Güncelleme Notu Güncelleme Notu 3.2.1

BEARFACT

Yönetici
Game Master
Katılım
21 Eki 2020
Mesajlar
1,483
Puanları
112
Race
Lunaskar
Job
Warrior
[29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Etkinliği]

I7he6_q8zCmcLNFaGPiAEHJn3R7mS2G7kkg5YTuE7SCbFk8TFnLCN_xJNNtol56sVZoas-15WhlrNlzJ8c_kVs1v3J6XDC-LyIybsmTE43wIBdwUoCs4umGFh6QPtGPZ5cFkF61uEdPtKoMR0jPiptPod-5BmBfuILA03ACtChDUJm06Ae5mi8iP-g


29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun. 99. yıldönümüne özel etkinlikler aktif edildi.

Detaylı bilgi için tıklayınız.


[Cadılar Bayramı Etkinliği]

ueIcZNX2bSUW4rZ8oBnHbLcW-OstzlKBWwPLBnvv5lCV8OT6mjRrNjLYq-O2wNATiK0e_yw939zsGLVdtl4MQanfzF4u8cdvnjdKukX6Isb7d-9K-U_h7CrPCqcNB3lVuHHAzRMLk51Hc65zLQThxMagwsSLFr_NpqIHY_20ICFgFvs9lG04CHpGzg



Cadılar Bayramı özel etkinlikleri aktif edildi. "Cadılar Bayramı sınırlı eşya görevlerini" görmek için Dorion’daki [Darcia]'yı ziyaret edin. Bol miktarda ödül almak için Witchy, Spooky ve Trickster Pumpkin'e meydan okuyun. Etkinlikler bir hafta boyunca gerçekleştirilecektir.

Detaylı bilgi için tıklayınız.


[Yaratık Sınıfı Düzenlemeleri]

Mevcut yaratık sınıflarına sürüngen (reptile) grubu eklendi.

Tüm yaratık gruplarını görmek için tıklayınız.



[Günlük Giriş Ödülleri]

qLtKLemMhVeNd3xFjzlhfM-SRxqoiM4PkIubV5267LMfpnrjxD4AdudVPK3IW8uesp5f9UT9a9R4LYlFaHUIcvdjGQ_fNAxjATpaZOJ0oZm1KBuOidsmm9i7hxVK_cHDHuDJE9X_k2pncD04I7wPjucrbSnLXRTVgCTdZt05ofmvuaQKvADF_HRC2w


Günlük giriş ödülleri 1 hafta boyunca test edilmek üzere eklendi. Test süresince alacağınız günlük ödüllere ek olarak test bittikten sonraki günlük giriş ödülleri aktif edilecektir. Bu uygulamayla ilgili yaşayabileceğiniz tüm sorunları raporlayınız.

VIYCjeTDnFrVQMeANlpXBxXcB9qYxyG4X9UEP924b8VNu2F65y55-N1HdbkqSPnpvbbS8AL0mzP3YQzTnCW-hfyG2zlaQO0cxDNWGm8zKRDXuSfpyeRVJhWLu_xH7LhESsCF1r_v7dD6zQqVLrfb0_m6TanEFKOieYPZgkciZzW6DTg0cXUxW0jEww




[Optimizasyon]

  • Düşük ve yüksek performans ayarlarında optimizasyon çalışması yapıldı.
  • Ayarlar menüsünde giyinmiş olduğunuz kanatları gizlemiş olmanıza rağmen kamuflaj yeteneği kullanıldıktan sonra gizli kalması gereken kanatların görünmesi hatası giderildi.
  • R tuşu ile kullanılan otomatik saldırı mekaniği üzerinde iyileştirme yapıldı. Ayrıca Row Asistan üzerinde hatalı kullanımındaki sorun giderildi.


[Yetenek Düzenlemeleri]

  • Büyücü sınıfının “Teleporting Portal” yeteneğinin çalışma mekaniği değişti.
(Seçili noktada bir çıkış, kendi bulunduğu noktada ise bir giriş portalı oluşturur. Giriş portalından geçiş yapan her parti oyuncusunu çıkış portalına ışınlanır. Portalların etki süresi 5 saniyedir.)

  • Düzenbaz sınıfında bulunan alınan hasarı düşüren “Devotion” adlı pasif yeteneğinin diğer pasif yeteneklerle beraber çalışmasını sağlayacak düzenleme yapıldı.



[Arayüz Düzenlemeleri]

  • “Partybar, target bar, hp bar, chat, system chat” arayüzlerinin taşınmasında oluşan imlece yapışma hatası giderildi. UI ayarı yapıldığında ekranın sağ veya sol tarafına taşınamaması sorunu giderildi.
  • Etkinlik takviminde bazı etkinliklerin giriş seviyelerindeki hatalar düzenlendi.
  • Etkinliklere giriş pencerelerinin küçültülmesi halinde oluşan metin hataları düzeltildi.
  • Bir partiye giriş yapıldığı halde parti arama kaydının karakter nicki üzerinde silinmemesi sorunu giderildi.
  • Eşya açıklamalarındaki bazı İngilizce ifadelerin Türkçe çevirileri eklendi.
  • Lv75 güncellemesi ile gelen yetenek açıklamalarında düzenlemeler yapıldı.
  • Alınan talepler doğrultusunda sohbet penceresine bir üst kademe yazı boyutu eklendi. Sohbet ayarları menüsünden görüntüleyebilirsiniz.
  • Sohbet kısmında gönderimi henüz sağlanmayan metinlerin yazılan kanala göre renklendirilmesi çalışması yapıldı.
8aAnLjNg0zwAoNDxogQhBFx0I-A1UXzERA-sSv62pl3iBUqiTtywsUD-8KaoC5-S32gsW3sIc_Tizm3qBZ0xRa0qEtXwCdR6cU23SL8IEkrGfpiY_Zp3CW1OdtGStjpSmA1SwQx_pZJCTQyEfU9yv_LCT7nSyNZHmDYqThH4Amu3akd1N3Alf2Yjgw




  • Ayarlar menüsüne envanter, yetenek penceresi, yetenek barı, karakter detay penceresi opaklık ayarı eklendi. Sadece arka plan opaklığı değişmektedir.
Ul41OSlWWr4Vu3-dTxScjMAPl9V00V990-Wdzj48rxablar1bIYa6x_RbbMBP6kuXYP1RMs6SxqjunsQN-GQS_XlgAP0Ek9fv6Vi_jYKJBGtvkS3kAaWrBw8fSbIZV1iGMQ56QYbdITz9oht9dzIGVb8Vrwbl62r7jmZMVBNFapjAfXUSmWkZRU_1A


  • Ekranınıza gelen özel mesajlarınızın kapalı haldeyken 3 sütuna kadar gösterilme limiti 10 sütun olarak güncellendi. Artık daha fazla konuşma penceresi ekranınızda görüntülenebilecek.
  • Alınan bildirimler doğrultusunda karakterlerin kafalarının üzerinde çıkan konuşma baloncukları ayarlar menüsünden kapatılabilir hale getirildi.
MVQEYS-oLcH1oYrGY0WJSTlie2UbwQdBoqiUOVDFiwRKPYFqCT4yRwNuCZTsCNukm3itiPrhaanhZdMWFycjdKbvYX6iz8N1WLcLMNCrlmh46ip7-X8GU7Y_lLbVuz966gNAYoMJBUT2-dsBKPpL7qZ_0bhp3qoFcPsijlMhf9Ps8lRx_yyJTSPP0Q



[Limit Düzenlemesi]

WoodcuttingXp Bonus50%
WoodcuttingSpeed Bonus50%
MiningXp Bonus50%
MiningSpeed Bonus50%
QuarryingXp Bonus50%
QuarryingSpeed Bonus50%
SkinningXp Bonus50%
SkinningSpeed Bonus50%
ArchaeologyXp Bonus50%
ArchaeologySpeed Bonus50%
HerbalismXp Bonus50%
HerbalismSpeed Bonus50%
HarvestingXp Bonus50%
HarvestingSpeed Bonus50%
FishingXp Bonus50%
FishingSpeed Bonus50%
FishingSuccess Rate Bonus50%
CarpentryXp Bonus50%
CarpentrySpeed Bonus50%
BlacksmithingXp Bonus50%
BlacksmithingSpeed Bonus50%
StonemasonryXp Bonus50%
StonemasonrySpeed Bonus50%
TailoringXp Bonus50%
TailoringSpeed Bonus50%
LeatherworkingXp Bonus50%
LeatherworkingSpeed Bonus50%
Armor SmithingXp Bonus50%
Armor SmithingSpeed Bonus50%
Jewel CraftingXp Bonus50%
Jewel CraftingSpeed Bonus50%
Weapon SmithingXp Bonus50%
Weapon SmithingSpeed Bonus50%
AlchemyXp Bonus50%
AlchemySpeed Bonus50%
CookingXp Bonus50%
CookingSpeed Bonus50%
GatheringXP Bonus25%
GatheringSpeed Bonus25%
CraftingXP Bonus25%
CraftingSpeed Bonus25%
Gold Bonus25%
XP Bonus (total)300%
XP Bonus (from equipments)50%
Attack Bonus10%
Attack Bonus against all classes10%
Attack Bonus against a class20%
Attack Bonus against all monsters25%
Attack Bonus against a monster fam30%
Defense Bonus against all classes15%
Defense Bonus against a class20%
Defense Bonus against all monsters30%
Defense Bonus against a monster fam40%
HP Drain Bonus10%
MP Drain Bonus10%
MP Damage Bonus10%
BP Bonus Per Kill5
Weight Bonus5000
Weapon Defense (Dagger, Bow etc)50
Elemental Resistance (Fire, Ice, Poison)300



[Ruh Bağı Düzenlemesi]
“Unique” eşyalar kuşanıldığında artık +7’den itibaren ruh bağlı hale gelecek. (Öncesinde +6 idi)

“Epic” eşyalar kuşanıldığında artık +8’den itibaren ruh bağlı hale gelecek. (Öncesinde +7 idi)

“Rare” eşyalar kuşanıldığında artık +9’dan itibaren ruh bağlı hale gelecek. (Öncesinde +8 idi)

Ruh bağına sahip eşyaların ruh bağı kaldırılmadı. Yama itibariyle kuşanılacak eşyalardaki ruh bağı oluşma sistemi yukarıdaki şekildedir.

Ruh Bağı Güncellemesi Yamadan itibaren elde edilen eşyalar için geçerlidir.
Yamadan önce elde edilen / yükseltilen eşyalardaki Ruh Bağında değişiklik yapabilmek mümkün değil.

Yamadan önce elde ettiğiniz eşyalar bu Ruh Bağı sistemine dahil değildir.
Yamadan önce elde ettiğiniz / yükseltilen eşyaları giydiğiniz takdirde Ruh Bağlı olacaktır.
3.1.2 Yamasından sonra elde ettiğiniz veya yükseltme yaptığınız eşyalarda bu sistem geçerlidir.



[SİLAH GÜNCELLEMELERİ]

Güncel silahları görüntülemek için tıklayınız.



1. SİLAHLARIN MENZİL DÜZENLEMELERİ:



Bıçak -
1 metre

Yay - 32m-44m arası (değişken)

Asa - 1 metre (fiziksel vuruş içindir. Büyü menzilleri yeteneğe göre değişmektedir)

Bir el kılıçlar - 1,5 metre

İki el kılıçlar - 2 metre

Bir el baltalar - 1 metre

İki el baltalar - 1,5 metre

Bir el sopalar ve çekiçler - 1,5 metre

İki el sopalar ve çekiçler - 1,5 metre. (Ancient Sledgehammer ve Stormbringer -> 2 metre)

Bir el ve İki el mızraklar - 2,5 metre

Bir el topuzlar - 1 metre

Tüm silah gruplarında en iyi “rare” silahın +8 seviyesindeki hasar gücü en kötü “epic” silahın +7 seviyesindeki hasar gücüne yakın olacak şekilde düzenlendi.

Tüm “Unique” kalite silahların kullanım seviyesi 70 olarak belirlendi.



1.1. BIÇAKLAR

“Common” kalite bıçakların elemental hasarları yaklaşık 10 düşürüldü. (Seviyesine göre değişmektedir).

“Rare” ve “Common” kalite bıçakların hasar güçleri düşürüldü. (Örn; Kryss +8: 84 -> 80)

Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.



Soulburner


  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Dark Mamba

  • Mana puanı 100 artırıldı (100 -> 200).
Deathwish

  • Can çalma oranı %1 artırıldı (%1 -> %2).
  • Kullanabilmek için gereken “Dexterity” puanı artırıldı (230 -> 238).
Jade Dagger

  • “Rogue” sınıfına karşı hasar bonusu eklendi (%5).
  • İsabet oranı artırıldı (1 -> 1,2).
  • Kullanabilmek için gereken “Dexterity” puanı düşürüldü (238 -> 228).
Enhanced Jade Dagger

  • “Rogue” sınıfına karşı hasar bonusu eklendi (%7).
  • İsabet oranı artırıldı (1 -> 1,4).
  • Kullanabilmek için gereken “Dexterity” puanı düşürüldü (240 -> 230).
  • Kullanabilmek için gereken karakter seviyesi artırıldı (65 -> 70).
Dagger of Balance

  • Hasar gücü 5 artırıldı (87 -> 92).
  • Sağlık puanı bonusu artırıldı (160 -> 200).
  • Kullanabilmek için gereken karakter seviyesi artırıldı (60 -> 70).
  • Kullanabilmek için gereken “Dexterity” puanı artırıldı (204 -> 228).
Hatred Blade

  • Kullanabilmek için gereken karakter seviyesi düşürüldü (65 -> 60).
Greed / Enhanced Greed

  • “Ice Resistance” bonusu eklendi (12).



1.2. YAYLAR



“Common” kalite yayların elemental hasarları yaklaşık 10 düşürüldü. (Seviyesine göre değişmektedir).

“Rare” ve “Common” kalite yayların hasar güçleri düşürüldü. (Örn; Swift Shooter +8: 114 -> 108)

Skullhorn, Crossbow, Arbalest, Reflex Bow, Shortbow ve Swift Shooter’ın menzilleri düşürüldü (35m -> 34m)

Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.



Penetrator


  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Mystic Bow

  • Oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Viper Bow / Enhanced Viper

  • Tecrübe puanı ve altın bonusları artırıldı (%5 -> %7).
Elven Bow

  • Saldırı menzili artırıldı (42m -> 44m).
  • Yay savunması bonusu artırıldı (8 -> 10).
  • “Intelligence” bonusu kaldırıldı.
Warbow

  • Fiziksel savunma bonusu artırıldı (30 -> 40).
  • Sağlık puanı bonusu artırıldı (160 -> 200).
  • İsabet oranı artırıldı (1,1 -> 1,2).
  • Mızrak savunması bonusu eklendi (10).
  • Balta, sopa ve topuz savunma bonusları artırıldı (8 -> 10).
  • Kullanabilmek için gereken “Dexterity” puanı artırıldı (204 -> 230).
Vixen

  • Kullanabilmek için gereken karakter seviyesi düşürüldü (65 -> 60).
Enhanced Heartseeker

  • Hasar gücü artırıldı (118 -> 120).
  • Saldırı menzili artırıldı (36m -> 38m).


1.3. KALKANLAR

Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.

Shield of the King


  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Celestial Shield

  • Kullanabilmek için gereken “Strength” ve “Health” puanı artırıldı (72 -> 80)
  • “Strength, Intelligence, Magic” gibi negatif bonuslar pozitife çevrildi.
(-20 -> +10, -10 -> +10, -10 -> +10)

Judgment Shield

  • Kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı kaldırıldı.
  • Kullanabilmek için “Health” bonusu gerekliliği eklendi.
Equalizer

  • Fiziksel savunma bonusu artırıldı (160 -> 360).
  • Yay savunması bonusu artırıldı (20 -> 30).
  • Kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı kaldırıldı.
  • Kullanabilmek için “Health” bonusu gerekliliği eklendi.
  • “Poison Resistance, Curse Resistance, Holy Damage Resistance” bonusları kaldırıldı.
  • “Fire Resistance, Ice Resistance, Lightning Resistance” bonusları eklendi.
Shield of Hope

  • Fiziksel savunma bonusu düşürüldü (315 -> 300).
  • Kullanabilmek için gereken “Strength ve Health” puanları artırıldı (84 -> 92).
  • Balta savunması bonusu kaldırıldı.
  • Mızrak savunması bonusu kaldırıldı.
  • Kılıç, Sopa ve Topuz savunma bonusları eşya seviyesine göre düzenlendi.
  • “Health” bonusu artırıldı (10 -> 30).
Shield of Prophecy

  • Fiziksel savunma bonusu artırıldı (160 -> 260).
  • Kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı kaldırıldı.
  • Kullanabilmek için “Strength, Health” bonusu gerekliliği eklendi.
  • “Fire-Ice-Lightning Resistance” bonusları artırıldı (40 -> 80)
Shield of Precision

  • Fiziksel savunma bonusu düşürüldü (315 -> 300).
  • Bıçak savunması bonusu düşürüldü (20 -> 10).
  • Balta ve Mızrak savunması bonusları eşya seviyesine göre düzenlendi.
  • Kullanabilmek için gereken “Strength ve Health” puanları artırıldı (84 -> 92)
Rogue Shield

  • Kullanabilmek için gereken “Health” puanı eşya seviyesine göre artırıldı.
Warlock’s Shield

  • Fiziksel savunma bonusu artırıldı (160 -> 200)
  • Hasar yansıtma (Reflect Damage) bonusu kaldırıldı (%10 -> 0)
  • Yay savunması bonusu artırıldı (8 -> 16).
  • Bıçak savunması bonusu eklendi (16).
  • Kılıç savunması bonusu kaldırıldı (16 -> 0)
Battle Mage’s Shield

  • Fiziksel savunma bonusu artırıldı (140 -> 160)
  • Hasar yansıtma (Reflect Damage) bonusu kaldırıldı. (%5 -> 0)
  • Kılıç savunması bonusu kaldırıldı (16 -> 0)
  • Bıçak savunması bonusu eklendi (8).
  • Balta ve Mızrak savunma bonusları düşürüldü (16 -> 12)
  • Kullanabilmek için seviye gerekliliği eklendi (60).
Roar of the Lion

  • “Fire-Ice-Lightning Resistance” bonusları artırıldı (20 -> 40).
Enhanced Defender

  • “Warrior” ve “Rogue” sınıfına karşı savunma bonusu artırıldı (%4 -> %5).


1.4. TOPUZLAR

Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.

Sermon’s Scepter


  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
King’s Ornate Hammer

  • Hasar gücü düşürüldü (97 -> 87)
  • Mana Puanı bonusu eklendi (250).
  • Yay savunması bonusu artırıldı (4 -> 15).
  • Bıçak savunması bonusu eklendi (15).
  • “Poison Resistance” bonusu düşürüldü (40 -> 20).
  • “Warrior” sınıfına karşı savunma bonusu kaldırıldı (%5 -> 0)
  • Kullanabilmek için gereken “Strength” ve “Intelligence” puanları düşürüldü (112 -> 88, 162 -> 156)
Heirloom of Kaleb

  • Hasar gücü düşürüldü (115 -> 95)
  • “Lightning Resistance” bonusu düşürüldü (30 -> 20).
  • “Fire-Ice Resistance” bonusları kaldırıldı (30 -> 0)
  • Balta, Kılıç, Sopa ve Topuz savunması bonusları eklendi (15)
  • Kullanabilmek için gereken “Strength” ve “Intelligence” puanları düşürüldü (92 -> 88, 174 -> 156)
Hell’s Scream

  • Hasar gücü düşürüldü (102 -> 82)
  • “Health” bonusu kaldırıldı (10 -> 0)
  • Sağlık puanı bonusu artırıldı (100 -> 200)
  • Mana puanı bonusu eklendi (200).
  • Mızrak savunması bonusu eklendi (10).
  • “Fire Resistance” bonusu eklendi (20).
  • Kullanabilmek için “Dexterity” gerekliliği kaldırıldı (60 -> 0)
  • Kullanabilmek için gereken “Strength” ve “Intelligence” puanları düşürüldü (84 -> 80, 184 -> 156)
Frozen Mace

  • Hasar gücü düşürüldü (106 -> 96)
  • Yay savunması bonusu kaldırıldı (4 -> 0)
  • Tecrübe Puanı ve Altın Bonusları kaldırıldı (%5 -> 0)
  • “Rogue” sınıfına karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%3 -> 0)
  • Mana puanı bonusu eklendi (150).
  • “Lightning Resistance” eklendi (30).
  • “Mage” sınıfına karşı savunma bonusu eklendi (%5).
  • Kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 6 düşürüldü.
  • Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (60).
Enhanced Frozen Mace

  • Hasar gücü düşürüldü (109 -> 99)
  • Yay savunması bonusu kaldırıldı (5 -> 0)
  • Tecrübe Puanı ve Altın Bonusları kaldırıldı (%10 -> 0)
  • “Rogue” sınıfına karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%5 -> 0)
  • Mana puanı bonusu eklendi (200).
  • “Lightning Resistance” eklendi (40).
  • “Mage” sınıfına karşı savunma bonusu eklendi (%7).
  • Kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 6 düşürüldü.
  • Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (60).
Annihilator

  • Hasar gücü düşürüldü (117 -> 103).
  • “Boss” grubu yaratıklara karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%10 -> 0).
  • Tüm yaratıklara karşı savunma bonusu eklendi (%10).
  • Kullanabilmek için “Dexterity” gerekliliği kaldırıldı (60 -> 0)
  • Kullanabilmek için gereken “Strength” ve “Intelligence” puanları düşürüldü (160 -> 72, 140 -> 124)
Enhanced Annihilator

  • Oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).


1.5. ASALAR

“Common” kalite asaların elemental hasar bonusları düşürüldü (40 -> 20).

“Rare” kalite asaların elemental hasar bonusları düşürüldü (50 -> 30).

Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.



Razu’s Staff


  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Archmage’s Fire Staff

  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Archmage’s Frost Staff

  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Archmage’s Thunder Staff

  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Luna’s Fire Rod

  • Yay savunması bonusu eklendi (10).
  • “Fire Damage” bonusu artırıldı (60 -> 64).
Luna’s Glaze Rod

  • Bıçak savunması bonusu eklendi (10).
  • “Ice Damage” bonusu artırıldı (60 -> 64).
Luna’s Flash Rod

  • Yay savunması bonusu eklendi (5).
  • Bıçak savunması bonusu eklendi (5).
  • “Lightning Damage” bonusu artırıldı (60 -> 64).
Hysterial Staff

  • “Fire-Ice-Lightning damage” bonusları düşürüldü (60 -> 55).
  • “Fire-Ice-Lightning Resistance” bonusları düşürüldü (30 -> 10).
  • Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (65).
Enhanced Hysterial Staff

  • “Fire-Ice-Lightning damage” bonusları düşürüldü (64 -> 60).
  • “Fire-Ice-Lightning Resistance” bonusları düşürüldü (40 -> 20).
  • Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (65).
Spiked Cane

  • “Intelligence” bonusu artırıldı (10 -> 20).
  • “Fire damage” bonusu düşürüldü (60 -> 50).
  • “Fire Resistance” bonusu kaldırıldı (20 -> 0).
  • “Poison-Curse-Holy Damage Resistance” bonusları eklendi (20).
Windcaller

  • “Health” bonusu artırıldı (10 -> 20).
  • “Ice damage” bonusu düşürüldü (60 -> 50).
  • “Ice-Lightning Resistance” bonusu kaldırıldı (10 -> 0).
  • “Poison-Curse-Holy Damage Resistance” bonusları eklendi (20).
Druid Staff

  • “Lightning damage” bonusu düşürüldü (60 -> 50).
  • “Poison-Curse-Holy Damage Resistance” bonusları artırıldı (10 -> 20).


1.6. BİR EL KILIÇLAR

Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.

Angelic Sword


  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Jade Sword

  • Hasar gücü artırıldı (98 -> 112).
  • “Poison Resistance” bonusu artırıldı (20 -> 40).
  • Bıçak savunması bonusu eklendi (10).
  • Yay savunması bonusu eklendi (10).
  • “Warrior” sınıfına karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%5).
  • “Rogue” sınıfına karşı saldırı bonusu eklendi (%5).
  • Kullanabilmek için “Intelligence” puanı gerekliliği kaldırıldı (52 -> 0).
Scimitar

  • Hasar gücü artırıldı (96 -> 108).
  • İsabet oranı artırıldı (0,8 -> 1).
  • “Dexterity” bonusu artırıldı (10 -> 20).
  • Mana yakma bonusu eklendi (%3).
  • “Fire-Ice Resistance” bonusları eklendi (30).
  • “Mage” sınıfına karşı saldırı bonusu eklendi (%5).
  • Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (60 -> 0).
Swiftblade

  • Hasar gücü artırıldı (92 -> 94).
  • Sopa savunması bonusu artırıldı (4 -> 8).
  • Topuz savunması bonusu artırıldı (4 -> 8).
  • Mana çalma bonusu eklendi (%1).
  • Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (60).
Enhanced Swiftblade

  • Sopa savunması bonusu artırıldı (5 -> 10).
  • Topuz savunması bonusu artırıldı (5 ->10).
  • Mana çalma bonusu eklendi (%3).
  • “Poison Resistance” bonusu düşürüldü (42 -> 40).
  • Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (60).
Last Letter

  • Mitolojik yaratıklara karşı saldırı bonusu eklendi (%10).



1.7. İKİ EL KILIÇLAR

Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.


“Common” ve “Rare” kalite kılıçların elemental hasar bonusları düşürüldü (Common -> 64, Rare -> 74).

Sword of Terror

  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Imperator

  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Gunnar’s Sabre

  • Hasar gücü artırıldı (172 -> 176).
  • “Dexterity” bonusu artırıldı (10 -> 20).
  • “Poison Resistance” bonusu artırıldı (20 -> 40).
  • “Rogue” sınıfına karşı saldırı bonusu düşürüldü (%10 -> %5).
  • “Rogue” sınıfına karşı savunma bonusu eklendi (%5).
  • Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (66 -> 0).
Cannibal’s Blade

  • Hasar gücü artırıldı (166 -> 174).
  • Sağlık puanı bonusu eklendi (250).
  • Yay savunması bonusu kaldırıldı (5 -> 0).
  • “Lightning Resistance” bonusu artırıldı (40 -> 80).
Jeremias’ Claymore

  • “Mage” sınıfına karşı saldırı bonusu düşürüldü (%5 -> %3).
  • Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (60).
Enhanced Jeremias’ Claymore

  • Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (60).
Arch Sword

  • Hasar gücü artırıldı (156 -> 160).
Tabarise

  • Hasar gücü artırıldı (152 -> 154).
Cursed Blade

  • Hasar gücü artırıldı (134 -> 138).



1.8. BİR EL BALTALAR



Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.

Dragon Slayer


  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Avenger

  • Hasar gücü düşürüldü (107 -> 104).
  • “Strength” bonusu eklendi (10).
  • “Poison Damage” bonusu artırıldı (40 -> 50).
  • “Curse-Lightning Resistance” bonusları kaldırıldı (20 -> 0).
  • “Poison Resistance” bonusu eklendi (20).
  • Tüm sınıflara karşı saldırı bonusu artırıldı (%3 -> %5).
  • Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (64 -> 0).
Enhanced Doombringer

  • Hasar gücü artırıldı (97 -> 98).
  • Mızrak savunması bonusu artırıldı (8 -> 10).
  • Can çalma bonusu artırıldı (%1 -> %3).
Eternal Axe

  • Hasar gücü artırıldı (88 -> 90).




1.9. İKİ EL BALTALAR

Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.


“Common” ve “Rare” kalite baltaların elemental hasar bonusları düşürüldü (Common -> 64, Rare -> 74).

Axe of Miracle

  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Overseer

  • Hasar gücü artırıldı (181 -> 183).
  • Yay savunması bonusu kaldırıldı (4 -> 0).
  • Kılıç savunması bonusu eklendi (10).
  • “Lightning Damage” bonusu artırıldı (80 -> 92).
  • Tüm yaratıklara karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%10 -> 0).
  • “Warrior” sınıfına karşı saldırı bonusu eklendi (%3).
  • Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (64 -> 0).
Axe of Destruction

  • Hasar gücü düşürüldü (184 -> 182).
  • “Poison Damage” bonusu artırıldı (80 -> 92).
  • “Priest” sınıfına karşı saldırı bonusu artırıldı (%5 -> %7).
Ruby Axe

  • Hasar gücü düşürüldü (176 -> 174).
  • “Fire Damage” bonusu artırıldı (80 -> 92).
  • “Rogue” sınfına karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%3 -> 0).
  • Savaş puanı bonusu eklendi (1).
Enhanced Ruby Axe

  • Hasar gücü düşürüldü (180 -> 178).
  • “Fire Damage” bonusu artırıldı (80 -> 100).
  • “Rogue” sınfına karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%5 -> 0).
  • Savaş puanı bonusu eklendi (2).
Pole Axe

  • Hasar gücü artırıldı (159 -> 164).
Enhanced Pole Axe

  • Oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).



1.10. BİR EL SOPALAR

Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.

Maelstrom


  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Nighthorror

  • Hasar gücü artırıldı (79 -> 104).
  • İsabet oranı artırıldı (1,1 -> 1,2).
  • Yay savunması bonusu kaldırıldı (4 -> 0).
  • Mana çalma bonusu eklendi (%3).
  • “Rogue” sınıfına karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%5 -> 0).
  • “Fire-Ice-Lightning Resistance” bonusları eklendi (20).
  • Kullanabilmek için “Intelligence” puanı gerekliliği kaldırıldı (78 -> 0).
  • Kullanabilmek için gereken “Strength” puanı artırıldı (98 -> 168).
Matta’s Warhammer

  • Hasar gücü artırıldı (69 -> 92).
  • Bıçak savunması bonusu eklendi (10).
  • “Boss” grubu yaratıklara saldırı bonusu kaldırıldı (%10 -> 0).
  • Kullanabilmek için “Intelligence” puanı gerekliliği kaldırıldı (70 -> 0).
  • Kullanabilmek için gereken “Strength” puanı artırıldı (114 -> 154).



1.11. İKİ EL SOPALAR

Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.


“Common” kalite sopaların elemental hasar bonusları düşürüldü (Common -> 64).

Ancient Sledgehammer

  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Stormbringer

  • Kullanabilmek için “Intelligence” puanı gerekliliği kaldırıldı (50 -> 0).
  • Kullanabilmek için gereken “Strength” puanı artırıldı (224 -> 238).



1.12. BİR EL MIZRAKLAR

Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.

Vanquisher


  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Lance of the Champion

  • Hasar gücü artırıldı (103 -> 115).
  • Can çalma bonusu artırıldı (%1 -> %2).
  • “Strength” bonusu eklendi (10).
  • “Poison Damage” bonusu artırıldı (40 -> 50).
  • “Arachnida, Flying Creatures, Mythical” yaratık gruplarına karşı saldırı bonusları kaldırıldı. (%10 -> 0)
  • Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (66 -> 0).
Mithril Spear

  • Hasar gücü artırıldı (110 -> 112).
  • “Lightning Damage” bonusu artırıldı (40 -> 50).
  • Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (66 -> 0).
Harpoon

  • Hasar gücü artırıldı (99 -> 102).
  • Bıçak savunması bonusu artırıldı (4 -> 5).
  • Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (62 -> 0).
Enhanced Harpoon

  • Hasar gücü artırıldı (101 -> 108).
  • Bıçak savunması bonusu artırıldı (4 -> 10).
  • Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (62 -> 0).
Brutal Impaler

  • Hasar gücü artırıldı (97 -> 100).
  • Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (64 -> 0).



1.14. İKİ EL MIZRAKLAR

Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.


“Common” ve “Rare” kalite mızrakların elemental hasar bonusları düşürüldü (Common -> 64, Rare -> 74).

Reaper

  • Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
Kaleb’s Hate

  • “Strength” bonusu eklendi (5).
  • Mana yakma bonusu eklendi (%2).
  • “Undead” yaratık grubuna saldırı bonusu kaldırıldı (%10 -> 0).
  • Tüm yaratıklara karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%5 -> 0).
War Scythe of the Damned

  • Hasar gücü düşürüldü (177 -> 174).
Enhanced War Scythe

  • Oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).



[ZIRH GÜNCELLEMESİ]



“Priest” sınıfının Imperial zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 15 düşürüldü.

“Priest” sınıfının Elite zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 11 düşürüldü.

“Priest” sınıfının Heavy Plate zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 10 düşürüldü.

“Priest” sınıfının Plate zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 11 düşürüldü.

“Priest” sınıfının Heavy Leather zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 5 düşürüldü.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Pisisman

Üye
Katılım
15 Ağu 2022
Mesajlar
9
Puanları
3
Magelere gelen nerf çok büyük.Paper mage build de ayrıca bitmiş oldu. Şu anda unique staff harici çöp olmuş durumda. Önceden Epic yada rare staff falan almış arkadaşlara geçmiş olsun.

Ayrıca belirtmek isterim bazı gizli nerfller ve bufflarda var, güncelleme notlarında yazılmamış. Mesela battle shiled'ın defansı 20 küsür düşürülmüş. Bazı staffların istediği int değerleri değiştirilmiş. Şimdilik gördüklerim böyle, daha bir sürü vardır. Nedense güncelleme notlarına yazma ihtiyacı hissetmiyorlar, sanki farkedilmeyecekmiş gibi. Neyi kimden saklamaya çalışıyorsunuz? Her patchde işi gücü bırakıp dedektif gibi ne değişmiş diye deneyip kontrol mu edeceğiz? Eğer böyle yapacaksak buraya bu sayfayı neden açıyorsunuz?

Cidden şu oyun betadan metadan çıkıp official'e geçmeden yatırım yapılmaz. Bugün buff gören itemler yarın bir gecede çöpe dönüşebilir. Böyle bir öngörülemezlik var bu oyunda. Hayır yani league of legends falan değil ki bu oyun tak bir gecede karakteri bambaşka bir hale sok. MMORPG bu oyun. İnsanlar büyük emek vererek yapıyor bu itemleri.
 
Son düzenleme:

Opus Magnum

Üye
Katılım
8 Eyl 2022
Mesajlar
195
Puanları
43
Bazı silahların level sınırını artırmışlar ancak yazılmamış, hep mi yarım yamalak iş yapılır arkadaş ya. Madenlerin zeminin alakasız yerlerinde çıkma hatası var haftalardır ona dokunmamışlar.
 

Jackeylove

Üye
Katılım
3 May 2022
Mesajlar
7
Puanları
3
Güncellemeden sonra epic +7 golden snake taktım ruh bağı ile bağlandı bağlanmaması gerekiyordu
 

NoobTeam

Üye
Katılım
6 Haz 2022
Mesajlar
28
Puanları
3
bilader ne yıyıp ne ıcıorsunuz guncelleme yaparken necro 8 30 fire dmg görev stafı 36 fire dmg ee bızım emekleri anında çöp ettiniz bu oyuna harbi güvenilmez mıllet meke verdı belkı tl basdı ıtem aldı tak ıtem çöp oldu anında tşker rise
 

Lady

Üye
Katılım
10 May 2022
Mesajlar
273
Puanları
63
Güncellemeden sonra epic +7 golden snake taktım ruh bağı ile bağlandı bağlanmaması gerekiyordu
Yamadan önce basılanlar geçerli değil. Yama notunda yazıyor.
Ayrıca şimdi bir sürü kişi kitli eşyalarını çözdürmek için "Ben yamadan sonra taktım. Benim ruh bağımı çözün." diyecektir. Kesinlikle olur bu dediğim. :sneaky:
 

Lady

Üye
Katılım
10 May 2022
Mesajlar
273
Puanları
63
bilader ne yıyıp ne ıcıorsunuz guncelleme yaparken necro 8 30 fire dmg görev stafı 36 fire dmg ee bızım emekleri anında çöp ettiniz bu oyuna harbi güvenilmez mıllet meke verdı belkı tl basdı ıtem aldı tak ıtem çöp oldu anında tşker rise
Merak etmeyin BP 61 skilinde yapıldığı gibi görev silahının element hasarı düşürülür ve sorun çözülür.
 

BySavas

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
423
Puanları
43
Güncellemeden sonra epic +7 golden snake taktım ruh bağı ile bağlandı bağlanmaması gerekiyordu
güncelleme notunu iyi okumamışsın belliki ?
ne diyor orda 3.2.1 den sonra droplanan basılan diyor ? seninki önceden droplanmış ve basılmış tabiki ruha bağlancak
 

Prefosyenol

Üye
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
14
Puanları
3
Aga Bu stormbringer günahı neydi Bari Yaratık Bonusunu Değiştirseydiniz Pk da işe yarar bşy olsaydı
 

moqqlasswaii

Üye
Katılım
25 Eyl 2022
Mesajlar
4
Puanları
3
+8 golden bowumun atağı 107 den 100 e düşürülmüş aylarca insanlar bu eşyaları basmak için uğraştı +8 vixen apsi değişmezken zengin oyuncuyu etkilemeyen şey golden bowu olan fakir kullanıcının atağı neden düşüyor baştan aşağı saçmalık
 
Son düzenleme:

Pisisman

Üye
Katılım
15 Ağu 2022
Mesajlar
9
Puanları
3
Merak etmeyin BP 61 skilinde yapıldığı gibi görev silahının element hasarı düşürülür ve sorun çözülür.
Zaten bir süredir Rise'ın resmi discord serverında oyunun ana karakterlerinin Asas ve warrior olması gerektiği dile getiriliyordu, Diğer jobların support sınıfına dahil edilmesi gerektiği konuşuluyordu.Artık devam eden arkadaslar birbirlerinin dagger ve spear'lını yarıştırabilirler. Kutlu olsun. Size iyi eğlenceler.

Sonradan mage jobuna başlayacak arkadaşlara da yapacakları hammalıklar için başarılar diliyorum.
 
Son düzenleme:

levbom

Üye
Katılım
2 Eki 2022
Mesajlar
255
Puanları
43
biz okculara yapılan haksızlıkları yazarken sıranın size geleceğinizi hiçbiriniiz öngöremedinizmi ?
 

murolity

Üye
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
122
Puanları
43
Bu güncellemeden sonra neden oyun yönetimine güvenip item alalım ? Bu oyuna neden inanalım ? Bir gecede itemlerimiz çöp olacaksa bu oyunu neden oynayalım ?
 

levbom

Üye
Katılım
2 Eki 2022
Mesajlar
255
Puanları
43
şuan giriş ödülleri alınabiliyor mu ben almayı beceremedim.
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Daha bir önceki patch ile magelerin haklı isyanı sonucu damage arttırıyorsunuz. Zindanlarda özellikle. Ama şimdiki patch ile mage stafflarına nerf geliyor. Bu nasıl bir tutarsızlık ve dengesizliktir. Yöneticilerin mage açıp bir kere oynamasını istiyorum. Hangi armor takıp hangi silahı kullanacaklar bir görsünler istiyorum. Hepsi rezalet itemlerin. Takılara girmiyorum bile. Ve hala da nerf geliyor. Çok ilginç.
 

McGona

Üye
Katılım
28 May 2022
Mesajlar
6
Puanları
3
Mage olmayan bir oyunda hiç bir class barınamaz inşallah geç olmadan bunu anlarlar.
Mageleri tamamen çöp etmişsiniz zaten solo zindan filan yapamıyodu iyice yapamaz artık elinize sağlık.
 

mewlan

Üye
Katılım
18 Haz 2022
Mesajlar
81
Puanları
18
biz okculara yapılan haksızlıkları yazarken sıranın size geleceğinizi hiçbiriniiz öngöremedinizmi ?
Kesinlikle tuzu kuru olanın sesinin çıkmadığı yerde sıra magelere gelmiş. Sonrasında asas ve warrior olarak devam edecektir.
 

Lady

Üye
Katılım
10 May 2022
Mesajlar
273
Puanları
63
Bu iş kısır döngüye dönüştü. Sırayla priest,okçu ve şimdi de mage ve bunun sonu olacağını sanmıyorum. Çünkü yönetim, değişiklikleri oyuncu gruplarının isteklerine göre düzenliyor ki başka çıkar yolları yok e haliyle her seferinde bir taraf güçlenirken diğer taraf güçsüz duruma düşüyor.
Sırada bu bağırışlara göre nerf yiyecek warrior ve assassin karakterler var sanırım
:sneaky:
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt