Alfa 2.0 Öncesi Bilgilendirme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

XDarkShadoWX

Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
22
Puanları
3
Merhaba,

Alfa 2.0 testlerini Mart ayına sarkıtmamayı hedefliyorduk ancak animasyon ekibi liderinin Covid19'a yakalanması ve çalışmalardan 2 hafta uzak kalması yeni modellerin oyuna entegrasyonunu sarkıttı. Ekibimiz şu an eksiksiz bir şekilde çalışmalarına devam ediyor.
Alfa 2.0 öncesinde üzerinde çalışılan ve çalışması bitirilmiş bazı konular hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum.

* Ram optimizasyonu yapıldı. (Örneğin; Death Valley haritasındaki 4 GB ram kullanımı 2,5 GB ram civarına düşürüldü.)
* GPU Ram (Vram) optimize edildi, kullanımı düşürüldü.
* Performans modunda ciddi iyileştirmeler yapıldı. FPS artışı sağlandı.
* Oyun dosyalarının toplam boyutu düşürüldü. Şu an 11 GB civarında.
* Genel aydınlatma ve ışık sistemi revize edildi.
* Renk körü modları (Protanopia, Deuteranopia, Tritanopia) oyuna entegre edildi.
* Ayrı ayrı bahsedilemeyecek birçok yazılımsal iyileştirme sağlandı.
* Görev sistemi tamamlandı, testleri devam ediyor. Alfa 2.0'da 1. seviyeden 70. seviyeye kadar görev yapabileceksiniz. Ana hikaye görevleri betadan sonra eklenecek.
* Pet çalışmaları tamamlandı. Oyuna entegrasyonu (ganimet toplaması, oyuncuyu takip etmesi vb) sağlandı.
* Binek çalışmaları tamamlandı. Animasyon çalışmaları, görsel düzenlemeler devam ediyor.
* Yeni karakter modellerinin saç tasarımları, dövme tasarımları ve deri (skin) detaylandırmaları yapıldı. Karakter oluşturma ekranında hazır kullanılabilecek modeller eklendi.
* Yeteneklerin efektleri büyük oranda revize edildi.
* Silah efektleri tamamlandı. Oyuna entegre edildi.
* Pelerin sistemi oyuna entegre edildi.
* Su altı habitatı altyapı çalışmalarına başlandı.
* 1vs1 Duel Arena çalışmaları tamamlandı. Testleri devam ediyor.
* Crystal Fortress etkinlik haritası çalışmaları bitti. Testleri devam ediyor.
* Worldmap ve Minimap çalışmaları devam ediyor.
* Rün (Rune) sistemi oyuna adapte edildi. Testleri devam ediyor.
* Eşya geliştirme (Upgrade) sistemi çalışması devam ediyor.
* Zindan (Dungeon) sistemi çalışmalarına başlandı.
* Özel kostümler mağazaya entegre edildi.
* Ruh bağı (Soul bound) sistemi oyuna entegre edildi. Testleri devam ediyor.
* Oyunculardan gelen çoğu hata düzeltildi ve talepler büyük oranda yerine getirildi.

Bilindiği üzere yeni karakter modellerinin çalışmasını 2 ayı aşkın bir süredir yapıyoruz. Yeni karakter modellerinin tasarımlarının tamamlanmasıyla birlikte yeni modellere ait her bir ırk, sınıf ve cinsiyete göre;
- Animasyonlarının tekrar ayarlanması,
- Zırhların ve kostümlerin tekrar giydirilerek üzerlerine oturtulması ve düzenlenmesi,
- Silahların her bir modele ayrı ayrı kuşandırılması,
- Boş pozisyonda (Idle) duruş ve diğer poz çalışmaları,
- Yetenek animasyon ve efektlerinin tekrar ayarlanması gibi çalışmalar devam ediyor.

Son paragrafta belirtilen çalışma sonlanmadan Alfa 2.0'i size sunmamız mümkün değil maalesef. Tüm ekip çalışmalarına hızla devam ediyor ve en kısa sürede Alfa 2.0 aşamasına geçmek istiyoruz. Tarih konusunda net olmadan herhangi bir duyuru yapmak istemiyoruz. Süreci sabırla ve iyi niyetle takip eden, geri bildirim ve önerilerde bulunan tüm oyuncularımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz. Alfa 2.0'da görüşmek dileğiyle.


Lütfen unutmayın; oyunun açılmasını geciktirdiğimiz her gün, her dakika size daha çok değer verdiğimizi göstermektedir.

Saygılarımla,
Çalışamalarınızı Yakından takip ediyorum
Merhaba,

Alfa 2.0 testlerini Mart ayına sarkıtmamayı hedefliyorduk ancak animasyon ekibi liderinin Covid19'a yakalanması ve çalışmalardan 2 hafta uzak kalması yeni modellerin oyuna entegrasyonunu sarkıttı. Ekibimiz şu an eksiksiz bir şekilde çalışmalarına devam ediyor.
Alfa 2.0 öncesinde üzerinde çalışılan ve çalışması bitirilmiş bazı konular hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum.

* Ram optimizasyonu yapıldı. (Örneğin; Death Valley haritasındaki 4 GB ram kullanımı 2,5 GB ram civarına düşürüldü.)
* GPU Ram (Vram) optimize edildi, kullanımı düşürüldü.
* Performans modunda ciddi iyileştirmeler yapıldı. FPS artışı sağlandı.
* Oyun dosyalarının toplam boyutu düşürüldü. Şu an 11 GB civarında.
* Genel aydınlatma ve ışık sistemi revize edildi.
* Renk körü modları (Protanopia, Deuteranopia, Tritanopia) oyuna entegre edildi.
* Ayrı ayrı bahsedilemeyecek birçok yazılımsal iyileştirme sağlandı.
* Görev sistemi tamamlandı, testleri devam ediyor. Alfa 2.0'da 1. seviyeden 70. seviyeye kadar görev yapabileceksiniz. Ana hikaye görevleri betadan sonra eklenecek.
* Pet çalışmaları tamamlandı. Oyuna entegrasyonu (ganimet toplaması, oyuncuyu takip etmesi vb) sağlandı.
* Binek çalışmaları tamamlandı. Animasyon çalışmaları, görsel düzenlemeler devam ediyor.
* Yeni karakter modellerinin saç tasarımları, dövme tasarımları ve deri (skin) detaylandırmaları yapıldı. Karakter oluşturma ekranında hazır kullanılabilecek modeller eklendi.
* Yeteneklerin efektleri büyük oranda revize edildi.
* Silah efektleri tamamlandı. Oyuna entegre edildi.
* Pelerin sistemi oyuna entegre edildi.
* Su altı habitatı altyapı çalışmalarına başlandı.
* 1vs1 Duel Arena çalışmaları tamamlandı. Testleri devam ediyor.
* Crystal Fortress etkinlik haritası çalışmaları bitti. Testleri devam ediyor.
* Worldmap ve Minimap çalışmaları devam ediyor.
* Rün (Rune) sistemi oyuna adapte edildi. Testleri devam ediyor.
* Eşya geliştirme (Upgrade) sistemi çalışması devam ediyor.
* Zindan (Dungeon) sistemi çalışmalarına başlandı.
* Özel kostümler mağazaya entegre edildi.
* Ruh bağı (Soul bound) sistemi oyuna entegre edildi. Testleri devam ediyor.
* Oyunculardan gelen çoğu hata düzeltildi ve talepler büyük oranda yerine getirildi.

Bilindiği üzere yeni karakter modellerinin çalışmasını 2 ayı aşkın bir süredir yapıyoruz. Yeni karakter modellerinin tasarımlarının tamamlanmasıyla birlikte yeni modellere ait her bir ırk, sınıf ve cinsiyete göre;
- Animasyonlarının tekrar ayarlanması,
- Zırhların ve kostümlerin tekrar giydirilerek üzerlerine oturtulması ve düzenlenmesi,
- Silahların her bir modele ayrı ayrı kuşandırılması,
- Boş pozisyonda (Idle) duruş ve diğer poz çalışmaları,
- Yetenek animasyon ve efektlerinin tekrar ayarlanması gibi çalışmalar devam ediyor.

Son paragrafta belirtilen çalışma sonlanmadan Alfa 2.0'i size sunmamız mümkün değil maalesef. Tüm ekip çalışmalarına hızla devam ediyor ve en kısa sürede Alfa 2.0 aşamasına geçmek istiyoruz. Tarih konusunda net olmadan herhangi bir duyuru yapmak istemiyoruz. Süreci sabırla ve iyi niyetle takip eden, geri bildirim ve önerilerde bulunan tüm oyuncularımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz. Alfa 2.0'da görüşmek dileğiyle.


Lütfen unutmayın; oyunun açılmasını geciktirdiğimiz her gün, her dakika size daha çok değer verdiğimizi göstermektedir.

Saygılarımla,
Merhaba elinizden geleni yaptığınızın farkındayım amacım sizleri karalamak değil sadece fikrimi beyan etmektir,
Çalışmalarınızı takip ediyor ve siz değerli RİSE ONLİNE ekibine sonsuz Teşekkürlerimi İletiyorum.
Ancak 16 ŞUBAT 2021 paylaşmış olduğum OPEN konu başlıklı yorumumda oyunun gidişatına göre açılış tarihini tahmini rakamlara göre vermiştim ve düşüncelerimde oyunun aşırı yavaş ilerlediğini beyan etmiştim, ve halen söylediğimi destekliyor bir daha beyan ediyorum oyunun tüm haritalarını açmak isterseniz resmi sürüm 2022 bulacaktır çünkü ne yaparsanız yapın sıfırdan oyun yapmak kolay iş değildir sizleri anlıyorum açılışın hızlanması ve kullanıcıları aşırı bekletmektense KADEMELİ oyunun açılışını yapmanız gerekmektedir ÖRNEĞİN ilk DORİON haritasını aktif edebilirsiniz bu aşamada siz RİSE ONLİNE ekibi diğer 2'ci harita üzerinde çalışmalarınıza devam edebilirsiniz ve bir yandan DORİON haritasında bulunan eksikleri giderebilir daha iyi bir ilerleyiş yapabilirsiniz yoksam bu iş 2022 bulacaktır şunuda gayet iyi bilinki okadar sabrımız yoktur İYİ ÇALIŞMALAR
 

Zonta

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
73
Puanları
18
Çalışamalarınızı Yakından takip ediyorum

Merhaba elinizden geleni yaptığınızın farkındayım amacım sizleri karalamak değil sadece fikrimi beyan etmektir,
Çalışmalarınızı takip ediyor ve siz değerli RİSE ONLİNE ekibine sonsuz Teşekkürlerimi İletiyorum.
Ancak 16 ŞUBAT 2021 paylaşmış olduğum OPEN konu başlıklı yorumumda oyunun gidişatına göre açılış tarihini tahmini rakamlara göre vermiştim ve düşüncelerimde oyunun aşırı yavaş ilerlediğini beyan etmiştim, ve halen söylediğimi destekliyor bir daha beyan ediyorum oyunun tüm haritalarını açmak isterseniz resmi sürüm 2022 bulacaktır çünkü ne yaparsanız yapın sıfırdan oyun yapmak kolay iş değildir sizleri anlıyorum açılışın hızlanması ve kullanıcıları aşırı bekletmektense KADEMELİ oyunun açılışını yapmanız gerekmektedir ÖRNEĞİN ilk DORİON haritasını aktif edebilirsiniz bu aşamada siz RİSE ONLİNE ekibi diğer 2'ci harita üzerinde çalışmalarınıza devam edebilirsiniz ve bir yandan DORİON haritasında bulunan eksikleri giderebilir daha iyi bir ilerleyiş yapabilirsiniz yoksam bu iş 2022 bulacaktır şunuda gayet iyi bilinki okadar sabrımız yoktur İYİ ÇALIŞMALAR
Herkes sabırsızlıkla oyunu bekliyor hocam. Fakat oyunun ana haritaları olmadan da oyun olmaz. Sadece dorion ve pvp alanı açık olsa oyuncular inanın nefes alacak yer dahi bulamaz. Pve alanı kısıtlı kalır. Bu sefer oyuncular "Bu ne ya kesecek yaratık yok. Her yerde 15-20 kişi bir yaratığı kesmeye çalışıyo. Oynanmaz bu oyun." demeye başlar. Pvp alanı dahi tat vermez. Oyunun hemen açılmasını bende çok isteyenlerdenim. Fakat oyunun açıldığı andan itibaren olabildiğince sorunsuz olmasını isterim.
 

Kiso

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
73
Puanları
18
Merhaba,

Alfa 2.0 testlerini Mart ayına sarkıtmamayı hedefliyorduk ancak animasyon ekibi liderinin Covid19'a yakalanması ve çalışmalardan 2 hafta uzak kalması yeni modellerin oyuna entegrasyonunu sarkıttı. Ekibimiz şu an eksiksiz bir şekilde çalışmalarına devam ediyor.
Alfa 2.0 öncesinde üzerinde çalışılan ve çalışması bitirilmiş bazı konular hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum.

* Ram optimizasyonu yapıldı. (Örneğin; Death Valley haritasındaki 4 GB ram kullanımı 2,5 GB ram civarına düşürüldü.)
* GPU Ram (Vram) optimize edildi, kullanımı düşürüldü.
* Performans modunda ciddi iyileştirmeler yapıldı. FPS artışı sağlandı.
* Oyun dosyalarının toplam boyutu düşürüldü. Şu an 11 GB civarında.
* Genel aydınlatma ve ışık sistemi revize edildi.
* Renk körü modları (Protanopia, Deuteranopia, Tritanopia) oyuna entegre edildi.
* Ayrı ayrı bahsedilemeyecek birçok yazılımsal iyileştirme sağlandı.
* Görev sistemi tamamlandı, testleri devam ediyor. Alfa 2.0'da 1. seviyeden 70. seviyeye kadar görev yapabileceksiniz. Ana hikaye görevleri betadan sonra eklenecek.
* Pet çalışmaları tamamlandı. Oyuna entegrasyonu (ganimet toplaması, oyuncuyu takip etmesi vb) sağlandı.
* Binek çalışmaları tamamlandı. Animasyon çalışmaları, görsel düzenlemeler devam ediyor.
* Yeni karakter modellerinin saç tasarımları, dövme tasarımları ve deri (skin) detaylandırmaları yapıldı. Karakter oluşturma ekranında hazır kullanılabilecek modeller eklendi.
* Yeteneklerin efektleri büyük oranda revize edildi.
* Silah efektleri tamamlandı. Oyuna entegre edildi.
* Pelerin sistemi oyuna entegre edildi.
* Su altı habitatı altyapı çalışmalarına başlandı.
* 1vs1 Duel Arena çalışmaları tamamlandı. Testleri devam ediyor.
* Crystal Fortress etkinlik haritası çalışmaları bitti. Testleri devam ediyor.
* Worldmap ve Minimap çalışmaları devam ediyor.
* Rün (Rune) sistemi oyuna adapte edildi. Testleri devam ediyor.
* Eşya geliştirme (Upgrade) sistemi çalışması devam ediyor.
* Zindan (Dungeon) sistemi çalışmalarına başlandı.
* Özel kostümler mağazaya entegre edildi.
* Ruh bağı (Soul bound) sistemi oyuna entegre edildi. Testleri devam ediyor.
* Oyunculardan gelen çoğu hata düzeltildi ve talepler büyük oranda yerine getirildi.

Bilindiği üzere yeni karakter modellerinin çalışmasını 2 ayı aşkın bir süredir yapıyoruz. Yeni karakter modellerinin tasarımlarının tamamlanmasıyla birlikte yeni modellere ait her bir ırk, sınıf ve cinsiyete göre;
- Animasyonlarının tekrar ayarlanması,
- Zırhların ve kostümlerin tekrar giydirilerek üzerlerine oturtulması ve düzenlenmesi,
- Silahların her bir modele ayrı ayrı kuşandırılması,
- Boş pozisyonda (Idle) duruş ve diğer poz çalışmaları,
- Yetenek animasyon ve efektlerinin tekrar ayarlanması gibi çalışmalar devam ediyor.

Son paragrafta belirtilen çalışma sonlanmadan Alfa 2.0'i size sunmamız mümkün değil maalesef. Tüm ekip çalışmalarına hızla devam ediyor ve en kısa sürede Alfa 2.0 aşamasına geçmek istiyoruz. Tarih konusunda net olmadan herhangi bir duyuru yapmak istemiyoruz. Süreci sabırla ve iyi niyetle takip eden, geri bildirim ve önerilerde bulunan tüm oyuncularımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz. Alfa 2.0'da görüşmek dileğiyle.


Lütfen unutmayın; oyunun açılmasını geciktirdiğimiz her gün, her dakika size daha çok değer verdiğimizi göstermektedir.

Saygılarımla,
mağazaya entegre edilen kostümleri, bu alfada alabilcekmiyiz?
 

X A

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
63
Elinize emeğinize sağlık sabırla bekliyoruz.
 

Lolgamelol2

Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
458
Puanları
63
Merhaba,

Alfa 2.0 testlerini Mart ayına sarkıtmamayı hedefliyorduk ancak animasyon ekibi liderinin Covid19'a yakalanması ve çalışmalardan 2 hafta uzak kalması yeni modellerin oyuna entegrasyonunu sarkıttı. Ekibimiz şu an eksiksiz bir şekilde çalışmalarına devam ediyor.
Alfa 2.0 öncesinde üzerinde çalışılan ve çalışması bitirilmiş bazı konular hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum.

* Ram optimizasyonu yapıldı. (Örneğin; Death Valley haritasındaki 4 GB ram kullanımı 2,5 GB ram civarına düşürüldü.)
* GPU Ram (Vram) optimize edildi, kullanımı düşürüldü.
* Performans modunda ciddi iyileştirmeler yapıldı. FPS artışı sağlandı.
* Oyun dosyalarının toplam boyutu düşürüldü. Şu an 11 GB civarında.
* Genel aydınlatma ve ışık sistemi revize edildi.
* Renk körü modları (Protanopia, Deuteranopia, Tritanopia) oyuna entegre edildi.
* Ayrı ayrı bahsedilemeyecek birçok yazılımsal iyileştirme sağlandı.
* Görev sistemi tamamlandı, testleri devam ediyor. Alfa 2.0'da 1. seviyeden 70. seviyeye kadar görev yapabileceksiniz. Ana hikaye görevleri betadan sonra eklenecek.
* Pet çalışmaları tamamlandı. Oyuna entegrasyonu (ganimet toplaması, oyuncuyu takip etmesi vb) sağlandı.
* Binek çalışmaları tamamlandı. Animasyon çalışmaları, görsel düzenlemeler devam ediyor.
* Yeni karakter modellerinin saç tasarımları, dövme tasarımları ve deri (skin) detaylandırmaları yapıldı. Karakter oluşturma ekranında hazır kullanılabilecek modeller eklendi.
* Yeteneklerin efektleri büyük oranda revize edildi.
* Silah efektleri tamamlandı. Oyuna entegre edildi.
* Pelerin sistemi oyuna entegre edildi.
* Su altı habitatı altyapı çalışmalarına başlandı.
* 1vs1 Duel Arena çalışmaları tamamlandı. Testleri devam ediyor.
* Crystal Fortress etkinlik haritası çalışmaları bitti. Testleri devam ediyor.
* Worldmap ve Minimap çalışmaları devam ediyor.
* Rün (Rune) sistemi oyuna adapte edildi. Testleri devam ediyor.
* Eşya geliştirme (Upgrade) sistemi çalışması devam ediyor.
* Zindan (Dungeon) sistemi çalışmalarına başlandı.
* Özel kostümler mağazaya entegre edildi.
* Ruh bağı (Soul bound) sistemi oyuna entegre edildi. Testleri devam ediyor.
* Oyunculardan gelen çoğu hata düzeltildi ve talepler büyük oranda yerine getirildi.

Bilindiği üzere yeni karakter modellerinin çalışmasını 2 ayı aşkın bir süredir yapıyoruz. Yeni karakter modellerinin tasarımlarının tamamlanmasıyla birlikte yeni modellere ait her bir ırk, sınıf ve cinsiyete göre;
- Animasyonlarının tekrar ayarlanması,
- Zırhların ve kostümlerin tekrar giydirilerek üzerlerine oturtulması ve düzenlenmesi,
- Silahların her bir modele ayrı ayrı kuşandırılması,
- Boş pozisyonda (Idle) duruş ve diğer poz çalışmaları,
- Yetenek animasyon ve efektlerinin tekrar ayarlanması gibi çalışmalar devam ediyor.

Son paragrafta belirtilen çalışma sonlanmadan Alfa 2.0'i size sunmamız mümkün değil maalesef. Tüm ekip çalışmalarına hızla devam ediyor ve en kısa sürede Alfa 2.0 aşamasına geçmek istiyoruz. Tarih konusunda net olmadan herhangi bir duyuru yapmak istemiyoruz. Süreci sabırla ve iyi niyetle takip eden, geri bildirim ve önerilerde bulunan tüm oyuncularımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz. Alfa 2.0'da görüşmek dileğiyle.


Lütfen unutmayın; oyunun açılmasını geciktirdiğimiz her gün, her dakika size daha çok değer verdiğimizi göstermektedir.

Saygılarımla,
11 Mart oldu halen oyundan ses soluk yok bir tarih bile veremıyorsunuz sorun nedir böyle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt