Balerion
Üye
- Katılım
- 31 Ağu 2022
- Mesajlar
- 592
- Puanları
- 93

Oyun açılırken pay2 win olmayacağı, oyunu oynayanın ayırdiğı vakite göre karakterini geliştirip dv'de iş yapabileceği söylenmişti. İyi veya kötü olmasına yönelik herhangi bir yorum yapmadan geçtiğimiz 8 ayda (kronolojik olarak değil) yaşanan gelişmeleri şoyle bir hatırlayalım bakalım vaatler yönünde ne kadar ilerlenmiş:
Algıda seçicilik mi bilmiyorum ama hatirladiğım değişimlerin çoğu nerf, "şu şu şu çok iyi dengelendi artık oturdu" diyebileceğiniz bir şey var mı? Bu kadar nerflemeye, oyunu bu kadar kurutmaya gerek var miydı emin değilim ama bununla ugraşacağına yonetim en azindan bow damage, rün sistemi, çekiliş sistemi, yeni zindan haritaları, yeni gorevler, günlük ödüller gibi konulara yoğunlaşıp en azından birini halledebilirdi. Ya da kask görünümü kapatmayı (kapattiğinda herkes kasksız görecek şekilde) halledebilirlerdi.
Yönetim yavaş yavaş hepsini hallediyor gibi bir cevabı ben kabul etmiyorum çünku burada önceliklerin yanliş olduğundan bahsediyorum, yani çaba var ama yanliş yönde yanliş şeylere enerji harcanıyor.
Bu bencesi
- Mage itemleri nerflendi (2 defa)
- Mage damage'leri nerflendi
- Okçu hızı nerflendi
- Okçu skill animasyonu değiştirildi 3-5 kombosu nerflendi.
- Okçu silahları posion'a çevrildi.
- Bazi bp ve warrior itemleri bufflandı.
- Okçu damageleri nerflendi
- okların damage ve zehir hasarları düşürüldü.
- Mobların drop oranları düşürüldü
- moblardan gelen gold miktari azaltıldı.
- Balık tutma hızından başarı oranına, balıkların özelliklerinden tutma gereksininlerine kadar her şey nerflendi.
- Binek yarışı getirildi.
- çekiliş sistemi getirildi sonra kaldırıldı
- günlük hediyeler aktif edildi kaldırıldı.
- soulbound yalnız +8 epic itemler ve üstü için geçerli kılındı, eski oyuncular için bu değişiklik geçerli olmadi
- craft itemleri nerflendi
- topllayicilik ve crafting kolaylaştırıldı (yumurta, domates vb toplamak çok daha kolay hale geldi)
Algıda seçicilik mi bilmiyorum ama hatirladiğım değişimlerin çoğu nerf, "şu şu şu çok iyi dengelendi artık oturdu" diyebileceğiniz bir şey var mı? Bu kadar nerflemeye, oyunu bu kadar kurutmaya gerek var miydı emin değilim ama bununla ugraşacağına yonetim en azindan bow damage, rün sistemi, çekiliş sistemi, yeni zindan haritaları, yeni gorevler, günlük ödüller gibi konulara yoğunlaşıp en azından birini halledebilirdi. Ya da kask görünümü kapatmayı (kapattiğinda herkes kasksız görecek şekilde) halledebilirlerdi.
Yönetim yavaş yavaş hepsini hallediyor gibi bir cevabı ben kabul etmiyorum çünku burada önceliklerin yanliş olduğundan bahsediyorum, yani çaba var ama yanliş yönde yanliş şeylere enerji harcanıyor.
Bu bencesi