinden dolayı, unique ve epik birçok axe ve sword sınıfı silâhının (Overseer, Axe of Destruction, Hand axe of Minotaur,Arch Sword,Jeremias Claymore vb.), tercih edilmediğinden dolayı fiyatları gün geçtikçe malesef biraz daha düşüyor. Kaleb, War scythe, Lance of the champion tarzı spear silâhların ise fiyatları gün geçtikçe artmakta. Savaş alanında oldukça yavaş kalan warrior oyuncuları ise mantıken rakibe biraz daha vurma şansını arttırabilmek için spear tarzı silâhlara yöneliyor. Bu olumsuz durumu düzeltmek için neler yapabiliriz sizce, axe silâhlara hak ettiği şekilde bonus düzenlemesi mi getirilmeli, yoksa vuruş mesafesi biraz daha arttırılmalı mı? Silahın mesafesine değil de, bonusuna ve atağına göre item fiyatlandırmaları yapılmalı diye düşünüyorum. Yoksa bunca item çeşitliliğine rağmen, oyun belli başlı itemler üzerinden dönecek.
 
Son düzenleme:

FasaFiso

Üye
Katılım
2 Nis 2023
Mesajlar
52
Puanları
18
Tek tip silah modeli oldu iyice rangesi yüksek olan itemler değer görüyor axe sword gibi itemler çöp sınıfına konunuyor.
 

Lawizha Winchetzui

Üye
Katılım
2 Nis 2023
Mesajlar
21
Puanları
3
Tek tip silah modeli oldu iyice rangesi yüksek olan itemler değer görüyor axe sword gibi itemler çöp sınıfına konunuyor.
Adam item alırken "fazladan bir tane vursam yeterli" diyor, silahlardaki can alıcı bonusları ise kimse önemsemiyor. Oysa ki savaşlarda silah bonuslarının daha çok ön planda olması gerekir. Bunun dengesinin en kısa zamanda sağlanması gerek diye düşünüyorum. Sword kullanmadım, onda da mesafe sorunu var sanırım. Savaş hikayelerinde en önemli silahtır kılıç, önemsiz hale gelmesi bizleri üzüyor.
 

AtiRyan

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
21
Puanları
3
Silahlarin mesafe oranı hala bozuk mu bilmiyorum denemedim fakat düzeldiyse bile tek tip warrior silahlarının revançta olması karşı priest için güzel bi şey olacak.
Yani oyun ilerleyen dönemlerde ANTI DEFANCE (SPEAR, AXE, SWORD vs) takıların girmesiyle tek tip silah seçimini warriorlar için iptal edecek. İyi bi kompozisyon oluşturmak isteyen warrior partiler mecburen aralarında bölüşmek zorunda kalacak aksi takdirde karşı TP mage i veyahut Priesti düşürebilecek atak gücüne sahip olamayacak.
Anti takıların gelmesiyle istenilen şey dolaylı yoldan olacaktır.
 

DanielBo2z

Yeni Üye
Katılım
26 Haz 2023
Mesajlar
6
Puanları
3
bildiğim kadarıyla şuan polearm menzili sword ile aynı test etmiştik 2 hafta önce falan eğer düzeltmedilerse. polearm 2.5m olması gerekirken 2m menzili var yani sword ile aynı.
 

DeadLegion

Üye
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
264
Puanları
43
Asil sacmalik menzilin skillerde degil de silahta olmasi. Bazi skillerin menzili uzun olur bazi skillerinki kisa olur silahta menzil kisitlamasi olmaz.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt