BEARFACT
Yönetici
Game Master
- Katılım
- 21 Eki 2020
- Mesajlar
- 1,483
- Puanları
- 112
- Race
- Lunaskar
- Job
- Warrior

[29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Etkinliği]
29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun. 99. yıldönümüne özel etkinlikler aktif edildi.
Detaylı bilgi için tıklayınız.
[Cadılar Bayramı Etkinliği]
Cadılar Bayramı özel etkinlikleri aktif edildi. "Cadılar Bayramı sınırlı eşya görevlerini" görmek için Dorion’daki [Darcia]'yı ziyaret edin. Bol miktarda ödül almak için Witchy, Spooky ve Trickster Pumpkin'e meydan okuyun. Etkinlikler bir hafta boyunca gerçekleştirilecektir.
Detaylı bilgi için tıklayınız.
[Yaratık Sınıfı Düzenlemeleri]
Mevcut yaratık sınıflarına sürüngen (reptile) grubu eklendi.
Tüm yaratık gruplarını görmek için tıklayınız.
[Günlük Giriş Ödülleri]
Günlük giriş ödülleri 1 hafta boyunca test edilmek üzere eklendi. Test süresince alacağınız günlük ödüllere ek olarak test bittikten sonraki günlük giriş ödülleri aktif edilecektir. Bu uygulamayla ilgili yaşayabileceğiniz tüm sorunları raporlayınız.
[Optimizasyon]
[Yetenek Düzenlemeleri]
[Arayüz Düzenlemeleri]
[Limit Düzenlemesi]
[Ruh Bağı Düzenlemesi]
“Unique” eşyalar kuşanıldığında artık +7’den itibaren ruh bağlı hale gelecek. (Öncesinde +6 idi)
“Epic” eşyalar kuşanıldığında artık +8’den itibaren ruh bağlı hale gelecek. (Öncesinde +7 idi)
“Rare” eşyalar kuşanıldığında artık +9’dan itibaren ruh bağlı hale gelecek. (Öncesinde +8 idi)
Ruh bağına sahip eşyaların ruh bağı kaldırılmadı. Yama itibariyle kuşanılacak eşyalardaki ruh bağı oluşma sistemi yukarıdaki şekildedir.
Ruh Bağı Güncellemesi Yamadan itibaren elde edilen eşyalar için geçerlidir.
Yamadan önce elde edilen / yükseltilen eşyalardaki Ruh Bağında değişiklik yapabilmek mümkün değil.
Yamadan önce elde ettiğiniz eşyalar bu Ruh Bağı sistemine dahil değildir.
Yamadan önce elde ettiğiniz / yükseltilen eşyaları giydiğiniz takdirde Ruh Bağlı olacaktır.
3.1.2 Yamasından sonra elde ettiğiniz veya yükseltme yaptığınız eşyalarda bu sistem geçerlidir.
[SİLAH GÜNCELLEMELERİ]
Güncel silahları görüntülemek için tıklayınız.
1. SİLAHLARIN MENZİL DÜZENLEMELERİ:
Bıçak - 1 metre
Yay - 32m-44m arası (değişken)
Asa - 1 metre (fiziksel vuruş içindir. Büyü menzilleri yeteneğe göre değişmektedir)
Bir el kılıçlar - 1,5 metre
İki el kılıçlar - 2 metre
Bir el baltalar - 1 metre
İki el baltalar - 1,5 metre
Bir el sopalar ve çekiçler - 1,5 metre
İki el sopalar ve çekiçler - 1,5 metre. (Ancient Sledgehammer ve Stormbringer -> 2 metre)
Bir el ve İki el mızraklar - 2,5 metre
Bir el topuzlar - 1 metre
Tüm silah gruplarında en iyi “rare” silahın +8 seviyesindeki hasar gücü en kötü “epic” silahın +7 seviyesindeki hasar gücüne yakın olacak şekilde düzenlendi.
Tüm “Unique” kalite silahların kullanım seviyesi 70 olarak belirlendi.
1.1. BIÇAKLAR
“Common” kalite bıçakların elemental hasarları yaklaşık 10 düşürüldü. (Seviyesine göre değişmektedir).
“Rare” ve “Common” kalite bıçakların hasar güçleri düşürüldü. (Örn; Kryss +8: 84 -> 80)
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Soulburner
1.2. YAYLAR
“Common” kalite yayların elemental hasarları yaklaşık 10 düşürüldü. (Seviyesine göre değişmektedir).
“Rare” ve “Common” kalite yayların hasar güçleri düşürüldü. (Örn; Swift Shooter +8: 114 -> 108)
Skullhorn, Crossbow, Arbalest, Reflex Bow, Shortbow ve Swift Shooter’ın menzilleri düşürüldü (35m -> 34m)
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Penetrator
1.3. KALKANLAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Shield of the King
Judgment Shield
1.4. TOPUZLAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Sermon’s Scepter
1.5. ASALAR
“Common” kalite asaların elemental hasar bonusları düşürüldü (40 -> 20).
“Rare” kalite asaların elemental hasar bonusları düşürüldü (50 -> 30).
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Razu’s Staff
1.6. BİR EL KILIÇLAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Angelic Sword
1.7. İKİ EL KILIÇLAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
“Common” ve “Rare” kalite kılıçların elemental hasar bonusları düşürüldü (Common -> 64, Rare -> 74).
Sword of Terror
1.8. BİR EL BALTALAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Dragon Slayer
1.9. İKİ EL BALTALAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
“Common” ve “Rare” kalite baltaların elemental hasar bonusları düşürüldü (Common -> 64, Rare -> 74).
Axe of Miracle
1.10. BİR EL SOPALAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Maelstrom
1.11. İKİ EL SOPALAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
“Common” kalite sopaların elemental hasar bonusları düşürüldü (Common -> 64).
Ancient Sledgehammer
1.12. BİR EL MIZRAKLAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Vanquisher
1.14. İKİ EL MIZRAKLAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
“Common” ve “Rare” kalite mızrakların elemental hasar bonusları düşürüldü (Common -> 64, Rare -> 74).
Reaper
[ZIRH GÜNCELLEMESİ]
“Priest” sınıfının Imperial zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 15 düşürüldü.
“Priest” sınıfının Elite zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 11 düşürüldü.
“Priest” sınıfının Heavy Plate zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 10 düşürüldü.
“Priest” sınıfının Plate zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 11 düşürüldü.
“Priest” sınıfının Heavy Leather zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 5 düşürüldü.
29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun. 99. yıldönümüne özel etkinlikler aktif edildi.
Detaylı bilgi için tıklayınız.
[Cadılar Bayramı Etkinliği]
Cadılar Bayramı özel etkinlikleri aktif edildi. "Cadılar Bayramı sınırlı eşya görevlerini" görmek için Dorion’daki [Darcia]'yı ziyaret edin. Bol miktarda ödül almak için Witchy, Spooky ve Trickster Pumpkin'e meydan okuyun. Etkinlikler bir hafta boyunca gerçekleştirilecektir.
Detaylı bilgi için tıklayınız.
[Yaratık Sınıfı Düzenlemeleri]
Mevcut yaratık sınıflarına sürüngen (reptile) grubu eklendi.
Tüm yaratık gruplarını görmek için tıklayınız.
[Günlük Giriş Ödülleri]
Günlük giriş ödülleri 1 hafta boyunca test edilmek üzere eklendi. Test süresince alacağınız günlük ödüllere ek olarak test bittikten sonraki günlük giriş ödülleri aktif edilecektir. Bu uygulamayla ilgili yaşayabileceğiniz tüm sorunları raporlayınız.
[Optimizasyon]
- Düşük ve yüksek performans ayarlarında optimizasyon çalışması yapıldı.
- Ayarlar menüsünde giyinmiş olduğunuz kanatları gizlemiş olmanıza rağmen kamuflaj yeteneği kullanıldıktan sonra gizli kalması gereken kanatların görünmesi hatası giderildi.
- R tuşu ile kullanılan otomatik saldırı mekaniği üzerinde iyileştirme yapıldı. Ayrıca Row Asistan üzerinde hatalı kullanımındaki sorun giderildi.
[Yetenek Düzenlemeleri]
- Büyücü sınıfının “Teleporting Portal” yeteneğinin çalışma mekaniği değişti.
- Düzenbaz sınıfında bulunan alınan hasarı düşüren “Devotion” adlı pasif yeteneğinin diğer pasif yeteneklerle beraber çalışmasını sağlayacak düzenleme yapıldı.
[Arayüz Düzenlemeleri]
- “Partybar, target bar, hp bar, chat, system chat” arayüzlerinin taşınmasında oluşan imlece yapışma hatası giderildi. UI ayarı yapıldığında ekranın sağ veya sol tarafına taşınamaması sorunu giderildi.
- Etkinlik takviminde bazı etkinliklerin giriş seviyelerindeki hatalar düzenlendi.
- Etkinliklere giriş pencerelerinin küçültülmesi halinde oluşan metin hataları düzeltildi.
- Bir partiye giriş yapıldığı halde parti arama kaydının karakter nicki üzerinde silinmemesi sorunu giderildi.
- Eşya açıklamalarındaki bazı İngilizce ifadelerin Türkçe çevirileri eklendi.
- Lv75 güncellemesi ile gelen yetenek açıklamalarında düzenlemeler yapıldı.
- Alınan talepler doğrultusunda sohbet penceresine bir üst kademe yazı boyutu eklendi. Sohbet ayarları menüsünden görüntüleyebilirsiniz.
- Sohbet kısmında gönderimi henüz sağlanmayan metinlerin yazılan kanala göre renklendirilmesi çalışması yapıldı.
- Ayarlar menüsüne envanter, yetenek penceresi, yetenek barı, karakter detay penceresi opaklık ayarı eklendi. Sadece arka plan opaklığı değişmektedir.
- Ekranınıza gelen özel mesajlarınızın kapalı haldeyken 3 sütuna kadar gösterilme limiti 10 sütun olarak güncellendi. Artık daha fazla konuşma penceresi ekranınızda görüntülenebilecek.
- Alınan bildirimler doğrultusunda karakterlerin kafalarının üzerinde çıkan konuşma baloncukları ayarlar menüsünden kapatılabilir hale getirildi.
[Limit Düzenlemesi]
Woodcutting | Xp Bonus | 50% |
Woodcutting | Speed Bonus | 50% |
Mining | Xp Bonus | 50% |
Mining | Speed Bonus | 50% |
Quarrying | Xp Bonus | 50% |
Quarrying | Speed Bonus | 50% |
Skinning | Xp Bonus | 50% |
Skinning | Speed Bonus | 50% |
Archaeology | Xp Bonus | 50% |
Archaeology | Speed Bonus | 50% |
Herbalism | Xp Bonus | 50% |
Herbalism | Speed Bonus | 50% |
Harvesting | Xp Bonus | 50% |
Harvesting | Speed Bonus | 50% |
Fishing | Xp Bonus | 50% |
Fishing | Speed Bonus | 50% |
Fishing | Success Rate Bonus | 50% |
Carpentry | Xp Bonus | 50% |
Carpentry | Speed Bonus | 50% |
Blacksmithing | Xp Bonus | 50% |
Blacksmithing | Speed Bonus | 50% |
Stonemasonry | Xp Bonus | 50% |
Stonemasonry | Speed Bonus | 50% |
Tailoring | Xp Bonus | 50% |
Tailoring | Speed Bonus | 50% |
Leatherworking | Xp Bonus | 50% |
Leatherworking | Speed Bonus | 50% |
Armor Smithing | Xp Bonus | 50% |
Armor Smithing | Speed Bonus | 50% |
Jewel Crafting | Xp Bonus | 50% |
Jewel Crafting | Speed Bonus | 50% |
Weapon Smithing | Xp Bonus | 50% |
Weapon Smithing | Speed Bonus | 50% |
Alchemy | Xp Bonus | 50% |
Alchemy | Speed Bonus | 50% |
Cooking | Xp Bonus | 50% |
Cooking | Speed Bonus | 50% |
Gathering | XP Bonus | 25% |
Gathering | Speed Bonus | 25% |
Crafting | XP Bonus | 25% |
Crafting | Speed Bonus | 25% |
Gold Bonus | 25% | |
XP Bonus (total) | 300% | |
XP Bonus (from equipments) | 50% | |
Attack Bonus | 10% | |
Attack Bonus against all classes | 10% | |
Attack Bonus against a class | 20% | |
Attack Bonus against all monsters | 25% | |
Attack Bonus against a monster fam | 30% | |
Defense Bonus against all classes | 15% | |
Defense Bonus against a class | 20% | |
Defense Bonus against all monsters | 30% | |
Defense Bonus against a monster fam | 40% | |
HP Drain Bonus | 10% | |
MP Drain Bonus | 10% | |
MP Damage Bonus | 10% | |
BP Bonus Per Kill | 5 | |
Weight Bonus | 5000 | |
Weapon Defense (Dagger, Bow etc) | 50 | |
Elemental Resistance (Fire, Ice, Poison) | 300 |
[Ruh Bağı Düzenlemesi]
“Unique” eşyalar kuşanıldığında artık +7’den itibaren ruh bağlı hale gelecek. (Öncesinde +6 idi)
“Epic” eşyalar kuşanıldığında artık +8’den itibaren ruh bağlı hale gelecek. (Öncesinde +7 idi)
“Rare” eşyalar kuşanıldığında artık +9’dan itibaren ruh bağlı hale gelecek. (Öncesinde +8 idi)
Ruh bağına sahip eşyaların ruh bağı kaldırılmadı. Yama itibariyle kuşanılacak eşyalardaki ruh bağı oluşma sistemi yukarıdaki şekildedir.
Ruh Bağı Güncellemesi Yamadan itibaren elde edilen eşyalar için geçerlidir.
Yamadan önce elde edilen / yükseltilen eşyalardaki Ruh Bağında değişiklik yapabilmek mümkün değil.
Yamadan önce elde ettiğiniz eşyalar bu Ruh Bağı sistemine dahil değildir.
Yamadan önce elde ettiğiniz / yükseltilen eşyaları giydiğiniz takdirde Ruh Bağlı olacaktır.
3.1.2 Yamasından sonra elde ettiğiniz veya yükseltme yaptığınız eşyalarda bu sistem geçerlidir.
[SİLAH GÜNCELLEMELERİ]
Güncel silahları görüntülemek için tıklayınız.
1. SİLAHLARIN MENZİL DÜZENLEMELERİ:
Bıçak - 1 metre
Yay - 32m-44m arası (değişken)
Asa - 1 metre (fiziksel vuruş içindir. Büyü menzilleri yeteneğe göre değişmektedir)
Bir el kılıçlar - 1,5 metre
İki el kılıçlar - 2 metre
Bir el baltalar - 1 metre
İki el baltalar - 1,5 metre
Bir el sopalar ve çekiçler - 1,5 metre
İki el sopalar ve çekiçler - 1,5 metre. (Ancient Sledgehammer ve Stormbringer -> 2 metre)
Bir el ve İki el mızraklar - 2,5 metre
Bir el topuzlar - 1 metre
Tüm silah gruplarında en iyi “rare” silahın +8 seviyesindeki hasar gücü en kötü “epic” silahın +7 seviyesindeki hasar gücüne yakın olacak şekilde düzenlendi.
Tüm “Unique” kalite silahların kullanım seviyesi 70 olarak belirlendi.
1.1. BIÇAKLAR
“Common” kalite bıçakların elemental hasarları yaklaşık 10 düşürüldü. (Seviyesine göre değişmektedir).
“Rare” ve “Common” kalite bıçakların hasar güçleri düşürüldü. (Örn; Kryss +8: 84 -> 80)
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Soulburner
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Mana puanı 100 artırıldı (100 -> 200).
- Can çalma oranı %1 artırıldı (%1 -> %2).
- Kullanabilmek için gereken “Dexterity” puanı artırıldı (230 -> 238).
- “Rogue” sınıfına karşı hasar bonusu eklendi (%5).
- İsabet oranı artırıldı (1 -> 1,2).
- Kullanabilmek için gereken “Dexterity” puanı düşürüldü (238 -> 228).
- “Rogue” sınıfına karşı hasar bonusu eklendi (%7).
- İsabet oranı artırıldı (1 -> 1,4).
- Kullanabilmek için gereken “Dexterity” puanı düşürüldü (240 -> 230).
- Kullanabilmek için gereken karakter seviyesi artırıldı (65 -> 70).
- Hasar gücü 5 artırıldı (87 -> 92).
- Sağlık puanı bonusu artırıldı (160 -> 200).
- Kullanabilmek için gereken karakter seviyesi artırıldı (60 -> 70).
- Kullanabilmek için gereken “Dexterity” puanı artırıldı (204 -> 228).
- Kullanabilmek için gereken karakter seviyesi düşürüldü (65 -> 60).
- “Ice Resistance” bonusu eklendi (12).
1.2. YAYLAR
“Common” kalite yayların elemental hasarları yaklaşık 10 düşürüldü. (Seviyesine göre değişmektedir).
“Rare” ve “Common” kalite yayların hasar güçleri düşürüldü. (Örn; Swift Shooter +8: 114 -> 108)
Skullhorn, Crossbow, Arbalest, Reflex Bow, Shortbow ve Swift Shooter’ın menzilleri düşürüldü (35m -> 34m)
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Penetrator
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Tecrübe puanı ve altın bonusları artırıldı (%5 -> %7).
- Saldırı menzili artırıldı (42m -> 44m).
- Yay savunması bonusu artırıldı (8 -> 10).
- “Intelligence” bonusu kaldırıldı.
- Fiziksel savunma bonusu artırıldı (30 -> 40).
- Sağlık puanı bonusu artırıldı (160 -> 200).
- İsabet oranı artırıldı (1,1 -> 1,2).
- Mızrak savunması bonusu eklendi (10).
- Balta, sopa ve topuz savunma bonusları artırıldı (8 -> 10).
- Kullanabilmek için gereken “Dexterity” puanı artırıldı (204 -> 230).
- Kullanabilmek için gereken karakter seviyesi düşürüldü (65 -> 60).
- Hasar gücü artırıldı (118 -> 120).
- Saldırı menzili artırıldı (36m -> 38m).
1.3. KALKANLAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Shield of the King
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Kullanabilmek için gereken “Strength” ve “Health” puanı artırıldı (72 -> 80)
- “Strength, Intelligence, Magic” gibi negatif bonuslar pozitife çevrildi.
Judgment Shield
- Kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı kaldırıldı.
- Kullanabilmek için “Health” bonusu gerekliliği eklendi.
- Fiziksel savunma bonusu artırıldı (160 -> 360).
- Yay savunması bonusu artırıldı (20 -> 30).
- Kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı kaldırıldı.
- Kullanabilmek için “Health” bonusu gerekliliği eklendi.
- “Poison Resistance, Curse Resistance, Holy Damage Resistance” bonusları kaldırıldı.
- “Fire Resistance, Ice Resistance, Lightning Resistance” bonusları eklendi.
- Fiziksel savunma bonusu düşürüldü (315 -> 300).
- Kullanabilmek için gereken “Strength ve Health” puanları artırıldı (84 -> 92).
- Balta savunması bonusu kaldırıldı.
- Mızrak savunması bonusu kaldırıldı.
- Kılıç, Sopa ve Topuz savunma bonusları eşya seviyesine göre düzenlendi.
- “Health” bonusu artırıldı (10 -> 30).
- Fiziksel savunma bonusu artırıldı (160 -> 260).
- Kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı kaldırıldı.
- Kullanabilmek için “Strength, Health” bonusu gerekliliği eklendi.
- “Fire-Ice-Lightning Resistance” bonusları artırıldı (40 -> 80)
- Fiziksel savunma bonusu düşürüldü (315 -> 300).
- Bıçak savunması bonusu düşürüldü (20 -> 10).
- Balta ve Mızrak savunması bonusları eşya seviyesine göre düzenlendi.
- Kullanabilmek için gereken “Strength ve Health” puanları artırıldı (84 -> 92)
- Kullanabilmek için gereken “Health” puanı eşya seviyesine göre artırıldı.
- Fiziksel savunma bonusu artırıldı (160 -> 200)
- Hasar yansıtma (Reflect Damage) bonusu kaldırıldı (%10 -> 0)
- Yay savunması bonusu artırıldı (8 -> 16).
- Bıçak savunması bonusu eklendi (16).
- Kılıç savunması bonusu kaldırıldı (16 -> 0)
- Fiziksel savunma bonusu artırıldı (140 -> 160)
- Hasar yansıtma (Reflect Damage) bonusu kaldırıldı. (%5 -> 0)
- Kılıç savunması bonusu kaldırıldı (16 -> 0)
- Bıçak savunması bonusu eklendi (8).
- Balta ve Mızrak savunma bonusları düşürüldü (16 -> 12)
- Kullanabilmek için seviye gerekliliği eklendi (60).
- “Fire-Ice-Lightning Resistance” bonusları artırıldı (20 -> 40).
- “Warrior” ve “Rogue” sınıfına karşı savunma bonusu artırıldı (%4 -> %5).
1.4. TOPUZLAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Sermon’s Scepter
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Hasar gücü düşürüldü (97 -> 87)
- Mana Puanı bonusu eklendi (250).
- Yay savunması bonusu artırıldı (4 -> 15).
- Bıçak savunması bonusu eklendi (15).
- “Poison Resistance” bonusu düşürüldü (40 -> 20).
- “Warrior” sınıfına karşı savunma bonusu kaldırıldı (%5 -> 0)
- Kullanabilmek için gereken “Strength” ve “Intelligence” puanları düşürüldü (112 -> 88, 162 -> 156)
- Hasar gücü düşürüldü (115 -> 95)
- “Lightning Resistance” bonusu düşürüldü (30 -> 20).
- “Fire-Ice Resistance” bonusları kaldırıldı (30 -> 0)
- Balta, Kılıç, Sopa ve Topuz savunması bonusları eklendi (15)
- Kullanabilmek için gereken “Strength” ve “Intelligence” puanları düşürüldü (92 -> 88, 174 -> 156)
- Hasar gücü düşürüldü (102 -> 82)
- “Health” bonusu kaldırıldı (10 -> 0)
- Sağlık puanı bonusu artırıldı (100 -> 200)
- Mana puanı bonusu eklendi (200).
- Mızrak savunması bonusu eklendi (10).
- “Fire Resistance” bonusu eklendi (20).
- Kullanabilmek için “Dexterity” gerekliliği kaldırıldı (60 -> 0)
- Kullanabilmek için gereken “Strength” ve “Intelligence” puanları düşürüldü (84 -> 80, 184 -> 156)
- Hasar gücü düşürüldü (106 -> 96)
- Yay savunması bonusu kaldırıldı (4 -> 0)
- Tecrübe Puanı ve Altın Bonusları kaldırıldı (%5 -> 0)
- “Rogue” sınıfına karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%3 -> 0)
- Mana puanı bonusu eklendi (150).
- “Lightning Resistance” eklendi (30).
- “Mage” sınıfına karşı savunma bonusu eklendi (%5).
- Kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 6 düşürüldü.
- Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (60).
- Hasar gücü düşürüldü (109 -> 99)
- Yay savunması bonusu kaldırıldı (5 -> 0)
- Tecrübe Puanı ve Altın Bonusları kaldırıldı (%10 -> 0)
- “Rogue” sınıfına karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%5 -> 0)
- Mana puanı bonusu eklendi (200).
- “Lightning Resistance” eklendi (40).
- “Mage” sınıfına karşı savunma bonusu eklendi (%7).
- Kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 6 düşürüldü.
- Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (60).
- Hasar gücü düşürüldü (117 -> 103).
- “Boss” grubu yaratıklara karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%10 -> 0).
- Tüm yaratıklara karşı savunma bonusu eklendi (%10).
- Kullanabilmek için “Dexterity” gerekliliği kaldırıldı (60 -> 0)
- Kullanabilmek için gereken “Strength” ve “Intelligence” puanları düşürüldü (160 -> 72, 140 -> 124)
- Oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
1.5. ASALAR
“Common” kalite asaların elemental hasar bonusları düşürüldü (40 -> 20).
“Rare” kalite asaların elemental hasar bonusları düşürüldü (50 -> 30).
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Razu’s Staff
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Yay savunması bonusu eklendi (10).
- “Fire Damage” bonusu artırıldı (60 -> 64).
- Bıçak savunması bonusu eklendi (10).
- “Ice Damage” bonusu artırıldı (60 -> 64).
- Yay savunması bonusu eklendi (5).
- Bıçak savunması bonusu eklendi (5).
- “Lightning Damage” bonusu artırıldı (60 -> 64).
- “Fire-Ice-Lightning damage” bonusları düşürüldü (60 -> 55).
- “Fire-Ice-Lightning Resistance” bonusları düşürüldü (30 -> 10).
- Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (65).
- “Fire-Ice-Lightning damage” bonusları düşürüldü (64 -> 60).
- “Fire-Ice-Lightning Resistance” bonusları düşürüldü (40 -> 20).
- Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (65).
- “Intelligence” bonusu artırıldı (10 -> 20).
- “Fire damage” bonusu düşürüldü (60 -> 50).
- “Fire Resistance” bonusu kaldırıldı (20 -> 0).
- “Poison-Curse-Holy Damage Resistance” bonusları eklendi (20).
- “Health” bonusu artırıldı (10 -> 20).
- “Ice damage” bonusu düşürüldü (60 -> 50).
- “Ice-Lightning Resistance” bonusu kaldırıldı (10 -> 0).
- “Poison-Curse-Holy Damage Resistance” bonusları eklendi (20).
- “Lightning damage” bonusu düşürüldü (60 -> 50).
- “Poison-Curse-Holy Damage Resistance” bonusları artırıldı (10 -> 20).
1.6. BİR EL KILIÇLAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Angelic Sword
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Hasar gücü artırıldı (98 -> 112).
- “Poison Resistance” bonusu artırıldı (20 -> 40).
- Bıçak savunması bonusu eklendi (10).
- Yay savunması bonusu eklendi (10).
- “Warrior” sınıfına karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%5).
- “Rogue” sınıfına karşı saldırı bonusu eklendi (%5).
- Kullanabilmek için “Intelligence” puanı gerekliliği kaldırıldı (52 -> 0).
- Hasar gücü artırıldı (96 -> 108).
- İsabet oranı artırıldı (0,8 -> 1).
- “Dexterity” bonusu artırıldı (10 -> 20).
- Mana yakma bonusu eklendi (%3).
- “Fire-Ice Resistance” bonusları eklendi (30).
- “Mage” sınıfına karşı saldırı bonusu eklendi (%5).
- Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (60 -> 0).
- Hasar gücü artırıldı (92 -> 94).
- Sopa savunması bonusu artırıldı (4 -> 8).
- Topuz savunması bonusu artırıldı (4 -> 8).
- Mana çalma bonusu eklendi (%1).
- Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (60).
- Sopa savunması bonusu artırıldı (5 -> 10).
- Topuz savunması bonusu artırıldı (5 ->10).
- Mana çalma bonusu eklendi (%3).
- “Poison Resistance” bonusu düşürüldü (42 -> 40).
- Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (60).
- Mitolojik yaratıklara karşı saldırı bonusu eklendi (%10).
1.7. İKİ EL KILIÇLAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
“Common” ve “Rare” kalite kılıçların elemental hasar bonusları düşürüldü (Common -> 64, Rare -> 74).
Sword of Terror
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Hasar gücü artırıldı (172 -> 176).
- “Dexterity” bonusu artırıldı (10 -> 20).
- “Poison Resistance” bonusu artırıldı (20 -> 40).
- “Rogue” sınıfına karşı saldırı bonusu düşürüldü (%10 -> %5).
- “Rogue” sınıfına karşı savunma bonusu eklendi (%5).
- Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (66 -> 0).
- Hasar gücü artırıldı (166 -> 174).
- Sağlık puanı bonusu eklendi (250).
- Yay savunması bonusu kaldırıldı (5 -> 0).
- “Lightning Resistance” bonusu artırıldı (40 -> 80).
- “Mage” sınıfına karşı saldırı bonusu düşürüldü (%5 -> %3).
- Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (60).
- Kullanabilmek için karakter seviyesi gerekliliği eklendi (60).
- Hasar gücü artırıldı (156 -> 160).
- Hasar gücü artırıldı (152 -> 154).
- Hasar gücü artırıldı (134 -> 138).
1.8. BİR EL BALTALAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Dragon Slayer
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Hasar gücü düşürüldü (107 -> 104).
- “Strength” bonusu eklendi (10).
- “Poison Damage” bonusu artırıldı (40 -> 50).
- “Curse-Lightning Resistance” bonusları kaldırıldı (20 -> 0).
- “Poison Resistance” bonusu eklendi (20).
- Tüm sınıflara karşı saldırı bonusu artırıldı (%3 -> %5).
- Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (64 -> 0).
- Hasar gücü artırıldı (97 -> 98).
- Mızrak savunması bonusu artırıldı (8 -> 10).
- Can çalma bonusu artırıldı (%1 -> %3).
- Hasar gücü artırıldı (88 -> 90).
1.9. İKİ EL BALTALAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
“Common” ve “Rare” kalite baltaların elemental hasar bonusları düşürüldü (Common -> 64, Rare -> 74).
Axe of Miracle
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Hasar gücü artırıldı (181 -> 183).
- Yay savunması bonusu kaldırıldı (4 -> 0).
- Kılıç savunması bonusu eklendi (10).
- “Lightning Damage” bonusu artırıldı (80 -> 92).
- Tüm yaratıklara karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%10 -> 0).
- “Warrior” sınıfına karşı saldırı bonusu eklendi (%3).
- Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (64 -> 0).
- Hasar gücü düşürüldü (184 -> 182).
- “Poison Damage” bonusu artırıldı (80 -> 92).
- “Priest” sınıfına karşı saldırı bonusu artırıldı (%5 -> %7).
- Hasar gücü düşürüldü (176 -> 174).
- “Fire Damage” bonusu artırıldı (80 -> 92).
- “Rogue” sınfına karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%3 -> 0).
- Savaş puanı bonusu eklendi (1).
- Hasar gücü düşürüldü (180 -> 178).
- “Fire Damage” bonusu artırıldı (80 -> 100).
- “Rogue” sınfına karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%5 -> 0).
- Savaş puanı bonusu eklendi (2).
- Hasar gücü artırıldı (159 -> 164).
- Oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
1.10. BİR EL SOPALAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Maelstrom
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Hasar gücü artırıldı (79 -> 104).
- İsabet oranı artırıldı (1,1 -> 1,2).
- Yay savunması bonusu kaldırıldı (4 -> 0).
- Mana çalma bonusu eklendi (%3).
- “Rogue” sınıfına karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%5 -> 0).
- “Fire-Ice-Lightning Resistance” bonusları eklendi (20).
- Kullanabilmek için “Intelligence” puanı gerekliliği kaldırıldı (78 -> 0).
- Kullanabilmek için gereken “Strength” puanı artırıldı (98 -> 168).
- Hasar gücü artırıldı (69 -> 92).
- Bıçak savunması bonusu eklendi (10).
- “Boss” grubu yaratıklara saldırı bonusu kaldırıldı (%10 -> 0).
- Kullanabilmek için “Intelligence” puanı gerekliliği kaldırıldı (70 -> 0).
- Kullanabilmek için gereken “Strength” puanı artırıldı (114 -> 154).
1.11. İKİ EL SOPALAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
“Common” kalite sopaların elemental hasar bonusları düşürüldü (Common -> 64).
Ancient Sledgehammer
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Kullanabilmek için “Intelligence” puanı gerekliliği kaldırıldı (50 -> 0).
- Kullanabilmek için gereken “Strength” puanı artırıldı (224 -> 238).
1.12. BİR EL MIZRAKLAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
Vanquisher
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- Hasar gücü artırıldı (103 -> 115).
- Can çalma bonusu artırıldı (%1 -> %2).
- “Strength” bonusu eklendi (10).
- “Poison Damage” bonusu artırıldı (40 -> 50).
- “Arachnida, Flying Creatures, Mythical” yaratık gruplarına karşı saldırı bonusları kaldırıldı. (%10 -> 0)
- Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (66 -> 0).
- Hasar gücü artırıldı (110 -> 112).
- “Lightning Damage” bonusu artırıldı (40 -> 50).
- Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (66 -> 0).
- Hasar gücü artırıldı (99 -> 102).
- Bıçak savunması bonusu artırıldı (4 -> 5).
- Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (62 -> 0).
- Hasar gücü artırıldı (101 -> 108).
- Bıçak savunması bonusu artırıldı (4 -> 10).
- Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (62 -> 0).
- Hasar gücü artırıldı (97 -> 100).
- Kullanabilmek için “Dexterity” puanı gerekliliği kaldırıldı (64 -> 0).
1.14. İKİ EL MIZRAKLAR
Artış oranları/miktarları her eşya seviyesinde farklı olabileceğinden eşyaların +8 seviyesindeki hallerine kıyasen değişim miktarları belirtilmiştir.
“Common” ve “Rare” kalite mızrakların elemental hasar bonusları düşürüldü (Common -> 64, Rare -> 74).
Reaper
- Güncellenerek oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
- “Strength” bonusu eklendi (5).
- Mana yakma bonusu eklendi (%2).
- “Undead” yaratık grubuna saldırı bonusu kaldırıldı (%10 -> 0).
- Tüm yaratıklara karşı saldırı bonusu kaldırıldı (%5 -> 0).
- Hasar gücü düşürüldü (177 -> 174).
- Oyuna eklendi (Yakında aktif edilecek).
[ZIRH GÜNCELLEMESİ]
“Priest” sınıfının Imperial zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 15 düşürüldü.
“Priest” sınıfının Elite zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 11 düşürüldü.
“Priest” sınıfının Heavy Plate zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 10 düşürüldü.
“Priest” sınıfının Plate zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 11 düşürüldü.
“Priest” sınıfının Heavy Leather zırh grubunu kullanabilmek için gereken “Intelligence” puanı 5 düşürüldü.
Moderatör tarafında düzenlendi: