ANAXIMANROS
Üye
- Katılım
- 23 Tem 2022
- Mesajlar
- 37
- Puanları
- 18

yöneticilerden neden hala bir açıklama yok?
Çarşamba günü yapılan soru-cevap etkinliğinde konu hakkında çalışma yapıldığı belirtildi. Yöneticiler tarafından her konuya açıklama yapılmasa da tüm öneri, istek, şikayetler konuları detaylı şekilde inceleniyor.yöneticilerden neden hala bir açıklama yok?
Daha deminki sesli sohbette asasların true damagelerinde bir sorun olmadığı belirtildiÇarşamba günü yapılan soru-cevap etkinliğinde konu hakkında çalışma yapıldığı belirtildi. Yöneticiler tarafından her konuya açıklama yapılmasa da tüm öneri, istek, şikayetler konuları detaylı şekilde inceleniyor.
HP abanirsiniz bro. Bir ele +9 kalkan bir ele kıytırık dagger yeterde artar bile. Kostümlere de HP basın. 10k can, 1500 defle oynarsınız. Tank rogue+8 hatred ile Lolipop Assassin sınıfının kırmızı skillerinde aynı damagei vuruyor. 100 ap ile 2000 ap'den bahsetmekteyiz. Bunun üzerine +9 geldi, biz bu silahları +9 yapmayı başarsak bile (Upgrade oranlarında değişiklik de yok denildi) LOLIPOP ile 100 ap ile kırmızı skillerimiz aynı vuracak? Hiç önemsenmemiş ki +9gelmeden bunu düzeltebilirlerdi. Mageler +9 papperları priestlar +9 papperları basarken biz onbinler harcayıp 100 ap ile aynı damagei vurup aynı damage i yiyeceğiz. Ciddi bir konu. Damageler çalışıyorr deniliyor... +9 DUAL HATRED'ı olan bir karakterle ELİNDE LOLİPOP olan karakter aynı hasarı vuracak 100 ap ile 2500 attack power'dan bahsediyoruz. Yazık Asaslara ve asas oynayacaklara
Bu nasıl yazık oluyor hacı anlamıyorum ben gerçekten. Silahınızı geliştirmenize gerek olmadan 100 apniz bile olsa aynı damageyi vuruyorsunuz full hp full defans takı kasarsın elinde silahın olmadan aynı damageyi atar azıcık damage yersin üstüne bunlar yetmezmiş gibi her db yediğinde cure atarsın bak priestler bile yapamıyor öyle düşün+8 hatred ile Lolipop Assassin sınıfının kırmızı skillerinde aynı damagei vuruyor. 100 ap ile 2000 ap'den bahsetmekteyiz. Bunun üzerine +9 geldi, biz bu silahları +9 yapmayı başarsak bile (Upgrade oranlarında değişiklik de yok denildi) LOLIPOP ile 100 ap ile kırmızı skillerimiz aynı vuracak? Hiç önemsenmemiş ki +9gelmeden bunu düzeltebilirlerdi. Mageler +9 papperları priestlar +9 papperları basarken biz onbinler harcayıp 100 ap ile aynı damagei vurup aynı damage i yiyeceğiz. Ciddi bir konu. Damageler çalışıyorr deniliyor... +9 DUAL HATRED'ı olan bir karakterle ELİNDE LOLİPOP olan karakter aynı hasarı vuracak 100 ap ile 2500 attack power'dan bahsediyoruz. Yazık Asaslara ve asas oynayacaklara
Spam yapmak istemiyorum ama şu yapıyı nasıl sorunsuz görebilirsiniz yaBu nasıl yazık oluyor hacı anlamıyorum ben gerçekten. Silahınızı geliştirmenize gerek olmadan 100 apniz bile olsa aynı damageyi vuruyorsunuz full hp full defans takı kasarsın elinde silahın olmadan aynı damageyi atar azıcık damage yersin üstüne bunlar yetmezmiş gibi her db yediğinde cure atarsın bak priestler bile yapamıyor öyle düşün
Sarkastik yorumuna tamamen katılıyorum. Biz de böylesine çirkin bir meta kurmak istemediğimiz için keyifsiziz, gel gör ki mecbur bırakılıyoruzBu nasıl yazık oluyor hacı anlamıyorum ben gerçekten. Silahınızı geliştirmenize gerek olmadan 100 apniz bile olsa aynı damageyi vuruyorsunuz full hp full defans takı kasarsın elinde silahın olmadan aynı damageyi atar azıcık damage yersin üstüne bunlar yetmezmiş gibi her db yediğinde cure atarsın bak priestler bile yapamıyor öyle düşün
Assassin True Damage Skillerini Hakkında yaptımız Testler ve True Damage oluşumu hakkındaki :
Not: Üzerinde Damage denemesi yaptığımız OberynNymerosMartel Skillerini Sıfırlayarak master 5 , Scoutdan gelen Pasif defans skilerini kapatılarak ve Posion Resistancesi : 0 yapılarak yapılmıştır.
True Damageleri Etkileyenler: Master 10 Scout %10-%5 gibi Pasif phisical Skiller ve Posion Resistanceden etkileniyor.
True Damage Etkilemeyenler : Fiziksel Defans, Fiziksel Atack, Anti Dagger Defans ( black moon pendant), Ranger pendant gibi %3 (Defans Bonus Against) Def özellikli takıların defansından,
Not: Bu durumu Riseonline yetkililerine ilettim bununla ilgili olarak özel olarak görüştüm, bu konudan bilgilerinin oldunu bu konuyla ilgili bir çalışamaları varmış bu durumun en kısa sürede çözüleceği bilgisini verdiler.
Keşke herkes senin gibi düşünse hala sadece farm slotu basan bowla adım atamayan DOOM clanından özellikle asaslar buff yemeli çok zayıfız bide +9 itemler geldi emekliye ayrılalım diyen insanlar varSarkastik yorumuna tamamen katılıyorum. Biz de böylesine çirkin bir meta kurmak istemediğimiz için keyifsiziz, gel gör ki mecbur bırakılıyoruz
Çarşamba günü yapılan soru-cevap etkinliğinde konu hakkında çalışma yapıldığı belirtildi. Yöneticiler tarafından her konuya açıklama yapılmasa da tüm öneri, istek, şikayetler konuları detaylı şekilde inceleniyor.
bir şey anlamadım nasıl neye göre kodlandığını bilmiyorum ama, eminim onlar anlamıştır değerli önerin için ben teşekkür ederim .Harika bir anlatım olmuş, öncelikle Furkan'a buradan teşekkürler. Çok kafa yormadan basit bir düşünce yapısı ile "True Damage'ı" oyundan kaybetmemek adına şöyle bir yol izlenebilir.
True Damage skillerinin sabit çarpanı 2 ise bunda atağa göre bir değişikliğe gidilebilir. Örnek olarak;
dual +8 Snake, full gear & accessory ve adrenaline potion ile 1602 fiziksel saldırı gücü olan BloodyDaggers adlı rogue/sin'in True Damage çarpanı 1,602 olarak güncellersek ve bu mantıkta 1000 atağın çarpan değeri 1,000 1704 atağın çarpan değeri 1,704 ya da 988 atağın çarpan değeri 0,988 alırsak, item'a göre "True Damage" skill hasarlarında da sağlıklı ve adil bir güncelleme elde etmiş oluruz.
Böylelikle %400 True Damage skilli ile;
Dual +8 Snake, full gear & accessory ve adrenaline potion ile 1602 fiziksel saldırı gücü elde eden BloodyDaggers'ın hasarı 926,8 olacaktır.
Dual +7 snake ve geri kalan herşey aynı olacağını düşündüğümüz X bir rogue/sin oyuncusu ise aynı skill ile atağı 1462 seviyelerinde var sayarsak vuracağı hasar 849,8 olacaktır.
Üzerine daha kafa yorulabilir, ben sadece basit bir çözümleme uygulamaya çalıştım. Umarım en yakın zamanda adil ve dengeli bir güncelleme gelmiş olur.
Keyifli oyunlar,
Birçok defa belirtildiği gibi, erken erişim sürecindeyiz. Birçok hata olabilir, bazı sorunların düzeltilmesi zaman alabilir, bu süreçte sakin ve sabırlı olmamız gerekiyor. Cezanıza gelince, birden fazla kez uyarı almanıza rağmen aynı hataları tekrarladığınız için cezanız kalıcı.Aylardır anlatmaya çalıştığım ve artık sinir krizi geçirip DC den banlamama neden olan hata bu işte... Damage kaybı olmadığı için karakterlerini istedikleri seviyede tank yapabiliyorlar.... Hatta warrior'dan daha iyi tank olabiliyorlardı çünkü önemi yok hasar kaybı yok... Buradan sesleniyorum DC banımı açın !
Nasil damage kayibi yok sanki kirmizi skill ler assasin tek skilleri.Aylardır anlatmaya çalıştığım ve artık sinir krizi geçirip DC den banlamama neden olan hata bu işte... Damage kaybı olmadığı için karakterlerini istedikleri seviyede tank yapabiliyorlar.... Hatta warrior'dan daha iyi tank olabiliyorlardı çünkü önemi yok hasar kaybı yok... Buradan sesleniyorum DC banımı açın !
Hocam iyi diyosun hoş diyosun biz çarşamba günü inceleniyor denildiğinde umutlanmıştık ama şu olayı göremeyip true damage skillerde bir sorun yok açıklamasından sonra sinirlenmemek ve bunu hazmetmek mümkün değilBirçok defa belirtildiği gibi, erken erişim sürecindeyiz. Birçok hata olabilir, bazı sorunların düzeltilmesi zaman alabilir, bu süreçte sakin ve sabırlı olmamız gerekiyor. Cezanıza gelince, birden fazla kez uyarı almanıza rağmen aynı hataları tekrarladığınız için cezanız kalıcı.