Oyunda karakter çeşitliliğinin düşük olduğunu bu nedenle de yeni karakterlerin oyuna entegre edilmesinde fayda olduğunu düşünüyorum.
Elbette yeni karakter; EXP, NP ve ITEM açısından server dengelerini bozmayacak şekilde gelmelidir.
Serverin açıldığı tarihten itibaren bu yeni karaktere ait herhangi bir item düşmemiş olması, yeni dropların eklenmesi ile çözülemeyecek bir sorundur.
Bu durumda gelecek karakterin MAGE kıyafetlerini giyebilmesi ve hatta MAGE olarak açılmış olan karakterlerin SKILL'lerine ekleme yapılmak suretiyle oluşturmasından yanayım.
Karakterimiz DOTA isimli oyundaki GOBLIN TECHIES'in uyarlamasıdır.
Özellikle mevcut karakterlerle DEATH VALLEY haritasında SOLO oynamanın imkansız olduğu aşikardır.
Ancak akşamları hoş vakit geçirmek isteyen ama dar vakti nedeniyle de oyunda sosyalleşememiş oyuncular için biçilmiş kaftan olacağı kanısındayım.
Karakter skillerinin suistimal edilmemesi adına DEATH VALLEY'De kullanacağı skiller 60 skill point istemelidir.
Yani Hem nova atıp hem mayın dizememeniz gerekiyor. Karakterimiz sadece bu alanda uzmanlaşmış olmalıdır,
Karakterin exp kasabilmesi adına da düşük lwllerde kullanabileceği ve belki de sadece moblara vurabilecek skillere ihtiyaç vardır, yani 8 mayıncı birlikte mobların altına mayın koyup patlatabilmeli.
60LWL Skilimiz KENDİNDEN TETİKLEMELİ MAYIN, haritada maksimum 25 ad. kullanım limiti olan bu mayın üzerine basıldığında X çapındaki tüm karşı ırka mensup oyuncular ölüyor.
(Örneğin bir mayın X vuruyorsa Oyuncu bir bölgeye 5 mayın koyarak çok ağır tanklar haricindeki herkesi öldürebilmeli)
62LWL Skilimiz DONDURMA skili, haritada max. 5 ad. kullanım limiti olan bu mayın türü oyuncuyu sadece sabitliyor herhangi bir damage veremiyor ancak stratejik olarak diğer mayınlara yönlendirme ve kendi IRKI veya partisindeki diğer oyunculara avantaj sağlama adına kullanılabilir.
63LWL Skillimiz ise intihar etme, oyuncu 4 saniyelik bir skill animasyonu süresi ardından etrafına X miktar damage vererek kendini patlatıyor ve NP kaybetmemiş oluyor. Solo oyuncuları kolay av olarak gören kücük asas/bp grupları için alınmış bir önlem.
65LWL Skillimiz ise uzaktan kumandalı mayın. Kullanım limiti yok ve sadece uzaktan patlatılabiliyor. Özellikle bowl girişi boss altı gibi yerlerde kullanılacak ancak CD süresi ile haritada suistimaller engellenecek. Yani bomba 10 dk içinde patlamazsa kendisi infilak edecek, bütün gece boş bölümlere bomba kurmuş karakter cumartesi öğlen PK'sında katliam yapamayacak.
Diğer Hususlar;
1) Yeni karakter bombaları gelecek craft sistemi ile birlikte değerli kaynakların yakınına kurarak yeni bir heyecan sunabilir.
2) Kurulacak bombaların bir kısmı kendi ırkı tarafından dahi görülmemelidir.
3) Ölüm durumunda bombalar bozulmamalıdır.
4) Bu karakter solo olarak tasarlandığından bir miktar NP bonus verilebilir.
5) Birlikte oynandığında daha keyifli olması adına yeni karaktere geçiş kısa süreliğine ücretsiz olabilir.
6) Kale savaşlarında aranan karakter olması nedeniyle yeni bir keyif yeni bir heyecan teşkil edecektir.
7) Özellikle melee oynayan takımların "düz koşuları" oyun mekaniğini basit kılmaktadır, önden koşan tank warrior ve ona vuran okçuların aşılması oyuna bir miktar daha heyecan katılması gerekmektedir.
Yeni karakterin kabul edilmesi ve bugünden yarına olmasa dahi oyuna bir noktada entegrasyonunun herkes için daha iyi bir oyun keyfi anlamına geleceğini düşünüyorum.
Teşekkürler iyi çalışmalar.
Elbette yeni karakter; EXP, NP ve ITEM açısından server dengelerini bozmayacak şekilde gelmelidir.
Serverin açıldığı tarihten itibaren bu yeni karaktere ait herhangi bir item düşmemiş olması, yeni dropların eklenmesi ile çözülemeyecek bir sorundur.
Bu durumda gelecek karakterin MAGE kıyafetlerini giyebilmesi ve hatta MAGE olarak açılmış olan karakterlerin SKILL'lerine ekleme yapılmak suretiyle oluşturmasından yanayım.
Karakterimiz DOTA isimli oyundaki GOBLIN TECHIES'in uyarlamasıdır.
Özellikle mevcut karakterlerle DEATH VALLEY haritasında SOLO oynamanın imkansız olduğu aşikardır.
Ancak akşamları hoş vakit geçirmek isteyen ama dar vakti nedeniyle de oyunda sosyalleşememiş oyuncular için biçilmiş kaftan olacağı kanısındayım.
Karakter skillerinin suistimal edilmemesi adına DEATH VALLEY'De kullanacağı skiller 60 skill point istemelidir.
Yani Hem nova atıp hem mayın dizememeniz gerekiyor. Karakterimiz sadece bu alanda uzmanlaşmış olmalıdır,
Karakterin exp kasabilmesi adına da düşük lwllerde kullanabileceği ve belki de sadece moblara vurabilecek skillere ihtiyaç vardır, yani 8 mayıncı birlikte mobların altına mayın koyup patlatabilmeli.
60LWL Skilimiz KENDİNDEN TETİKLEMELİ MAYIN, haritada maksimum 25 ad. kullanım limiti olan bu mayın üzerine basıldığında X çapındaki tüm karşı ırka mensup oyuncular ölüyor.
(Örneğin bir mayın X vuruyorsa Oyuncu bir bölgeye 5 mayın koyarak çok ağır tanklar haricindeki herkesi öldürebilmeli)
62LWL Skilimiz DONDURMA skili, haritada max. 5 ad. kullanım limiti olan bu mayın türü oyuncuyu sadece sabitliyor herhangi bir damage veremiyor ancak stratejik olarak diğer mayınlara yönlendirme ve kendi IRKI veya partisindeki diğer oyunculara avantaj sağlama adına kullanılabilir.
63LWL Skillimiz ise intihar etme, oyuncu 4 saniyelik bir skill animasyonu süresi ardından etrafına X miktar damage vererek kendini patlatıyor ve NP kaybetmemiş oluyor. Solo oyuncuları kolay av olarak gören kücük asas/bp grupları için alınmış bir önlem.
65LWL Skillimiz ise uzaktan kumandalı mayın. Kullanım limiti yok ve sadece uzaktan patlatılabiliyor. Özellikle bowl girişi boss altı gibi yerlerde kullanılacak ancak CD süresi ile haritada suistimaller engellenecek. Yani bomba 10 dk içinde patlamazsa kendisi infilak edecek, bütün gece boş bölümlere bomba kurmuş karakter cumartesi öğlen PK'sında katliam yapamayacak.
Diğer Hususlar;
1) Yeni karakter bombaları gelecek craft sistemi ile birlikte değerli kaynakların yakınına kurarak yeni bir heyecan sunabilir.
2) Kurulacak bombaların bir kısmı kendi ırkı tarafından dahi görülmemelidir.
3) Ölüm durumunda bombalar bozulmamalıdır.
4) Bu karakter solo olarak tasarlandığından bir miktar NP bonus verilebilir.
5) Birlikte oynandığında daha keyifli olması adına yeni karaktere geçiş kısa süreliğine ücretsiz olabilir.
6) Kale savaşlarında aranan karakter olması nedeniyle yeni bir keyif yeni bir heyecan teşkil edecektir.
7) Özellikle melee oynayan takımların "düz koşuları" oyun mekaniğini basit kılmaktadır, önden koşan tank warrior ve ona vuran okçuların aşılması oyuna bir miktar daha heyecan katılması gerekmektedir.
Yeni karakterin kabul edilmesi ve bugünden yarına olmasa dahi oyuna bir noktada entegrasyonunun herkes için daha iyi bir oyun keyfi anlamına geleceğini düşünüyorum.
Teşekkürler iyi çalışmalar.