Warriorların OverPover Olması.

Burak YAKUT

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
65
Puanları
8
Geçen Kapalı Betada Warriorların ve bp lerin Orta ve üst sınıf Farm moblarında Aşırı Güçlü oldugu gözlemledim.Bu Durum Asas ve okcu için Gelişimine aşırı derecede önem Sağlamakta Kapalı beta ilk 68 level sınırında LUS slotlarında ve Southslayer ve Oracle En bariz örneklerden İlk Gün Asas oynuyordum item düşürdük e basalım nabalım lus kasayım gideyim ama Southslayer ve oracle gibi lus kasacak slotlarda warrior ve bp den geçilmiyordu bırak kutu almayı exp bile alamıyorduk Burda eşitsizlik oldugunu düşünüyorum ve officialdede warrior ve bp ler bütün slotları işgal edicegini düşünüyorum. İtemli olmama ragmen frenzy skili yüzünden acaiyp bi dengesizlik var ki mob aşırı demage atan bi mob da değil okcu ile denedim cok az vuruyor asas ile denedim 1 kere 2k demage en iyi skille geri kalan zaten vurmuyor ama warrior acıp gözlemledigimde seri seri 2.5k 2.5k vuruyordu yani biz officialde yan char bp veya warrior yapmak ne kadar mantık sonucta main oynacagımız bi job asas diyelim 70 yaptıktan sonra 3 ay lık bi süre var bunun üzerinemi item yapmaya çalışıp oynucam yoksa farm atabilmek için yan char bp veya warrior kasmak 3ayımı daha fedamı etmek zorundayım. Dungeonda bile ben asas veya okçu son 5 dk kala acaba bossu kesebilcekmiyim derken zamanla yarışırken warrior 10 dk da komple bitirebiliyor bpde aynı.
Bunun için çözüm üretiliyormu ...
 

Jackass

Üye
Katılım
21 Şub 2021
Mesajlar
134
Puanları
43
Bunun için warrior ve bp sınıfının seri skill özelliği kalkmalı en az 5 6 skill kombinasyonu yapmalı. Seri aynı skilli vurmak tamamen saçmalık.
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
LoL de bunun çözümünü şöyle uyguladılar. Şampiyonlara vurulan hasarlar farklı , Yaratıklara vurulan hasar farklı Bence bütün karakterlerin Yaratıklara vurduğu taban hasarlar aynı olmalı . Sadece eşya gücüne göre hasar değişmeli.
 

HERO

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
267
Puanları
43
Cok doğal bi durum.
Her sinif ayni olamaz, PVE de wwarrior, mage ve BP güclü olmali. PVP de assas güclü yani büyük damage yapmasi lazim.
Her MMORPG de böyledir.
Tabiki şuan cok dengesiz farki da tabiki fazla olmamasi lazim Max. 25-30% daha fazla damage olabilir.
Yani assasin DPS'i (Damage per second) yani 1 dakkikada ortalama dmg, 2k Sa, BP de 2,5-2,6k olmasi lazim
 

Grady

Üye
Katılım
17 Şub 2022
Mesajlar
13
Puanları
3
Skill yada hasar uzerinden bakmak yerine başka açıdan niue bakmiyorsunuz upgrade scrollun sadece belirli yerden çıkmaması ilk kolay çözüm sınıflara özel buff-nerf karşılastırması yapmak yerine.
Galiba upgrade olayları scroll düstü gideyim basayaim tarzi da olmayacak.
 

Burak YAKUT

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
65
Puanları
8
Cok doğal bi durum.
Her sinif ayni olamaz, PVE de wwarrior, mage ve BP güclü olmali. PVP de assas güclü yani büyük damage yapmasi lazim.
Her MMORPG de böyledir.
Tabiki şuan cok dengesiz farki da tabiki fazla olmamasi lazim Max. 25-30% daha fazla damage olabilir.
Yani assasin DPS'i (Damage per second) yani 1 dakkikada ortalama dmg, 2k Sa, BP de 2,5-2,6k olmasi lazim
ne yazıkki pvp dede warrior güclü 1ws1 dede güclü ne kadar test ettiniz bilmiyorum ama benim testlerimde warrior hep güclü bp de güclü 1ws1 bi asas bp yi kesemiyor warrioru da kesemiyor o kadar skill combinasyonunda 1 tane failed verdirirsen veya minor kacırırsan eğer warrior ve bp affetmiyor.PVE alanında okcuda güçlü olması lasım mantıkken ama oda güçsüz asas olarak bakma sadece.
 

_Cerberus_

Üye
Katılım
29 Mar 2021
Mesajlar
127
Puanları
28
LoL de bunun çözümünü şöyle uyguladılar. Şampiyonlara vurulan hasarlar farklı , Yaratıklara vurulan hasar farklı Bence bütün karakterlerin Yaratıklara vurduğu taban hasarlar aynı olmalı . Sadece eşya gücüne göre hasar değişmeli.
Katılıyorum, yada Pvp ve pve için skillerin farklı olmasıda güzel olabilir..
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt