Öneri Geliştirme Notları Öneri Serisi

ROLeveLDesign

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
52
Puanları
17
[23 Mart 2021]
Merhaba,
Eşya sisteminin hazır olduğunu biliyorum, fakat ekstra öneri olarak fikirlerim şunlardır;
Aşama.1
Mevcut eşyanın silah veya zırh olsun sonsuz bir yaşam döngüsünün olması gerçek hayatta imkansızdır, yıpranma sonucu mevcut obje kullanılamaz hale gelir, parçalanır veyahut yok olur.
Limitsiz öge bulundurma sisteminin olması yerine, mevcut eşyaların bir total dayanıklılık puanı ve anlık dayanıklılık puanları var diyelim. Şimdi ve obje uyduralım bu objemiz bir silah olsun

[RO Sword]
Hasar, nitelikler, bonus vs.
Toplam Dayanıklılık: 1.000.000
Anlık Dayanıklılık: 100.000 / 100.000

Objeyi oluşturduk, şimdi bu silah kullanıldıkça, hasar verdikçe veya hasar aldıkça oluşan değerden %1-5 oranında anlık dayanıklılık puanından eksiltiyoruz.
Toplam Dayanıklılık: 1.000.000
Anlık Dayanıklılık: 95.000 / 100.000

95.000 değerine iniş yaptı dayanıklılığımız bu ögeyi tamir ettirdiğimiz zaman toplam dayanık eksilen değer kadar puan düşürüyoruz yıpranıyor yani o eşya.
Toplam Dayanıklılık: 995.000
Anlık Dayanıklılık: 100.000 / 100.000

Süreç sonunda tüm dayanıklılık puanlarını kaybeden öge, tamamen oyundan siliniyor. Veya silmezsin %5 gibi bir oranda kurtarırsın vs, vs. Hayal gücümüze kalmış istediğimiz gibi türetme imkanına sahibiz.

Aşama.2
Dünya yetenek bakımdan bizden iyi veya kötü insanlarla doludur. Örneğin iki dövme ustası bireyin elinden çıkan silahlar arasında ki kalite farklılık gösterecektir.
Aşama.1 etabında bir adet sword türettik, şimdi bu objenin kendi içinde klasmanlara böleceğiz, bu sayede bir adet eşyanın değerini kendi döngüsü içerisinde değerini arttıracağız. Burada önemli nokta, aşırı güç farklılıklarının olmayışı olmalı ve denge gözetilmeli.
Örneklendiriyoruz;
[RO Sword](Bronz Rütbe)
Hasar: 100
Nitelik: 2
Toplam Dayanıklılık 100.000
Yıpranma Payı: 10.000
[RO Sword](Demir Rütbe)
Hasar: 102
Nitelik: 3
Toplam Dayanıklılık 110.000
Yıpranma Payı: 15.000
[RO Sword](Gümüş Rütbe)
Hasar: 104
Nitelik: 4
Toplam Dayanıklılık 120.000
Yıpranma Payı: 20.000

Bronz, Demir, Gümüş, Altın, Koyu Altın, Epic, Legendary şeklinde klasmanları oluşturduk. Söylediğim gibi her artışta drop rate düşük olup farklılıkları maksimize edebildik. EN önemli nokta güç artışları bu noktada minimum +2, +1 gibi oyun içi dengeyi yüksek oranda bozmayacak şekilde bir yükseltmeyi gerçekleştirdik ki, dengeyi sağlayalım.
Ekstra olarak bu eşyaların rütbelere göre düşme noktaları PVP'ye açık alanlar ve PVE alanlarına göre dağıtılabilir.


Getiriler;
[1] Oyun içi ekonomik döngü sürekli canlı halde duracaktır, PVE yönü grinding ivmesi düşmeyip high şekilde kalacaktır.
[2] Oyun açılışından itibaren yeni başlayan bir oyuncu, her zaman güç olarak diğerini geçebileceğinin farkına varır.

[26 Mart 2020]
Klan Sistemi

Klanlara işlevsellik kazandırmaktan yanayım. Sosyalleşme ve yardımlaşma anlamında bu oyun içinde birlik olmayı yardımlaşmayı üst düzeyi çıkartır.
Aşama.1
Öncelikle klan kurumu içi bir rütbe sistemi organize ediyoruz;
Lider(Klan Sahibi), Lider Asistanı(Klan içi, kritik yetkilere sahip lider tarafından atanmış kişi), Elit Üye(Güvenirlik kazanmış üye, lider veya asistan tarafından atanır), Üye(Standart basit üye, işlevi bulunmaz)
Aşama.2
Klanlar arası rekabet kaçınılmazdır, bunu ateşli bir sistem ekleyelim. Klana "Savaşlar" butonu ve seçim arayüzü ekleyip, bu arayüz üzerinden aynı ırk, rakip ırk klanları düşman olarak atanmasını sağlayalım bunu yapabilecek yetkileri Lider ve L.Asistanı olan klan içi yetki sistemine bağlayalım.
Aşama.2.1
Klan savaşlarını bir katkı sistemine bağlayarak bunu kayıt altına alalım. Örnek senaryo;
Savaş ilan edilmiş klan üyeleri katledildiği zaman öldürülen üyelerin klan içi rütbesine göre, öldüren kullanıcıya puan ataması yapalım.
Rakip Lideri öldürmek = 100P, L.Asistanı = 75P, Elit Üye = 50P, Üye 10P.
Aşama.3
Klan sisteminin genel hatlarını oluşturduk, katkı sistemi ekledik. Şimdi bu katkı sistemlerini kullanacağımız fonksiyonlardan bir tane yaratalım;
Klan Kasa Sistemi:
Klanın ortak kullanımı amacıyla bir tablo yaratıp adına klan kasa sistemi diyelim. Klan kullanıcıları buraya kendi envanterinde bulunan ögeleri bu tablonun içine aktarabilsin. İşlevselliğini arttırmak amacıyla belirli yetkilere sahip kişiler buraya ögeleri yerleştirebilir, düzenli bir kasaya sahip olunur. Sonra diyelim ki kasaya ögeyi koyan lider kişiye, kullanıcıların bu öge için ne kadar katkı puanı ödemeli?, Lider ilgili rakamı girer.
Kasada bulunan ögeleri klan üyesi kullanıcı kendi envanterine aktarabilmesi için, seçtiği ögenin aktarma puanı ve kendi katkı puanın sonucu eşit olması gerekir ve ilgili öge kasadan kullanıcının envanterine aktarılır.


Yazar sonu notu:
Buraya kadar hayal gücü az veya yüksek tüm bireylerin anlayacağı şekilde aktardığımı umut ediyorum. Bu başlık altında çeşitli geliştirme yöntemlerini canlı olarak tutmak niyetindeyim. Maalesef aktif olarak oyunları deneyimleyen birisi değilim donanımım bir adet fosil(2008) laptopdur. Ama gözlemlemeyi ve fikir yürütmeyi özellikle +plus katkı yapacak eleştirmeyi çok severim.

Tartışmaya açıktır, yorumlarla içeriğe katkı sağlayabilirsiniz. Güncellendikçe tarih atarak konuya devam edilecektir.

Başlığa gelenlerden;

Sınıf çeşitliliği

bence şunun net cevabını almamız gerekiyor,pazar sistemi veya item sisteminden ayrı olarak,oyunun oynanışı knight gibi eski nesil olmaya devam mı edecek yoksa geliştirme ekibi radikal bir karar alıp modern rpg sistemi gibi bir duel ve pvp sistemi mi kullanacak.bazı youtube kanallarının belirttiği gibi ( mesela pro tv),yeni nesil oyunlara göre warior veya mage biraz tek düze kalıyor.shaman ,necromancer,witch,berserker gibi classlar koymayı düşünüyorlar mı ya da hali hazırda olan classlara farklı buildler ve tanımlar ekleyecekler mi ?
Günümüz teknolojisinde çoklu yetenek setine karşı biriyim bu tür bir mekanik, eski yetenek setlerinin pasife çıkmasına yol açıyor. Şöyle ki bu konuyu biraz açmam gerek tüm yetenekler aktif beceri olur ve kullanımda olduğunu varsayalım, bu durumda insan beyninin klavye yeteneklerini aktif olarak çok fazla kullanılmasına yol açar, cidden zihin yorucu olur. Sanal gerçeklik dünyası standartları ve sesli yetenek aktifleştirme gibi mekanik yöntemler gerçekleşene kadar bu tür fazladan yetenek seçeneklerinin olmaması kanaatindeyim.

PVE/PVP yetenekleri olarak ayırt edilip duruma göre kullanılırsa olabilir, örneğin;
A,B,C,D yetenekleri türettik, A,C yetenekleri rakip oyuncuya XX değerinde hasar verirken MOB hedeflere X değerinde hasar veriyor. Fakat B,D yetenekleri tam tersi etkilere sahip ve çeşitli pasif becerileri sahiptir, bu durumda PVE modunda takılırken slot barda bu yetenekler kullanılabilir.

Ben olaylara çok karmaşık bakıyorum sanırım, özet geçeyim. Alt sınıflara dallanıp geliştirilmesi olayı için 2-3 kişilik personel ekip ayrılması gerekiyor. Neden-sonuç ilişkisi gözetilmeksizin yeteneklerin olması benim açımdan negatiftir.
4 slot 3 katman barla oynadığımız daha stratejil oyunlar oldu,ama pvp de basitleştirmek için belki dediğin gibi sadeleştirmelere gidilebilir ama sadece 70 skili kullandığın bir wariordan daha sıkıcı birşey olamaz.virtual reality meselesi çok farklı zaten.bazı oyunlarda olduğu gibi kendi skillerini kendin oluşturabildiğin türler bile var ister aoe ister single targeta dönüştürebildiğin.aylarca oynayacğın bir karakterde f3 e basıp hangi skilin nerde olduğunu hatırlamıyorsan zaten mmrpg oyununa pek yatkın birisi değilsindir
 
Son düzenleme:

ROLeveLDesign

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
52
Puanları
17
Maks eşya seviyesine gelmiş bir insanın sanal dünya içindeki giderleri sadece pot veya oyun marketi giderleri olmamalı. MMORPG mantığıyla çelişen noktaları yazarsanız, ortak paydada buluşabileceğimizi düşünmekteyim, yorumunuzu açın lütfen.
 

404Zero

Üye
Katılım
22 Mar 2021
Mesajlar
33
Puanları
8
Merhaba
dediklerin mantıklı ama (Aşama.2) de yazdıklarında şöyle bir düzenleme yapıla bilir her demirci farklı silahlarda usta ola bilir bronz rütbe altın rütbe yerine bir tanesi kılıç yapmakta usta olur ama mızrak dövdüğünde dayanıklılığı ve hasarı minimal ölçekte düşük olur başka bir demirci balta yapmakta usta ola bilir ve bunu tamirat kısmında da göre biliriz bir mızrak ustasına kılıç tamir ettirirsek. Toplam dayanıklılık çok daha fazla düşe bilir.
 

AHMET

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
70
Puanları
18
bence şunun net cevabını almamız gerekiyor,pazar sistemi veya item sisteminden ayrı olarak,oyunun oynanışı knight gibi eski nesil olmaya devam mı edecek yoksa geliştirme ekibi radikal bir karar alıp modern rpg sistemi gibi bir duel ve pvp sistemi mi kullanacak.bazı youtube kanallarının belirttiği gibi ( mesela pro tv),yeni nesil oyunlara göre warior veya mage biraz tek düze kalıyor.shaman ,necromancer,witch,berserker gibi classlar koymayı düşünüyorlar mı ya da hali hazırda olan classlara farklı buildler ve tanımlar ekleyecekler mi ?
 

404Zero

Üye
Katılım
22 Mar 2021
Mesajlar
33
Puanları
8
bence şunun net cevabını almamız gerekiyor,pazar sistemi veya item sisteminden ayrı olarak,oyunun oynanışı knight gibi eski nesil olmaya devam mı edecek yoksa geliştirme ekibi radikal bir karar alıp modern rpg sistemi gibi bir duel ve pvp sistemi mi kullanacak.bazı youtube kanallarının belirttiği gibi ( mesela pro tv),yeni nesil oyunlara göre warior veya mage biraz tek düze kalıyor.shaman ,necromancer,witch,berserker gibi classlar koymayı düşünüyorlar mı ya da hali hazırda olan classlara farklı buildler ve tanımlar ekleyecekler mi ?
Alfa 1.0 da gördüklerimiz eski mmo rpg türündeydi black desert veya blade and soul tarzında bir yetenek ekranı veya mekanik sunmuyor oynanış bakımından ama yeni classlar gelme olasılığı her zaman var.
 

AHMET

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
70
Puanları
18
Alfa 1.0 da gördüklerimiz eski mmo rpg türündeydi black desert veya blade and soul tarzında bir yetenek ekranı veya mekanik sunmuyor oynanış bakımından ama yeni classlar gelme olasılığı her zaman var.
evet alfayı oynadım biliyorum,benim için farketmez ben arkadan müziği açıp exp kasıp geyik yapmak için oynayacağım,arada da pk felan atarım ama ben şirketi kendimden çok düşünüyorum ve bu haliyle yabancı kullanıcıları çok çekeceğini düşünmüyorum.classlar her zaman eklenebilir ama savaşın verdiği hissiyat ve silahların kullanım efekti bu oyunlarda çok önemli.umarım başarılı olurlar
 

404Zero

Üye
Katılım
22 Mar 2021
Mesajlar
33
Puanları
8
evet alfayı oynadım biliyorum,benim için farketmez ben arkadan müziği açıp exp kasıp geyik yapmak için oynayacağım,arada da pk felan atarım ama ben şirketi kendimden çok düşünüyorum ve bu haliyle yabancı kullanıcıları çok çekeceğini düşünmüyorum.classlar her zaman eklenebilir ama savaşın verdiği hissiyat ve silahların kullanım efekti bu oyunlarda çok önemli.umarım başarılı olurlar
inşallah savaşlar kinght online gibi animasyon iptalinden ibaret olmaz yani daha hızlı animasyon iptali yapan kazanır durumu can sıkıcı olur biraz neticede bu bir bug bir oynanış mekaniği değil beni tek korkutan bu biraz
 

AHMET

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
70
Puanları
18
inşallah savaşlar kinght online gibi animasyon iptalinden ibaret olmaz yani daha hızlı animasyon iptali yapan kazanır durumu can sıkıcı olur biraz neticede bu bir bug bir oynanış mekaniği değil beni tek korkutan bu biraz
evet kim önce nova atarsa kazanırdan çok strateji önce olur umarım,bir de communityi bozan oyunculara esnek davranmazlarsa iyi olur.profesyonel dota oynamış birisi olarak çok sevilen birçok streamer ve pro oyuncuya 6 ay ban atmışlardı hiç gözünün yaşına bakmadan
 

ROLeveLDesign

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
52
Puanları
17
bence şunun net cevabını almamız gerekiyor,pazar sistemi veya item sisteminden ayrı olarak,oyunun oynanışı knight gibi eski nesil olmaya devam mı edecek yoksa geliştirme ekibi radikal bir karar alıp modern rpg sistemi gibi bir duel ve pvp sistemi mi kullanacak.bazı youtube kanallarının belirttiği gibi ( mesela pro tv),yeni nesil oyunlara göre warior veya mage biraz tek düze kalıyor.shaman ,necromancer,witch,berserker gibi classlar koymayı düşünüyorlar mı ya da hali hazırda olan classlara farklı buildler ve tanımlar ekleyecekler mi ?
Günümüz teknolojisinde çoklu yetenek setine karşı biriyim bu tür bir mekanik, eski yetenek setlerinin pasife çıkmasına yol açıyor. Şöyle ki bu konuyu biraz açmam gerek tüm yetenekler aktif beceri olur ve kullanımda olduğunu varsayalım, bu durumda insan beyninin klavye yeteneklerini aktif olarak çok fazla kullanılmasına yol açar, cidden zihin yorucu olur. Sanal gerçeklik dünyası standartları ve sesli yetenek aktifleştirme gibi mekanik yöntemler gerçekleşene kadar bu tür fazladan yetenek seçeneklerinin olmaması kanaatindeyim.

PVE/PVP yetenekleri olarak ayırt edilip duruma göre kullanılırsa olabilir, örneğin;
A,B,C,D yetenekleri türettik, A,C yetenekleri rakip oyuncuya XX değerinde hasar verirken MOB hedeflere X değerinde hasar veriyor. Fakat B,D yetenekleri tam tersi etkilere sahip ve çeşitli pasif becerileri sahiptir, bu durumda PVE modunda takılırken slot barda bu yetenekler kullanılabilir.

Ben olaylara çok karmaşık bakıyorum sanırım, özet geçeyim. Alt sınıflara dallanıp geliştirilmesi olayı için 2-3 kişilik personel ekip ayrılması gerekiyor. Neden-sonuç ilişkisi gözetilmeksizin yeteneklerin olması benim açımdan negatiftir.
 

AHMET

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
70
Puanları
18
Günümüz teknolojisinde çoklu yetenek setine karşı biriyim bu tür bir mekanik, eski yetenek setlerinin pasife çıkmasına yol açıyor. Şöyle ki bu konuyu biraz açmam gerek tüm yetenekler aktif beceri olur ve kullanımda olduğunu varsayalım, bu durumda insan beyninin klavye yeteneklerini aktif olarak çok fazla kullanılmasına yol açar, cidden zihin yorucu olur. Sanal gerçeklik dünyası standartları ve sesli yetenek aktifleştirme gibi mekanik yöntemler gerçekleşene kadar bu tür fazladan yetenek seçeneklerinin olmaması kanaatindeyim.

PVE/PVP yetenekleri olarak ayırt edilip duruma göre kullanılırsa olabilir, örneğin;
A,B,C,D yetenekleri türettik, A,C yetenekleri rakip oyuncuya XX değerinde hasar verirken MOB hedeflere X değerinde hasar veriyor. Fakat B,D yetenekleri tam tersi etkilere sahip ve çeşitli pasif becerileri sahiptir, bu durumda PVE modunda takılırken slot barda bu yetenekler kullanılabilir.

Ben olaylara çok karmaşık bakıyorum sanırım, özet geçeyim. Alt sınıflara dallanıp geliştirilmesi olayı için 2-3 kişilik personel ekip ayrılması gerekiyor. Neden-sonuç ilişkisi gözetilmeksizin yeteneklerin olması benim açımdan negatiftir.
4 slot 3 katman barla oynadığımız daha stratejil oyunlar oldu,ama pvp de basitleştirmek için belki dediğin gibi sadeleştirmelere gidilebilir ama sadece 70 skili kullandığın bir wariordan daha sıkıcı birşey olamaz.virtual reality meselesi çok farklı zaten.bazı oyunlarda olduğu gibi kendi skillerini kendin oluşturabildiğin türler bile var ister aoe ister single targeta dönüştürebildiğin.aylarca oynayacğın bir karakterde f3 e basıp hangi skilin nerde olduğunu hatırlamıyorsan zaten mmrpg oyununa pek yatkın birisi değilsindir
 

ROLeveLDesign

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
52
Puanları
17
4 slot 3 katman barla oynadığımız daha stratejil oyunlar oldu,ama pvp de basitleştirmek için belki dediğin gibi sadeleştirmelere gidilebilir ama sadece 70 skili kullandığın bir wariordan daha sıkıcı birşey olamaz.virtual reality meselesi çok farklı zaten.bazı oyunlarda olduğu gibi kendi skillerini kendin oluşturabildiğin türler bile var ister aoe ister single targeta dönüştürebildiğin.aylarca oynayacğın bir karakterde f3 e basıp hangi skilin nerde olduğunu hatırlamıyorsan zaten mmrpg oyununa pek yatkın birisi değilsindir
70 adet yetenek mi? 70. seviye yeteneğimi? Üzgünüm detaylı bilmiyorum ama tek yeteneğe bağlı olarak kalmayı kastettiğini algılayarak evet bir vuruş yeteneğini spamlamak can sıkıcı olabilir, her karaktere farklı (%)bonus oranlarıyla vuran farklı yetenekler olabilir. Ama iş yükü çok fazla, fakat kafa patlatmak için güzel bir başlık kendi içimizde yapabiliriz, aklına gelirse bir akış şeması olarak paylaşabilirsin. Kim bilir belki genişleme paketi adı altında gerçekleşir. Veya burayı okuyan bir geliştirici gerçekleştirir. :)
 

AHMET

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
70
Puanları
18
çok skill yazabilirim ama oyundaki hp barlarından tut da, kaç defansın yüzde kaç fiziksel reduction verdiğiyle ilgili bir fikrim olmadığı için ne yazsam yalan olur.ama classlarla ilgili fikir alışverişi yapmak isterlerse geliştiriciler orada etkin rol oynayabilirim.aklıma gelen ilk skill self sacrifical gibi olan (last stance ) skili wariora.hp barı yüzde 30 altına düştüğünde atack power yüzde 50 artabilir ama belli bir süre içerisinde kesin ölürsün gibi birşey olabilir.warior frontkine olup sacrifical bir rol üstlendiği için rpg mantığında karakterin yapısına da uygun
 

Assassin

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
165
Puanları
43
çok skill yazabilirim ama oyundaki hp barlarından tut da, kaç defansın yüzde kaç fiziksel reduction verdiğiyle ilgili bir fikrim olmadığı için ne yazsam yalan olur.ama classlarla ilgili fikir alışverişi yapmak isterlerse geliştiriciler orada etkin rol oynayabilirim.aklıma gelen ilk skill self sacrifical gibi olan (last stance ) skili wariora.hp barı yüzde 30 altına düştüğünde atack power yüzde 50 artabilir ama belli bir süre içerisinde kesin ölürsün gibi birşey olabilir.warior frontkine olup sacrifical bir rol üstlendiği için rpg mantığında karakterin yapısına da uygun
Warrior o skili açınca rogue sınıfı rahatça kaçabilir.
 

AHMET

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
70
Puanları
18
Warrior o skili açınca rogue sınıfı rahatça kaçabilir.
zaten knightta sıkıntılı olan şey asasın birçok durumda üstün olması pvp kısmında.Asasin nerf yemezse oyun çok banal olur.normal rpg oyunda wariora parti arasında girip tek atmaya çalışmak veya wariora cast rangine girmek kadar saçma birşey yok.seni kesemese bile süründürür parti senin işini halleder.asasin farkına varılmadan iş yapan bir jobdur.blur evasion gibi skilleri olmadan görerek priestini kesmesi çok saçma veya inanılmaz üstün ekipmanları olmadığı sürece hiçbir partinin arasından çıkamamalı.yazılcak çok şey var ama bilmiyorum geliştirme ekibi ne düşünüyor
 

ROLeveLDesign

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
52
Puanları
17
çok skill yazabilirim ama oyundaki hp barlarından tut da, kaç defansın yüzde kaç fiziksel reduction verdiğiyle ilgili bir fikrim olmadığı için ne yazsam yalan olur.ama classlarla ilgili fikir alışverişi yapmak isterlerse geliştiriciler orada etkin rol oynayabilirim.aklıma gelen ilk skill self sacrifical gibi olan (last stance ) skili wariora.hp barı yüzde 30 altına düştüğünde atack power yüzde 50 artabilir ama belli bir süre içerisinde kesin ölürsün gibi birşey olabilir.warior frontkine olup sacrifical bir rol üstlendiği için rpg mantığında karakterin yapısına da uygun
Berserk yetenekleri olabilir. Yetenek doğası gereği +/- beraberinde gelmeli, tüm karakterlere uygulanabilir.
Warrior o skili açınca rogue sınıfı rahatça kaçabilir.
İşin stratejisi oluyor, berserk modu bittiğinde, zayıflatmaya girecektir öznitelikleri düşecektir, döner ve atağını yaparsın.
 

ROLeveLDesign

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
52
Puanları
17
Evet, oynamadım değil, oynayamadım cihazımla sadece browser etkinliğine sahibim, videolardan ve yazılı metinlerden yararlanıyorum. Tüm sınıflara uygulanabilir bir durum rogue'de neden olmasın?
Çoklu düşünüyorum, alıntıda belirttiğim gibi "tüm karakterlere uygulanabilir".
Örneklendirelim;
Rogue sınıfında da 2 saniye hasar görmezlik, hareket hızı artışında %50 artış, berserk modu sona erdiğinde 3 saniyeliğine hareket hınız %75 düşecektir. Gibi, gibi.
 

AHMET

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
70
Puanları
18
senin birkaç entryini gördüm kardeşim.sen knight bakış açısıyla bakıyorsun ben yeni nesil fikirlere dayanarak yorum yapıyorum.bence ikimizin tartışması anlamsız.bana göre knightta mmrpg bir oyuna göre çalışan en fazla 3-5 özellik vardır gerisi çöp.oyun dünyasında yer edinmek istiyorsan yabancı kullanıcı asıl kitlen olmalı.ama türkiye bana yeter diyorlarsa tabi o da saygı duyulacak bir durum şirketin kendi kararı.alfa 1 de bug görüntü kalitesi gibi teknik konuları kenara itersek,mmrpg mantığına uymayan çok şey var.role play oyunda wariorun ağır zırh giyip ağır bir weapon taşıması dışında bir özelliği olmaması ve asasın sadece görğnmez olup hızlı koşması çok garip
asasa scout görevi yükleyen oyunlar bile var.
 

AHMET

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
70
Puanları
18
bence kendinizi tanıttığınız grup azınlık bir durumda ama nedense çok gibi görünüyor. trdeki oyuncu kitlesinin büyük kapasitesini twitchdeki tr stream kaydından bakabilirsiniz.bu kadar çok oyuncuya sahip bir ülkeyken ve bu kitleye baktığımızda knightı bilen çok az insan varken neden knight mekaniklerine göre oyun isteği çok gibi görünüyor anlamış değilim.bence böyle işe el atan bir türk şirket oyunun hyplanma ihtimalini gözden kaçırmamalı.
 

AHMET

Üye
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
70
Puanları
18
Kağıt üstü konuşuyoruz, bakış açılarımız ve istikametimiz farklı. Yetenek setleri hakkında teori paylaşımından bahsediyoruz. En azından ben öyle sanıyorum, konu farklı noktaya evrildi ikinizin arasından çekiliyorum. :D
aslında senin fikirlerini daha çok merak ediyorum ama ufku dar oyuncu kitlesine nedense cevap verme yükümlülüğü hissediyorum kendimde,sadece elma yeme bağımlılığı olan birisine meyve tabağının güzel olduğunu anlatmaya nasıl çalışabilisin ki :D
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt