Asas "Minor Sacrifice" skill hk.

ellerindecikolata

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
6
Puanları
1
Merhaba ben güncelleme açıklamasını okudum doğru anlıyorum değil mi? Bir tıklamada 440 mana kullanacak skill ? Oyun açılmadan asas gg .d 240 hp 440 mana vs de mana dengesini nasıl ayarlacağız. 130 mana kala 1 minor atıp hp pot basıp ezik skill vurup kıll canla aldığım 2 milyon vs falan olmuştur galiba. Alıştığımız birşey var neden böyle bir güncelleme yaparsınız ki.
 

Muti

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
223
Puanları
43
saniyede 68 tık yerine 2 tık yapman yeterli olacak işte ne güzel, pedal makro gerekmeyecek
 

Vision

Senior Moderatör
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
1,264
Puanları
113
Merhaba, bu sistem bir nevi makroyu engellemek adına yapılmış gibi gözüküyor. Alpha süresince yapılan geri bildirimlere göre minor sacrifice skili üzerinde radikal değişikliklere gidilebilir. Alpha ve beta süreçleri içerisinde gördüğünüz her detay ileride tamamen değişebilir.
 
Son düzenleme:

Mykocu

Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
31
Puanları
8
eğer anladığım gibiyse yani minor asasa kaçış için yarıycaksa . vs de pek bi işe yaramıycaksa . bence harika olurdu görsel olarak.
edit: 100 mana 60 hp den 440 mana 240hp ye çekilmiş bide az basılcak galiba.
 

MrLeO

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
73
Puanları
18
Asas gg demişsin ama değişen çok bir şey yok aslında. O bahsettiğin oyunda 60 healt point için 100 mana point harcıyordun. Rise Online'de ise 240 healt point için 440 mana point harcayacaksın. Eğer 60 healt point olsaydı 110 mana point anlamına geliyor ve ayrıyetten 4 kere basmak yerine 1 kere basıcaksın. Buda assassin sınıfı için dezavantajdan ziyade fazlasyla avantaj olmuş kanaatimce.
 

ellerindecikolata

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
6
Puanları
1
Her hangi bir avantaji yok evet ellerim ağrımayacak evet ancak gerçekten macro engellecek ise R skill animasyonu kaldirilmali x7 mouse ile oyayan herkes banlanmalı oto takı kalkan silah tak cikart yapıyor çok hızlı sekilde.
 

Siyah34

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
43
Heal ve damegeleri bilmedim iz için pek bir yorum yapamıyoruz
 

BrhnGndz

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
114
Puanları
28
Bu durum avantaj sağlar,
HP pot + minör canı hızlı şekilde toplar, asasın mana bitene kadar kesemezse kesilir, asas asas da durumlar eşit.
Ama yinede beta süreçlerinde denenir geri dönüş yapılır amaç clasları max düzeyde eşitlemek.
 

LosTurcos

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
254
Puanları
43
Hot Fix: Minor Sacrifice skillindeki MP değeri 440 MP'den 375 MP'ye indirilmiştir.
MERGEN
 

Primusinterpares

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
49
Puanları
18
Bahsettiğin gibi çok kısıtlı mana değerlerinde kıl payı vs kazanmalar olabiliyor.

Ancak şöyle bir durum var ki bu oyun revize edilmiş Knight Online değil, Rise Online World bambaşka bir oyun. Alıştığınız düzenin burada olma zorunluluğu nedir? Eleştirinizi desteklemeye çalıştığınız düşünce bence yanlış.

Makro karşıtı bir hamle gibi gözüküyor; ancak 440 MP gereksinim bana da fazla geldi. Hele ki tüm sınıflar gibi Rogue'ların da uzun bir süre üzerine düzgün eşyalar koyamayacağını düşünürsek, yani sahip olabilecekleri MP değerlerinin çok düşük olacağını göz önünde bulundurursak, hasar skill'leri ile birlikte bu skill'i kullanmak güç olacaktır.

Bu MP gereksiniminin yarısı olacak şeklinde ayarlanması daha makul olabilir: 220 MP > 120 HP
 

ellerindecikolata

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
6
Puanları
1
Oyunlar ayni demedim asiri benzer taraflarinin olduğunu inkar etmesinde kimse. Ayrica burada oynacak kitle belli büyük çoğunluğu knight oyunculari bunu hepimiz biliyoruz. Tabii ki ben alışkanlıklarımı dile getiricem 1 skill aticam yarim k mana gidecek asiri dengesiz ki zaten mana bedeli düşürülmüş. Kimse kimseye tutupda bu oyunlarin hic bir benzer yani yok tamamen bam baska diye maval okumasın. Benim gibi binlerce insan var. 12 yıl pk atmışım vs atmışım 100 mana dan 440a çekersen tabii ki tadımı kaçırırsın.
 

OnLyWaTcH

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
3
Puanları
1
birde şu açıdan bakmakta fayda var oyun içerisinde mp veren bütün takıların asaslar için ciddi avantajı olacak ve bu takıları değerli kılacak. yani asas hp den daha cok mana üzerine yoğunlaşınca ölümsüzlüğünü ilan edecek. Ne kadar çok Mana O kadar çok HP demek oluyor.

Asas bu durumda baya güçlü olmuş diyebilirim.
kesin bilgi sanırım ?
 

Sis

Üye
Katılım
17 Kas 2020
Mesajlar
116
Puanları
28
Pedalsız macrosuz oynamak için birebir çözüm, damage güncellemesiyle dengelenebileceğini düşünüyorum. Hayırlısı.
 

Aithusa

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
32
Puanları
8
oyun açılana kadar çoğu skiller kaçkere değişecek zaten aceleye gerek yok o yüzden
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt