Szchull
Üye
- Katılım
- 28 Kas 2020
- Mesajlar
- 139
- Puanları
- 43

Merhabalar,
Uzun süredir oyun dışında topluluğu takip ediyor, fikirlerini dinliyorum. Herkes oyunu ko2 sanıyor veya içeriğinin aynı olacağını düşünüyor.
Günümüz oyuncu topluluğu genellikle çalışan, okuyan veya her 2 sini bir arada yapan bireyler den oluşuyor.
Bu kapsamda düşündüğümüzde insanların seviye kasmak için günlerce yaratık kesmesi tarihin tozlu sayfalarına karışmış durumda.
Tam da bu noktada biraz kafa yorduğum da Level/exp sisteminin sadece EĞİTİCİ ( TUTORİAL ) bir sistem olması gerektiğini düşünüyorum.
Nasıl mı.. En baştan anlatayım...
Karakterinizi oluşturdunuz ve start butonuna tıklayıp oyuna atladınız. Oyunun başlangıç noktası oyun için yazılan hikayenin başlangıç noktası olmalı. Oyun içi görevler ile hem hikaye anlatılıp,
hem de seçtiğiniz sınıfın yetenekleri, haritalar, yapabileceğiniz aktiviteler, meslekler, basitçe anlatılarak uzun bir ana görev serisiyle (48 saat kadar, bu oyunun içeriğine göre değişiklik gösterebilir.) sizi belirli bir seviye ( LEVEL ) getirile bilir.
Bu görevleri bitirdiğinizde belirli bir çıtaya çıkmış ve artık karakterinizi güçlendirme yöntemlerini öğrenmiş olmanız gerekir. Bu ana görev serisinin sizi, en yüksek seviyenin ( LEVEL) bir kaç tık altına kadar getirmiş olması kafi gelecektir. ( Örneğin; Max level 50. Bu görev serisi sizi 46 ya kadar getirecek. ) Bu seviye her türlü oyun içi aktiviteye yeterli gelmelidir. Son seviye nin farkı belirli zindan, yaratık ve pvp de mutlak olmalıdır.
*1. Seçenek
Buradan sonra yan görevler veya yaratık kesme olarak 2 ye ayrılarak geriye kalan 4 seviye (LEVEL) çok daha zor olacak. Sistem öyle ayarlanmalı ki, yan görev kısmından giden arkadaşlar 2 haftada bu 4 seviyeyi elde edebilirken, Yaratık kesenler ise 1 haftada elde edebilmeli.
*2. Seçenek
Günlük, haftalık, aylık, görevler ile herkesin eşit şekilde ilerleyebileceği. Geriden gelenin çat diye yetişemiyeceği bir sistem ile seviye sistemi tamamlana bilir.
Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler!
Uzun süredir oyun dışında topluluğu takip ediyor, fikirlerini dinliyorum. Herkes oyunu ko2 sanıyor veya içeriğinin aynı olacağını düşünüyor.
Günümüz oyuncu topluluğu genellikle çalışan, okuyan veya her 2 sini bir arada yapan bireyler den oluşuyor.
Bu kapsamda düşündüğümüzde insanların seviye kasmak için günlerce yaratık kesmesi tarihin tozlu sayfalarına karışmış durumda.
Tam da bu noktada biraz kafa yorduğum da Level/exp sisteminin sadece EĞİTİCİ ( TUTORİAL ) bir sistem olması gerektiğini düşünüyorum.
Nasıl mı.. En baştan anlatayım...
Karakterinizi oluşturdunuz ve start butonuna tıklayıp oyuna atladınız. Oyunun başlangıç noktası oyun için yazılan hikayenin başlangıç noktası olmalı. Oyun içi görevler ile hem hikaye anlatılıp,
hem de seçtiğiniz sınıfın yetenekleri, haritalar, yapabileceğiniz aktiviteler, meslekler, basitçe anlatılarak uzun bir ana görev serisiyle (48 saat kadar, bu oyunun içeriğine göre değişiklik gösterebilir.) sizi belirli bir seviye ( LEVEL ) getirile bilir.
Bu görevleri bitirdiğinizde belirli bir çıtaya çıkmış ve artık karakterinizi güçlendirme yöntemlerini öğrenmiş olmanız gerekir. Bu ana görev serisinin sizi, en yüksek seviyenin ( LEVEL) bir kaç tık altına kadar getirmiş olması kafi gelecektir. ( Örneğin; Max level 50. Bu görev serisi sizi 46 ya kadar getirecek. ) Bu seviye her türlü oyun içi aktiviteye yeterli gelmelidir. Son seviye nin farkı belirli zindan, yaratık ve pvp de mutlak olmalıdır.
*1. Seçenek
Buradan sonra yan görevler veya yaratık kesme olarak 2 ye ayrılarak geriye kalan 4 seviye (LEVEL) çok daha zor olacak. Sistem öyle ayarlanmalı ki, yan görev kısmından giden arkadaşlar 2 haftada bu 4 seviyeyi elde edebilirken, Yaratık kesenler ise 1 haftada elde edebilmeli.
*2. Seçenek
Günlük, haftalık, aylık, görevler ile herkesin eşit şekilde ilerleyebileceği. Geriden gelenin çat diye yetişemiyeceği bir sistem ile seviye sistemi tamamlana bilir.
Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler!