Öneri Alpha'dan beri beklediğim Archery animasyon yavaşlığının ve Nefret edilen Okçuluğun kültürümüzdeki önemi.

JamesCheasterfield

Üye
Katılım
14 Ocak 2022
Mesajlar
34
Puanları
18
Merhaba arkadaşlar tanıyan vardır tanımayan vardır zaten yavaş yavaş tanışacağız arkadaş veya düşman olacağız. İsmim Şeref 27 yaşındayım MMORPG hayatım 2003 Knight Online ile başladı. Çok uzun süreler bırakıp tekrar başlayarak belirli aralıklarla okçu olarak oynadım. World of Warcraft,EsO,Black Desert,Cabal gibi bir çok oyun oynadım ve bunların hepsinde okçuydum ve her zaman oyunların hepsinde sıralamalarda üst düzey oynadım. İşimi severek yapıyorum bu konuyu açmadan önce gerçekten tam olarak 12 tane Ticket attım ben okçu oynuyorum damage umrumda bile değil artmasın böyle kalsın artarsa her yer okçu dolar ve PVP biiter diye ticketlarımda bahsettim benim sorunum karakterin çok ağır el kaldırması ve combonun bir işe yaramaması bu ileride official açıldığında okçular için sorun olacak. Çünkü combo yapan ile yapmayan arasında fark olmadığı için adam combo yapmasa dahi item farkından karşısındaki okçuyu kesebilecek ve playerlık en azından okçu için geride kalacak bu animasyon el hızı arttırılması combo yapılabilmesini istedim sadece , başka hiç bir şey istemedim oyunla ilgili açıklamam bu gelelim kültürümüzde şu oyunda nefret ettiğiniz okçuluğun tarihimizdeki önemi.

Güncelleme : Ice ve Light Skillerimiz tutmuyor bütün joblar slayt atıyor 5li yememek için normal olarak ama ice light tutmadığı için vsler bitmiyor lakin pek beklemiyorum güncelleme gelmesini artık çünkü konuyu güncel tutmaya çalışmama rağmen nedense güncel tutan yorumlarım silinmiş

DÜZENLEME : Okçu düzelsin diye beklerken Step Back skillimiz bozulmuştur hayırlı olsun

Okçu, orta çağda savaşlarda yer alan bir savaşçı türüdür. Orta çağda savaşlarda görev alması çok önemliydi. Okçunun bu kadar seçkin olma nedeni okçu ok ve yay kullanarak zırhları olan rakip ordu askerlerini saf dışı bırakabilmesidir. Bu işi güvenli bir mesafeden yaptıkları için daha az risk alırlardı. Orta çağda bir sürü ok ve yay çeşidi yapılmıştır ve bunların amaçları değişiktir. Delici ok, uzun mesafe oku gibi. Okçu oku yay, tatar yayı ile hedefe atar. Gelişen teknolojiyle yerini ateşli silahlar kullanan askerlere bırakmıştır. Okçular günümüzde olimpiyatlarda yarışmaktadır.

Ok ve yayı elinize aldığınız an, zaman içinde neredeyse 20 bin yıl öncesine uzanan bir yolculuğa çıkıyorsunuz demektir. Ok ve yay, ilkel insan topluluklarının hayatta kalma mücadelesinde önemli bir rol üstlenmekteydi. Bazı araştırmacılar yayın ilk kez 15.000 yıl önce Afrika da kullanıldığını düşünmektedirler. Bu süreyi 50.000 yıla kadar çıkaran yazarlar varsa da,genel kabul gören düşünce bunun çok abartılı olduğudur.

Türklerin ata sporu olan okçuluk, yüzyıllar boyunca bu geleneksel özelliğini muhafaza etmiş, gerek tarihimiz içinde, gerekse İslam dininde özel bir yere sahip olmuştur.Türk tarihinin Orta Asya’ya uzanan derinliklerinde, önceleri bir savaş aracı olarak kullanılan ok ve yay, ateşli silahların keşfinden sonra, giderek bir spor dalı olarak kültürümüz içindeki yerini almıştır.Tarihsel belgeler incelendiğinde, Türklerde okçuluğun MÖ 5000 yıllarında başladığı ve okçuluk ile ilgili ilk kuralların Oğuzlar ile gerçekleştiği görülür.Oğuzlar’ın Müslümanlığı kabulünden sonra ise daha da gelişen okçuluk, en parlak devrine Osmanlılar ile ulaşır.

Bileşik (kompozit) Osmanlı yayı, 1700'ler
Divanü Lûgat-it-Türk gibi kaynaklar ve eski kitabelerde Türkler tarafından kullanılan savaş malzemeleri ve kavramlarından bazıları şunlardır: "At, ok, yay, kılıç, bükte, kıngırak (hançer, kama), keş, kurman, sadak (okluk), kın (kılıç ve bıçak kabı), kalkan, süngüg, kargı, cida, gönder (mızrak), çomak (topuz çeşidi), batrak (ucuna bez bağlanan süngü), tug (bazı birliklerde), ukruk (kement), kargu (ateş kulesi), köbrüge (davul), yarık, cevşen (zırh), yoşuk, tubulga (tolga, tulga, miğfer), küpe-yarık (vücudu kuşatan zırh), yelme eri (öncü, keşif kolu).

Uygurlar, yay kirişlerini at kılından yapmışlardır. Ayrıca kaya resimlerinde ve Orkun Vadisi’ndeki Bilge Kağan ve Kül Tigin anıt mezarlıklarında gerçekleştirilen kazılarda farklı ebat ve özelliklerde ok uçları bulunmuştur.[6] Türk tarihinde oklar sadece savaş aleti olarak değil, aynı zamanda sembolik anlamlarda da kullanılmıştır. Hakimiyet sembolü olduğu gibi aynı zamanda resmi evrakların bal mumuyla beraber damgalanmasında da kullanılmışlardır. Bunlar özellikle altın, gümüş, bakır, pirinç ve demir madenlerinden yapılmıştır. Yaya sarılan sırmaya "toz", okun ucundaki demir parçaya "temren", okun arkasındaki tüyeyse "yülek" ya da "yelek" denmiştir. Yayların taşınması için bir kap bulunmamış, genellikle kola veya omuza asılarak taşınmıştır; ancak okların taşınması için özel olarak tasarlanmış ve süslenmiş kılıflar üretilmiştir.

Mete'nin, düşmanın psikolojisini bozan ve yön tayininde de etkisi olan ıslıklı oklar kullandığı ifade edilmektedir. Daha sonra pek çok göçebe kavmin kullandığı bu "çavuş oku" adı verilen ıslıklı okun mucidinin Mete olduğu kabul edilir. Mete Han, babasının emrine verdiği 10.000 atlı savaşçıyı bu oklarla donatmış ve eğitmiştir. Çin kaynaklarına göre Mete Han eğer okunu bir yöne yöneltirse, emrindeki askerlerin hepsi aldıkları eğitimle o hedefe ok atarak hemen yok ederdi. Bir gün okunu en sevdiği atına çevirdi. Askerlerinden bazıları tereddüt etti. Bunun üzerine okunu sırayla tereddüt edenlerin üzerine çevirdi. Atına ok atmakta tereddüt eden askerlerinin hepsi atılan oklarla öldürüldü. Böylece küçüklükten beri oynadığı okunu hedefe çevirme oyunu emirlerinin tartışılmazlığını da perçinledi. Bir gün emrinde demir disiplini ile yetiştirdiği 10 bin askeri varken okunu ava çıkan babasının üzerine çevirdiğinde askerlerinden hiçbiri tereddüt etmemiştir.





Buraya kadar okuyan arkadaşlara teşekkür ederim emeğime saygı gösterip okuduğu için konumu Mehmet Akif Ersoy'un bir sözüyle bitirmek istiyorum

''Kime ok atmayı öğrettimse, bir gün beni nişan aldı.''


04.02.2022 GüncellemeAttığım Ticketlar artık otomatik mesaj'a döndü.
 

Ekli dosyalar

  • 1.png
    1.png
    119.3 KB · Görüntüleme: 51
  • 2.png
    2.png
    115.1 KB · Görüntüleme: 43
  • 3.png
    3.png
    96.9 KB · Görüntüleme: 35
  • 4.png
    4.png
    122 KB · Görüntüleme: 37
  • 5.png
    5.png
    111.6 KB · Görüntüleme: 35
  • 6.png
    6.png
    146.5 KB · Görüntüleme: 32
  • 7.png
    7.png
    126.8 KB · Görüntüleme: 38
  • 8.png
    8.png
    110.2 KB · Görüntüleme: 28
  • 9.png
    9.png
    151.6 KB · Görüntüleme: 29
  • 10.png
    10.png
    158.1 KB · Görüntüleme: 44
Son düzenleme:

Aziz

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
743
Puanları
93
Merhaba. Orta Asya’ya gidecek kadar çok seviyorsunuz okçuyu belli. Ancak WoW,Eso ve Cabal oynadığınızı söylediniz. Oradaki okçu şu an ki sistemden daha yavaş. Ayrıca onlar okçu değil, hunter sınıfı. Buradaki okçu. Buradakinin vasfı yok. 8 kişi toplanıp bir şeyler denemeye çalışıyor. Bana anlamsız geliyor buradaki okçu. Hızlı değil demişsiniz ancak bana göre gayet hızlı şu an. Malesef zamanzingo onlaynda okçu çok hızlı. Bu yüzden farm, pkda tek tercih sebebi olduğunu gördüm. Oynamıyorum. Detayını daha fazla bilemeyeceğim. Okçunun şu an ki hızı bence gayet iyi. Daha fazla hızlanırsa çok aşırı tercih sebebi olur. Ayrıca buradaki okçu da kombo yok. Kombo yapamıyor demişsiniz. Kombo zaten yok. Görüşmek üzere.
 

JamesCheasterfield

Üye
Katılım
14 Ocak 2022
Mesajlar
34
Puanları
18

Merhaba. Orta Asya’ya gidecek kadar çok seviyorsunuz okçuyu belli. Ancak WoW,Eso ve Cabal oynadığınızı söylediniz. Oradaki okçu şu an ki sistemden daha yavaş. Ayrıca onlar okçu değil, hunter sınıfı. Buradaki okçu. Buradakinin vasfı yok. 8 kişi toplanıp bir şeyler denemeye çalışıyor. Bana anlamsız geliyor buradaki okçu. Hızlı değil demişsiniz ancak bana göre gayet hızlı şu an. Malesef zamanzingo onlaynda okçu çok hızlı. Bu yüzden farm, pkda tek tercih sebebi olduğunu gördüm. Oynamıyorum. Detayını daha fazla bilemeyeceğim. Okçunun şu an ki hızı bence gayet iyi. Daha fazla hızlanırsa çok aşırı tercih sebebi olur. Ayrıca buradaki okçu da kombo yok. Kombo yapamıyor demişsiniz. Kombo zaten yok. Görüşmek üzere.
Merhaba Aziz bey. World of Warcraft Hunter sınıfına giriyor dediğiniz Ok ve yay kullanıyor yani okçuluk yapıyor konuşalım biraz world of warcraft
Aim shot an skili 1.2 saniye Cast süresi var en çok vuran skili ve hareket ederek atamıyor
Rapid fire arka arkaya full dps ok sıkıyor koşarak atılabiliyor
Arcane shot koşarak atılabiliyor ana damage skillerinden biri
concussive shoot %100 slow atıyor
Trapler Stun atıyor
binding shot stun atıyor
Kill Shot %20 canı olanlara insta tek atıyor
Serpent Sting sürekli DoT bırakıyor ve az vuran bir DoT değil yok serii ve yüksek dps sağlıyor
Bursting Shot Skill cast edilmesini engelliyo ve fear atıyo
Counter Shot Skill cast edilmesini engelliyor

Elder Scroll Online'a geçelim
Lethal Arrow Sürekli zehir ve hardcore dps yapmanı sağlayan bir skill
Toxic Arrow Hepsi tutarsa tek atan bir skill ard arda vuruyor taramalı gibi
Camouflaged Hunter Okçu olmasına rağmen hem görünmez olabiliyor hem de görünmezken koşabiliyor hp dolduruyor

Cabal Online yine ard arda taramalı vurulan skillerden skillerin çoğunu hareket ederken veya step backlerle kullanılan bir sistemi var oynadığım yıllar 2007 2008 olduğu için şu an skill isimlerini ve açıklamalarını yapamadım kusura bakmayınız kombo yok diyorsunuz warriorlar skill + R 900 damage vuruyor o combo yapabiliyorsa benim de yapabilmem gerekiyor ilginize teşekkürler.
 

Aziz

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
743
Puanları
93
Merhaba Aziz bey. World of Warcraft Hunter sınıfına giriyor dediğiniz Ok ve yay kullanıyor yani okçuluk yapıyor konuşalım biraz world of warcraft
Aim shot an skili 1.2 saniye Cast süresi var en çok vuran skili ve hareket ederek atamıyor
Rapid fire arka arkaya full dps ok sıkıyor koşarak atılabiliyor
Arcane shot koşarak atılabiliyor ana damage skillerinden biri
concussive shoot %100 slow atıyor
Trapler Stun atıyor
binding shot stun atıyor
Kill Shot %20 canı olanlara insta tek atıyor
Serpent Sting sürekli DoT bırakıyor ve az vuran bir DoT değil yok serii ve yüksek dps sağlıyor
Bursting Shot Skill cast edilmesini engelliyo ve fear atıyo
Counter Shot Skill cast edilmesini engelliyor

Elder Scroll Online'a geçelim
Lethal Arrow Sürekli zehir ve hardcore dps yapmanı sağlayan bir skill
Toxic Arrow Hepsi tutarsa tek atan bir skill ard arda vuruyor taramalı gibi
Camouflaged Hunter Okçu olmasına rağmen hem görünmez olabiliyor hem de görünmezken koşabiliyor hp dolduruyor

Cabal Online yine ard arda taramalı vurulan skillerden skillerin çoğunu hareket ederken veya step backlerle kullanılan bir sistemi var oynadığım yıllar 2007 2008 olduğu için şu an skill isimlerini ve açıklamalarını yapamadım kusura bakmayınız kombo yok diyorsunuz warriorlar skill + R 900 damage vuruyor o combo yapabiliyorsa benim de yapabilmem gerekiyor ilginize teşekkürler.
Şeref Bey, yıllarca yukarıda bahsettiğiniz skilleri kullanarak hunter sınıfı oynadım. WoW'da hunter sınıfının içinde nasıl bölündüğünü biliyorsuınuz. Tüfek tarzı bir silahta kullanır. Bakın orada kombo var. Burada yok. Ben onu demek istiyorum. Combo istiyorsanız zaten skillerin değişmesi gerekiyor. Hali hazırda 60 70 skilleri at, 3-5li skil çevir bir combo değildir benim gözümde. Yukarı da ki oyunlarda combo farklı. Cabalda ki combo zaten şu an hiç bir oyunda yok. Keza az çok oynadığım BDO'nun bile comboları farklı. Aslında aynı şeylerden bahsediyoruz Şeref Bey. Skill + R kombinasyonu bana göre berbat ötesi bir sistem. 20 yıl önce bir oyunda yapılmış ve öyle kalmış. Buraya taşınmasında ben hayretler içindeyim. İleride gelişeceğine eminim. Bunu bir çok kez Burhan Bey ile olan sohbetimde zaten duydum. Her ne kadar kesin olarak değişecek demese de yenilikleri yavaş yavaş verip, sizin benim gibi farklı oyun kültürleriyle tanışmamış, tek düze oyun oynamış kitlelerin fikirlerinin ve ufuklarının açılmasında fayda sağlayacak. Evet! World of Warcraftta bazı skiller çat diye atar. Hatta mounth, transmog için legacy dungeon attığınız zaman ben genelde hunter sınıfıyla girerim. Hızlıdır bazı skilleri. Bazı skilleri de yavaştır. Ancak bir combo mekanizması vardır. Skiller arasında. Skill+R değildir. Aslında aynı şeyleri konuşuyoruz. Sadece burada şu an casting ve el animasyonları bu oyunda skiller combo mekanizmasında çalışmadığı sürece oyuna çok zarar verecektir. Lütfen bunu göz ardı etmeyiniz. Gelin siz ve benim gibi oyuncular zamanla yönetime şu skilleri bir combo makinasına dönüştürelim. Skill+R ve animasyon iptali gibi -bana göre çok demode ve saçma- olan sistemin değişmesi için elimizden geleni yapalım.

Güzel sohbetiniz için teşekkürler.
 

JamesCheasterfield

Üye
Katılım
14 Ocak 2022
Mesajlar
34
Puanları
18
Şeref Bey, yıllarca yukarıda bahsettiğiniz skilleri kullanarak hunter sınıfı oynadım. WoW'da hunter sınıfının içinde nasıl bölündüğünü biliyorsuınuz. Tüfek tarzı bir silahta kullanır. Bakın orada kombo var. Burada yok. Ben onu demek istiyorum. Combo istiyorsanız zaten skillerin değişmesi gerekiyor. Hali hazırda 60 70 skilleri at, 3-5li skil çevir bir combo değildir benim gözümde. Yukarı da ki oyunlarda combo farklı. Cabalda ki combo zaten şu an hiç bir oyunda yok. Keza az çok oynadığım BDO'nun bile comboları farklı. Aslında aynı şeylerden bahsediyoruz Şeref Bey. Skill + R kombinasyonu bana göre berbat ötesi bir sistem. 20 yıl önce bir oyunda yapılmış ve öyle kalmış. Buraya taşınmasında ben hayretler içindeyim. İleride gelişeceğine eminim. Bunu bir çok kez Burhan Bey ile olan sohbetimde zaten duydum. Her ne kadar kesin olarak değişecek demese de yenilikleri yavaş yavaş verip, sizin benim gibi farklı oyun kültürleriyle tanışmamış, tek düze oyun oynamış kitlelerin fikirlerinin ve ufuklarının açılmasında fayda sağlayacak. Evet! World of Warcraftta bazı skiller çat diye atar. Hatta mounth, transmog için legacy dungeon attığınız zaman ben genelde hunter sınıfıyla girerim. Hızlıdır bazı skilleri. Bazı skilleri de yavaştır. Ancak bir combo mekanizması vardır. Skiller arasında. Skill+R değildir. Aslında aynı şeyleri konuşuyoruz. Sadece burada şu an casting ve el animasyonları bu oyunda skiller combo mekanizmasında çalışmadığı sürece oyuna çok zarar verecektir. Lütfen bunu göz ardı etmeyiniz. Gelin siz ve benim gibi oyuncular zamanla yönetime şu skilleri bir combo makinasına dönüştürelim. Skill+R ve animasyon iptali gibi -bana göre çok demode ve saçma- olan sistemin değişmesi için elimizden geleni yapalım.

Güzel sohbetiniz için teşekkürler.
Evet haklısınız demode ve saçma Skill+R olayı 2003'te yapılan bir oyunda kalmalıydı keşke burada da olsa atıyorum WoW'dan örnek verelim Belli bir DPS'i opener sistemi vardır.Tam zamanlı olarak sıralamayı doğru yaparsanız 50k vurursunuz birini yanlış yaparsanız 38 k vurursunuz yanlış arttıkça kombinasyondaki dps'te düşer her job bu şekilde olacaksa ben buna da varım ancak şu an herkes benden hızlı vuruyor benimle vs atarken benim tek gücüm Penta Shot ve Triple Shot olduğu için slaytlayarak vs atıyorlar benimle ve bu benim komple zararıma oluyor çünkü ice - light skillerim tutmuyor o adamı yavaşlatıp üstünlük hiç bir şekilde sağlayamıyorum ve o kadar yavaş ok atıyorum ki gerçekten sıkılıyorum oynarken Conten Creator verildiğinde belki iletişimimiz artar yardımcı olurum dedim ama hiçbir şey değişmedi ve yayın açıyorum '' combo '' yapamıyorum damage vuramıyorum hiç bir şey yapamıyorum böyle geziyorum arada ks atıyorum content çıkarmaya çalışıyorum.Umarım düzelir
Güzel sohbetiniz için ben teşekkür ederim
 

Sphecta

Üye
Katılım
8 Ocak 2022
Mesajlar
38
Puanları
18
okçu sınıfının sadece dash hızında gidebildiği dünyada bir sürü yenilik eklenebileceğini düşünüyorum. fazla vursun stun atsın dondursun hatta trap bile kursun ama rush hızında koşamasın.
 

Aziz

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
743
Puanları
93
okçu sınıfının sadece dash hızında gidebildiği dünyada bir sürü yenilik eklenebileceğini düşünüyorum. fazla vursun stun atsın dondursun hatta trap bile kursun ama rush hızında koşamasın.
Ben katılmıyorum. Oyunlar genel olarak mistik bir dünya üzerine kurulur. Aslında ana temel yüzüklerin efendisidir. Orada Legolas'ı görebilirsiniz. Yorulmadan hızlıca koşmaktadır. Genelde elfler üzerinden olur okçular. Elflerinde hızlı koşma özelliği vardır. Yorulmazlar, keskin gözleri vardır, kader olarak ölmezler. Bir çok oyunda en hızlı koşanlar hep okçulardır. Aslında suikastçi sınıfından alınması gereken bir özellik. Okçudan değil.
 

JamesCheasterfield

Üye
Katılım
14 Ocak 2022
Mesajlar
34
Puanları
18
okçu sınıfının sadece dash hızında gidebildiği dünyada bir sürü yenilik eklenebileceğini düşünüyorum. fazla vursun stun atsın dondursun hatta trap bile kursun ama rush hızında koşamasın.
katılıyorum ancak oyun şu an ki skill sistemiyleyken damage arttırmak veya stun , dondurma olaylarını getirirlerse yine her yer okçu olur betadaki ilk günler gibi ama animasyon hızlanırsa sadece okcu oynamak isteyen insanlar oynar
 

Sphecta

Üye
Katılım
8 Ocak 2022
Mesajlar
38
Puanları
18
Okçu bir alanı savunma ya da bir alana saldırı için kullanılan birliklerdir.
Daima arka planda savaşa dahil olmuş ve önlerinde süvari ve şövalye korumasına muhtaç kalmışlardır.
Savunmada ise sütre gerisinden savunma yapmışlardır.
Okçu birlikleri mobil bir birlik değildir. Bunu gerçeklik ,fantastik roman ve filmler de görebiliriz genel manada durum böyledir. Mobil denebilecek olanlar ise atlı okçulardır onlarda konumuzu kapsamıyor.
Sonuca ulaşmak istersek okçu birliklerinin hareket hızının azaltılması gerekli ilk adım olacaktır.
katılıyorum +1
 

JamesCheasterfield

Üye
Katılım
14 Ocak 2022
Mesajlar
34
Puanları
18
Okçu bir alanı savunma ya da bir alana saldırı için kullanılan birliklerdir.
Daima arka planda savaşa dahil olmuş ve önlerinde süvari ve şövalye korumasına muhtaç kalmışlardır.
Savunmada ise sütre gerisinden savunma yapmışlardır.
Okçu birlikleri mobil bir birlik değildir. Bunu gerçeklik ,fantastik roman ve filmler de görebiliriz genel manada durum böyledir. Mobil denebilecek olanlar ise atlı okçulardır onlarda konumuzu kapsamıyor.
Sonuca ulaşmak istersek okçu birliklerinin hareket hızının azaltılması gerekli ilk adım olacaktır.
evet ancak gerçekçiliğe vuruyorsak uzaktan sakat bırakacak şekilde vurması gerekiyor o şartlarda öyle bir olay gelirse her yer okcu olur ve insanlar kapı önünden çıkamaz pvpyi kötü etkiler
 

JamesCheasterfield

Üye
Katılım
14 Ocak 2022
Mesajlar
34
Puanları
18
Ben katılmıyorum. Oyunlar genel olarak mistik bir dünya üzerine kurulur. Aslında ana temel yüzüklerin efendisidir. Orada Legolas'ı görebilirsiniz. Yorulmadan hızlıca koşmaktadır. Genelde elfler üzerinden olur okçular. Elflerinde hızlı koşma özelliği vardır. Yorulmazlar, keskin gözleri vardır, kader olarak ölmezler. Bir çok oyunda en hızlı koşanlar hep okçulardır. Aslında suikastçi sınıfından alınması gereken bir özellik. Okçudan değil.
Suikastcide de okçuda da kalması gerekiyor oyun altyapısı bu şekilde kalacaksa en uygun çözüm yukarıda belirttiğim animasyon hızı
 

JamesCheasterfield

Üye
Katılım
14 Ocak 2022
Mesajlar
34
Puanları
18
Oyun fizik tabanlı bir combat sunmadıgı için oyuncunun kimin hangi bölgesin vurdugunun bir kaydı yok , Sizin dediğiniz biraz daha fizik tabanlı ve simulasyona kayan bir istek.

Bana göre okcu partileri hızdan yoksun bırakılıp birlik ile oynamak istiyolarsa böyle kule ile hareket etmeliler.

Ekli dosyayı görüntüle 4055
bence okçu partyler yasaklanmalı direk
 

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
115
Puanları
43
Halen okçu ve mage kötü diyenler sorunu kendinde arasın. Np rank ortada. Eşit itemde durum böyleyse sıfırdan başladığında dahada beter olacaktır. Okçu mage serveri rise onlineye hoş geldiniz..
 

JamesCheasterfield

Üye
Katılım
14 Ocak 2022
Mesajlar
34
Puanları
18
Halen okçu ve mage kötü diyenler sorunu kendinde arasın. Np rank ortada. Eşit itemde durum böyleyse sıfırdan başladığında dahada beter olacaktır. Okçu mage serveri rise onlineye hoş geldiniz..
maximum damage 450 2 party 3 party aynı z'den oynamadıktan sonra okçu hiç bir şekilde iyi değil hem yavaş hem az vuruyoruz benim tek isteğim el hızlanması.Damage artmasın ki sadece oynamayı seven oynasın her yer okçu dolmasın
 
Son düzenleme:

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
115
Puanları
43
Mana pot ücretsizken bile warrior oynanmıyorsa officalde hiç oynanmaz. Bence tüm noblardan önce warrior acilen efektif bir şekle sokılmalıdır. Solosu yok pt si np kasamaz. İstenmeyen job warrior
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt