Warrior Zehir Skilleri (52-70)

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
958
Puanları
93
Warrior zehir skillerindeki (kanatma skilleri) hatadan bahsetmek istiyorum;

Skiller şu şekilde;

52 zehir skili; %200 hasar + 500 zehir hasarı 20 saniyede verir. CD: 20 saniye
70 zehir skili; %250 hasar + 1000 zehir hasarı 10 saniyede verir. CD: 60 saniye

Öncelikle %200 hasar vs %250 hasar farkına baktım.

Düşük hasarlarda %200 skili daha çok vuruyor. 52 skilinin 350 vurduğu yerde 70 skili 200 vuruyor. 700 civarı hasarda skiller dengeleniyor. Sonrasında 70 skili fazla vurmaya başlıyor. Fakat öyle ahım şahım fark yok. 52 skili 1900 vuruyorsa 70 skili 2200 vuruyor. %10-15 civarı bir fark yani. Pvp de ztn bu skiller 500 üzeri zor vururlar. 500 kusur hasarda da 52 skili fazla vuruyor :) Buradan anlaşılacağı üzere 52 skilinin ek hasar özelliği mevcut.

Gelelim zehir hasarlarına;
Her iki skilin zehir süreleri 30 saniye... Biri 20 biri 10 saniye yaziyor fakat her ikiside 30 saniye :) 52 skili 30 saniyede 500 zehir hasarı vuruyor. 10 defa 50 damage.
70 skili 30 saniyede 1000 zehir hasarı vuruyor. 10 defa 100 damage.

Kullanmaya değer skiller mı acaba? Umarım hatalar en kısa sürede duzeltilir.
 
Son düzenleme:

abuzer

Üye
Katılım
20 Haz 2022
Mesajlar
76
Puanları
18
Warrior zehir skillerindeki (kanatma skilleri) hatadan bahsetmek istiyorum;

Skiller şu şekilde;

52 zehir skili; %200 hasar + 500 zehir hasarı 20 saniyede verir. CD: 20 saniye
70 zehir skili; %250 hasar + 1000 zehir hasarı 10 saniyede verir. CD: 60 saniye

Öncelikle %200 hasar vs %250 hasar farkına baktım.

Düşük hasarlarda %200 skili daha çok vuruyor. 52 skilinin 350 vurduğu yerde 70 skili 200 vuruyor. 700 civarı hasarda skiller dengeleniyor. Sonrasında 70 skili fazla vurmaya başlıyor. Fakat öyle ahım şahım fark yok. 52 skili 1900 vuruyorsa 70 skili 2200 vuruyor. %10-15 civarı bir fark yani. Pvp de ztn bu skiller 500 üzeri zor vururlar. 500 kusur hasarda da 52 skili fazla vuruyor :) Buradan anlaşılacağı üzere 52 skilinin ek hasar özelliği mevcut.

Gelelim zehir hasarlarına;
Her iki skilin zehir süreleri 30 saniye... Biri 20 biri 10 saniye yaziyor fakat her ikiside 30 saniye :) 52 skili 30 saniyede 500 zehir hasarı vuruyor. 10 defa 50 damage.
70 skili 30 saniyede 1000 zehir hasarı vuruyor. 10 defa 100 damage.

Kullanmaya değer skiller mı acaba? Umarım hatalar en kısa sürede duzeltilir.
Atamalar manuel ve tahminime göre buna sadece bir arkadaş bakıyor. kafasına göre oraya silah ve skillerin damagelerini yazıyor. Ben denedim, eğer sen de üşenmiyorsan tüm joblardan karakterlere gir damage vur üzerinde yazanlara bak, silah al tek tek dene. İnananılmaz farklar göreceksin. Skill tree de yazanlar resim hepsi, silahların üzerinde yazanlar da resim. Atamalar farklı bir ekrandan yapılıyor. Bu suretle resim olarak yüzde 800 yazarken, ya da silah sallıyorum 190 ap yazarken aslında atama kısmından 130 ap miş gibi atayabiliyorsun. O yüzden hiçbir şekilde oyuncuya gösterilen ekranlarda oyunun gerçekten ne olduğu anlaşılmıyor. Yazanların hepsi hikaye. Zaten tüm saçmalık buradan başlıyor, tüm dengesizlik de. Yabancı userlar oradan yazandan 3 5 damage oynarsa bu ne saçmalık diye diablo 3 falan bıraktılar. Dengesiz joblar yazanlarla alakasız diye. Burası globale geçecekse öncelikle tertemiz dengeli mantıklı bir oyun kurmak zorunda. Algı yöneten kontrolcü piyasa yöneten kuzey kore gibi değil, açık şeffaf şekilde tüm oyuncuların orada yazan her bir detayın yazdığı oranda tam da o oranda fark yaratacağını göreceği şekilde olmalı ! Ama 9 aydır olmayan ve yönetimce sorun teşkil etmeyen bir şeyi bence sallamıyorlardır. O da zaten umudumu yok etti çoktan. Ne yazık ki güzel bir hayaldi hepsi.
 

abuzer

Üye
Katılım
20 Haz 2022
Mesajlar
76
Puanları
18
Ayrıca 4 senedir geliştirilen 2 senesi beta olarak açık kalan bir oyundan bahsediyoruz. 15 Nisan 1.yılı dolacak offical olarak. Erken erişim dediğiniz içeriktir. Mantık değildir. Yani şu özellik eklenir bu itemler gelir şu armorlar, şu görsellik eklenir. Ama ana logic değişmez. Zaten bir oyunun ne kadar umut verdiği ana logic ile alakalıdır. İstediğiniz kadar süsleyin. Algı yaratın. Logic sağlam değilse o yapı çöker. Saygılar..
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
958
Puanları
93
Atamalar manuel ve tahminime göre buna sadece bir arkadaş bakıyor. kafasına göre oraya silah ve skillerin damagelerini yazıyor. Ben denedim, eğer sen de üşenmiyorsan tüm joblardan karakterlere gir damage vur üzerinde yazanlara bak, silah al tek tek dene. İnananılmaz farklar göreceksin. Skill tree de yazanlar resim hepsi, silahların üzerinde yazanlar da resim. Atamalar farklı bir ekrandan yapılıyor. Bu suretle resim olarak yüzde 800 yazarken, ya da silah sallıyorum 190 ap yazarken aslında atama kısmından 130 ap miş gibi atayabiliyorsun. O yüzden hiçbir şekilde oyuncuya gösterilen ekranlarda oyunun gerçekten ne olduğu anlaşılmıyor. Yazanların hepsi hikaye. Zaten tüm saçmalık buradan başlıyor, tüm dengesizlik de. Yabancı userlar oradan yazandan 3 5 damage oynarsa bu ne saçmalık diye diablo 3 falan bıraktılar. Dengesiz joblar yazanlarla alakasız diye. Burası globale geçecekse öncelikle tertemiz dengeli mantıklı bir oyun kurmak zorunda. Algı yöneten kontrolcü piyasa yöneten kuzey kore gibi değil, açık şeffaf şekilde tüm oyuncuların orada yazan her bir detayın yazdığı oranda tam da o oranda fark yaratacağını göreceği şekilde olmalı ! Ama 9 aydır olmayan ve yönetimce sorun teşkil etmeyen bir şeyi bence sallamıyorlardır. O da zaten umudumu yok etti çoktan. Ne yazık ki güzel bir hayaldi hepsi.

Warrior oynadığım için onun skillerini deneme imkanım oldu. Dediğiniz gibi skillerin hiçbiri birbirini tutmuyor. Hepsi kafasına göre takiliyor :D
Mesela
%120 true damage 120 ek hasar + R vuruyor.
%200 true damage 200 ek hasar + R vuruyor.
%300 true damage 600 ek hasar + R vuruyor.

600 nereden çıktı?? :D 600 Doğruysa diğerlerinin de 240 a 400 olması gerekir...

R vuruyor yazdığım kısımda tam R değil aslında. Bazı skillerde R hasar ekleniyor bazısında ezik bir skill var. %100 hasar veriyor. Aslında onunda R vurması gerekir ama R den %10-20 fazla vuruyor. Buglu bir skil. İşte bazı skillere R hasar eklenirken bazılarına ise bahsettiğim buglu %100 hasar skili eklenmiş.

70 skilini açıp hüsrana uğramaktan korkuyorum :)

2 master skilinde de ek hasar mevcut fakat yuzdesel olarak %300 vurmuyor :) Halbuki sadece %300 hasar yazıyor.

Can çalma skilleri de ayrı sıkıntılı. neyse uzatmayayim...
 

abuzer

Üye
Katılım
20 Haz 2022
Mesajlar
76
Puanları
18
Warrior oynadığım için onun skillerini deneme imkanım oldu. Dediğiniz gibi skillerin hiçbiri birbirini tutmuyor. Hepsi kafasına göre takiliyor :D
Mesela
%120 true damage 120 ek hasar + R vuruyor.
%200 true damage 200 ek hasar + R vuruyor.
%300 true damage 600 ek hasar + R vuruyor.

600 nereden çıktı?? :D 600 Doğruysa diğerlerinin de 240 a 400 olması gerekir...

R vuruyor yazdığım kısımda tam R değil aslında. Bazı skillerde R hasar ekleniyor bazısında ezik bir skill var. %100 hasar veriyor. Aslında onunda R vurması gerekir ama R den %10-20 fazla vuruyor. Buglu bir skil. İşte bazı skillere R hasar eklenirken bazılarına ise bahsettiğim buglu %100 hasar skili eklenmiş.

70 skilini açıp hüsrana uğramaktan korkuyorum :)

2 master skilinde de ek hasar mevcut fakat yuzdesel olarak %300 vurmuyor :) Halbuki sadece %300 hasar yazıyor.

Can çalma skilleri de ayrı sıkıntılı. neyse uzatmayayim...
yok tam tersine uzatmak lazım. İşine geldiği her yerde MMO MMORPG gibi şeyler söyleniyor bu oyun için. Bu tür oyunlar için en temel şey bu konularda mantığın ve dengenin ne kadar iyi ve üstüne çeşitli olduğudur. Burda gösterdiğiniz damagelerle ilgili çok geniş denemelerim oldu. 70 skilli çok vuracak oran olarak merak etmeyin. Açabilirsiniz:) Fakat ne yaparsanız yapın warrior olarak skiller bp kadar vurmayacak. Bp ile aynı ap ve üzerinde aynı damage yazan skilleri vursanız bile bp sizden yüzde 30 falan daha cok vuracaktır. Deneyin görün. 2500 ap li bp ile yüzde 350 skill vurun ya da 300, aynısını warrior ile yapın. 2500 ap li warrior ile aynı güçteki skillerle atak yapın. Sonuçlar şaşırtacaktır :)
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,357
Puanları
113
yok tam tersine uzatmak lazım. İşine geldiği her yerde MMO MMORPG gibi şeyler söyleniyor bu oyun için. Bu tür oyunlar için en temel şey bu konularda mantığın ve dengenin ne kadar iyi ve üstüne çeşitli olduğudur. Burda gösterdiğiniz damagelerle ilgili çok geniş denemelerim oldu. 70 skilli çok vuracak oran olarak merak etmeyin. Açabilirsiniz:) Fakat ne yaparsanız yapın warrior olarak skiller bp kadar vurmayacak. Bp ile aynı ap ve üzerinde aynı damage yazan skilleri vursanız bile bp sizden yüzde 30 falan daha cok vuracaktır. Deneyin görün. 2500 ap li bp ile yüzde 350 skill vurun ya da 300, aynısını warrior ile yapın. 2500 ap li warrior ile aynı güçteki skillerle atak yapın. Sonuçlar şaşırtacaktır :)
Diğer söylediklerine katılıyorum dostum.

Sadece warrior- priest skill karşılaştırmasında hatanız var. Warrior skili %350 " Base Damage", priestin skili ise %350 " Damage ". Warriorda bufflu dmg niz değil saf dmg niz dikkate alınır. Priestte ise full buuflu dmg etki eder.

Aynı dmg sahip karakterler skilleri ile aynı dmg vursun derseniz tabiki sizin görüşünüz saygı duyarım. Fakat bu kıyaslama bambaşka sorunlara sebep verir. Örnek asas 1300dmg sahipken skill dmg olarak en yüksek rakama ulaşıyor.

Sınıflar bambaşka skiller bambaşka bana sorarsanız değişik sınıf oynamanın zevki burda.

Priest skili ile kıyaslamayalım ama warrior un 70 skili daha fazla vurması lazım bu bir gerçek.
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
958
Puanları
93
Okçu sınıfında bulunan Rush skilinin bı ırkta %100 diğer ırkta %75 hızda çalışıyormus. Warrior skillerindeki sorunlarda ırksal mı acaba :D
Not: Deneme protean karakterle yapıldı.
 

abuzer

Üye
Katılım
20 Haz 2022
Mesajlar
76
Puanları
18
Okçu sınıfında bulunan Rush skilinin bı ırkta %100 diğer ırkta %75 hızda çalışıyormus. Warrior skillerindeki sorunlarda ırksal mı acaba :D
Not: Deneme protean karakterle yapıldı.
all manuel dostum all manual....izlenmesi ve denetlenmesi imkansız.
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
958
Puanları
93
Son güncellemelerle birlikte

70 lvl Hellraiser skilindeki zehir süresi 10 saniyeden 20 saniyeye çekildi. Fakat skill hala 30 saniyede vuruyor. Skili düzeltmeden skile NERF atılmış. Neyse assasa buf geldi ya o yeter :D
 

DeadLegion

Üye
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
264
Puanları
43
Kanama hasar degerleri neden apyle orantili olarak artmiyor ben bunu anlamiyorum. Simdi 70 lvl olan adam da 70 skiliyle 1000 kanama vuruyor 75 lvl itemli adam da 70 skiliyle 1000 kanama vuruyor. Boyle cok sacma skill var. Mesela bp ve int bp farkli duzeyde int statina vermisken ikisi de heal skilleriyle ayni duzeyde heal atiyor. Cunku skilin uzerinde kac can bastigi yaziyor itemli char da olsaniz itemsiz char da olsaniz ayni duzeyde heal basiyorsunuz. Ancak Intin healingi artirmasi lazim mantiken. Oyunda statlar sadece itemleri giymek icin gereken gereksinimi karsilamak uzere tasarlanmis. Bu cok yanlis. Daha alfadayken oyun bu sekilde acilirsa olmaz diye bas bas bagirdik malum oyuna benzeme kafasindan kurtulun dedik ama nafile.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt