Alfa 2.0 Öncesi Bilgilendirme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

XDarkShadoWX

Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
22
Puanları
3
Merhaba,

Şu an herhangi bir sorun yok, çalışmalarımıza devam ediyoruz. Netleşince tarih vereceğiz.
Bir sorun olmadığını beyan edip süreci fazlasıyla uzattığınızın farkında mısınız Artık bir tarih vermeniz gerekiyor örneğin 15.03.2021 gibi ::)

Merhaba,

Alfa 2.0 testlerini Mart ayına sarkıtmamayı hedefliyorduk ancak animasyon ekibi liderinin Covid19'a yakalanması ve çalışmalardan 2 hafta uzak kalması yeni modellerin oyuna entegrasyonunu sarkıttı. Ekibimiz şu an eksiksiz bir şekilde çalışmalarına devam ediyor.
Alfa 2.0 öncesinde üzerinde çalışılan ve çalışması bitirilmiş bazı konular hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum.

* Ram optimizasyonu yapıldı. (Örneğin; Death Valley haritasındaki 4 GB ram kullanımı 2,5 GB ram civarına düşürüldü.)
* GPU Ram (Vram) optimize edildi, kullanımı düşürüldü.
* Performans modunda ciddi iyileştirmeler yapıldı. FPS artışı sağlandı.
* Oyun dosyalarının toplam boyutu düşürüldü. Şu an 11 GB civarında.
* Genel aydınlatma ve ışık sistemi revize edildi.
* Renk körü modları (Protanopia, Deuteranopia, Tritanopia) oyuna entegre edildi.
* Ayrı ayrı bahsedilemeyecek birçok yazılımsal iyileştirme sağlandı.
* Görev sistemi tamamlandı, testleri devam ediyor. Alfa 2.0'da 1. seviyeden 70. seviyeye kadar görev yapabileceksiniz. Ana hikaye görevleri betadan sonra eklenecek.
* Pet çalışmaları tamamlandı. Oyuna entegrasyonu (ganimet toplaması, oyuncuyu takip etmesi vb) sağlandı.
* Binek çalışmaları tamamlandı. Animasyon çalışmaları, görsel düzenlemeler devam ediyor.
* Yeni karakter modellerinin saç tasarımları, dövme tasarımları ve deri (skin) detaylandırmaları yapıldı. Karakter oluşturma ekranında hazır kullanılabilecek modeller eklendi.
* Yeteneklerin efektleri büyük oranda revize edildi.
* Silah efektleri tamamlandı. Oyuna entegre edildi.
* Pelerin sistemi oyuna entegre edildi.
* Su altı habitatı altyapı çalışmalarına başlandı.
* 1vs1 Duel Arena çalışmaları tamamlandı. Testleri devam ediyor.
* Crystal Fortress etkinlik haritası çalışmaları bitti. Testleri devam ediyor.
* Worldmap ve Minimap çalışmaları devam ediyor.
* Rün (Rune) sistemi oyuna adapte edildi. Testleri devam ediyor.
* Eşya geliştirme (Upgrade) sistemi çalışması devam ediyor.
* Zindan (Dungeon) sistemi çalışmalarına başlandı.
* Özel kostümler mağazaya entegre edildi.
* Ruh bağı (Soul bound) sistemi oyuna entegre edildi. Testleri devam ediyor.
* Oyunculardan gelen çoğu hata düzeltildi ve talepler büyük oranda yerine getirildi.

Bilindiği üzere yeni karakter modellerinin çalışmasını 2 ayı aşkın bir süredir yapıyoruz. Yeni karakter modellerinin tasarımlarının tamamlanmasıyla birlikte yeni modellere ait her bir ırk, sınıf ve cinsiyete göre;
- Animasyonlarının tekrar ayarlanması,
- Zırhların ve kostümlerin tekrar giydirilerek üzerlerine oturtulması ve düzenlenmesi,
- Silahların her bir modele ayrı ayrı kuşandırılması,
- Boş pozisyonda (Idle) duruş ve diğer poz çalışmaları,
- Yetenek animasyon ve efektlerinin tekrar ayarlanması gibi çalışmalar devam ediyor.

Son paragrafta belirtilen çalışma sonlanmadan Alfa 2.0'i size sunmamız mümkün değil maalesef. Tüm ekip çalışmalarına hızla devam ediyor ve en kısa sürede Alfa 2.0 aşamasına geçmek istiyoruz. Tarih konusunda net olmadan herhangi bir duyuru yapmak istemiyoruz. Süreci sabırla ve iyi niyetle takip eden, geri bildirim ve önerilerde bulunan tüm oyuncularımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz. Alfa 2.0'da görüşmek dileğiyle.


Lütfen unutmayın; oyunun açılmasını geciktirdiğimiz her gün, her dakika size daha çok değer verdiğimizi göstermektedir.

Saygılarımla,
Gidişat güzel değil bakın RİSE ONLİNE ekibi duygularımızla oynamayın basarız mekanınızı :)) işin şakası seviliyorsunuz ama artık alp-2 açın sabırsızlıkla beklıyoruz bakın sonu kötü bu işin :))
 

HERO

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
268
Puanları
43
Sabr sabr sabr olucak inşallah ama adamlari telaşa sokup kötü bir oyun cikarmasinlar.
Her istedimizi yapmaya çalışiyorlar
 

elves27

Üye
Katılım
6 Ara 2020
Mesajlar
10
Puanları
3
* Ruh bağı (Soul bound) sistemi oyuna entegre edildi. Testleri devam ediyor.
Sevgili yapımcı ekip Ruh bağı sistemi ile oyuncular arası item ticareti mümkün olacak sonrasında oyun Knight zortline gibi para basanın kazandığı bir girdaba girecek. Biz 2000'li yılların başında değiliz oyun sektörü kendisini diğer sektörlerin mislice büyüttü ve yazılı olmasada artık bir kanunu (kuralı) olmaya başladı son 10 yılın damga vuran MMORPG oyunlarında oyuncular arası ticaret minimal düzeydeki craft itemleri ile sınırlı. Bu para basanın emek verip zaman ayıranın önüne geçmesine engel oluyor üstelik bu sistem ile oyuncular daha adil bir arenada uzun yıllar mücadele edeceklerini bildikleri için küçük bütçelerle bile olsa oyun mağzasına ödenek ayırıyor. Gelin şu oyunu 6 ay 1 sene değil yıllarca oynatın.
İster ruh bagı para ile satılsın ister tüm ticaret serbest bırakılsın oyuna bir başlayıp bakacağım ama bu sistemlerin varlığı halinde 1 seneden fazla oynayamam. Benim gibi düşünen binlerin olduğunu biliyorum belli bir MMORPG açlığı dolayısı ile nefes alsın yeter oyunlara girip çok sürmeden bırakıyorlar.
Büyük bir potansiyel ile ilgi çektiniz fakat sadece knight zorlinenin mazisi ile takılı kalmayın sektöre birçok yeni genç girdi onların bu gibi şeylere tahammülü yok. Üstelik ben gibi eskilerinde olmayacak büyük düşünün oyunu kuralına göre oynayın.
Oyun içi itemin para etmesi insanları hile bug bag v.s. bulup zengin olma arayışına itecek oyunun güvenlik sistemlerine yapılacak yatırım maliyetini artıracaktır.
 

Nart

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
370
Puanları
63
Sevgili yapımcı ekip Ruh bağı sistemi ile oyuncular arası item ticareti mümkün olacak sonrasında oyun Knight zortline gibi para basanın kazandığı bir girdaba girecek. Biz 2000'li yılların başında değiliz oyun sektörü kendisini diğer sektörlerin mislice büyüttü ve yazılı olmasada artık bir kanunu (kuralı) olmaya başladı son 10 yılın damga vuran MMORPG oyunlarında oyuncular arası ticaret minimal düzeydeki craft itemleri ile sınırlı. Bu para basanın emek verip zaman ayıranın önüne geçmesine engel oluyor üstelik bu sistem ile oyuncular daha adil bir arenada uzun yıllar mücadele edeceklerini bildikleri için küçük bütçelerle bile olsa oyun mağzasına ödenek ayırıyor. Gelin şu oyunu 6 ay 1 sene değil yıllarca oynatın.
İster ruh bagı para ile satılsın ister tüm ticaret serbest bırakılsın oyuna bir başlayıp bakacağım ama bu sistemlerin varlığı halinde 1 seneden fazla oynayamam. Benim gibi düşünen binlerin olduğunu biliyorum belli bir MMORPG açlığı dolayısı ile nefes alsın yeter oyunlara girip çok sürmeden bırakıyorlar.
Büyük bir potansiyel ile ilgi çektiniz fakat sadece knight zorlinenin mazisi ile takılı kalmayın sektöre birçok yeni genç girdi onların bu gibi şeylere tahammülü yok. Üstelik ben gibi eskilerinde olmayacak büyük düşünün oyunu kuralına göre oynayın.
Oyun içi itemin para etmesi insanları hile bug bag v.s. bulup zengin olma arayışına itecek oyunun güvenlik sistemlerine yapılacak yatırım maliyetini artıracaktır.
Bu konuda iki arada bir derede kalıyor yönetim.

P2W tamamen engellendiğinde sonradan başlayacak kişiler engellenmiş oluyor, hiç engellemediğinde parayı basanlar oyuncuları soğutuyor. Bu sebeple sould bound sistemi yeni açılan sunucuyu 1-2 yıl civarı ticareti engelleyecek şekilde ayarlanırsa kafi gelir diye düşünüyorum.

Ayrıca başka tür oyunlarda gördüğüm bir örnek var ne kadar uygulanabilir bilmiyorum ama şöyle; @Justice

Birden fazla sunucu olacağı için her sunucuyu aynı türde ayarlamak yerine bazı sunucuları farklı sunabilirsiniz. Örneğin bir sunucuda sould bound olmaz, başka bir sunucuda P2W serbest olur v.b gibi.

Her kesime hitap edecek sunucular olabilir sanırım bu şekilde.
 

elves27

Üye
Katılım
6 Ara 2020
Mesajlar
10
Puanları
3
Bu konuda iki arada bir derede kalıyor yönetim.

P2W tamamen engellendiğinde sonradan başlayacak kişiler engellenmiş oluyor, hiç engellemediğinde parayı basanlar oyuncuları soğutuyor. Bu sebeple sould bound sistemi yeni açılan sunucuyu 1-2 yıl civarı ticareti engelleyecek şekilde ayarlanırsa kafi gelir diye düşünüyorum.

Ayrıca başka tür oyunlarda gördüğüm bir örnek var ne kadar uygulanabilir bilmiyorum ama şöyle; @Justice

Birden fazla sunucu olacağı için her sunucuyu aynı türde ayarlamak yerine bazı sunucuları farklı sunabilirsiniz. Örneğin bir sunucuda sould bound olmaz, başka bir sunucuda P2W serbest olur v.b gibi.

Her kesime hitap edecek sunucular olabilir sanırım bu şekilde.
Sonradan oyuna başlayacakların geri kalmasını sezonluk item dizilimleri engelliyor üstelik bu sistem ile tepedekilerde sıkılmamış oluyor he yıl yenibir maksimum set çıkıyor o itemleri sahip olma ile farm ve pk arenalarında rekabet sürüyor. Oyuna sonradan gelen önceki yılın sistemine daha kolay ulaşıp yeni zirve itemler için rekabete katılıyor. Bu oyun içi rekabeti dinamik tutar iken yapımcıların yeni içerik üretip aşırıya kaçmadan magzaya koyacakları kostümleri v.s. sattırıyor.
Birden fazla sunucu ile oyun kalabalığını bölmek mantıklı değil
1-sezon sistemi ile her yıl yeni macera (yeni item seti)
2-oyuncu ticareti kapalı
3- oyun mağzası kostümden ve varsa cüzi bir aylık oyun giriş ücretinden ibaret
Bu 3 sistem oyunun yapımcılarının ve oyuncularının yüzünü güldürecek sistemdir. Şuanda damga vuran oyunların hemen hepsi bunu bu şekilde yapıyor. Ençok bilinenler oyun aidatı da almıyor. Zaten kaynak akıyor resmen
 

Nart

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
370
Puanları
63
Sonradan oyuna başlayacakların geri kalmasını sezonluk item dizilimleri engelliyor üstelik bu sistem ile tepedekilerde sıkılmamış oluyor he yıl yenibir maksimum set çıkıyor o itemleri sahip olma ile farm ve pk arenalarında rekabet sürüyor. Oyuna sonradan gelen önceki yılın sistemine daha kolay ulaşıp yeni zirve itemler için rekabete katılıyor. Bu oyun içi rekabeti dinamik tutar iken yapımcıların yeni içerik üretip aşırıya kaçmadan magzaya koyacakları kostümleri v.s. sattırıyor.
Birden fazla sunucu ile oyun kalabalığını bölmek mantıklı değil
1-sezon sistemi ile her yıl yeni macera (yeni item seti)
2-oyuncu ticareti kapalı
3- oyun mağzası kostümden ve varsa cüzi bir aylık oyun giriş ücretinden ibaret
Bu 3 sistem oyunun yapımcılarının ve oyuncularının yüzünü güldürecek sistemdir. Şuanda damga vuran oyunların hemen hepsi bunu bu şekilde yapıyor. Ençok bilinenler oyun aidatı da almıyor. Zaten kaynak akıyor resmen
Koca yıl boyunca verdiğin emeğin silinmesi durumu bana mantıklı gelmiyor. Tercih edenler olacaktır saygı duyarım ama bana göre değil.
 

Rhudenz

Üye
Katılım
9 Mar 2021
Mesajlar
20
Puanları
3
Sonradan oyuna başlayacakların geri kalmasını sezonluk item dizilimleri engelliyor üstelik bu sistem ile tepedekilerde sıkılmamış oluyor he yıl yenibir maksimum set çıkıyor o itemleri sahip olma ile farm ve pk arenalarında rekabet sürüyor. Oyuna sonradan gelen önceki yılın sistemine daha kolay ulaşıp yeni zirve itemler için rekabete katılıyor. Bu oyun içi rekabeti dinamik tutar iken yapımcıların yeni içerik üretip aşırıya kaçmadan magzaya koyacakları kostümleri v.s. sattırıyor.
Birden fazla sunucu ile oyun kalabalığını bölmek mantıklı değil
1-sezon sistemi ile her yıl yeni macera (yeni item seti)
2-oyuncu ticareti kapalı
3- oyun mağzası kostümden ve varsa cüzi bir aylık oyun giriş ücretinden ibaret
Bu 3 sistem oyunun yapımcılarının ve oyuncularının yüzünü güldürecek sistemdir. Şuanda damga vuran oyunların hemen hepsi bunu bu şekilde yapıyor. Ençok bilinenler oyun aidatı da almıyor. Zaten kaynak akıyor resmen
Fikrinize saygı duyuyorum ama bu tarz oyunların sevilme amaçlarından biride emeklerin karşılığını görmek hatırlamak, bazen sadece townda dururken bile bastığın veya elde ettiğin itemin mutluluğunu hazzını yaşamak. Hepimiz set dizdiğimizde mutlu oluyoruz verdiğimiz çabanın göstergesi olarak oyundaki diğer Player'lara bunu sunuyoruz. Emek verip saatlerimi günlerimi harcadığım bir set silah veya karaktere sezon sonu sıfırlancağını bile bile neden emek vereyim ki. Çöpe gitceğini sıfırlancağını düşündükçe o başta yazdığım heves haz kalmaz. Şahsi düşüncem bu benim. Hepimiz yaşımızı almış insanlarız bu oyun LoL, CS:GO, vs oyunlar gibi değil karakter geliştirme ilerlemesinden bahsediyoruz. Eminim benden daha fazla tecrübeli arkadaşlar vardır aramızda. KOdan Cabal'a Karahandan Metin2'ye kadar her oyunu deneyimleme fırsatım oldu hicbirinde böylesine bir yol düşünülmedi Season Pass veya etkinlik, item upgrate limit arttırma vs yapılabilir ama eğer ki sezonluk bir oyun olacaksa eminim ben ve benim gibi düşünen birçok Player oyuna başlamadan bırakır.

Sevgili yöneticimiz @Justice bu konuda oyunun alfa 2 ve sonraki süreçlerinde bu tarz düşünceleriniz mevcut mu oyunda geçerli olacak mı? Bu kadar bekleyişin sonucunu netleştirmek isterim.
 

tulca

Üye
Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
33
Puanları
8
Merhaba,

Alfa 2.0 testlerini Mart ayına sarkıtmamayı hedefliyorduk ancak animasyon ekibi liderinin Covid19'a yakalanması ve çalışmalardan 2 hafta uzak kalması yeni modellerin oyuna entegrasyonunu sarkıttı. Ekibimiz şu an eksiksiz bir şekilde çalışmalarına devam ediyor.
Alfa 2.0 öncesinde üzerinde çalışılan ve çalışması bitirilmiş bazı konular hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum.

* Ram optimizasyonu yapıldı. (Örneğin; Death Valley haritasındaki 4 GB ram kullanımı 2,5 GB ram civarına düşürüldü.)
* GPU Ram (Vram) optimize edildi, kullanımı düşürüldü.
* Performans modunda ciddi iyileştirmeler yapıldı. FPS artışı sağlandı.
* Oyun dosyalarının toplam boyutu düşürüldü. Şu an 11 GB civarında.
* Genel aydınlatma ve ışık sistemi revize edildi.
* Renk körü modları (Protanopia, Deuteranopia, Tritanopia) oyuna entegre edildi.
* Ayrı ayrı bahsedilemeyecek birçok yazılımsal iyileştirme sağlandı.
* Görev sistemi tamamlandı, testleri devam ediyor. Alfa 2.0'da 1. seviyeden 70. seviyeye kadar görev yapabileceksiniz. Ana hikaye görevleri betadan sonra eklenecek.
* Pet çalışmaları tamamlandı. Oyuna entegrasyonu (ganimet toplaması, oyuncuyu takip etmesi vb) sağlandı.
* Binek çalışmaları tamamlandı. Animasyon çalışmaları, görsel düzenlemeler devam ediyor.
* Yeni karakter modellerinin saç tasarımları, dövme tasarımları ve deri (skin) detaylandırmaları yapıldı. Karakter oluşturma ekranında hazır kullanılabilecek modeller eklendi.
* Yeteneklerin efektleri büyük oranda revize edildi.
* Silah efektleri tamamlandı. Oyuna entegre edildi.
* Pelerin sistemi oyuna entegre edildi.
* Su altı habitatı altyapı çalışmalarına başlandı.
* 1vs1 Duel Arena çalışmaları tamamlandı. Testleri devam ediyor.
* Crystal Fortress etkinlik haritası çalışmaları bitti. Testleri devam ediyor.
* Worldmap ve Minimap çalışmaları devam ediyor.
* Rün (Rune) sistemi oyuna adapte edildi. Testleri devam ediyor.
* Eşya geliştirme (Upgrade) sistemi çalışması devam ediyor.
* Zindan (Dungeon) sistemi çalışmalarına başlandı.
* Özel kostümler mağazaya entegre edildi.
* Ruh bağı (Soul bound) sistemi oyuna entegre edildi. Testleri devam ediyor.
* Oyunculardan gelen çoğu hata düzeltildi ve talepler büyük oranda yerine getirildi.

Bilindiği üzere yeni karakter modellerinin çalışmasını 2 ayı aşkın bir süredir yapıyoruz. Yeni karakter modellerinin tasarımlarının tamamlanmasıyla birlikte yeni modellere ait her bir ırk, sınıf ve cinsiyete göre;
- Animasyonlarının tekrar ayarlanması,
- Zırhların ve kostümlerin tekrar giydirilerek üzerlerine oturtulması ve düzenlenmesi,
- Silahların her bir modele ayrı ayrı kuşandırılması,
- Boş pozisyonda (Idle) duruş ve diğer poz çalışmaları,
- Yetenek animasyon ve efektlerinin tekrar ayarlanması gibi çalışmalar devam ediyor.

Son paragrafta belirtilen çalışma sonlanmadan Alfa 2.0'i size sunmamız mümkün değil maalesef. Tüm ekip çalışmalarına hızla devam ediyor ve en kısa sürede Alfa 2.0 aşamasına geçmek istiyoruz. Tarih konusunda net olmadan herhangi bir duyuru yapmak istemiyoruz. Süreci sabırla ve iyi niyetle takip eden, geri bildirim ve önerilerde bulunan tüm oyuncularımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz. Alfa 2.0'da görüşmek dileğiyle.


Lütfen unutmayın; oyunun açılmasını geciktirdiğimiz her gün, her dakika size daha çok değer verdiğimizi göstermektedir.

Saygılarımla,
ilk knıght oyuncularındanım hile artttı bıraktım şimdi ne durumdadır ama yıllarımızı verdik oto saldırı özellikle savas alanı absyt saavasları cale savaslaı olsun ondan sonra klanca bıraktık bunun gibi çok insan hile yüzünden bırakmıştır emekler boşa gitmesin önlem en iyisini almasanızda takip edin ilgilenin yani boş bırakmaya gelmez dupe açıklarını dıkkat edin karakterlerın takıbı gıbı sıstem asırı cogalmada sisteme takılcak bazıları aşırı bı para kasma rezzerr le kaldırma olenı mesela gb satısını hileyle yapıyolar parayı basan düdüğü çalıyo olmaz gardaşım power up storelerde koca koca kanat satma gözleri yorma pet sat binek sat gerekirse güç vermesin ama parayı basan güçlenmesin insanlar power up storedan alabıldiğini oyun parasına satsın ticaret olmalı + basma upgrade şanslarını yukselcetek seyler sat ama onuda siz ayarlayın şartı olsun otomatik kutu toplama atak yapma siz satın ama biz silah reparı yaptıralım pot alalım takip edelim hile sokmasınlar kaçak programlarla pk alanlarların kasılan exp daha fazla ıcınden cıkan oıtemler ona gore daha cok düşsün %si yüksek olsun kalem kalem yazmadım okursanız ufkunuz belki biraz daha açılır güzel anlatabilmişimdir okursanız dönüş yaparsanız sevinirim bekliyoruz sizi iyi çalışmalar inşallah herşey çok güzel olur...:D
 

AhmtBLGN

Üye
Katılım
21 Mar 2021
Mesajlar
3
Puanları
1
bekle bekle ömrümüz gidiyor göremiyeceğiz bize çok değer veriyorsunuz admin hem oyun oynayıp hemde geliştirseniz daha zevkli olmazmı :D
 

Justice

Yönetici
Game Designer
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
468
Puanları
93
Merhaba,

Alfa 2 çalışmalarımızı bitirdik. Kapalı testlerimize başlıyoruz. Çıkabilecek sorunlara göre test süresi değişebilir. En kısa sürede tüm oyunculara açık bir şekilde Alfa 2'yi sunmak istiyoruz. Değişikliklerle ilgili tanıtıcı güzel bir video da hazırlanıyor.
 

slmaster11

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
21
Puanları
3
Ekip liderine geçmiş olsun dileklerimizi iletiyorum sorunsuz şekilde umarız bu durumdan şifa bulup tekrar sağlığına kavuşur takipteyiz
 

hzljoepr

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
263
Puanları
28
geç olsun güç olmasın elinize sağlık başarılarınızın devamını dileriz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt