AthenSlayeR
Üye
- Katılım
- 18 Ara 2020
- Mesajlar
- 160
- Puanları
- 43
Merhaba,
DM etkinliğinde bazı değişiklikler yaparsanız katılım oranının artacağını ve oyuna büyük bir katkı sağlayacağını düşünüyorum.
Güncel durumda etkinlik rogue-priest-mage-warrior olarak oyun algoritması tarafından rastgele seçiliyor. Etkinlik ödülleri çok güzel olsada etkinliğe katılım olması gerekenden çok daha az. Sebepleri;
1- Herkesin kendini iyi hissettiği ve severek oynadığı ana karakteri vardır (Main karakter diye geçer). Oyuncular olarak 1/4 şansla kendi main karakterimiz denk gelecek diye bu etkinliğe girmiyoruz. Nedenmi ? Çünkü 3/4 oranında istemediğimiz karakterle oynamak zorunda kalıyoruz.
2- Bu karakterlerin hepsini oynayamayan veya kullanamayan oyuncular etkinliğe hiç bir şekilde girmek istemezler.
3- Skill dizmek ve durmadan yeni skiller ile boğuşmak zaman alıcı, yorucu ve gereksiz.
Öneri-Çözüm:
1- Farklı 4 oda seçeneği olacak. Odalar açılırken Rogue/ Priest / Mage / Warrior olarak tercih edilecek ve bir daha oda değişimi yapılamayacak. Böylece herkes oynamak istediği ana karakteriyle adil ve eşitlik çerçevesinde oynayabilmiş olacak.
VEYA
2- Tek bir karakterin içine tüm joblardan bir kaç özellik (skill) eklerseniz zamanla oynaması daha keyifli farklı dinamikleri ve stratejileri olan yeni bir soluk getirebilirsiniz.
Saygılarımla
DM etkinliğinde bazı değişiklikler yaparsanız katılım oranının artacağını ve oyuna büyük bir katkı sağlayacağını düşünüyorum.
Güncel durumda etkinlik rogue-priest-mage-warrior olarak oyun algoritması tarafından rastgele seçiliyor. Etkinlik ödülleri çok güzel olsada etkinliğe katılım olması gerekenden çok daha az. Sebepleri;
1- Herkesin kendini iyi hissettiği ve severek oynadığı ana karakteri vardır (Main karakter diye geçer). Oyuncular olarak 1/4 şansla kendi main karakterimiz denk gelecek diye bu etkinliğe girmiyoruz. Nedenmi ? Çünkü 3/4 oranında istemediğimiz karakterle oynamak zorunda kalıyoruz.
2- Bu karakterlerin hepsini oynayamayan veya kullanamayan oyuncular etkinliğe hiç bir şekilde girmek istemezler.
3- Skill dizmek ve durmadan yeni skiller ile boğuşmak zaman alıcı, yorucu ve gereksiz.
Öneri-Çözüm:
1- Farklı 4 oda seçeneği olacak. Odalar açılırken Rogue/ Priest / Mage / Warrior olarak tercih edilecek ve bir daha oda değişimi yapılamayacak. Böylece herkes oynamak istediği ana karakteriyle adil ve eşitlik çerçevesinde oynayabilmiş olacak.
VEYA
2- Tek bir karakterin içine tüm joblardan bir kaç özellik (skill) eklerseniz zamanla oynaması daha keyifli farklı dinamikleri ve stratejileri olan yeni bir soluk getirebilirsiniz.
Saygılarımla
Son düzenleme: