wolfphenom
Üye
- Katılım
- 22 Ara 2020
- Mesajlar
- 154
- Puanları
- 28
1.Oyundaki parti buf sistemi eklenmeli her jobun ptye alindiğinda buf vermeli asas dodge rate pri heal reg bonus ihtimali minor yada priden gelen healler belli bi ihtimalle bonus can vermeli mesela.warior can çalma mage ise mana restore gbi buflar olmaliki partilerde farkli joblarin olmasi zorunlulugu dogsun ayni jobdan 8 kisi olursa magelere guclendirmede yapabilirsiniz vslerde kotuler vs de guclu olup 8 karisik joblu pt ye göre gucsuz olurlar mesela 8 mage.
2.yük biriktirip patlatmali skiller olmali bazi skiller dusmanda zehir biriktirmeli farkli bi skilde patlatmali.hatta lr mage atak yaptiginda lighting biriktirip okcu skill attiginda dusmanin kitlenme yüzdesi artmasi gbi okcularun gereksiz kitleme yuzdesi bu sayede azaltilip ptde lr mage ihtiyaci dogmasi gbi.
3.sanki skill kesme animasyonu sayesinde r vurusun vurus animasyonunu iptal etme hatasini kombo zannetmemiz cunku malum oyunda bu bir hata idi yillardir bunu combo zannettik.r kombo olacaksa her skilin farkli gecikme ile r basinca yada rr basinca skile göre farkli r kombolari uretebilmeliyiz .mesela okcuda geri atlama skili bu sikili aslinda bir sikil kullanip ardindan s basip vurup geri kacma skili olarak kullanabiliriz gereksiz skill yogilunlugu ortadan kalkar w s ileri geri atilma isinlanma gbi butun joblardaki aktif skillerle birlestirilebilir asasda uzak bi mesafeye firlayarak uzerinden gectigi rakiplere hasar verebilir bu sekilde canini azalttigi bi dusmani kesip kacma gbi bi avantaji olur asasin gercekten suikastci oldugunu hissederiz.
Açık söylemek gerekirse benzetildigi malum oyunu zevkle oynamiyordum okadar yeni nesil mmo oynanis mekaniklerini gelistirmis ki eski malum oyun oyunculari bunlari deneyimlememis bile cunku sistemleri kötü ama bu oyunu oynayan insanlar guclu pc ye sahip olduklari icin arayislari yeni mekanikler olacaktir cunku pcleri yeni nesil mmolari kaldiriyor kisa sürede bu mekaniklerde sıkılabilmeleri muhtemel
imla hatalarindan dolayi üzgünüm sonuna kadar okuduysaniz teşekkür ederim yorumlarinizi bekliyorum.
2.yük biriktirip patlatmali skiller olmali bazi skiller dusmanda zehir biriktirmeli farkli bi skilde patlatmali.hatta lr mage atak yaptiginda lighting biriktirip okcu skill attiginda dusmanin kitlenme yüzdesi artmasi gbi okcularun gereksiz kitleme yuzdesi bu sayede azaltilip ptde lr mage ihtiyaci dogmasi gbi.
3.sanki skill kesme animasyonu sayesinde r vurusun vurus animasyonunu iptal etme hatasini kombo zannetmemiz cunku malum oyunda bu bir hata idi yillardir bunu combo zannettik.r kombo olacaksa her skilin farkli gecikme ile r basinca yada rr basinca skile göre farkli r kombolari uretebilmeliyiz .mesela okcuda geri atlama skili bu sikili aslinda bir sikil kullanip ardindan s basip vurup geri kacma skili olarak kullanabiliriz gereksiz skill yogilunlugu ortadan kalkar w s ileri geri atilma isinlanma gbi butun joblardaki aktif skillerle birlestirilebilir asasda uzak bi mesafeye firlayarak uzerinden gectigi rakiplere hasar verebilir bu sekilde canini azalttigi bi dusmani kesip kacma gbi bi avantaji olur asasin gercekten suikastci oldugunu hissederiz.
Açık söylemek gerekirse benzetildigi malum oyunu zevkle oynamiyordum okadar yeni nesil mmo oynanis mekaniklerini gelistirmis ki eski malum oyun oyunculari bunlari deneyimlememis bile cunku sistemleri kötü ama bu oyunu oynayan insanlar guclu pc ye sahip olduklari icin arayislari yeni mekanikler olacaktir cunku pcleri yeni nesil mmolari kaldiriyor kisa sürede bu mekaniklerde sıkılabilmeleri muhtemel
imla hatalarindan dolayi üzgünüm sonuna kadar okuduysaniz teşekkür ederim yorumlarinizi bekliyorum.