BU KONUYLA İLGİLİ SON NOTUMU YAZIYORUM, TAKLİT EDİLEN OYUNDA BU DENGE O KADAR İYİ VE HASSAS KURGULANMIŞ Kİ BİR VS 5 DAKİKA SÜREBİLİYOR.
BU ASLINDA NE KADAR İYİ KURGULANDIĞININ BİR İŞARETİDİR. WARİOR VS ASAS, ASAS VS ASAS, ARCHER VS WARİOR, DAKİKALAR SÜREN VS İZLEYEBİLİRSİNİZ.
O OYUNU O OYUN YAPAN ŞEY BU MEKANİKLERİ ZATEN, ADAMLAR O KADAR HASSAS BİR BALANCE KURMUŞ Kİ, HERKESİN AVANTAJI VE DEZAVANTAJI VARKEN GÜNÜN SONUNDA BİR YERDE EŞİTLENİYOR.
BU OYUNDA BU YOK, ARCHER ASASTAN, WARİORDAN, PRIESTTEN HERKESTEN DAHA FAZLA HASAR ÇIKARMALI. ÇÜNKÜ SINGLE ATAK YAPIYOR VE KIRILGAN.
MAGE FAZLA HASAR ÇIKARMALI AMA GÖRECE DÜŞÜK OLMALI ÇÜNKÜ ALAN SKİLLERİ VAR.
WARİOR ORTA HASAR ÇIKARMALI, HEM TANK OLUP HEM KASAP GİBİ HERKESİ KESEMEMELİ.
PRİEST BP OLDUĞUNDA TEK YEMELİ, HEAL ATMAYA BİLE DOĞRU DÜZGÜN ZAMANI KALMAMALI.
ÖZETLE YAPI BU ŞEKİLDE OLMALI. CANLAR TÜM SINIFLARDA ARTIRILMALI. İTEMLERİN AP LERİ VE TAKILARIN BONUSLARI REVİZE EDİLMELİ.
BEN BU OYUNU BIRAKIR GEÇERİM BANA DERT DEĞİL UMRUMDA OLMAZ, SİZİN İÇİN YAZIYORUM BUNLARI UZUN VADELİ VE ZEVKLİ BİR GAMEPLAY İSTİYORSANIZ BUNLARA İNCE İNCE ÇALIŞMALISINIZ.
GAMEMASTER LAR BİRBİRİYLE VS ATSIN BAKALIM BİR VS 30 SANİYE SÜREBİLECEK Mİ, BİRİ BİRİNE 15 SANİYEDE KESİP GEÇECEK, HELE FARKLI SINIFLAR ARASINDA BU DAHA DA KISALIR.
BU DA OYUNUN BU YAPISININ NE KADAR DENGESİZ OLDUĞUNUN KANITIDIR.
HERKESE İYİ GÜNLER.