DUYURU Güncelleme Notları 1.2.0

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

BEARFACT

Yönetici
Game Master
Katılım
21 Eki 2020
Mesajlar
1,462
Puanları
112
Yetenek Düzenlemeleri

1- Priest Debuffer yeteneklerinde görüntülenen FX için görsel düzenleme yapıldı. Artık size atılan Debuff yeteneklerini daha net görebileceksiniz.
2- Rogue ve Priest Dispel FX'inde görsel çalışma yapıldı.
3- Kryss, Spike, Hand Axe of Minatour, War Scythe of the Damned ve Eternal Axe eşyalarında FX sorunları düzeltildi. Zaman içerisinde görsel olarak hatalı olan eşyalarda düzenlenmelere devam edilecek.
4- Genel olarak FX'lere optimizasyon çalışması yapıldı.

UI-UX (Kullanıcı Arayüzü ve Deneyimi)

1- Haddar bölgesinde kapılardan geçerken artık seviyenizin yetmemesi durumunda hata olarak seviye sınırı yazacak.
2- Hedef HP göstergesinin taşıma esnasında mouse'a yapışması sorunu giderildi.
3- Party gösterge ekranında oluşan HP ve MP yazım hataları giderildi.
4- Arkadaş listesinde bulunan sınıf yazım hatası giderildi ve Arkadaş listesi sayfası düzenlendi.
5- Pazara koyulan eşyaların toplam fiyatına 2.100.000.000 gold sınırı getirildi. Karakterinizin üzerinde bulunan para ve pazardaki eşyaların toplam miktarı 2.100.000.000 gold'u geçerse pazara eşya koyamayacaksınız.
6- Kullanılmış yeteneklerin silinmesinde nadiren oluşan hata için önlem alındı.

Hata Düzenlemeleri

1- Butcher's Cleaver ve Frostblade eşyalarının görüntü sorunları giderildi.
2- Narun tower bölgesinde 18. katta bulunan Lava Golem isimli yaratığın haritada bulunan objelere takılma sorunu düzeltildi.
3- Narun tower bölgesinde 7. katta bulunan kapının çalışmama sorunu giderildi.
4- Craft eşyalarında kullanım sırasında oluşan problemler giderildi.
5- Titanium Mine objelerinin seviye görüntü sorunu düzeltildi.
6- Titanium Mine ve Gold Mine objelerinde 4. seviye kazma ile ganimet alamama sorunu düzeltildi.
7- Iron Mine, Titanium Mine ve Gold Mine objelerinde madencilik başlatamama sorunları düzeltildi.
8- Binek kullanımı esnasında karakter isimlerinin görüntülerinde oluşan sorunlar düzeltildi.
9- Death Valley bölgesinde yaratıkların haritada bulunan objelere takılma sorunları giderildi.
10- Satın alınan pet ve bineklerin kullanımı esnasında bazı karakterlerde oluşan sorunlar düzeltildi.
11- Özellikle pazar bölgelerinde oluşan lag problemine önlem alındı.
12- Genel performans iyileştirilmesi yapıldı.
13- Winged Maiden ve Harpy Queen yaratıklarının hasarları ile ilgili güncelleme yapıldı.

Güvenlik Güncellemesi

1- Macro güvenliğinde hedef seçim tuşu engellenen oyuncuların, tekrar hedef seçim tuşunu aktif etmeleri için seçeceği hedef türü yalnızca "Monster/Npc" olacak şekilde güncellendi.
 

CaesaR

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
47
Puanları
18
  • Undeath tarzı mobların hepsinin aynı anda agresif olup alan hasarı atması sizce ne kadar mantıklı ? O slotlarda kimse exp veya farm atamacaksa o slotlar neden var ? Süs niyetine o slotlar orada değilse düzgün bir güncelleme olması gerekiyor. Şuan'da Death Valley'de 3-4 mob arasında Exp kısırlığı yaşanıyor. Rica ediyoruz bir güncelleme getirin.
  • Party Bar önizlemeleri hala çok kötü bunları güncelleyin.
  • Offline pazar sisteminin gelmesi gerekiyor.
 

HeaveN

Üye
Katılım
28 Nis 2022
Mesajlar
1,118
Puanları
83
@BEARFACT Teşekkürler bilgi için Server Rest geldi 10 dakika dediler.
BAŞLA gelmiyo Sunucu taraflı dosya kontrol bekleniyor ? 1 saat böyle duruyo yükleme yok
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Bilgilendirme için teşekkürler. Oyuncu geri dönüşlerinin değerlendirildiğini görmek sevindirici. Bu tarz güncelleme ve bildirimler ile her geçen gün oyunun daha iyi yerlere geleceğini düşünüyorum.
 

Şarapçıoğlu

Üye
Katılım
29 Nis 2022
Mesajlar
242
Puanları
28
makro algılandığı an oyundan atsın oyunumuzda makrocu istemiyoruz
Az önce balıkçılık yaparken oyuna döndüğümde makro algılandı mesajıyla karşılaştım. Sanırım henüz pek tutarlı değil. Ya da başkasında makro algıladı da yanlış oyuncuya mı mesaj gönderdi? Bilemiyrum.
 

HeaveN

Üye
Katılım
28 Nis 2022
Mesajlar
1,118
Puanları
83
Az önce balıkçılık yaparken oyuna döndüğümde makro algılandı mesajıyla karşılaştım. Sanırım henüz pek tutarlı değil. Ya da başkasında makro algıladı da yanlış oyuncuya mı mesaj gönderdi? Bilemiyrum.
adam seni sevmiyo macro diye report ediyo :D banada oldu kod girdim bişey olmadı öyle adamlar var doğru report yapmıyo
 

X A

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
566
Puanları
63
Makro için her güncellemede bir adım, teşekkürler seviyoruz sizleri.
 

X A

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
566
Puanları
63
Yetenek Düzenlemeleri

1- Priest Debuffer yeteneklerinde görüntülenen FX için görsel düzenleme yapıldı. Artık size atılan Debuff yeteneklerini daha net görebileceksiniz.
2- Rogue ve Priest Dispel FX'inde görsel çalışma yapıldı.
3- Kryss, Spike, Hand Axe of Minatour, War Scythe of the Damned ve Eternal Axe eşyalarında FX sorunları düzeltildi. Zaman içerisinde görsel olarak hatalı olan eşyalarda düzenlenmelere devam edilecek.
4- Genel olarak FX'lere optimizasyon çalışması yapıldı.

UI-UX (Kullanıcı Arayüzü ve Deneyimi)

1- Haddar bölgesinde kapılardan geçerken artık seviyenizin yetmemesi durumunda hata olarak seviye sınırı yazacak.
2- Hedef HP göstergesinin taşıma esnasında mouse'a yapışması sorunu giderildi.
3- Party gösterge ekranında oluşan HP ve MP yazım hataları giderildi.
4- Arkadaş listesinde bulunan sınıf yazım hatası giderildi ve Arkadaş listesi sayfası düzenlendi.
5- Pazara koyulan eşyaların toplam fiyatına 2.100.000.000 gold sınırı getirildi. Karakterinizin üzerinde bulunan para ve pazardaki eşyaların toplam miktarı 2.100.000.000 gold'u geçerse pazara eşya koyamayacaksınız.
6- Kullanılmış yeteneklerin silinmesinde nadiren oluşan hata için önlem alındı.

Hata Düzenlemeleri

1- Butcher's Cleaver ve Frostblade eşyalarının görüntü sorunları giderildi.
2- Narun tower bölgesinde 18. katta bulunan Lava Golem isimli yaratığın haritada bulunan objelere takılma sorunu düzeltildi.
3- Narun tower bölgesinde 7. katta bulunan kapının çalışmama sorunu giderildi.
4- Craft eşyalarında kullanım sırasında oluşan problemler giderildi.
5- Titanium Mine objelerinin seviye görüntü sorunu düzeltildi.
6- Titanium Mine ve Gold Mine objelerinde 4. seviye kazma ile ganimet alamama sorunu düzeltildi.
7- Iron Mine, Titanium Mine ve Gold Mine objelerinde madencilik başlatamama sorunları düzeltildi.
8- Binek kullanımı esnasında karakter isimlerinin görüntülerinde oluşan sorunlar düzeltildi.
9- Death Valley bölgesinde yaratıkların haritada bulunan objelere takılma sorunları giderildi.
10- Satın alınan pet ve bineklerin kullanımı esnasında bazı karakterlerde oluşan sorunlar düzeltildi.
11- Özellikle pazar bölgelerinde oluşan lag problemine önlem alındı.
12- Genel performans iyileştirilmesi yapıldı.
13- Winged Maiden ve Harpy Queen yaratıklarının hasarları ile ilgili güncelleme yapıldı.

Güvenlik Güncellemesi

1- Macro güvenliğinde hedef seçim tuşu engellenen oyuncuların, tekrar hedef seçim tuşunu aktif etmeleri için seçeceği hedef türü yalnızca "Monster/Npc" olacak şekilde güncellendi.

Space tuşu kullanıldığındada z blocked aşma açığı varmış onuda bir incelerseniz sevinirim.
 

HeaveN

Üye
Katılım
28 Nis 2022
Mesajlar
1,118
Puanları
83
Evet aynen öyle, bu sorun için foruma üye oldum. Şuan oyuna girebilen var mı
yönetici ilgileniyo kapatıp açman gerekiyo şuanlık bana öyle dedi ama düzeltilir bu haliba her restart takılma oluyo karşı bağlantı beklemeden
oyun girenler varmış bi kısım girenmedi sen ben bi çok kişi vardır şimdi oyun silmek istemiyom 6 saaat yükleniyo kendinden düzelir bu umarım
 

BlackAlistar

Üye
Katılım
22 Nis 2022
Mesajlar
51
Puanları
18
procexp64_flb8pJ5OBI.png


İlk patch öncesii I/O istatistiginde saniye basına biriken 2~3 GB üzeri degerine sahipken bir önceki yamada bu 4 GB a kadar yukselen bir artış gostermişti , yayınlanan son yama sonrasında I/O s/n maksimum birikme değeri 400 MB a kadar düştü bu çok iyi bir netice.


procexp64_WjbK2gNlVW.png


ilk patch öncesi GPU ram reserve kullanım oranı ortalama 4 ila 8 GB ekran kartlarında minimum 3~4 GB civarındaydı (rakamlar net değildir değişken olabilir) , patch sonrası ortalama %1 a yakın bir iyileşme mevcut 1.9 ~ 2.9 GB civarında düştü fakat tüm oyuncuların toplu olduğu alanlarda (pazar bölgesi gibi) oran hala yuksek min 3.1 ~ 4 GB aralığında. Pazar yoğunlukla Dorion da kurulduğu için bu alanda otomatik LOD olustuma yerine statik LOD seçimi 2. veya 3. level orta kalite poligon duzeyi olarak test edilirse belki ekran kartının işleme hacmi 2GB veya birazdaha altına düşürebilir. (oyuncu tavsiyesi)

Genel olarak cpu kullanımında da düşüş mevcut patch oncesi duruma kıyaslarsak minimum %70 civarında stabildi şuan %55 civarına kadar düşüyor gayet iyi bir sonuç fakat bu pazar alanlarında geçerli değil oyuncuların toplu bulunduğu alanlarda hala cpu kullanımı fazla. fakat haritanın geneline yaydıgımızda cpu kullanımında bariz bir düşüş mevcut.

yama öncesi ve ilk yama sonrası yaptıgım client için stress testlerinde ciddi crash oranı vardı. Zaten forumda da oyuncular bu sorunlarını belirtmişti.
Şuan gerçekleştirdiğim stress testlerinde ise ilk yamaya oranla crash durumu çok daha stabil. Şuan için crash şikayetlerinin çok daha az seviyede olacağını düşünüyorum bunun için forumda ki konuları takip edeceğim. Crash sorununda ciddi anlamda bir iyileşme mevcut.


Genel olarak gelen son yamada oyunun pazar alanı hariç geneline baktığımızda gerçekten olumlu derecede bir performans artışı olduğunu düşünüyorum.
 
Son düzenleme:

Şarapçıoğlu

Üye
Katılım
29 Nis 2022
Mesajlar
242
Puanları
28
Ekli dosyayı görüntüle 6201

İlk patch öncesii I/O istatistiginde saniye basına biriken 2~3 GB üzeri degerine sahipken bir önceki yamada bu 4 GB a yukselen bir artış gostermişti , yayınlanan son yama sonrasında I/O s/n maksimum birikme değeri 400 MB kadar düştü bu çok iyi bir netice.


Ekli dosyayı görüntüle 6202

ilk patch öncesi GPU ram reserve kullanım oranı ortalama 4 ila 8 GB ekran kartlarında minimum 3~4 GB civarındaydı (rakamlar net değildir değişken olabilir) , patch sonrası ortalama %1 a yakın bir iyileşme mevcut 1.9 ~ 2.9 GB civarında düştü fakat tüm oyuncuların toplu olduğu alanlarda (pazar bölgesi gibi) oran hala yuksek 3.1 ~ 3.6 ~ 4 GB aralığında. Pazar alanı için otomatik LOD olustuma yerine statik LOD seçimi 2. veya 3. level orta kalite poligon duzeyi olarak ayarlamak ekran kartının işleme hacmini 2GB altına düşürebilir. (oyuncu tavsiyesi)

Genel olarak cpu kullanımında da düşüş mevcut patch oncesi duruma kıyaslarsak minimum %70 civarında stabildi şuan %55 civarına kadar düşüyor gayet iyi bir sonuç fakat bu pazar alanlarında geçerli değil oyuncuların toplu bulunduğu alanlarda hala cpu kullanımı fazla. fakat haritanın geneline yaydıgımızda cpu kullanımında bariz bir düşüş mevcut.

ilk yama sonrası yaptıgım stress testlerinde crash durumunda ciddi bir artış vardı. Zaten forumda da oyuncular sorunlarını belirtmişti.
Şuan gerçekleştirdiğim stress testlerinde ise ilk yamaya oranla crash durumu çok daha stabil. Şuan için crash şikeytlerinin çok daha az seviyede olacağını düşünüyorum bunun için forumdaki konuları takip edeceğim. İzlenimim bu konuda ciddi anlamda bir iyileşme mevcut.


Genel olarak gelen son yamada oyunun pazar alanı hariç geneline baktığımızda gerçekten olumlu derecede bir performans artışı olduğunu düşünüyorum.
Pazar kuran oyuncuların animasyonları da durdurulabilir. Bellekte tutuluyor boş yere. Hareket etse ne etmese ne.
 

ZazaCapitan

Üye
Katılım
28 Nis 2022
Mesajlar
56
Puanları
8
10 dakkalık küçük bir yama yapacağınıza 3-5 saat kapatın da oyunu düzelticek bir şeyler yapın insanlar oyuna giremiyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt