Assassin True Damage Skilleri Hakkında Analizler

Vision

Senior Moderatör
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
1,265
Puanları
113
yöneticilerden neden hala bir açıklama yok?
Çarşamba günü yapılan soru-cevap etkinliğinde konu hakkında çalışma yapıldığı belirtildi. Yöneticiler tarafından her konuya açıklama yapılmasa da tüm öneri, istek, şikayetler konuları detaylı şekilde inceleniyor.
 

PattleBriest | Veinia

Üye
Katılım
2 Ara 2022
Mesajlar
97
Puanları
28
Çarşamba günü yapılan soru-cevap etkinliğinde konu hakkında çalışma yapıldığı belirtildi. Yöneticiler tarafından her konuya açıklama yapılmasa da tüm öneri, istek, şikayetler konuları detaylı şekilde inceleniyor.
Daha deminki sesli sohbette asasların true damagelerinde bir sorun olmadığı belirtildi :D Şaka sanıyorsunuz ama maalesef değil...
 

ZetaS

Üye
Katılım
30 Ocak 2022
Mesajlar
13
Puanları
3
+8 hatred ile Lolipop Assassin sınıfının kırmızı skillerinde aynı damagei vuruyor. 100 ap ile 2000 ap'den bahsetmekteyiz. Bunun üzerine +9 geldi, biz bu silahları +9 yapmayı başarsak bile (Upgrade oranlarında değişiklik de yok denildi) LOLIPOP ile 100 ap ile kırmızı skillerimiz aynı vuracak? Hiç önemsenmemiş ki +9gelmeden bunu düzeltebilirlerdi. Mageler +9 papperları priestlar +9 papperları basarken biz onbinler harcayıp 100 ap ile aynı damagei vurup aynı damage i yiyeceğiz. Ciddi bir konu. Damageler çalışıyorr deniliyor... +9 DUAL HATRED'ı olan bir karakterle ELİNDE LOLİPOP olan karakter aynı hasarı vuracak 100 ap ile 2500 attack power'dan bahsediyoruz. Yazık Asaslara ve asas oynayacaklara
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
958
Puanları
93
+8 hatred ile Lolipop Assassin sınıfının kırmızı skillerinde aynı damagei vuruyor. 100 ap ile 2000 ap'den bahsetmekteyiz. Bunun üzerine +9 geldi, biz bu silahları +9 yapmayı başarsak bile (Upgrade oranlarında değişiklik de yok denildi) LOLIPOP ile 100 ap ile kırmızı skillerimiz aynı vuracak? Hiç önemsenmemiş ki +9gelmeden bunu düzeltebilirlerdi. Mageler +9 papperları priestlar +9 papperları basarken biz onbinler harcayıp 100 ap ile aynı damagei vurup aynı damage i yiyeceğiz. Ciddi bir konu. Damageler çalışıyorr deniliyor... +9 DUAL HATRED'ı olan bir karakterle ELİNDE LOLİPOP olan karakter aynı hasarı vuracak 100 ap ile 2500 attack power'dan bahsediyoruz. Yazık Asaslara ve asas oynayacaklara
HP abanirsiniz bro. Bir ele +9 kalkan bir ele kıytırık dagger yeterde artar bile. Kostümlere de HP basın. 10k can, 1500 defle oynarsınız. Tank rogue :D
 

H0NEYBADGER

Üye
Katılım
21 Ağu 2022
Mesajlar
6
Puanları
3
Bu konuyu ben de defalarca ticket attim. Bu kirmizi skiller bozuk ve "assassinler cok guclu" algisi yaratan itemli itemsiz her assassin ayni damagei vurmasiydi. Itemlara o kadar emek, zaman ve gold yatirip karsiliginda hic bir sey almamak cok abes bir konu ve acilen duzeltilmesi gerekiyor
 

PattleBriest | Veinia

Üye
Katılım
2 Ara 2022
Mesajlar
97
Puanları
28
+8 hatred ile Lolipop Assassin sınıfının kırmızı skillerinde aynı damagei vuruyor. 100 ap ile 2000 ap'den bahsetmekteyiz. Bunun üzerine +9 geldi, biz bu silahları +9 yapmayı başarsak bile (Upgrade oranlarında değişiklik de yok denildi) LOLIPOP ile 100 ap ile kırmızı skillerimiz aynı vuracak? Hiç önemsenmemiş ki +9gelmeden bunu düzeltebilirlerdi. Mageler +9 papperları priestlar +9 papperları basarken biz onbinler harcayıp 100 ap ile aynı damagei vurup aynı damage i yiyeceğiz. Ciddi bir konu. Damageler çalışıyorr deniliyor... +9 DUAL HATRED'ı olan bir karakterle ELİNDE LOLİPOP olan karakter aynı hasarı vuracak 100 ap ile 2500 attack power'dan bahsediyoruz. Yazık Asaslara ve asas oynayacaklara
Bu nasıl yazık oluyor hacı anlamıyorum ben gerçekten. Silahınızı geliştirmenize gerek olmadan 100 apniz bile olsa aynı damageyi vuruyorsunuz full hp full defans takı kasarsın elinde silahın olmadan aynı damageyi atar azıcık damage yersin üstüne bunlar yetmezmiş gibi her db yediğinde cure atarsın bak priestler bile yapamıyor öyle düşün
 

PattleBriest | Veinia

Üye
Katılım
2 Ara 2022
Mesajlar
97
Puanları
28
Bu nasıl yazık oluyor hacı anlamıyorum ben gerçekten. Silahınızı geliştirmenize gerek olmadan 100 apniz bile olsa aynı damageyi vuruyorsunuz full hp full defans takı kasarsın elinde silahın olmadan aynı damageyi atar azıcık damage yersin üstüne bunlar yetmezmiş gibi her db yediğinde cure atarsın bak priestler bile yapamıyor öyle düşün
Spam yapmak istemiyorum ama şu yapıyı nasıl sorunsuz görebilirsiniz ya :D
 

ZetaS

Üye
Katılım
30 Ocak 2022
Mesajlar
13
Puanları
3
Bu nasıl yazık oluyor hacı anlamıyorum ben gerçekten. Silahınızı geliştirmenize gerek olmadan 100 apniz bile olsa aynı damageyi vuruyorsunuz full hp full defans takı kasarsın elinde silahın olmadan aynı damageyi atar azıcık damage yersin üstüne bunlar yetmezmiş gibi her db yediğinde cure atarsın bak priestler bile yapamıyor öyle düşün
Sarkastik yorumuna tamamen katılıyorum. Biz de böylesine çirkin bir meta kurmak istemediğimiz için keyifsiziz, gel gör ki mecbur bırakılıyoruz
 

IamDwayne

Üye
Katılım
20 Ara 2022
Mesajlar
9
Puanları
3
Harika bir anlatım olmuş, öncelikle Furkan'a buradan teşekkürler. Çok kafa yormadan basit bir düşünce yapısı ile "True Damage'ı" oyundan kaybetmemek adına şöyle bir yol izlenebilir.

True Damage skillerinin sabit çarpanı 2 ise bunda atağa göre bir değişikliğe gidilebilir. Örnek olarak;

dual +8 Snake, full gear & accessory ve adrenaline potion ile 1602 fiziksel saldırı gücü olan BloodyDaggers adlı rogue/sin'in True Damage çarpanı 1,602 olarak güncellersek ve bu mantıkta 1000 atağın çarpan değeri 1,000 1704 atağın çarpan değeri 1,704 ya da 988 atağın çarpan değeri 0,988 alırsak, item'a göre "True Damage" skill hasarlarında da sağlıklı ve adil bir güncelleme elde etmiş oluruz.

Böylelikle %400 True Damage skilli ile;

Dual +8 Snake, full gear & accessory ve adrenaline potion ile 1602 fiziksel saldırı gücü elde eden BloodyDaggers'ın hasarı 926,8 olacaktır.
Dual +7 snake ve geri kalan herşey aynı olacağını düşündüğümüz X bir rogue/sin oyuncusu ise aynı skill ile atağı 1462 seviyelerinde var sayarsak vuracağı hasar 849,8 olacaktır.

Üzerine daha kafa yorulabilir, ben sadece basit bir çözümleme uygulamaya çalıştım. Umarım en yakın zamanda adil ve dengeli bir güncelleme gelmiş olur.

Keyifli oyunlar,
 
Son düzenleme:

abuzer

Üye
Katılım
20 Haz 2022
Mesajlar
76
Puanları
18
Hocam @Vision bir ek yorum daha yapar mısınız kafanıza kuma gömüp kaçmayın lütfen. Böyle yönetilmez. Bazı yerlerde bunu yapmak mantıklı olabilir. Ama bu tip büyük şeylerde her türlü net bilgiyi vermek zorundasınız. Pvp server yönetir gibi yönetmeyin şu forumu ve oyunu. Net şekilde şu şu oldu diye sayılarla anlatmanız lazım.
 

Tolgun

Üye
Katılım
20 Haz 2022
Mesajlar
301
Puanları
43
Assassin True Damage Skillerini Hakkında yaptımız Testler ve True Damage oluşumu hakkındaki :

Not: Üzerinde Damage denemesi yaptığımız OberynNymerosMartel Skillerini Sıfırlayarak master 5 , Scoutdan gelen Pasif defans skilerini kapatılarak ve Posion Resistancesi : 0 yapılarak yapılmıştır.

True Damageleri Etkileyenler: Master 10 Scout %10-%5 gibi Pasif phisical Skiller ve Posion Resistanceden etkileniyor.

True Damage Etkilemeyenler : Fiziksel Defans, Fiziksel Atack, Anti Dagger Defans ( black moon pendant), Ranger pendant gibi %3 (Defans Bonus Against) Def özellikli takıların defansından,

Not: Bu durumu Riseonline yetkililerine ilettim bununla ilgili olarak özel olarak görüştüm, bu konudan bilgilerinin oldunu bu konuyla ilgili bir çalışamaları varmış bu durumun en kısa sürede çözüleceği bilgisini verdiler.




Iy test olmis ve bilen biliyo zaten, videonin amaci tam ne anlamadim tam messagi ne.

Skillerin özerliklerini göstermissin sonusda burda hata yi anlamadim
güclü tarafi:
  • attack kirma olunca onlari kulana bilirsin
  • yüksek defansli adam onlarla basliya bilirsin
sayif tarafi:
  • skill dex le cok oynamiyo ve fix bi damage var
  • rakipde az defans olsa biley ayne vuriyo yane malice li rakipe ayne hasar cikarir yada warrior frenzy basarsa

- zaten güzel mantik iy ve kötü bölgeleri var

Sence dex true damage skilleri daha fazla oyunatcak mi?
  • assasin damage suan gayat iy buna buff gelirse cok vurcak
  • bunlara nerf gelirse ve dexli suan ki gibi ayne vursa itemli, itemsiz makas daha cok acilir ve hic 1vs1 yada party de rare itemli adama dalmaya gerek biley yok zaten 0 sansi olcak diye

Sence item yeterli fark etmiyo mu?
  • bence gayet büyük fark ediyo sonusda savage, fatal blow, 72 kör skilli ve r damage kücükse bile fark ediyo
  • tek kirmizi skillere bakip olmaz ki tüm sinifda ki skillere bakmak lazim, sonusda rakipde az defans varsa malice olsa biley ayne vuriyo
  • item fark etmiyosa zaten itemlerin fiyatlari bukadar olmaz ve vs turnuva ya da fazla kisi katilirdi
  • ben 1200 attackla, 1500 attackla ve 1700-1800 attackla da oyunadim vs attim pk da attim ve gayet net fark ediyo sonusda obur skill ler de var
  • itemsiz vitality setli ezik silahla da vs attim itemli rangers set ve +8 golden snake ve facelifter le de vs attim ve cok fark ediyo
  • keske item fark etmesse

Demek istedeyim skillerin avantaji var ve desavantaji var ve item obur skillere bakarsan fark ediyo ve itemli ve itemsizin kisinin arasinda net bi fark var.
 

PattleBriest | Veinia

Üye
Katılım
2 Ara 2022
Mesajlar
97
Puanları
28
Sarkastik yorumuna tamamen katılıyorum. Biz de böylesine çirkin bir meta kurmak istemediğimiz için keyifsiziz, gel gör ki mecbur bırakılıyoruz
Keşke herkes senin gibi düşünse hala sadece farm slotu basan bowla adım atamayan DOOM clanından özellikle asaslar buff yemeli çok zayıfız bide +9 itemler geldi emekliye ayrılalım diyen insanlar var
 

Valf

Üye
Katılım
23 Ara 2022
Mesajlar
6
Puanları
3
Aylardır anlatmaya çalıştığım ve artık sinir krizi geçirip DC den banlamama neden olan hata bu işte... Damage kaybı olmadığı için karakterlerini istedikleri seviyede tank yapabiliyorlar.... Hatta warrior'dan daha iyi tank olabiliyorlardı çünkü önemi yok hasar kaybı yok... Buradan sesleniyorum DC banımı açın !
Çarşamba günü yapılan soru-cevap etkinliğinde konu hakkında çalışma yapıldığı belirtildi. Yöneticiler tarafından her konuya açıklama yapılmasa da tüm öneri, istek, şikayetler konuları detaylı şekilde inceleniyor.
 

mehdikerem

Üye
Katılım
23 Kas 2022
Mesajlar
26
Puanları
18
Harika bir anlatım olmuş, öncelikle Furkan'a buradan teşekkürler. Çok kafa yormadan basit bir düşünce yapısı ile "True Damage'ı" oyundan kaybetmemek adına şöyle bir yol izlenebilir.

True Damage skillerinin sabit çarpanı 2 ise bunda atağa göre bir değişikliğe gidilebilir. Örnek olarak;

dual +8 Snake, full gear & accessory ve adrenaline potion ile 1602 fiziksel saldırı gücü olan BloodyDaggers adlı rogue/sin'in True Damage çarpanı 1,602 olarak güncellersek ve bu mantıkta 1000 atağın çarpan değeri 1,000 1704 atağın çarpan değeri 1,704 ya da 988 atağın çarpan değeri 0,988 alırsak, item'a göre "True Damage" skill hasarlarında da sağlıklı ve adil bir güncelleme elde etmiş oluruz.

Böylelikle %400 True Damage skilli ile;

Dual +8 Snake, full gear & accessory ve adrenaline potion ile 1602 fiziksel saldırı gücü elde eden BloodyDaggers'ın hasarı 926,8 olacaktır.
Dual +7 snake ve geri kalan herşey aynı olacağını düşündüğümüz X bir rogue/sin oyuncusu ise aynı skill ile atağı 1462 seviyelerinde var sayarsak vuracağı hasar 849,8 olacaktır.

Üzerine daha kafa yorulabilir, ben sadece basit bir çözümleme uygulamaya çalıştım. Umarım en yakın zamanda adil ve dengeli bir güncelleme gelmiş olur.

Keyifli oyunlar,
bir şey anlamadım nasıl neye göre kodlandığını bilmiyorum ama, eminim onlar anlamıştır değerli önerin için ben teşekkür ederim .
 

Vision

Senior Moderatör
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
1,265
Puanları
113
Aylardır anlatmaya çalıştığım ve artık sinir krizi geçirip DC den banlamama neden olan hata bu işte... Damage kaybı olmadığı için karakterlerini istedikleri seviyede tank yapabiliyorlar.... Hatta warrior'dan daha iyi tank olabiliyorlardı çünkü önemi yok hasar kaybı yok... Buradan sesleniyorum DC banımı açın !
Birçok defa belirtildiği gibi, erken erişim sürecindeyiz. Birçok hata olabilir, bazı sorunların düzeltilmesi zaman alabilir, bu süreçte sakin ve sabırlı olmamız gerekiyor. Cezanıza gelince, birden fazla kez uyarı almanıza rağmen aynı hataları tekrarladığınız için cezanız kalıcı.
 

Tolgun

Üye
Katılım
20 Haz 2022
Mesajlar
301
Puanları
43
Aylardır anlatmaya çalıştığım ve artık sinir krizi geçirip DC den banlamama neden olan hata bu işte... Damage kaybı olmadığı için karakterlerini istedikleri seviyede tank yapabiliyorlar.... Hatta warrior'dan daha iyi tank olabiliyorlardı çünkü önemi yok hasar kaybı yok... Buradan sesleniyorum DC banımı açın !
Nasil damage kayibi yok sanki kirmizi skill ler assasin tek skilleri.
Hic assas oyunadin mi :D herkez 1200 attackla gezsin ozaman :D.
 

PattleBriest | Veinia

Üye
Katılım
2 Ara 2022
Mesajlar
97
Puanları
28
Birçok defa belirtildiği gibi, erken erişim sürecindeyiz. Birçok hata olabilir, bazı sorunların düzeltilmesi zaman alabilir, bu süreçte sakin ve sabırlı olmamız gerekiyor. Cezanıza gelince, birden fazla kez uyarı almanıza rağmen aynı hataları tekrarladığınız için cezanız kalıcı.
Hocam iyi diyosun hoş diyosun biz çarşamba günü inceleniyor denildiğinde umutlanmıştık ama şu olayı göremeyip true damage skillerde bir sorun yok açıklamasından sonra sinirlenmemek ve bunu hazmetmek mümkün değil
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt