Bu önerim rün sistemi ile gelen oyunu bi adım daha ileri taşımaya yöneliktir. Çesitlilik ve oyun içi amaç yaratmaktadır.
Bildigimiz üzere oyunda kullanılan itemler sonraki aşamalarda high class ve unique olmak üzere kalıcak. Rün sistemi ne kadar high class itemleri üst düzey silahlara karşılaştırılabilir yapar bilmiyorum.
Fakat high class silahları örnek veriyorum +8 olduğunda craft sistemiyle (quest item ve diğer eşyalar ile) yeni bir class a çevirsek ve bu class soulbound şeklinde kalsa ve upgrade edilmeyip atack ve ek bonuslar sağlasa (rün harici).
Bu sistemi tüm high class itemlerde değil ortalamanın altında kalabilecek itemler için özel olarak tasarlanabilir. Craft yapılırken +1 aynı silahı toza dönüştürerek oyundaki fazlalık silahları hem kullanılabilir malzeme hemde fazlalığı azaltma yoluna gidilebilir.
Özel görevler verilerek fazla tercih edilmeyen mob slotlarına yönlendirilebilir. Böylece en iyi mob slotlardan ziyade az tercih edilen slotlarda oyuncu paylastirilabilir. Bu sistem orta derece zırhlar içinde kullanilabilir.
Bildigimiz üzere oyunda kullanılan itemler sonraki aşamalarda high class ve unique olmak üzere kalıcak. Rün sistemi ne kadar high class itemleri üst düzey silahlara karşılaştırılabilir yapar bilmiyorum.
Fakat high class silahları örnek veriyorum +8 olduğunda craft sistemiyle (quest item ve diğer eşyalar ile) yeni bir class a çevirsek ve bu class soulbound şeklinde kalsa ve upgrade edilmeyip atack ve ek bonuslar sağlasa (rün harici).
Bu sistemi tüm high class itemlerde değil ortalamanın altında kalabilecek itemler için özel olarak tasarlanabilir. Craft yapılırken +1 aynı silahı toza dönüştürerek oyundaki fazlalık silahları hem kullanılabilir malzeme hemde fazlalığı azaltma yoluna gidilebilir.
Özel görevler verilerek fazla tercih edilmeyen mob slotlarına yönlendirilebilir. Böylece en iyi mob slotlardan ziyade az tercih edilen slotlarda oyuncu paylastirilabilir. Bu sistem orta derece zırhlar içinde kullanilabilir.