Zindan Girecekler ''mage hariç''

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Çözümü çok basit; OYUNA 2 ÇEŞİT STAFF EKLENİR. BİRİ STAF VE YAKIN MENZİL HASARINI AŞIRI ARTTIRIR, DİĞERİ ALAN VE UZAK SKİLLERİ. Tabi bu itemler sadece unuqie değil rare, epic varyasyonları da olmalı ki herkes ulaşabilsin
Gayet mantıklı ve düşününce bunun gibi bir sürü çözüm bulunabilir. Birinden birini denersin bir şekilde bu problem çözümlenir ama tabii ki olay öncelikle bu problemi çözmeyi İSTEMEK :)
 

DeadLegion

Üye
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
264
Puanları
43
Çözümü çok basit; OYUNA 2 ÇEŞİT STAFF EKLENİR. BİRİ STAF VE YAKIN MENZİL HASARINI AŞIRI ARTTIRIR, DİĞERİ ALAN VE UZAK SKİLLERİ. Tabi bu itemler sadece unuqie değil rare, epic varyasyonları da olmalı ki herkes ulaşabilsin
Bu pve icin cozum olabilir ama pvp icin yine cozum degil. Stun veya hasar vs yemedikten sonra magelerin ellerinin dusmemesi lazim bunun disinda skillerin casting yani vurma suresi 2 saniyeye yakin bunun azaltilmasi lazim. 2 saniyede melee carlar 3 4 kere vururken mage sadece 1 kere vurabildigi icin hasarda geride kaliyor ve normalde dps olmasi gereken karakter cop muamelesi goruyor.
 

Mello1993

Üye
Katılım
27 Nis 2021
Mesajlar
194
Puanları
43
Bu pve icin cozum olabilir ama pvp icin yine cozum degil. Stun veya hasar vs yemedikten sonra magelerin ellerinin dusmemesi lazim bunun disinda skillerin casting yani vurma suresi 2 saniyeye yakin bunun azaltilmasi lazim. 2 saniyede melee carlar 3 4 kere vururken mage sadece 1 kere vurabildigi icin hasarda geride kaliyor ve normalde dps olmasi gereken karakter cop muamelesi goruyor.
Mageler 2-3 saniye bekledikten sonra yüksek hasar atmalı zaten, büyü hazırlık süresi doğal olarak etkisi olmalı. Fakat eli düşmemeli ve aşırı yüksek hasar vurmalı.
 

murolity

Üye
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
122
Puanları
43
Sabah öğlen akşam yemeklerden sonra aç karnına foruma gelip mage çok güçlü derseniz mage nerf attırmak için medine dilencisine dönerseniz yönetimde kötürüm eder mage yi. Tüm joplar skilleri bir sonraki skili daha çok vururken mage 2 stafı 50 damege farkla vuruyor. 60 ve 70 arasında 50 damage fark var. 56 skili 68 skilinden fazla damage vuruyor. Uzun lafın kısası mageler çöp oldu artık. Mp Stafın yok. Tüm jopların takılarında mageden korunma varken mage takılarında koruma yok. İtem tasarlamışlar tüm joplara aynı dex str mp veriyor ancak warriorun ki 12 def verirken magenin ki 2 def veriyor. Oyunun saçmalıkları çok. Tasarlayan arkadaş çıksın açıklasın neden böyle bir saçmalık yapmış. Craft a item koymuşlar herkesin itemi 12 dex str verirken mageninki 6 mp veriyor. Yönetimde mage nefreti var ve yaptıkları ile bu açık seçik ortada
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,357
Puanları
113
Sabah öğlen akşam yemeklerden sonra aç karnına foruma gelip mage çok güçlü derseniz mage nerf attırmak için medine dilencisine dönerseniz yönetimde kötürüm eder mage yi. Tüm joplar skilleri bir sonraki skili daha çok vururken mage 2 stafı 50 damege farkla vuruyor. 60 ve 70 arasında 50 damage fark var. 56 skili 68 skilinden fazla damage vuruyor. Uzun lafın kısası mageler çöp oldu artık. Mp Stafın yok. Tüm jopların takılarında mageden korunma varken mage takılarında koruma yok. İtem tasarlamışlar tüm joplara aynı dex str mp veriyor ancak warriorun ki 12 def verirken magenin ki 2 def veriyor. Oyunun saçmalıkları çok. Tasarlayan arkadaş çıksın açıklasın neden böyle bir saçmalık yapmış. Craft a item koymuşlar herkesin itemi 12 dex str verirken mageninki 6 mp veriyor. Yönetimde mage nefreti var ve yaptıkları ile bu açık seçik ortada
Dex-str kısmında haklısınız. Ama defans yönü farklı. Warriorun saf defansıda tüm takı ve armorlardaki defansıda fazla olmalı zaten. Diğer joblar az olan defansını takıdan kapatamaz. Tabi ataktan feragat edip full defansif takı kullanmazsanız. Bu her oyunda böyledir.

Ama mage konusu tam kaos. İnt mage oynanmaz halde. Mp ile kullanılacak odun harici staff yok. Düzenleme tabiki şart.
 

risetnl

Üye
Katılım
22 May 2022
Mesajlar
19
Puanları
3
Death valley'de bu şekilde partyler kuruluyor. Pk filan değil arkadaşlar. Alt tarafı mob kesilen bir aktivite için. Mageleri bu hale getirecekseniz silin bu sınıfı kimse seçemesin. Koordineli bir şekilde oynanan ve party ile oynamaya dayalı bir sistemde partylerden dışlanacak bir sınıf varsa bu oyun ilerleyemez arkadaş. Ya o sınıfı sil ya da moblara karşı bir güçlendirme getirin. Xp kasarken de aynı problemleri görebiliyoruz. Atacker lazım diyor add yazıyoruz mage olmaz diyor. Partye almayanlara lafım yok bu arada. Onlarında kendilerince sebepleri var. Slot seri dönmüyor çünkü. Damageler yerlerde. MAGELERİ PARTYLERDEN BERTARAF EDİYORSUNUZ SAYIN YETKİLİLER !
Magelerin ap leri düşük moblara karşı toplu kesme şansları neredeyse yok zindanlarda 7 mage ilede denedik en verimli yolu staf ile staf skili de 65 olan değil 40 olan aralarında çok damage farketmiyor mageler çoğu noktada yer bulamıyor rowa bile bıraksanız ölüyor def yok can yok skilleri seri değil full mp li bir mage 800 anca vurabiliyor adamlara 70 skili ile toz basılı iken bunu vurma şansı 1 kere çiftlerseniz 2 kere diğer joblardan bahsedersek asas bana gelse 1300 ile 1500 arası rahat vuruyor 3-4 ana skili yüksek vuruyor priest bp 1000 ile 2000 arası duruma göre wariror 750 ile 900 arası duruma biz staf ile 200-300 vurunca alan ile 800 vurunca üstüne ptlerde yeer bulamayınca rowda ölünce napıyoruz bırakıyoruz salıyoruz oyunu oyundaki jobların eşitliğini eşit item ve lvl ile bir yönetici bana ispatlayabilir mi ? hadi herkes bu eşitliği yönetime el birliği ile sorsun görelim sonucu =) bu joblar yüzlerce kez yapımcılar tarafından denendi o joba kısıtlama buna yükseltme derken sonuç her bir karakter grubu ağlıyor forumda haksızda değiller hani =)
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Magelerin ap leri düşük moblara karşı toplu kesme şansları neredeyse yok zindanlarda 7 mage ilede denedik en verimli yolu staf ile staf skili de 65 olan değil 40 olan aralarında çok damage farketmiyor mageler çoğu noktada yer bulamıyor rowa bile bıraksanız ölüyor def yok can yok skilleri seri değil full mp li bir mage 800 anca vurabiliyor adamlara 70 skili ile toz basılı iken bunu vurma şansı 1 kere çiftlerseniz 2 kere diğer joblardan bahsedersek asas bana gelse 1300 ile 1500 arası rahat vuruyor 3-4 ana skili yüksek vuruyor priest bp 1000 ile 2000 arası duruma göre wariror 750 ile 900 arası duruma biz staf ile 200-300 vurunca alan ile 800 vurunca üstüne ptlerde yeer bulamayınca rowda ölünce napıyoruz bırakıyoruz salıyoruz oyunu oyundaki jobların eşitliğini eşit item ve lvl ile bir yönetici bana ispatlayabilir mi ? hadi herkes bu eşitliği yönetime el birliği ile sorsun görelim sonucu =) bu joblar yüzlerce kez yapımcılar tarafından denendi o joba kısıtlama buna yükseltme derken sonuç her bir karakter grubu ağlıyor forumda haksızda değiller hani =)
Sözlerimize tercüman olmuşsun teşekkür ederiz. Ben row kısmına girmemiştim bile sen ona da değindin eksik olma. Hangisinden bahsedelim şaşırdık artık :)
 

Hedvein

Üye
Katılım
1 Haz 2022
Mesajlar
447
Puanları
63
Genelleme yapmayı sevmesem de genel olarak ilk Death Dungeon girişlerinde almıyorduk mageleri çünkü gerçekten dungeon zordu ve hasar lazımdı. Mage hasarı sürekli hasar veren çarlara göre yetersizdi fakat şuan çoğunluk 75 olduğu için rahat kesiliyor ben mage alıyorum 2 tane en fazla. Tavsiyemdir party kurarken 8 kişinin 4ü mage olrsa bir de attackerlardan biri dc olursa son bossu görmeniz zorlaşır...
İşte bu yüzden insanlar magelerden kaçıyordu.
Toplu atakta çok etkili olsalar da mageler tekli şekilde çok vuramıyorlar.
 

RickSancheZz

Üye
Katılım
14 Nis 2022
Mesajlar
1,501
Puanları
113
int db priest alıcan yanınada en fazla 2 mage alıcan yeter gerisi atacker olması lazım
 

Oldie

Üye
Katılım
20 Eki 2022
Mesajlar
1
Puanları
1
Güncelleme de şart olması gereken konular arasına magelerin bütün sınıflara tek atması gerektiği kanaatine varan yetkililer magelerden özür dileyip biat ettiğinde, üstüne magelere 1 yıllık premium vererek özürlerini kabul etmesi gerektiği konusunda mütabık oluyorlarmış. Üff düşünsene hayali bile güzel
 

McAddict

Üye
Katılım
30 Ağu 2022
Mesajlar
20
Puanları
13
Bakalım magelerin zindanki hasarı arttırılmış girdiğimizde göreceğiz gerçekten öyle mi
 

Pisisman

Üye
Katılım
15 Ağu 2022
Mesajlar
9
Puanları
3
Güncelleme de yazanlar hikaye gibi duruyor. Pek ümitli olmayın zindanda 30 falan artmıstır skill basına damage

5- Wand of Fire, Wand of Ice ve Wand of Lightning skillerinin hasarları arttırıldı.

40 staffı ile 65 staffı arasında 50 damage fark var. Bu mu artmıs hali zaten 50 damage fark vardı? Bence yapılan güncellemelerin gerçekten database etkisi var mı geliştirme ekibi kontrol etmeli.
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Bizzat az önce girdim ve denedim. 500 vuran skill 550 -600 arasına çıkmış. 700 vuran 800 olmuş. Hepsi bu :) Deneyenler varsa paylaşsın lütfen.
 

priesttt

Üye
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
413
Puanları
43
Zindanda tekleme skilleri iyi vuruyor bi nebze, o da elini kaldırana kadar kaç saniye geçiyor, 72 skili animasyon güzel ama yavaş, 75 stafı animasyon iyi ama yavaş, 75 magic power da animayon olmaması gerekir
 

psikolog

Üye
Katılım
11 Şub 2021
Mesajlar
99
Puanları
28
magelerin sadece grup zindanda hasarlarının bufflanması lazım yada en çok kullanılan flame skiline resistleri düşürülmeli yaratıkların ancak öyle çözülür
 

theTitan

Üye
Katılım
29 Eki 2021
Mesajlar
88
Puanları
18
lwl 75 mage kastım sololar zaten ölüm e iyi itemi alsanda geçemyiorsun en zorunu geçmeye çalışsan 800 pot gidiyor oda ölüm parmaklar şişiyor :) grup desen ona damage utancımdan girmiyorum. warrior kastım onla giriyorum mage zaten çöp ettiler :) 100 fazla vuruyor meteor :)= 8 kişi 800 fazla vuracak desek :) wariora 4000 5000k can gelmiş bakalım :=) metayı ayarlayacakalr ama iş işten geçince heralde :)
 

priesttt

Üye
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
413
Puanları
43
hala aynen devam ediyor güya düzelttiler abi almıyor adamlar halen, dengesizlik var aleni açık
 

DeadLegion

Üye
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
264
Puanları
43
Mageler 2-3 saniye bekledikten sonra yüksek hasar atmalı zaten, büyü hazırlık süresi doğal olarak etkisi olmalı. Fakat eli düşmemeli ve aşırı yüksek hasar vurmalı.
Iyi hos diyorsun da o 2-3 saniye icinde diger joblar 3-4 kere hasar vuruyor. Bu olursa casting suresinin 2-3 saniye olmasi magenin zararina. Skill animasyonunu iptal edebildigin ve skill bekleme surelerinin dusuk oldugu boyle bir oyunda castig suresi daha kisa olmali. Ha eger 2-3 saniye olarak kalacaksa da diger joblarin skillerine bekleme suresi getirilmeli. Bu da oyuna eklenmesi imkansiza yakin bir cozum onerisi olur.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt