murolity
Üye
- Katılım
- 14 Haz 2022
- Mesajlar
- 122
- Puanları
- 43

Çok uzun zamandır karakterler arası sorunlar mevcut ancak bu konu ile ilgili düzünlemeler yeteri kadar yapılamadı. Bir çok melee oyuncusu sw mage ye döndü deyip ortalığı karıştırdıkça mageler kötürüm bırakıldı. Ne kadar nerf yediğini tekrar tekrar yazmaya gerek yok. 75 lvl ile birlikte melee oyuncunların atakları yarı yarıya artarken mageler yine düşünülmemiş. Örneğin 65 lvl de warriorlar 800 damage vururken şuan 1600 damage vuruyor. Roguler 1400 damage vururken şuan 2400 damage vuruyor. Warrior'a güçlenme getirilmiş bastığında defansı azalıyor ancak elemantal dayanaklığında herhangi bir azalma olmuyor. Doğal olarak mage den atak yetiğinde herhangi bir dezavantajı yok. Warrior Rogue yada Priest takılarında mageden korunma varken mage takılarında herhangi bir kılıç balta bıçak vb korunma yok. İtemler tasarlanmış Mp Dex Str Hp hepsi 10 veriyor Ancak warrior rogue ve priestte defans koruma varken mage de yok. Çok saçma bir hal almaya başlıyor bu tür eksiklikler. Mage ye yeni alan skili gelmiş meteor diye nova ile arasındaki damage farkılı 50
Şaka filan değil yaratıklara ve oyunculara 50 damege farkla vuruyor. 68 Skill i gelmiş ama 50 - 52 ve 56 dan daha az vuruyor
Şimdi herkese yarı yarıya atak arttırıp mage yi kötürüm bırakmanızın amacı ney ? Elbette mage ye yarı yarıya atak artmasın ancak ezilmesinde. Geliştirmeleri neye göre yapıyorsunuz ? Bir planlamanız var mı ? Bir test ekibiniz var mı ? Meteor ve Nova farkını denediniz mi ? Warrior ve Rogue de denemeler yaptınız mı ? Oyun artık magenin mageyi düşüremediği noktaya geldi. Şimdi her zamanki gibi erken erişim filan denilecek ama değil. Planlama ekibiniz maalesef gerekli planlamaları yapamıyor. Yapılanlar test edilmeden sunucuya aktarılıyor ve müdahale gelene kadar insanlar kanser oluyor. Umarım denge sorununa çözüm bulursunuz.