Droplar şans deniyor millipyango biletimi bu?

Zirzopsky

Üye
Katılım
10 Haz 2022
Mesajlar
13
Puanları
3
Drop nasıl şans zindan başından beri giriyorum 1 tane item alamadım daha bi yetkili item düşme yüzdesini açıklasın
 

Geo

Üye
Katılım
3 Mar 2021
Mesajlar
73
Puanları
18
Dungeon drop sistemi degismeli, dungeonlar jeton/bilet benzeri bir drop atmali ve belli sayida bunlardan biriktirerek dungeon shop gibi bir sistemden bu jetonlarla item alabilmeliyiz. Miktari ayarlanir bir denge bulunur. En azindan 2ay girdim ama bosuna girdim demeyiz
 

IBoRiS

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
310
Puanları
43
ben 4 drop aldım şu zamana kadar gruptan solodanda 2
 

HeaveN

Üye
Katılım
28 Nis 2022
Mesajlar
1,118
Puanları
83
Şans herkese düşebilir aşk kaybeden kumarda kazanır :D
 

Kemal0122

Üye
Katılım
11 Ocak 2022
Mesajlar
37
Puanları
18
Drop işi büyük kumar. Anvilden beter. Farm pişmanlıktır
 

HeaveN

Üye
Katılım
28 Nis 2022
Mesajlar
1,118
Puanları
83
drop şans dedimiz gibi kolay deil herkes düşmüyo düşenler şans gerçekten bidaha belki 1 ay drop alamıyo şans tamamen bence
farm yaparken 8 kişilik grup kasmaya bakın para birikiyo solo farm char sağlamsa güzel dönebilirsiniz kazanç olduğu yerde farm öneririm
2 saat aralıklarla hep farklı slot farm tavsiye ederim hep aynı slot 10 saat 14 saat farm yapmak kadar saçma birşey yok 2 saat narun tower yap belki takı atar
2 saat proteam 2 saat dh grup zindan solo zindan böyle daha iyi ben böyle günde 50 60m kasıyorum bazen 15m
 

DiabIo

Üye
Katılım
2 Tem 2022
Mesajlar
119
Puanları
28
Dungeon drop sistemi degismeli, dungeonlar jeton/bilet benzeri bir drop atmali ve belli sayida bunlardan biriktirerek dungeon shop gibi bir sistemden bu jetonlarla item alabilmeliyiz. Miktari ayarlanir bir denge bulunur. En azindan 2ay girdim ama bosuna girdim demeyiz
Kesinlike katılıyorum. Zorluk seviyesine gore ruh bağılı olarak birikecek bir item drobu olmalı ve onunla tıpkı np ile ilerde alınabileceğini söyledikleri (dengelemek adına güçleri bir tık daha düşük olabilir) uzun süre biriktirdikçe alınabilecek item shopu olmalı (Gerekirse alınacak itemler de ruh bağı olacak şekilde düzenlenebilir). Bu oyunculara uzun vadede karakter gelişimi için en azından bir hedef verir ve dungeon gibi bir etkinlikten insanları bu denli soğutmaz. Bu senaryoda dungeon girmenin asıl sebebi drop olmayacağı için ola ki bir drop alınırsa da oyuncular kendini şanslı hisseder. Oyuna bağlılığın bu şekilde (en azından dungeon yapmak icin bile günde bir defa giriş yapılacağı için) artacağı görüşündeyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Geo

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt