Öneri Bossların drop mekaniği hk.

BenGeldim

Üye
Katılım
13 May 2021
Mesajlar
226
Puanları
43
Eğer yine eski sistem yaparsalar. 1 clan lunaskar 1 clan protean ittifak yaparlar hepınızın kafasına vururlar. daha 2 gun once ağlıyordunuz seigfield ler bizi dövdü boss kesemıyoruz diye unuttunuzmu ? Yoksa siz seigfield clanı memberlerimisiniz? 3.bir yol yok hangisi unuttunuzmu yoksa seigfield misiniz?
 

Geo

Üye
Katılım
3 Mar 2021
Mesajlar
73
Puanları
18
Sistem gayet guzel herkesin şansı var yoksa 3-4kisi takilanlar asla boss alamaz bowla da girmez. Oncedeki gibi 1-2 clanin tekelinde değil en azından
 

BenGeldim

Üye
Katılım
13 May 2021
Mesajlar
226
Puanları
43
Yav bunlar daha 2 gün önce Gm lere gidip SEİGFİELD clanı bizi dövüyor kutu alamıyoruz ittifak yapıyordu diyen adamlar değilmi ya la ???? D::DDD:D şimdi ne diyorlar eski sisteme dönelim diyorlar. yani siegfield tarzı 1 clan iitifak yapsın hayatsız zaten bu adamlar 24 saat online ve kalabalıklar. 1 taneniz kutu alamzsınız. sırf muhabbet olsun dıye konus acmıssınız. örneği var oyunun ilk 1 ayı butun bosslar tek eldi. UNUTTUNUZMU?
Ki bu adamlar bu itemleri kullanmak ıcın düşürmüyor. drop aldıkları gibi tl satıp döner ekmek ev kirası falan ödüyorlar. tamamen illegal ve oyunun dengesını bozan bir şey.. Sakın o günlere geri dönmeyelim
 

mmogod

Üye
Katılım
27 Nis 2022
Mesajlar
111
Puanları
28
Arkadaşlar bu oyun koca bir kumarhane ve bizde bu kumarhanenin oyuncularıyız. Kimi zamanını verip farm, boss kovalayarak zarlıyor. Kimisi upgrade başında cebindeki kenesini. Bırakın bu sen aldın ben aldım kavgalarını. Oyunun her zerresi kumara dayalıyken bunu tartışmayalım. Zarları düşeş gelene afiyet olsun.
 

TheHexer

Üye
Katılım
21 Nis 2022
Mesajlar
30
Puanları
18
Yav bunlar daha 2 gün önce Gm lere gidip SEİGFİELD clanı bizi dövüyor kutu alamıyoruz ittifak yapıyordu diyen adamlar değilmi ya la ???? D::DDD:D şimdi ne diyorlar eski sisteme dönelim diyorlar. yani siegfield tarzı 1 clan iitifak yapsın hayatsız zaten bu adamlar 24 saat online ve kalabalıklar. 1 taneniz kutu alamzsınız. sırf muhabbet olsun dıye konus acmıssınız. örneği var oyunun ilk 1 ayı butun bosslar tek eldi. UNUTTUNUZMU?
Ki bu adamlar bu itemleri kullanmak ıcın düşürmüyor. drop aldıkları gibi tl satıp döner ekmek ev kirası falan ödüyorlar. tamamen illegal ve oyunun dengesını bozan bir şey.. Sakın o günlere geri dönmeyelim
Kardeşim okumaktan aciz misin sen? İlk postu bi oku bakalım eski sisteme mi dönelim demişim. Benim 2 önerim var diyip iki farklı öneride bulundum sonra da dedim ki konu altında başka önerisi olan varsa daha güzel bir sistem varsa o da değerlendirilsin dedim. Sizin işiniz gücünüz polemik bari okuyup yazın da insanlar saygı duysun
 

Vioneeraa

Üye
Katılım
4 May 2022
Mesajlar
121
Puanları
28
Merhaba,

Bu konu bir çok oyuncunun canını sıkıyor. Death valley de kenardan bir ok atıp bossun %0.05 gibi çok az oranda canını götürerek kutu alan dürümcülerle doldu. Bu mekaniği oyun dinamiklerini bozmayacak şekilde düzenleyebiliriz. Benim aklıma şuan için iki çözüm geliyor. Konu altında daha farklı çözüm önerileri de olacaktır onları da dikkate alabilirsiniz ancak biran önce bu durumu düzeltmeniz gerekiyor.

1-) Bosslara vurulan % kadar şans olur. Mesela 1. pt bossun %30 canını azalttı %30 oranda kutu o party ye açılır , 2. pt bossun %20 canını azalttı %20 oranda o party ye açılır, tek başına vuran birisi de %0.05 canını azalttı diyelim %0.05 oranda kutu ona açılır. Ancak şunu da göz ardı etmemek lazım damage biriktirme gibi bir durum olmaması gerekir. Partynin toplam vurduğu damage değil bossun ne kadar canını götürdüğü önemli olmalı bunu da şu şekilde çözebilirsiniz; "X" Bossunun 10sn de 1k hp doldurduğunu var sayalım 1. pt bu 10sn içinde 5000 damage vurdu 2. pt 15000 damage vurdu diyelim boss canını doldurduğu zaman bu partylerin damageleri 5000 e 15000 yerine 1k hp bu ptlere vurdukları oranlara göre geri yansıtılarak vuran pt nin vurduğu damage azaltılır. 5000 -250 = 4750, 15000 - 750 = 14250 gibi bir algoritma kurulabilir. Bu da bossa damage biriktirip başkasının kesmesini bekleme problemini çözecektir.

2-) Bu daha basit bir çözüm drop şansı için bir alt limit koyulabilir %10-15-20 vs. oyun dinamiklerini bozmayacak şekilde bir olan belirlenir ve belirlenen orandan daha az vuranların drop hakkı olmaz. Kenardan ok atıp stealth basıp bekleyen dürümcüleri de boss altından çıkartmış oluruz.
dürümcüler dedin bi tavuk döner olmuş 10m
 

Aphelios

Üye
Katılım
15 Haz 2022
Mesajlar
3
Puanları
3
Merhaba,

Bu konu bir çok oyuncunun canını sıkıyor. Death valley de kenardan bir ok atıp bossun %0.05 gibi çok az oranda canını götürerek kutu alan dürümcülerle doldu. Bu mekaniği oyun dinamiklerini bozmayacak şekilde düzenleyebiliriz. Benim aklıma şuan için iki çözüm geliyor. Konu altında daha farklı çözüm önerileri de olacaktır onları da dikkate alabilirsiniz ancak biran önce bu durumu düzeltmeniz gerekiyor.

1-) Bosslara vurulan % kadar şans olur. Mesela 1. pt bossun %30 canını azalttı %30 oranda kutu o party ye açılır , 2. pt bossun %20 canını azalttı %20 oranda o party ye açılır, tek başına vuran birisi de %0.05 canını azalttı diyelim %0.05 oranda kutu ona açılır. Ancak şunu da göz ardı etmemek lazım damage biriktirme gibi bir durum olmaması gerekir. Partynin toplam vurduğu damage değil bossun ne kadar canını götürdüğü önemli olmalı bunu da şu şekilde çözebilirsiniz; "X" Bossunun 10sn de 1k hp doldurduğunu var sayalım 1. pt bu 10sn içinde 5000 damage vurdu 2. pt 15000 damage vurdu diyelim boss canını doldurduğu zaman bu partylerin damageleri 5000 e 15000 yerine 1k hp bu ptlere vurdukları oranlara göre geri yansıtılarak vuran pt nin vurduğu damage azaltılır. 5000 -250 = 4750, 15000 - 750 = 14250 gibi bir algoritma kurulabilir. Bu da bossa damage biriktirip başkasının kesmesini bekleme problemini çözecektir.

2-) Bu daha basit bir çözüm drop şansı için bir alt limit koyulabilir %10-15-20 vs. oyun dinamiklerini bozmayacak şekilde bir olan belirlenir ve belirlenen orandan daha az vuranların drop hakkı olmaz. Kenardan ok atıp stealth basıp bekleyen dürümcüleri de boss altından çıkartmış oluruz.
 

Aphelios

Üye
Katılım
15 Haz 2022
Mesajlar
3
Puanları
3
Bos olayı tamamen saçmalık vurduğun hasara göre oran alman lazım kendi başına bosu kesemicek kişiler gelip drop alıyor oyunda bu adaletsizlik ile olmaz
 

Aphelios

Üye
Katılım
15 Haz 2022
Mesajlar
3
Puanları
3
Yav bunlar daha 2 gün önce Gm lere gidip SEİGFİELD clanı bizi dövüyor kutu alamıyoruz ittifak yapıyordu diyen adamlar değilmi ya la ???? D::DDD:D şimdi ne diyorlar eski sisteme dönelim diyorlar. yani siegfield tarzı 1 clan iitifak yapsın hayatsız zaten bu adamlar 24 saat online ve kalabalıklar. 1 taneniz kutu alamzsınız. sırf muhabbet olsun dıye konus acmıssınız. örneği var oyunun ilk 1 ayı butun bosslar tek eldi. UNUTTUNUZMU?
Ki bu adamlar bu itemleri kullanmak ıcın düşürmüyor. drop aldıkları gibi tl satıp döner ekmek ev kirası falan ödüyorlar. tamamen illegal ve oyunun dengesını bozan bir şey.. Sakın o günlere geri dönmeyelim
Okuduğunu anlamayan kişilerden öneri düşünce beklememek lazım
 

vJahrezeit

Üye
Katılım
15 Haz 2022
Mesajlar
1
Puanları
3
Merhaba,

Bu konu bir çok oyuncunun canını sıkıyor. Death valley de kenardan bir ok atıp bossun %0.05 gibi çok az oranda canını götürerek kutu alan dürümcülerle doldu. Bu mekaniği oyun dinamiklerini bozmayacak şekilde düzenleyebiliriz. Benim aklıma şuan için iki çözüm geliyor. Konu altında daha farklı çözüm önerileri de olacaktır onları da dikkate alabilirsiniz ancak biran önce bu durumu düzeltmeniz gerekiyor.

1-) Bosslara vurulan % kadar şans olur. Mesela 1. pt bossun %30 canını azalttı %30 oranda kutu o party ye açılır , 2. pt bossun %20 canını azalttı %20 oranda o party ye açılır, tek başına vuran birisi de %0.05 canını azalttı diyelim %0.05 oranda kutu ona açılır. Ancak şunu da göz ardı etmemek lazım damage biriktirme gibi bir durum olmaması gerekir. Partynin toplam vurduğu damage değil bossun ne kadar canını götürdüğü önemli olmalı bunu da şu şekilde çözebilirsiniz; "X" Bossunun 10sn de 1k hp doldurduğunu var sayalım 1. pt bu 10sn içinde 5000 damage vurdu 2. pt 15000 damage vurdu diyelim boss canını doldurduğu zaman bu partylerin damageleri 5000 e 15000 yerine 1k hp bu ptlere vurdukları oranlara göre geri yansıtılarak vuran pt nin vurduğu damage azaltılır. 5000 -250 = 4750, 15000 - 750 = 14250 gibi bir algoritma kurulabilir. Bu da bossa damage biriktirip başkasının kesmesini bekleme problemini çözecektir.

2-) Bu daha basit bir çözüm drop şansı için bir alt limit koyulabilir %10-15-20 vs. oyun dinamiklerini bozmayacak şekilde bir olan belirlenir ve belirlenen orandan daha az vuranların drop hakkı olmaz. Kenardan ok atıp stealth basıp bekleyen dürümcüleri de boss altından çıkartmış oluruz.
diline sağlık dostum güzel izah etmişssin umarım konuyu görüp gereğini yaparlar..
 

die2323

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
52
Puanları
8
Aç gözlü bırak alsın be ne aç adamlarsınız yaw veyşon musunuz hep aynı konu bıkmadınız mı şu an bosslar çok güzel hep aynı adama gelmiyor aç adamlara özellikle
 

PussyMonsteR

Üye
Katılım
15 Haz 2022
Mesajlar
3
Puanları
3
Ben bu olay oldu olalı yanlış olduğunu yönetime söyledim. Hem dc den hemde ticket ile. Yeri geliyor 2 party bazı ufak boss ları zor kesiyoruz, defalarca exp yatıp ölüyoruz.. Adam oyuna hiç emek harcamayan, vakit harcamayan, yayından cz nin durumlarını takip eden işssiz güçsüz insanlar gelip boss a sadece bir skill vurup emek bile harcamadan, atack bile yapmadan kutu alıp vede ne hikmetse hepte o tek kişilere hep iyi dropların çıkması ve ardından 'enayiler kesti, exp yattı, pot harcadı, emek harcadı ama ekmeğini ben yedim' diye altdan yazması benim çok zoruma gidiyor..
 

Metafor

Üye
Katılım
25 May 2022
Mesajlar
2
Puanları
3
Merhaba,

Bu konu bir çok oyuncunun canını sıkıyor. Death valley de kenardan bir ok atıp bossun %0.05 gibi çok az oranda canını götürerek kutu alan dürümcülerle doldu. Bu mekaniği oyun dinamiklerini bozmayacak şekilde düzenleyebiliriz. Benim aklıma şuan için iki çözüm geliyor. Konu altında daha farklı çözüm önerileri de olacaktır onları da dikkate alabilirsiniz ancak biran önce bu durumu düzeltmeniz gerekiyor.

1-) Bosslara vurulan % kadar şans olur. Mesela 1. pt bossun %30 canını azalttı %30 oranda kutu o party ye açılır , 2. pt bossun %20 canını azalttı %20 oranda o party ye açılır, tek başına vuran birisi de %0.05 canını azalttı diyelim %0.05 oranda kutu ona açılır. Ancak şunu da göz ardı etmemek lazım damage biriktirme gibi bir durum olmaması gerekir. Partynin toplam vurduğu damage değil bossun ne kadar canını götürdüğü önemli olmalı bunu da şu şekilde çözebilirsiniz; "X" Bossunun 10sn de 1k hp doldurduğunu var sayalım 1. pt bu 10sn içinde 5000 damage vurdu 2. pt 15000 damage vurdu diyelim boss canını doldurduğu zaman bu partylerin damageleri 5000 e 15000 yerine 1k hp bu ptlere vurdukları oranlara göre geri yansıtılarak vuran pt nin vurduğu damage azaltılır. 5000 -250 = 4750, 15000 - 750 = 14250 gibi bir algoritma kurulabilir. Bu da bossa damage biriktirip başkasının kesmesini bekleme problemini çözecektir.

2-) Bu daha basit bir çözüm drop şansı için bir alt limit koyulabilir %10-15-20 vs. oyun dinamiklerini bozmayacak şekilde bir olan belirlenir ve belirlenen orandan daha az vuranların drop hakkı olmaz. Kenardan ok atıp stealth basıp bekleyen dürümcüleri de boss altından çıkartmış oluruz.
Gayet güzel özetlenmiş her şeyden önemli olan şey adil ve adaletli olmaktır . Herkesin şansı olsun tabi ancak adam 1 ok atıp oturuyorken bossu gerçekten kesen insanların şansı kesinlikle daha çok olmalı
 

eQxT7

Üye
Katılım
21 Nis 2022
Mesajlar
1
Puanları
3
Aynı şekilde düşünüyorum, bosslardan kutu alabilmek için minimum damage sistemi de düşünülebilir. Mesela %3'lük damagesini vuran herkese açılma ihtimali olsun. Tek skill atıp drop almak haksızlık.
 

whoisurdad

Üye
Katılım
15 Haz 2022
Mesajlar
2
Puanları
1
Bunun solo oyuncu düşünmekle hiç bi alakası yok. Tamamen adaletsiz. Birsürü insan o boss’u kesmek için uğraşıyor. 1-2 "çok şanslı" arkadaş tek vuruşla drop alıyor. Emeksiz uğraşsız oh ne güzel. En azından bir hasar baremi koyarsın bu yüzdelik olarak mı bilmiyorum, o hasarı vurmayan kimseye kalmasın. O hasar baremini aşan herkesin eşit şansı olur. Bunun gibi bir sürü şey önerilebilir ama şuanki inanılmaz adaletsiz. Gökten item inmesinden bi farkı yok :)
 

Zbam

Üye
Katılım
15 Nis 2022
Mesajlar
609
Puanları
63
2 parti ve senin tabirinle 3 "ASALAĞIN" olduğu bir durum hayal edelim. bu partide olmayan ve 1 hit vuran adamların kutuyu alma ihtimali %5.2 3 kişi de %15.8 e çıkıyor geri kalan %84. 2lik pay 2 parti arasında bölüşülüyor Zaten senin partinin kutuyu alma olasılığı %42 diğer parti içinde durum aynı oda %42 bu kadar ağlamayı gerektirecek bir durum yok bence her 12 boss ta 1 solo vuran adam alsın kutuyu zaten coğu boş kutuların.Sanırsın ki günde 50 tane unique kaptırıyonuz solo adamlara
 

whoisurdad

Üye
Katılım
15 Haz 2022
Mesajlar
2
Puanları
1
2 parti ve senin tabirinle 3 "ASALAĞIN" olduğu bir durum hayal edelim. bu partide olmayan ve 1 hit vuran adamların kutuyu alma ihtimali %5.2 3 kişi de %15.8 e çıkıyor geri kalan %84. 2lik pay 2 parti arasında bölüşülüyor Zaten senin partinin kutuyu alma olasılığı %42 diğer parti içinde durum aynı oda %42 bu kadar ağlamayı gerektirecek bir durum yok bence her 12 boss ta 1 solo vuran adam alsın kutuyu zaten coğu boş kutuların.Sanırsın ki günde 50 tane unique kaptırıyonuz solo adamlara

2. önerisine de baksaydınız biraz, dümdüz saldırmaya gelmişsiniz. Kimsenin solo oyuncularla alıp veremediği yok verilen emek eşit olduğu sürece düşen kutunun kime kaldığını kimse umursamaz emin ol. Hasar limiti konulsun ve bu uçuk bir sayı olmak zorunda da değil. En azından herkesin emek harcadığından emin olalım.
 

JohnPlane

Üye
Katılım
20 Kas 2020
Mesajlar
837
Puanları
63
Merhaba,

Bu konu bir çok oyuncunun canını sıkıyor. Death valley de kenardan bir ok atıp bossun %0.05 gibi çok az oranda canını götürerek kutu alan dürümcülerle doldu. Bu mekaniği oyun dinamiklerini bozmayacak şekilde düzenleyebiliriz. Benim aklıma şuan için iki çözüm geliyor. Konu altında daha farklı çözüm önerileri de olacaktır onları da dikkate alabilirsiniz ancak biran önce bu durumu düzeltmeniz gerekiyor.

1-) Bosslara vurulan % kadar şans olur. Mesela 1. pt bossun %30 canını azalttı %30 oranda kutu o party ye açılır , 2. pt bossun %20 canını azalttı %20 oranda o party ye açılır, tek başına vuran birisi de %0.05 canını azalttı diyelim %0.05 oranda kutu ona açılır. Ancak şunu da göz ardı etmemek lazım damage biriktirme gibi bir durum olmaması gerekir. Partynin toplam vurduğu damage değil bossun ne kadar canını götürdüğü önemli olmalı bunu da şu şekilde çözebilirsiniz; "X" Bossunun 10sn de 1k hp doldurduğunu var sayalım 1. pt bu 10sn içinde 5000 damage vurdu 2. pt 15000 damage vurdu diyelim boss canını doldurduğu zaman bu partylerin damageleri 5000 e 15000 yerine 1k hp bu ptlere vurdukları oranlara göre geri yansıtılarak vuran pt nin vurduğu damage azaltılır. 5000 -250 = 4750, 15000 - 750 = 14250 gibi bir algoritma kurulabilir. Bu da bossa damage biriktirip başkasının kesmesini bekleme problemini çözecektir.

2-) Bu daha basit bir çözüm drop şansı için bir alt limit koyulabilir %10-15-20 vs. oyun dinamiklerini bozmayacak şekilde bir olan belirlenir ve belirlenen orandan daha az vuranların drop hakkı olmaz. Kenardan ok atıp stealth basıp bekleyen dürümcüleri de boss altından çıkartmış oluruz.
Asıl dürümcü sensin Oyundaki bossları gelir kaynağı olarak gördüğün için solo bir oyuncuya kutu gitmesini yediremiyorsun.
 

JohnPlane

Üye
Katılım
20 Kas 2020
Mesajlar
837
Puanları
63
2. önerisine de baksaydınız biraz, dümdüz saldırmaya gelmişsiniz. Kimsenin solo oyuncularla alıp veremediği yok verilen emek eşit olduğu sürece düşen kutunun kime kaldığını kimse umursamaz emin ol. Hasar limiti konulsun ve bu uçuk bir sayı olmak zorunda da değil. En azından herkesin emek harcadığından emin olalım.
Ötede ağlayın oyunu oyun olarak oynayan adamlar 1 okta atsa alsın o kutuyu sizde döner yemek için işe girin oyundan döner ekmek yenmez.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt