İşlevsiz Skiller Hk.

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
306
Puanları
43
Merhaba,

Oyunda malum özellikle erken seviye skillerinin çoğu işlevsiz kalıyor. Özellikle başta hızlı seviye de atlandığı düşünülünce, bunların ilk birkaç saat hariç belki de binlerce saat yüzüne bakılmayacak. Misal okçudan örnek verelim, fire shot skilli D.O.T vuran bir skill fakat late game aşamasında hiçbir işlevi yok.

Bunun yanlış bir tasarım tercihini olduğunu düşünüyorum. Bu noktada çok daha özgün şeyler yapılabilirdi. Örneğin daha işlevsel bir DOT skilli haline gelebilir ya da farklı bir yetenek eklenebilirdi. Ama az ama çok hemen hemen her skilli oyunda kullanalım isterim. Aksi takdirde hiç olmasın daha iyi, çünkü orada yer kaplamasının hiçbir esprisi kalmıyor. Yapımcıya tavsiyem oldu bittiye gelmesin ya da X oyunu öyle yapmış, biz de öyle koyalım mantığı olmasın. Skillere ciddi bir rework gerekiyor gerçekten ilerleyen aşamalarda.

Siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar?
 

viplogos

Üye
Katılım
26 Mar 2022
Mesajlar
3
Puanları
3
Yani diyorsun ki bebekken oynadığım oyuncakları büyüdüğümde de oynamak isterim. Yoksa işin esprisi kalmıyor :) Bence gayet her şey yerli yerinde. Oyun alt yapısı izin verdikçe çeşitli güncelleme ve yenilikler zaten yaparlar diye düşünüyorum.
 

Gorakrısky-Mehmet

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
168
Puanları
28
Ben skillerinde itemler gibi geliştirmeye açık olmasını istiyorum hatta biraz daha iler gidip her siklin herket şekli farklı olsa sevdiğim sikli kullanmak isterdim.
 

karashean

Üye
Katılım
7 Nis 2022
Mesajlar
48
Puanları
8
Misal 15 levelde acilan skilin karakter her level atladiginda karakterle birlikte guclenmesinden bahsediyorsun anladim ama burda calismaz bence.Zaten warrior hasar skillerininin hepsi %100 150 ... %350 gibi ilerliyor. Tek skill yerine ayri ayri yapmislar.Her classta calismaz yani
 

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
306
Puanları
43
Yani diyorsun ki bebekken oynadığım oyuncakları büyüdüğümde de oynamak isterim. Yoksa işin esprisi kalmıyor :) Bence gayet her şey yerli yerinde. Oyun alt yapısı izin verdikçe çeşitli güncelleme ve yenilikler zaten yaparlar diye düşünüyorum.
Dostum bu senin bakış açındır ama ben oynadığım büyük çaplı, büyük kitleli MMORPG'lerde her zaman skill çeşitliliği ve özgünlüğü olduğunu gördüm.

Ben skillerinde itemler gibi geliştirmeye açık olmasını istiyorum hatta biraz daha iler gidip her siklin herket şekli farklı olsa sevdiğim sikli kullanmak isterdim.
Çoğu MMORPG'de var bu da aslında, skill morph ya da upgrade mantığı. Örneğin skill'in 2 morph seçeneği olur, biri ekstradan yavaşlatma getirir, diğer seçenek hasarı arttırır. Eklenmesi çok basit şeyler ama oynanışı, taktikleri inanılmaz çeşitlendirir.

Misal 15 levelde acilan skilin karakter her level atladiginda karakterle birlikte guclenmesinden bahsediyorsun anladim ama burda calismaz bence.Zaten warrior hasar skillerininin hepsi %100 150 ... %350 gibi ilerliyor. Tek skill yerine ayri ayri yapmislar.Her classta calismaz yani
Sorun da o bence. Skillerin tek farkı verdikleri hasar olmamalı
 

X A

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
63
Bence ilerleyen zamanda max level olanlar için özel bir görev getirilip, o düşük level skiller geliştirilebilsin. Misal 20 level skili kullanarak 20-30 adam kesmeye yardımcı olursan veya kesersen o skill'in damageside ona göre güçlenmeli tabi dengeyi bozmayacak şekilde. İsteyen 70 skili yerine ara sırada olsa onlarıda kullanabilmeli.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt