Tahminimce oyunun azımsanmayacak bir kısmının BP olmasından dolayı nerf geldikten sonra gelecek tepkilerden ve oyuncu kaybından dolayı, BP gücü konusunda bir açıklama yok ve çekince var. Kanımca aynı durum warriorların da kaybedilmemesi için scream - ayak kırma oranındaki artışta da gözüküyor (warriorların scream - ayak kırma oranlarına tepki göstermesinden dolayı bildiğim kadarıyla buff geldi). Resist fark etmeksizin slow skilleri ''bence'' olması gerektiğinden çok fazla. Tabii ki herkes için durum aynı olmayabilir. Bu benim kendi fikrim.
Şuan ki gücüne bakıldığında ortalama olarak eşit itemlerde bir BP ve herhangi bir jobun vssinde herhangi bir jobun BP'yi kesmesinin mümkünatı yok. Diğer jobun itemli olması durumunda bile görev silahlı bir BP eğer statları doğru verdiyse kesinlikle vsyi kazanacaktır. Tabii ki BP güçlü bir klas, damagesi yüksek ve bu damage fazlalığı karşılığında defansından ve canından fedakarlık yapan bir klas ama diğer joblara göre bu kadar güçlü olması çok absürt bir durum. Umarım ileride ortak bir noktada buluşulabilir.
İyi oyunlar, iyi forumlar.