CraftWORLD
Üye
- Katılım
- 13 Kas 2020
- Mesajlar
- 67
- Puanları
- 18

Herkes bilir ice mage'in seviye 54'teki defans veren yeteneğinin ne kadar gereksiz olduğunu. Klasik partilerde hep priest vardır. Bir ice mage zaten partisiz takılamadığı için de bu yetenek tamamen işlevsiz kalıyor.
Web sitenizde sınıflar bölümünde de belirttiğiniz gibi, lightning mage kontrol büyücüsüyken, ice mage defansif bir büyücü. Lightning mage tüm yeteneklerini bir şeye bağlı olmadan kullanabilirken, ice mage özellikle sınıfına özgü bu defans yeteneğini kullanamıyor partilerde. Bu yeteneğin yeniden tasarlanması gerekiyor. Mesela priest'in defans buff'ı üzerinizde olsa bile, ice mage defans veren bu yeteneği üzerinizde kullanabilsin. Tabi dengelemek gerekirse verdiği defans oranı düşürülür ya da sadece kendinde kullanabilir. Yani demek istediğim işe yarayan, dengelenmiş bir yetenek olmalı. Partinize ice mage aldığınızda defansif sınıfını yansıtan ve partisini "etkili" koruyabilen özelliklerin olması gerektiğini düşünüyorum. Ice mage kendi partisine defansif artılar sağlarken, lightning mage düşmanı kontrol ederek partisine yarar sağlıyor. Oyunun kombo sistemi nedeniyle rakip yavaşlasa bile yetenek atış hızlarında yavaşlama sağlanmasına izin vermiyor. (Normalde yavaşladığınızda vuruşunuz da yavaşlıyor. Ama kombo yaparak animasyon iptali olduğu için bu hiç etki etmiyor.) Bu konuda ice mage'in partisine sağladığı defansif özelliğini yansıtan köklü dengelemelere ihtiyacı var.
KNIGHT ONLINE ETKİSİNDEN KURTULMAMIZ GEREKİYOR! Nowa atmak yerine, daha önce de dediğim gibi kalkan görevi gören, önünde büyük bir buz blok da oluşturabilir... İlla Nowa olması gerekmiyor. Sonuçta hasar odaklı bir sınıf değil. Bu tarz "koruyucu" özelliklerin olması daha mantıklı olur. Kombo sistemi nedeniyle animasyon iptali olduğu için atak hızı düşürülemediğinden, parti üyelerini koruyan "etkili" yeni mekanikler getirilebilir. Böylece ice mage de partilerde priest kadar aranan "kullanışlı" bir sınıf olmuş olur.
Web sitenizde sınıflar bölümünde de belirttiğiniz gibi, lightning mage kontrol büyücüsüyken, ice mage defansif bir büyücü. Lightning mage tüm yeteneklerini bir şeye bağlı olmadan kullanabilirken, ice mage özellikle sınıfına özgü bu defans yeteneğini kullanamıyor partilerde. Bu yeteneğin yeniden tasarlanması gerekiyor. Mesela priest'in defans buff'ı üzerinizde olsa bile, ice mage defans veren bu yeteneği üzerinizde kullanabilsin. Tabi dengelemek gerekirse verdiği defans oranı düşürülür ya da sadece kendinde kullanabilir. Yani demek istediğim işe yarayan, dengelenmiş bir yetenek olmalı. Partinize ice mage aldığınızda defansif sınıfını yansıtan ve partisini "etkili" koruyabilen özelliklerin olması gerektiğini düşünüyorum. Ice mage kendi partisine defansif artılar sağlarken, lightning mage düşmanı kontrol ederek partisine yarar sağlıyor. Oyunun kombo sistemi nedeniyle rakip yavaşlasa bile yetenek atış hızlarında yavaşlama sağlanmasına izin vermiyor. (Normalde yavaşladığınızda vuruşunuz da yavaşlıyor. Ama kombo yaparak animasyon iptali olduğu için bu hiç etki etmiyor.) Bu konuda ice mage'in partisine sağladığı defansif özelliğini yansıtan köklü dengelemelere ihtiyacı var.
KNIGHT ONLINE ETKİSİNDEN KURTULMAMIZ GEREKİYOR! Nowa atmak yerine, daha önce de dediğim gibi kalkan görevi gören, önünde büyük bir buz blok da oluşturabilir... İlla Nowa olması gerekmiyor. Sonuçta hasar odaklı bir sınıf değil. Bu tarz "koruyucu" özelliklerin olması daha mantıklı olur. Kombo sistemi nedeniyle animasyon iptali olduğu için atak hızı düşürülemediğinden, parti üyelerini koruyan "etkili" yeni mekanikler getirilebilir. Böylece ice mage de partilerde priest kadar aranan "kullanışlı" bir sınıf olmuş olur.