DUYURU Güncelleme Notları 1.1.0

sgti

Üye
Katılım
26 May 2021
Mesajlar
8
Puanları
1
Selamlar,

Çok güzel güncelleme. Sonunda biz oyunu kurallarına göre oynayanların emeğine daha adil bir yaklaşım olmuş makro tespit sistemi.
Peki bu sistem Z targetı ne kadar süreliğine iptal ediyor, umarım 5-10 dakka gibi bir süre değildir çünkü hiç caydırıcı olmaz?
 

ken7

Üye
Katılım
15 Nis 2022
Mesajlar
32
Puanları
8
uzun ve detaylı açıklama olması oyunla ilgilenildiğinin en büyük kanıtı bence, ki güzel bişey
diğer ve yeni tüm şikayetlerde (gerçekci ve gerçekten önemli olanlar ) not alınıp sonraki patchde atılırsa neden daha iyi olmasın.
oyun gerçekten güzel çünkü bencede objektıf yorum yapıyorum craft sistemi falan bu tarz oyunları cok sevmeyen arkadaslarım ıcın bile oynama sebebi olabilir
 

RajBhera

Üye
Katılım
21 Nis 2022
Mesajlar
89
Puanları
18
Selamlar,

Çok güzel güncelleme. Sonunda biz oyunu kurallarına göre oynayanların emeğine daha adil bir yaklaşım olmuş makro tespit sistemi.
Peki bu sistem Z targetı ne kadar süreliğine iptal ediyor, umarım 5-10 dakka gibi bir süre değildir çünkü hiç caydırıcı olmaz?
kardeşim galiba cezanın artan bir süresi var
1. 5 dk
2. 10dk
3. 30dk.
4. 60dk
gibi herhalde tam bilmiyorum
 

Bogateg

Üye
Katılım
10 Nis 2022
Mesajlar
131
Puanları
28
Elinize sağlık , sorunları ele alıp çözüm ürettiğiniz için , benim canımı sıkan bu pot parası olayı , death valleyde coin düşürülmesi hoş olmamis
 

sz240mon

Üye
Katılım
27 Nis 2022
Mesajlar
14
Puanları
3
Güzel bir güncellemeye benziyor. İnşallah yeni hatalar yaratmaz. Beni en çok rahatsız eden, slotların doğunca ölü gözükmesiydi; keşke o da düzeltilseydi. Bir sonrakine diyelim...
 

Asaf27

Üye
Katılım
18 Nis 2022
Mesajlar
10
Puanları
3
Ellerinize sağlık güzel güncelleme fakat benimde değinmek istediğim bir konu var. Çoğu mmorpg oyunlarında pet ve binek sistemi genelde o hesap içindeki tüm karakterler için geçerlidir ve ortak kullanımdadır. Ancak bu oyunda nedense her karaktere özel pet ve binek almak zorunda kalıyoruz. Yeni başlayan birisi bir sınıfta karar kılıp oynayıp pet binek vs. aldığı zaman ileride o sınıftan sıkıldığında veya herhangi bir durum nedeniyle sınıf değiştirdiğinde neden tekrardan pet binek almak zorunda? Tabiki pet bineksiz oynanabilir fakat pet ve binek olmadan oynamak istemeyenler için büyük sıkıntı.
 

Educationist

Üye
Katılım
27 Nis 2022
Mesajlar
8
Puanları
3
Bence normal çok abartıyosunuz
Belli ki oynadığınız class pek fazla mana yemiyor ya da en ezik skille vurmanın normal olduğunu sanıyorsunuz. Talep yoksa icraat yok. Haklarınızın iyileştirilmesi için uğraşan insanlara yardımcı olmuyorsanız bari köstek olmayın. Saygılar.
 

Ouss

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
125
Puanları
43
Elinize sağlık, genel olarak güzel çalışma olmuş, umarım yakın zamanda FIRE Mage'nin tekleme skillindeki kitleme olayı ve nerdeyse 10 skill'de 8-9 tutan warrior ayak kırma skill'ine de bir düzenleme gelir.
 

Jeay

Üye
Katılım
27 Nis 2022
Mesajlar
40
Puanları
8
Günde kaç tane feedback aliyorsunuzdur acaba mage single target skillerinin rangeinin inanılmaz fazla olması ile ilgili? En önemli şeyi nasıl atlarsiniz aklım almıyor gerçekten. Server yeni başladı mageler güçlü olur vs çok komik oluyor mage okcudan daha uzaktan vurunca ve oyunda resist veren item olmayınca. Ki resistler doğru düzgün çalışıyor mu orası da apayrı bir konu zaten girmiyorum. Lütfen en kolay nerf yolu olan mage single target skillerinin rangeini bir an önce düşürün.
 

Swissb

Üye
Katılım
27 Nis 2022
Mesajlar
7
Puanları
3
Makro dışında hepsi güzel :)))
oyuna exp kasmak için ayırabildiğim tek vakit gece ve onda da mecbur makroya bırakıyordum, kasamadan bitti.
Karakter satın almak serbest mi? öyle yapayım en azından
 

Fanius

Üye
Katılım
4 Nis 2022
Mesajlar
33
Puanları
18
UI-UX (Kullanıcı Arayüzü ve Deneyimi)

1- Oyun içi hızlı menüde "Karakter" bölümünde bulunan NFT Market başlığı aktif edilmiştir.
2- Arayüzü ölçeklendirdikten sonra pencerelerin taşınmasında oluşan sorun giderildi.
3- Bazı arayüz pencerelerinde renk düzenlemeleri yapıldı.
4- Görev günlüğü penceresinde hatalı işlev gören "Görev tamamlanamadı" seçeneğindeki sorun giderildi.
5- Skill ve stat sıfırlamalarında gereken altın miktarı artık onaylama penceresinde görünecektir.
6- Partybar'da oluşan hatalı HP ve MP gösterim sorunu üzerine çalışma yapıldı. Bu konuda oluşabilecek hatalar için geri dönüşlerinizi bekliyoruz.
7- Partybar'da HP ve MP tüketimlerinde geçiş için görüntü çalışması yapıldı.
8- Oyun içindeki duyuru metinlerine esas arayüz güncellendi.
9- Tamamlanan görev ikonlarının mini haritada güncellenmeme sorunu giderildi.
10- Kanal değiştirme işlemine HP kontrolü eklendi.
11- Bazı eşya açıklamalarında düzenleme yapıldı
12- Büyük harita (M) gateleri simgeleyen görsel eklendi.
13- Merchant halindeyken zıplama fonksiyonu kapatıldı.
14- Merchant tıklayınca üstünde gözüken fx kaldırıldı.
15- İki ırkın ölüm animasyonlarına görsel düzenleme yapıldı. ( Savaş alanında yaşanan karmaşa minimize edildi. )

Yetenek Düzenlemeleri:

1- Savaşçı (Warrior) sınıfının "Sprint" yeteneğinin etki süresi 10 sn olarak güncellendi.
2- Priest - Massive Impact skilinde bulunan hasar hatası giderildi.
3- Okçu tekli skillerinde bulunan isabet sorunu giderildi.

Hata Düzenlemeleri:

1- Narun Tower bölgesinde "Teleport" yetenekleri kötüye kullanım nedeniyle etkisiz hale getirildi.
2- Archdemon yaratığının saldırı menzili arttırıldı.
3- Tüm bossların saldırı menzili arttırıldı.
4- Death Valley haritasında bulunan yaratıklardan elde edilen altın miktarı azaltıldı.
5- Undead King adlı yaratığın alan yeteneğinin hasarı arttırıldı.
6- Pazarların açılmaması hatasının giderilmesi için hata raporu hazırlandı, bir sonraki yama ile ortadan kaldırılacaktır.
7- Görevlerden elde edilen iksirlerin ağırlıkları düzenlendi.
8- Bazı görev açıklamalarında bulunan hatalar giderildi.
9- Death Valley bölgesinde bazı yaratıkların sıkışma problemi giderildi.

Yenilikler
1- Otomatik Makro Tespit (OMT) sistemi aktif hale getirildi. Bu konuda oluşabilecek hatalar için geri dönüşlerinizi bekliyoruz.
2- Dorion haritasında bulunan görevlerden elde eldilen exp oranları 2 katına çıkartılmıştır.
3- Yaratıkların yapay zekası ile ilgili iyileştirilme yapıldı.
4- Kamera sallanma ( Camera Shake) özelliği eklenmiştir. İsteğe göre ayarlardan kapatıp açabilirsiniz.
5- Death Valley bölgesinde görsel düzenleme yapıldı. (Her patch bu düzenleme devam edecek)
6- Oyun içerisinde bulunan ambiyans, effect vb. sesler ayarlar kısmında bulunan bölümlerine yerleştirildi. (Artık genel sesi kapatmak zorunda değilsiniz.)
7- Karakterlerin vuruş hassasiyeti ile alakalı geliştirme yapıldı. (Sound & Camera Shake) Camera Shake'i ayarlar bölümünden açıp kapatabilirsiniz.
8- Mage Fire Target yeteneklerinde görsel düzenleme yapıldı.
9- Mage Glacier AOE yeteneklerinde görsel düzenleme yapıldı.
10- Mage Lightning AOE yeteneklerinde görsel düzenleme yapıldı.
11- Priest Debuffer AOE yeteneklerinde görsel düzenleme yapıldı.
12: Eşya parçalama (Dismantle) sistemi aktif edildi. Rare, Epic ve Unique eşyalarınızı Envanterinizde bulunan "Dismantle" butonu aracılığıyla parçalayabilir ve "Shard" elde edebilirsiniz.
Eşyalarınızı yükseltirken "Upgrade Scroll" eşyasına ek olarak;

"+7 Rare Weapon" yükseltirken 2x Rare Weapon Shard,
"+7 Epic Weapon" yükseltirken 2x Epic Weapon Shard,
"+7 Unique Weapon" yükseltirken 2x Unique Weapon Shard,
"+7 Rare Armor" yükseltirken 2x Rare Armor Shard,
"+7 Epic Armor" yükseltirken 2x Epic Armor Shard,
"+7 Unique Armor" yükseltirken 2x Unique Armor Shard,
"+8 Rare Weapon" yükseltirken 4x Rare Weapon Shard,
"+8 Epic Weapon" yükseltirken 4x Epic Weapon Shard,
"+8 Unique Weapon" yükseltirken 4x Unique Weapon Shard,
"+8 Rare Armor" yükseltirken 4x Rare Armor Shard,
"+8 Epic Armor" yükseltirken 4x Epic Armor Shard,
"+8 Unique Armor" yükseltirken 4x Unique Armor Shard gerekmektedir.

Güvenlik Güncellemesi

1: Otomatik Makro Koruma ( Geliştirildi )
Z blocked. Please select a target with mouse. Uyarısı aldığınız zaman mouse ile monster seçmeniz gereklidir.
2: Hile motoru ve hafıza manipülasyonuna karşı güvenlik güncellemesi.
harika ve dopdolu bir patch süpersiniz
 
Son düzenleme:

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt