BlackAlistar
Üye
- Katılım
- 22 Nis 2022
- Mesajlar
- 51
- Puanları
- 18
Unreal engine Lod yapısı ile ilgili bilinen ve rapor edilen bazı sıkıntılara sahip olan bir oyun motoru bu yuzden ilk basta grafik taraflı bir sorun oldugunu sanmıtım çünkü unreal engine kullanan her oyunda bu sorunlar sabit olarak yasanıyor. Fakat sonra soket yapısında kaynaklanan aşırı birikme oldugunu fark ettim , buda dolayısıyla işlemci kullanımını arttırıyor. Ama daha once cpu probleminin kullanıcı taraflı bir sorun olduğunu yazılmştı bunun üzerine baska birşey demenin doğru olmayacagını düşünüyorum . Bu sebepten yazdığımı güvenilir bilgi olarak düşünmeyin kişisel çıkarımım.
Ilk test ettiğimde oyunu yüksek hızlı internet ve iyi bir pc 'de yaptıgımdan crash sorunu cok az oluyordu çünkü sistemdeki birikme crash a izin verecek kadar fazla artamıyordu ama düşük sistemde ve internet yapısında denediğimde crash artıyordu bu işlemi debug ettiğimde burada gördüğüm şey soket üzerindeki birikmeydi , grafik veya optimizasyon taraflı değildi. Optimizasyon sorunu oldugu dogru ama bunun crash a yol açtıgı duşunmuyorum, zaten yüksek bütçeli şirketlerin oyunlarında da optimizasyon sorunları oluyor unreal engine için sıradan birsey..
Ilk test ettiğimde oyunu yüksek hızlı internet ve iyi bir pc 'de yaptıgımdan crash sorunu cok az oluyordu çünkü sistemdeki birikme crash a izin verecek kadar fazla artamıyordu ama düşük sistemde ve internet yapısında denediğimde crash artıyordu bu işlemi debug ettiğimde burada gördüğüm şey soket üzerindeki birikmeydi , grafik veya optimizasyon taraflı değildi. Optimizasyon sorunu oldugu dogru ama bunun crash a yol açtıgı duşunmuyorum, zaten yüksek bütçeli şirketlerin oyunlarında da optimizasyon sorunları oluyor unreal engine için sıradan birsey..