Harika bir fikir, katılıyorum.
Oyun mekaniksel açıdan Knight Online ile neredeyse aynı olduğu için, o oyuna aşina olanlar hiç bir zorluk yaşamayacak aksine daha önce hiç oynamamış olan kimselere karşı mekaniksel açıdan büyük üstünlük kuracaktırlar. Bu mekaniklere yeni aşina olan birisinin kafası kolaylıkla karışabilir ve henüz çözme aşamasındayken bile oyuna olan ilgisini kaybedebilir, bunu PK-PVP sırasında değil PVE yaparkende keşfetmesi çok olası, zira Damage Meter olacağı söylendi, yani DPS'nin azlığı bile onun hevesini kırabilir.
Abartı olmayacak şekilde, animasyon iptali sistemini daha önce hiç bu mekaniklere aşina olmamış kimselere basit ve net bir şekilde aktarılabilirse daha önce Knight Online oynamamışlık hissi yadsınamaz şekilde azalabilir. En nihayetinde hepimizin keşfedeceği çok şey olacak bu yeni MMORPG'de.