Yazılanların hepsini okudum. Exp kasmayı zor, karakterleri eksik bulduğumdan oyunu bıraktım. Ancak bu konuda bir şeyler söyleme ihtiyacı hissediyorum.
Burada bazı arkadaşlar, ittifak üzerine yaptığı planlarını korumak üzere, demagojiyle işi götürmeye çalışıyor. Ancak, boss konusunda haklı olanlar da var.
Fakat şöyle düşünmek lazım. Eski sistemde, bir oyuncunun özellikle solo bir oyuncunun bosstan item alma şansı sıfırdı. Bu sistemde her bossa koşacak motivasyonu var. Üstelik güçlenip ekip olanların, o düşen itemi alabilecek gücü var. Tam tersinde, kaç solo oyuncu o iteme erişebilir?
Bazıları öyle bir savunuyor ki ittifak yok sanki. Arkadaşım, isim isim, klan klan malum oyunda da vardı bu. Birileri bu oyuna TL gözüyle bakıyor. Etik değerler, oyun ahlakı, oyun zevki hiç umurlarında değil. Kimisi de, herkesten güçlü olmak adına, başkaları üstüne basmaktan hiç çekinmiyor.
Evet şu durumda bossu tanklamak bir aptallık. Buna bir çözüm bulunabilir. Bosslar, etkinlik haline dönüştürülebilir. Random drop olayını bir pvp serverında gördüm. Çok hoşuma gitmişti.
Benim önerim, tanklayanı da memnun edecek np, exp vs tarzı bir ikinci ödül olması. Ancak, solo oyunculara "arkadaş bul" demek çok mantıksız. Herkesin bir şeylere erişebilmesi oyunu ayakta tutar. Malum oyunda makas açıldığından ipler kopmadı mı?
İttifakla, bordro hesabı yapanlar hariç; karşılıklı empati ve sempatiyle bu iş çözülür.
Son olarak;
"Yükselmenin en alçakçası zayıfların üstüne basarak yükselmektir"