Öneri Armorların parlama efekti çok kötü değil mi ?

Burtto

Üye
Katılım
26 Ocak 2022
Mesajlar
405
Puanları
63
şuanki parlama efeklerini abartılı bulan veya beğenmeyen varmı başka ?

sanki biraz daha parlaması azaltılıp armorların hatları belli olmalı göz yoran cırtlak bir parlaklığı var.
Allah'tan +9 yok oyunda kör olcak demekki 9 10 gelince :D

1234.png
qwerq.png
 

platoon0x

Üye
Katılım
22 Nis 2021
Mesajlar
287
Puanları
63
kesinlikle öyle, abartı bir efekti var, ya +9 da güneşe döneceğiz ya da +9 +7 ye kıyasla sönük kalacak iki türlü de tutarsız
 

Mello1993

Üye
Katılım
27 Nis 2021
Mesajlar
194
Puanları
43
Tasarımlarada çok küçük gereksiz detaylar işlemişler, kamera açısı geride olduğunda zırhlar pek estetik durmuyor. mesela ko da warrior shell aşırı iyidir, yakınlarştırınca görüntü pixel oluyor. burada da tam tersi, yakınlaştırınca güzel duruyor.
 

Cyanogen

Üye
Katılım
13 Şub 2023
Mesajlar
27
Puanları
13
Oyun grafikleri bazı şakşakcılara göre mükemmel ama yeni bir oyuna göre aşırı kötü efektle cosmetics var bunu düzeltmek yerine para kazanılcak sekilde kostüm felan getirirrler tahmini her işe yaracak oyuncuyu memnun etme potansiyeli olan yenilik ücretli geliyor malum oyundan hicbi eksigi yok paralı icerik konusunda
 

Lawizha Winchetzui

Üye
Katılım
2 Nis 2023
Mesajlar
21
Puanları
3
Lunaskar male warriorların parlama efekti gayet güzel bana göre. Farklı oyunda armor parlama efektiyle beraber, vücut uzuvlarının rengi de armor gibi parlıyordu. Burda en azından öyle bir hata yok. :D
 

Anthelior

Üye
Katılım
1 Nis 2022
Mesajlar
348
Puanları
43
Katılıyorum. Knight'takine benzer yapmak biraz kolaya kaçma olmuş.

Silah ve zırhların parlama efektlerine daha fazla emek verilebilirdi.

Hatred's Blade'den örnek verecek olursam; mesela +7'de arkada iz bırakmayabilir, +8'de iz gelip efekti yoğunlaşabilir, +9'da da hem arkadaki iz hem silah efekti en yoğun halde olabilir.

Armorlarda da yine armoruna göre özel efektler olabilirdi. Direkt yanıp sönme nedir?

Oyunun genel grafik (karakter animasyonları hariç) ve zırh/silah efektlerinin arasındaki kalite farkını şöyle örnekleyebilirim:

horse.jpg


Tabi oyun malum "erken erişim" sürecinde, gelişime açık bir oyun olduğu için elbette yenilikler olacaktır ancak şu an için serzeniş(ler)im bu yönde.
 

Mello1993

Üye
Katılım
27 Nis 2021
Mesajlar
194
Puanları
43
Katılıyorum. Knight'takine benzer yapmak biraz kolaya kaçma olmuş.

Silah ve zırhların parlama efektlerine daha fazla emek verilebilirdi.

Hatred's Blade'den örnek verecek olursam; mesela +7'de arkada iz bırakmayabilir, +8'de iz gelip efekti yoğunlaşabilir, +9'da da hem arkadaki iz hem silah efekti en yoğun halde olabilir.

Armorlarda da yine armoruna göre özel efektler olabilirdi. Direkt yanıp sönme nedir?

Oyunun genel grafik (karakter animasyonları hariç) ve zırh/silah efektlerinin arasındaki kalite farkını şöyle örnekleyebilirim:

Ekli dosyayı görüntüle 13133

Tabi oyun malum "erken erişim" sürecinde, gelişime açık bir oyun olduğu için elbette yenilikler olacaktır ancak şu an için serzeniş(ler)im bu yönde.
Katılıyorum aga. Daha önceden de konusunu açmıştım. Silahların element efektleri birbirine çok benziyor. Herkesin eli pamuk şeker gibi gereksiz parlıyor. Lightning efekt varsa; +6 da çok küçük bir kıvılcım olur, bu +7 +8 +9 a doğru şiddetlenir.

Ben arch sword kullanıyorum lightning efekt mi var water efekt mi belli değil. Ko daki 70ms çok daha iyi bence.

Mause ile karakteri götürmek istediğin yere tıklayınca çıkan dairenin efekti bile itemlerin üzerindeki efekt gibi parlıyor sürekli.

Daha sade olsa güzel olurdu, itemlerin ne olduğunu anlayamıyoruz

Şu an oyundaki en şık item James clymore
 

TatakDumTiss

Üye
Katılım
8 Nis 2023
Mesajlar
13
Puanları
3
Armorların parlama efektinin abartılıgı yok aksine lunaskar armorları proteanlara gore cok daha sönül kaldıgı bariz belli. Ayrıca parlama efekti aşırı derecede gorsel zevk verıyor. Kesinlikle azaltılması taraftarı degilim bilakis daha da arttırılabilir
 

FasaFiso

Üye
Katılım
2 Nis 2023
Mesajlar
52
Puanları
18
Oyunda silahlar kostümler zırhlar genel olarak hiç iyi değil ben kimsede şu silahın şekline bak çok güzel şu kostüm çok güzel duruyor dediğini felan duymadım siz duydunuz mu?? @SunRise
 

FasaFiso

Üye
Katılım
2 Nis 2023
Mesajlar
52
Puanları
18
Tasarımlarada çok küçük gereksiz detaylar işlemişler, kamera açısı geride olduğunda zırhlar pek estetik durmuyor. mesela ko da warrior shell aşırı iyidir, yakınlarştırınca görüntü pixel oluyor. burada da tam tersi, yakınlaştırınca güzel duruyor.
Ue4 ayarlarında bunu böyle yapmışlar hafif ekrandan uzaklaşınca karakter bütün detayları kayboluyor.
 

GizliPriest

Üye
Katılım
8 Haz 2022
Mesajlar
286
Puanları
43
Karakter skill vuruş animasyonları çok kötü malesef... Parmakma efektleri baştan salma olmuş özen gosterilmemis diğer oyundan copy paste olmak zorunda değiliz itemler parlamadigi zamanlar da optimizasyon ve FPS daha iyidi :)
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt