Herkese merhabalar.
Şu "Yav bu mage ne iştir?" temalı tartışmalara bir de benim katkım olsun istedim. Bu maksatla da bu konuya tekrar dikkat çekmek amacıyla olanaklarımın sınırlarını zorlayarak konu başlığında mümkün oldukça "Mage" kelimesini tekrarladım.
Arkadaşların Mage (Büyücü) sınıfı hakkında söyledikleri herşeyi üç temel maddede kısaca özetliyorum öncelikle;
1 - Mage az hasar vuruyor
2 - Mage yavaş hasar vuruyor
3 - Mage fazla hasar alıyor
Şimdi bunlar gayet makul eleştiriler fakat yapımcıların bunu tam olarak nasıl değişiklikler ile çözümleyebilecekleri hakkında bir öneri gördüğümü hatırlamıyorum.
Bu nedenle 1. maddede belirtilen düşük hasar "sorun"unu oyuna mümkün oldukça "mantıklı" ve "sade" değişiklikler ile gidermeye yönelik kendi önerimi öne sürmek istedim.
O da şu;
"Mage silahları (staff/asa) sahip oldukları "Attack Damage" değerleri yerine bu değerlerin 10 katı Magic Power stat puanı versinler ve Karakter panelindeki Attack değeri; Magic Power stat puanı, Elemental Hasar bonusları, karakter seviyesi, set bonusları gibi etkenlerin bir matematiksel işlemi olup, diğer fiziksel hasar sınıfları gibi takip edilebilir, kullanışlı bir metrik olsun."
Okuyan herkese ilgileri için teşekkür ederim.
Şu "Yav bu mage ne iştir?" temalı tartışmalara bir de benim katkım olsun istedim. Bu maksatla da bu konuya tekrar dikkat çekmek amacıyla olanaklarımın sınırlarını zorlayarak konu başlığında mümkün oldukça "Mage" kelimesini tekrarladım.
Arkadaşların Mage (Büyücü) sınıfı hakkında söyledikleri herşeyi üç temel maddede kısaca özetliyorum öncelikle;
1 - Mage az hasar vuruyor
2 - Mage yavaş hasar vuruyor
3 - Mage fazla hasar alıyor
Şimdi bunlar gayet makul eleştiriler fakat yapımcıların bunu tam olarak nasıl değişiklikler ile çözümleyebilecekleri hakkında bir öneri gördüğümü hatırlamıyorum.
Bu nedenle 1. maddede belirtilen düşük hasar "sorun"unu oyuna mümkün oldukça "mantıklı" ve "sade" değişiklikler ile gidermeye yönelik kendi önerimi öne sürmek istedim.
O da şu;
"Mage silahları (staff/asa) sahip oldukları "Attack Damage" değerleri yerine bu değerlerin 10 katı Magic Power stat puanı versinler ve Karakter panelindeki Attack değeri; Magic Power stat puanı, Elemental Hasar bonusları, karakter seviyesi, set bonusları gibi etkenlerin bir matematiksel işlemi olup, diğer fiziksel hasar sınıfları gibi takip edilebilir, kullanışlı bir metrik olsun."
Okuyan herkese ilgileri için teşekkür ederim.
Son düzenleme: