Porteur
Üye
- Katılım
- 27 Nis 2022
- Mesajlar
- 152
- Puanları
- 43

Oyunumuzda Okçu sınıfı oynanabilecek bir konumda değil. Bu sınıfı oynanabilcek konuma getirmek adına öncelikle Rogue sınıfından çıkarıp ayrı bir sınıf olarak ele almamız gerekir.
Bunun için aşağıda belli skill ağaçları önereceğim.
Archery Skills
Light shot = %150 hasar
Flame Arrow = %150 hasar +5 saniye botunca her saniye Yay elemental hasarı x3
Sharp arrow = %180 hasar %100 isabet
Multiple Shot = 3'lü ok
Stepback = Geri zıplama (40 sn bekleme süresi)
Impressive shot = %250 hasar
Head Shot = Her ok atışında %10 kritik şansı(pasif skill)
Focus shot = %250 hasar %100 isabet
Penta shot = 5'li ok
Long shot = %250 hasar %100 isabet +5 Vuruş mesafesi (2 Saniye bekleme süresi)
Pulsed Arrow = %420 hasar %100 isabet Mevcut okun yarı mesafesiyle vuruş.(Örneğin Elven Bowumuz var.Sadece 22 mesafeden bu atışı yapabiliriz.)
Bloodwind = %320 hasar %100 isabet
Burning Arrow =%300 hasar %100 isabet + 5 saniye boyunca her saniye silahın elemental hasarı x2 Yanık debuffı (30 saniye bekleme süresi)
Silver Arrow = %520 hasar dümdüz giden ok(1saniye cast time) (60 mesafeye kadar ilerleyip yok olur.) (10 saniye bekleme süresi)
Cripple Shot = %250 hasar %100 isabet 2 saniye yavaşlatma(Şansa bağlı değil) 30 saniye bekleme süresi
Arrow Rain = Seçili alana %250 hasar.
Piercing Shot = %550 hasar dümdüz giden ok. Eğer ok düşmana değerse -200 defans kırma.5 saniye boyunca her saniye Silahın elemental hasarı x2 kanama şeklinde(Curelenemez debuff) (1 saniye cast time) (60 mesafe kadar ilerleyip yok olur)(60 saniye bekleme süresi)
Focus Enemy = 10 saniye boyunca %20 atak artışı. -200 defans -%30 koşma hızı. (60 saniye bekleme süresi)
Hunter's Skills
Light Shot = %150 hasar
Flame Arrow = %150 hasar +5 saniye botunca her saniye Yay elemental hasarı x3
Poison Arrow =%200 hasar +7 saniye boyunca her saniye Yay elemental hasarı x3
Stepback = Geri zıplama (40 sn bekleme süresi)
Impressive shot = %250 hasar
Wolf Trap: Silahın elemental hasarı x1 + 3 saniye yavaşlatma.Yay defans -%10. 60 saniye cooldown.Oyunda en fazla 3 adet olabilir.300 saniye oyunda kalabilir.(Cast time 1 sn)
Bear Trap: Silahın elemental hasarı x2 + 2 sn yavaşlatma.Yay defans -%10. 60 saniye bekleme süresi. Oyun en fazla 3 adet olabilir. 300 saniye oyunda kalabilir.(Cast time 1 sn)
Cobra Shot = %300 hasar %100 isabet 10 saniye boyunca her saniye silahın elemental hasarı x3 + %10 yay defansı kırma(Curelenemez debuff)(30 saniye bekleme süresi)
Dead Shot = Her ok atışında %15 kritik hasar şansı(Pasif skill)
Camouflage = 80 saniye görünmezlik ve bir sonraki atışta kritik şans artırımı.
Rush 2 = %100 Hızlandırma
Bloodwind = %320 hasar %100 isabet
Bleeding Shot = %300 hasar %100 isabet 5 saniye boyunca her saniye silahın elemental hasar x2 (Kanama debuffı)(30 saniye bekleme süresi)
Leg shot = %250 hasar %100 isabet. %30 şansla 4 saniye yavaşlatma. Eğer kanama efekti aktifse %70 şansla yavaşlatır.(45 saniye bekleme süresi)
Poisonous Mushroom = 10 saniye boyunca silahın elemental hasarı x2 + 3 saniye yavaşlatma + %10 yay defansı kırma (Curelenemez) (180 saniye bekleme süresi)(Oyun içinde en fazla 2 adet olabilir.)(480 saniye oyunda durabilir.)
Hunter's Shot = %350 hasar %100 isabet +5 saniye boyunca her saniye Yay elemental hasarı x3. Eğer Camouflage veya Vanish varsa %100 şansla 2x ktirik vuruş.(30 saniye bekleme süresi)(Curelenemez debuff)
Hawk Eye = Hasar +100 / Vuruş mesafesi +5 / +%10 kritik vuruş şansı (20 saniye kullanım süresi)(200 saniye bekleme süresi)
Stealth Skills
Vanish = Sabit durduğunda görünmezlik
Rush1 = %75 hızlandırma
Dispel = Negatif efektleri kaldırır. Bekleme süresi 5 saniye(Rogue sınıfındada bu sürede olmalı.)
Somersault = 7 range'e takla atar.
Sharp Eye = Görünmez hedefleri gösterir.
Spirit of the forest = Ağacların 4 range mesafesinde görünmez olur. Üzerinde zehir efektleri varsa görünmezlik bozulur.
Ambush = Tüm parti üyelerine sabit durdukları süre boyunca görünmezlik verir. Etkisi 60 sn sürer.
Mastery Skills
Last Chance = Can puanı %20'nin altına indiğinde kritik vuruş oranı %20 artar.
Drive Poison = Zehir hasarını 40 puan artırır.
Sacred Armor = Gelen hasarı %10 azaltır. Pasif skill
Smoke Bomb = Etrafa sis atıp görünmez olur. Üzerinde zehir efektleri varsa görünmezlik bozulur.
Who is Next = Bir oyuncu öldürdükten sonra 10 saniye boyunca kritik oranı %20 artar.
Confidence In The Back = Ranger dışındaki tüm sınıflara 30 saniye boyunca %8 atak ve defans bonus verir.(240 saniye bekleme süresi)
Ranger sınıfının zehir skilleri 5'e kadar üst üste binmeli fakat verilecek hasar 3 katı geçmeyecek şekilde ayarlanmalı.
Örneğin 50-50 zehir vuracaksak, stake'de 10 olsa bile hasar 150'yi geçmemeli
Zehir hasarında 2x-3x'ler çok gibi görünsede, resistance'da işin içine girince yetersiz bile kalabilir. Tam resistance hesaplamasını bilmediğim bir değer üretemedim.
İlk etapta Rogue zırhlarını kullanabilir daha sonra ise yeni zırhlar eklenebilir.
Yayların zehir hasarlarıda tekrar düzenlenmeli.
Bunun için aşağıda belli skill ağaçları önereceğim.
Archery Skills
Light shot = %150 hasar
Flame Arrow = %150 hasar +5 saniye botunca her saniye Yay elemental hasarı x3
Sharp arrow = %180 hasar %100 isabet
Multiple Shot = 3'lü ok
Stepback = Geri zıplama (40 sn bekleme süresi)
Impressive shot = %250 hasar
Head Shot = Her ok atışında %10 kritik şansı(pasif skill)
Focus shot = %250 hasar %100 isabet
Penta shot = 5'li ok
Long shot = %250 hasar %100 isabet +5 Vuruş mesafesi (2 Saniye bekleme süresi)
Pulsed Arrow = %420 hasar %100 isabet Mevcut okun yarı mesafesiyle vuruş.(Örneğin Elven Bowumuz var.Sadece 22 mesafeden bu atışı yapabiliriz.)
Bloodwind = %320 hasar %100 isabet
Burning Arrow =%300 hasar %100 isabet + 5 saniye boyunca her saniye silahın elemental hasarı x2 Yanık debuffı (30 saniye bekleme süresi)
Silver Arrow = %520 hasar dümdüz giden ok(1saniye cast time) (60 mesafeye kadar ilerleyip yok olur.) (10 saniye bekleme süresi)
Cripple Shot = %250 hasar %100 isabet 2 saniye yavaşlatma(Şansa bağlı değil) 30 saniye bekleme süresi
Arrow Rain = Seçili alana %250 hasar.
Piercing Shot = %550 hasar dümdüz giden ok. Eğer ok düşmana değerse -200 defans kırma.5 saniye boyunca her saniye Silahın elemental hasarı x2 kanama şeklinde(Curelenemez debuff) (1 saniye cast time) (60 mesafe kadar ilerleyip yok olur)(60 saniye bekleme süresi)
Focus Enemy = 10 saniye boyunca %20 atak artışı. -200 defans -%30 koşma hızı. (60 saniye bekleme süresi)
Hunter's Skills
Light Shot = %150 hasar
Flame Arrow = %150 hasar +5 saniye botunca her saniye Yay elemental hasarı x3
Poison Arrow =%200 hasar +7 saniye boyunca her saniye Yay elemental hasarı x3
Stepback = Geri zıplama (40 sn bekleme süresi)
Impressive shot = %250 hasar
Wolf Trap: Silahın elemental hasarı x1 + 3 saniye yavaşlatma.Yay defans -%10. 60 saniye cooldown.Oyunda en fazla 3 adet olabilir.300 saniye oyunda kalabilir.(Cast time 1 sn)
Bear Trap: Silahın elemental hasarı x2 + 2 sn yavaşlatma.Yay defans -%10. 60 saniye bekleme süresi. Oyun en fazla 3 adet olabilir. 300 saniye oyunda kalabilir.(Cast time 1 sn)
Cobra Shot = %300 hasar %100 isabet 10 saniye boyunca her saniye silahın elemental hasarı x3 + %10 yay defansı kırma(Curelenemez debuff)(30 saniye bekleme süresi)
Dead Shot = Her ok atışında %15 kritik hasar şansı(Pasif skill)
Camouflage = 80 saniye görünmezlik ve bir sonraki atışta kritik şans artırımı.
Rush 2 = %100 Hızlandırma
Bloodwind = %320 hasar %100 isabet
Bleeding Shot = %300 hasar %100 isabet 5 saniye boyunca her saniye silahın elemental hasar x2 (Kanama debuffı)(30 saniye bekleme süresi)
Leg shot = %250 hasar %100 isabet. %30 şansla 4 saniye yavaşlatma. Eğer kanama efekti aktifse %70 şansla yavaşlatır.(45 saniye bekleme süresi)
Poisonous Mushroom = 10 saniye boyunca silahın elemental hasarı x2 + 3 saniye yavaşlatma + %10 yay defansı kırma (Curelenemez) (180 saniye bekleme süresi)(Oyun içinde en fazla 2 adet olabilir.)(480 saniye oyunda durabilir.)
Hunter's Shot = %350 hasar %100 isabet +5 saniye boyunca her saniye Yay elemental hasarı x3. Eğer Camouflage veya Vanish varsa %100 şansla 2x ktirik vuruş.(30 saniye bekleme süresi)(Curelenemez debuff)
Hawk Eye = Hasar +100 / Vuruş mesafesi +5 / +%10 kritik vuruş şansı (20 saniye kullanım süresi)(200 saniye bekleme süresi)
Stealth Skills
Vanish = Sabit durduğunda görünmezlik
Rush1 = %75 hızlandırma
Dispel = Negatif efektleri kaldırır. Bekleme süresi 5 saniye(Rogue sınıfındada bu sürede olmalı.)
Somersault = 7 range'e takla atar.
Sharp Eye = Görünmez hedefleri gösterir.
Spirit of the forest = Ağacların 4 range mesafesinde görünmez olur. Üzerinde zehir efektleri varsa görünmezlik bozulur.
Ambush = Tüm parti üyelerine sabit durdukları süre boyunca görünmezlik verir. Etkisi 60 sn sürer.
Mastery Skills
Last Chance = Can puanı %20'nin altına indiğinde kritik vuruş oranı %20 artar.
Drive Poison = Zehir hasarını 40 puan artırır.
Sacred Armor = Gelen hasarı %10 azaltır. Pasif skill
Smoke Bomb = Etrafa sis atıp görünmez olur. Üzerinde zehir efektleri varsa görünmezlik bozulur.
Who is Next = Bir oyuncu öldürdükten sonra 10 saniye boyunca kritik oranı %20 artar.
Confidence In The Back = Ranger dışındaki tüm sınıflara 30 saniye boyunca %8 atak ve defans bonus verir.(240 saniye bekleme süresi)
Ranger sınıfının zehir skilleri 5'e kadar üst üste binmeli fakat verilecek hasar 3 katı geçmeyecek şekilde ayarlanmalı.
Örneğin 50-50 zehir vuracaksak, stake'de 10 olsa bile hasar 150'yi geçmemeli
Zehir hasarında 2x-3x'ler çok gibi görünsede, resistance'da işin içine girince yetersiz bile kalabilir. Tam resistance hesaplamasını bilmediğim bir değer üretemedim.
İlk etapta Rogue zırhlarını kullanabilir daha sonra ise yeni zırhlar eklenebilir.
Yayların zehir hasarlarıda tekrar düzenlenmeli.
Son düzenleme: