anil
Üye
- Katılım
- 13 Kas 2020
- Mesajlar
- 306
- Puanları
- 43

Merhaba,
Oyunda malum özellikle erken seviye skillerinin çoğu işlevsiz kalıyor. Özellikle başta hızlı seviye de atlandığı düşünülünce, bunların ilk birkaç saat hariç belki de binlerce saat yüzüne bakılmayacak. Misal okçudan örnek verelim, fire shot skilli D.O.T vuran bir skill fakat late game aşamasında hiçbir işlevi yok.
Bunun yanlış bir tasarım tercihini olduğunu düşünüyorum. Bu noktada çok daha özgün şeyler yapılabilirdi. Örneğin daha işlevsel bir DOT skilli haline gelebilir ya da farklı bir yetenek eklenebilirdi. Ama az ama çok hemen hemen her skilli oyunda kullanalım isterim. Aksi takdirde hiç olmasın daha iyi, çünkü orada yer kaplamasının hiçbir esprisi kalmıyor. Yapımcıya tavsiyem oldu bittiye gelmesin ya da X oyunu öyle yapmış, biz de öyle koyalım mantığı olmasın. Skillere ciddi bir rework gerekiyor gerçekten ilerleyen aşamalarda.
Siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar?
Oyunda malum özellikle erken seviye skillerinin çoğu işlevsiz kalıyor. Özellikle başta hızlı seviye de atlandığı düşünülünce, bunların ilk birkaç saat hariç belki de binlerce saat yüzüne bakılmayacak. Misal okçudan örnek verelim, fire shot skilli D.O.T vuran bir skill fakat late game aşamasında hiçbir işlevi yok.
Bunun yanlış bir tasarım tercihini olduğunu düşünüyorum. Bu noktada çok daha özgün şeyler yapılabilirdi. Örneğin daha işlevsel bir DOT skilli haline gelebilir ya da farklı bir yetenek eklenebilirdi. Ama az ama çok hemen hemen her skilli oyunda kullanalım isterim. Aksi takdirde hiç olmasın daha iyi, çünkü orada yer kaplamasının hiçbir esprisi kalmıyor. Yapımcıya tavsiyem oldu bittiye gelmesin ya da X oyunu öyle yapmış, biz de öyle koyalım mantığı olmasın. Skillere ciddi bir rework gerekiyor gerçekten ilerleyen aşamalarda.
Siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar?