Mageleri neredeyse yarısını death valleyden silecek güçte bir nerf,
Warrior defans olarak çok sağlam( imperial +7 +8 giyebiliyor, passive magic resistance ve fiziksel defans mevcut, craft takılarıyla ölümsüz olabilme potansiyeline sahip) Mageler için bakıldığında iyi bir staf koyulmuş oyuna ancak onu takabilmek için yaklaşık 600 700 civarında candan feragat etme zorunda bırakılmış (stafın istediği int yüksekliği sebebiyle). Magenin 4,5 - 5k olabilen canı warriorün 1.3 1.4k damage atmasıyla çok hızlı eriyordu.
Mageleri güçlendirirsek bunları kim kesecek mantığıyla hareket edildiği çok açık, bırakın int isteyerek 600 civarında candan feragat etmesini bir de üstüne yetmezmiş gibi bazı staflarda
- 100 HP negatif özellik getirilmiş silahlara yani o silahı taktın diye 100 canın azalıyor. Melee silahlarının hiç birinde elemental damage hasarı azaltılmamış (poison damage, flame damage)
Magelerin çok sessiz kaldığı hiç birinin ticket atmadığı, sesini duyurmadığından anlaşılıyor bu durum. Bu güncelleme ile mage oynanamaz hale gelmiştir. Spiked Cane'den tutunda Necro 8, Durid stafına kadar yıkıcı güçte nerf yemiştir mage.
Oyunun tüm dengesini değiştirecek güçte alınan bu kararlar güvensizlik ortamı yaratıyor. "Oyun oturmamış çok fazla değişiklik oluyor hiç o craft, item vs.. işlerine girmeyelim" düşüncesi otomatik olarak oluşuyor.
Yine Craft tarafında önceden ultra- seviyede kolay olan kasma işlemi, devasa bir fark ile zorlaştırılmıştı. Zamanında kasılsaydı exp ile battle point ile uğraşacağınıza herkese açık bir durumdaydı denildi. Oyunu oynayan oyuncuya "keşke" dedirtmek onu oyundan uzaklaştırır. Özetle buradan anlaşılan şu ki oyun inşaat halinde çok üstüne düşülecek bir durumda değil her an herşey değişebiliyor.
Warrior defans olarak çok sağlam( imperial +7 +8 giyebiliyor, passive magic resistance ve fiziksel defans mevcut, craft takılarıyla ölümsüz olabilme potansiyeline sahip) Mageler için bakıldığında iyi bir staf koyulmuş oyuna ancak onu takabilmek için yaklaşık 600 700 civarında candan feragat etme zorunda bırakılmış (stafın istediği int yüksekliği sebebiyle). Magenin 4,5 - 5k olabilen canı warriorün 1.3 1.4k damage atmasıyla çok hızlı eriyordu.
Mageleri güçlendirirsek bunları kim kesecek mantığıyla hareket edildiği çok açık, bırakın int isteyerek 600 civarında candan feragat etmesini bir de üstüne yetmezmiş gibi bazı staflarda
- 100 HP negatif özellik getirilmiş silahlara yani o silahı taktın diye 100 canın azalıyor. Melee silahlarının hiç birinde elemental damage hasarı azaltılmamış (poison damage, flame damage)
Magelerin çok sessiz kaldığı hiç birinin ticket atmadığı, sesini duyurmadığından anlaşılıyor bu durum. Bu güncelleme ile mage oynanamaz hale gelmiştir. Spiked Cane'den tutunda Necro 8, Durid stafına kadar yıkıcı güçte nerf yemiştir mage.
Oyunun tüm dengesini değiştirecek güçte alınan bu kararlar güvensizlik ortamı yaratıyor. "Oyun oturmamış çok fazla değişiklik oluyor hiç o craft, item vs.. işlerine girmeyelim" düşüncesi otomatik olarak oluşuyor.
Yine Craft tarafında önceden ultra- seviyede kolay olan kasma işlemi, devasa bir fark ile zorlaştırılmıştı. Zamanında kasılsaydı exp ile battle point ile uğraşacağınıza herkese açık bir durumdaydı denildi. Oyunu oynayan oyuncuya "keşke" dedirtmek onu oyundan uzaklaştırır. Özetle buradan anlaşılan şu ki oyun inşaat halinde çok üstüne düşülecek bir durumda değil her an herşey değişebiliyor.