Okçu %75 Hızlı Koşma Skilli

mmtakiff06

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
245
Puanları
43
Sharp eye nin görüş mesafesi bu kadar kısayken ve asaslarda slide yeteneği varken okçunun parti halinde hızının %75 e düşürülmesi dex. karakteri resmen öldürmüş zaten parti halinde değilken okçu nun hiç bir + sı yok
Bakın adam öyle bir anlatmışki okuması yazması olmayan adam anlar. Sharp atıyorsun fakat asas dibine girmeden gözükmüyor ! sen stepback atacaksın omu seni kurtaracak :) malesef okçu rezil durumda rezil.
 

sbh

Üye
Katılım
29 Ocak 2024
Mesajlar
143
Puanları
28
"Saçma olduğunu yeterince anlattım" dediğin şeydeki anlatmak şu: aynı kıyafetleri, aynı takıları giyiyorlar neden aynı hızda koşamıyorlar. Bunun cevabı da okçuyla assası birbirinden ayıran giydikleri giysiler değil, silah farklılıkları. Dolayısıyla hızlı koşmasını kıyafetler ve takılar üzerinden değil bu farklılık üzerinden okuman gerektiğiydi. Yani senin saçma gördüğün şey aslında makul ve mantıklı olan, bugüne kadar oynadığın oyunlarda iki jobun aynı hızda koşması dengesizlikti burada dengelendi gibi düşünürsen olayı daha iyi anlarsın. "Sen herkesi nereden görüp biliyorsun da herkesin normal karşıladığını iddaa edebiliyorsun?" Birkaç kişi dışında bundan şikayat eden yok çünkü? Discord'da arattım, forum'da arattım, oynadığım serverdaki okçular da "aman allahım biz nasıl partideyken %25 daha yavaş koşarız assastan" diye şikayet etmiyordu, okçunun damagelerinin düşük olduğundan şikayet ediyordu. Kendi iç düyanda kurduğun kusurlu neden-sonuç ilişkilerinin gerçeklikle sınanmasını "algı oluşturmak" olarak görüyorsun, bu patolojik bir durum, düşünceni temellendirmek için sunduğun hiçbir örneğin elle tutulur tarafı yok, bunu da defalarca gösterdim. Bunu görmek yerine "bunlar hep algı oyunları hayır ben yanılıyor olamam" şeklinde savunma mekanizması geliştirmişsin, kolay gelsin diyorum sana, hayatında mutluluklar.
Birbirinden ayıran tek şey silah farklılığı evet,koşma skillinin silahla bir ilgisi yok işte.Koşma skilli archery yeteneği değil,karakterin saldırı savunma gücüyle bir alakası yok karakterin diğer yeteneği,rogue sınıfının diğer yetenekleri de scout ve master kısmında.Archery de bu oyunda değişen step back ve rush 2 dışında yayla okla alakalı olmayan bir skill yok,assassination da bu oyunda değişen rush 2 ve slide dışında bıçakla alakalı olmayan bir skill yok,scout ve mastery de okla yayla bıçakla alakalı olan bir skill yok çünkü bu yetenekler rogue sınıfının ortak özelliği.Bu yüzden karakterin saldırı yeteneklerinin archery ve assas kısmında değişmesi lazımdır,diğer yeteneklerinin ortak olması lazımdır.Sen okçuyu veya assası diğerine göre nerflemek için bunu istediğin yere koyabilirsin ama eğreti durur,mantıksız durur.Damagelerin düşük olduğundan şikayet etmeleri başka bir konu defalarca söylüyorum sana koşmanın damage dengeleme ile bir alakası yok bu ayrı bir dengeleme bir job parti halinde uzaktan fazla damage atıyor diye o jobu topal bırakamazsın dengeleyeceğin kısım hasar kısmı olur.Sen forumda yazı yazan ve beni tanımayan bir kişi olarak benim iç dünyamı falan nerden biliyor olabilirsin üste çıkmak için kafana göre sen öylesin böylesin demeyi bırakacak mısın artık?
 

MusTi

Rise Online World Mod Team
Senior Moderatör
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
907
Puanları
93
bunun cevabı basit aslında. Okçu uzaktan vuruyor, hem uzaktan vurup hem de en hızlı koşma özelliğini aynı joba koymamaları normal. Assas'ın birine vurması için yanına gitmesi gerek, onu yakalaması için de hızlı koşması makul. 3-4 assas görünmezlik basıp hızlı koşunca nasıl oyunun dengesi değişiyor anlamadım? Görünmez olması zaten yeni değil, bunun anti skilli var okçuda kullandığında görünmez assasları görebiliyor. %25 daha hızlı koşması assasın nasıl oyunun dengesini değiştiriyor? Ayrıca, görünmez assası görmek için okçuya skill koymuşlar, bu okçunun assasa karşı avantajlı olmasını sağlıyor; assasın da %25 daha hızlı koşmasını sağlayarak okçuya karşı bir avantaj vermişler. Burada denge bozan bir şey görmedim ben

Tam olması gerektiği gibi.
 

yetiyet

Üye
Katılım
3 Ara 2023
Mesajlar
145
Puanları
28
Tam olması gerektiği gibi= 8kişi arasına atlayıp tek atıp geri çıkmak, deli gibi hızlı koşmak ileri atılmak, görünmez olmak. Tam olması gerektiği gibi dengeli
 

GorrTheGodButcher

Üye
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
202
Puanları
28
Tam olması gerektiği gibi= 8kişi arasına atlayıp tek atıp geri çıkmak, deli gibi hızlı koşmak ileri atılmak, görünmez olmak. Tam olması gerektiği gibi dengeli
yahu ne kadar abartıyorsunuz, assas 8 okçu arasına atlayıp tek atıp geri çıkamaz kardeşim, slide atsa bile o mesafeden oklar vuruyor. Assasa ortalama 500 vursa 1 ok, 8 kişilik okçu parti 4k dmg yapıyor yapmayın gözünüzü seveyim abartarak haklı olduğunuz kanıtlamıyorsunuz aksine insanlar söylediklerinizi ciddiye almıyor. Görünmez olmak demiş, deli gibi hızlı koşmak demiş allahım :D
 

GorrTheGodButcher

Üye
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
202
Puanları
28
Birbirinden ayıran tek şey silah farklılığı evet,koşma skillinin silahla bir ilgisi yok işte.Koşma skilli archery yeteneği değil,karakterin saldırı savunma gücüyle bir alakası yok karakterin diğer yeteneği,rogue sınıfının diğer yetenekleri de scout ve master kısmında.Archery de bu oyunda değişen step back ve rush 2 dışında yayla okla alakalı olmayan bir skill yok,assassination da bu oyunda değişen rush 2 ve slide dışında bıçakla alakalı olmayan bir skill yok,scout ve mastery de okla yayla bıçakla alakalı olan bir skill yok çünkü bu yetenekler rogue sınıfının ortak özelliği.Bu yüzden karakterin saldırı yeteneklerinin archery ve assas kısmında değişmesi lazımdır,diğer yeteneklerinin ortak olması lazımdır.Sen okçuyu veya assası diğerine göre nerflemek için bunu istediğin yere koyabilirsin ama eğreti durur,mantıksız durur.Damagelerin düşük olduğundan şikayet etmeleri başka bir konu defalarca söylüyorum sana koşmanın damage dengeleme ile bir alakası yok bu ayrı bir dengeleme bir job parti halinde uzaktan fazla damage atıyor diye o jobu topal bırakamazsın dengeleyeceğin kısım hasar kısmı olur.Sen forumda yazı yazan ve beni tanımayan bir kişi olarak benim iç dünyamı falan nerden biliyor olabilirsin üste çıkmak için kafana göre sen öylesin böylesin demeyi bırakacak mısın artık?
"Sen okçuyu veya assası diğerine göre nerflemek için bunu istediğin yere koyabilirsin ama eğreti durur, mantıksız durur." durmuyor işte kanka onu anlatmaya çalışıyoruz. Durmuyor yani. Görünmez olmanın da silahla bir ilgisi yok o zaman okçu da görünmez olabilsin, ne alaka yani eline bıçak takınca görünmez oluyor da yay takınca olamıyor? Neden bunu kabul etmiyorsunuz anlamıyorum, nasıl görünmez olmak okçuya değil assasa özgü bir özellikse, partide olan okçuya göre %25 daha fazla koşmak da assasa özgü bir özellik, assas okçudan çok daha mobil bir karakter, tabii ki rakibe vurmak için yanına gitmesine gerek kalmayan bir joba göre daha hızlı koşacak. Üstelik solo okçu için geçerli değil bu, solo takıldığında assasla aynı hızda koşabiliyor. Madem hız her şeyin üzerinde önemli senin için solo takıl kardeşim, hem ayranım dökülmesin hem de çeşitli şeyler yaşamayayım olmuyor işte.
 

Million_Dollar_Baby

Yeni Üye
Katılım
27 Şub 2024
Mesajlar
1
Puanları
3
Hızlı koşma rogue için hassas noktadır ben başka zıplayan kombo yapan rakibi kitleyen uzaktan vuran karakterlerle de oynabilirim ama o karakter koşamadığı için bayar. O 25lik fark büyük bir fark herhangi bir şey yaptığında atak, durma takılma, cure,lup vs warriora prieste yetişemiyor çar bi bakmışım warrior benden önde gidiyor. Solo okçu çöp mana çekme yok 72 skilli yok, 720def için 52den 72ye skill point veriyorsun aradaki 20 puanda başka skill açılmıyor 3lü def de hikaye. Solosu çöp olan sınıfın partiyle oynamasında neden güçsüzleştirme var Bir sınıfı güçsüzleştirirsen bu diğer bir sınıfta aşırı güçlenme yaratır. Assasın manası çeken assası yakalayan assası kitelayan bir okçu olmadan assaslar nasıl oluyor görüyoruz KATILIYORUM
 
  • Beğen
Tepkiler: sbh

sbh

Üye
Katılım
29 Ocak 2024
Mesajlar
143
Puanları
28
"Sen okçuyu veya assası diğerine göre nerflemek için bunu istediğin yere koyabilirsin ama eğreti durur, mantıksız durur." durmuyor işte kanka onu anlatmaya çalışıyoruz. Durmuyor yani. Görünmez olmanın da silahla bir ilgisi yok o zaman okçu da görünmez olabilsin, ne alaka yani eline bıçak takınca görünmez oluyor da yay takınca olamıyor? Neden bunu kabul etmiyorsunuz anlamıyorum, nasıl görünmez olmak okçuya değil assasa özgü bir özellikse, partide olan okçuya göre %25 daha fazla koşmak da assasa özgü bir özellik, assas okçudan çok daha mobil bir karakter, tabii ki rakibe vurmak için yanına gitmesine gerek kalmayan bir joba göre daha hızlı koşacak. Üstelik solo okçu için geçerli değil bu, solo takıldığında assasla aynı hızda koşabiliyor. Madem hız her şeyin üzerinde önemli senin için solo takıl kardeşim, hem ayranım dökülmesin hem de çeşitli şeyler yaşamayayım olmuyor işte.
Görünmezlik suikastçi özelliği archer la alakalı olmaması anlaşılabilir,bunu engelleyen skill rogue ortak skilli zaten,hızlı koşma diye bir özellik sağlamıyor,partidesin değilsin ayrımı yapmıyor.Partideyken assas görünmez olmasın soloyken olsun demek ne kadar mantıksızsa okçu da partideyken yavaş koşsun soloyken yavaşlamasın demek o kadar mantıksız.Archerla assası herhangi bir formatta aynı hızda koşturarak bu skillin archer veya assasa ait bir özellik olmadığını kanıtlamışlar zaten.Keyifleri partideki archerları nerflemek istemiş,bunu olmaması gereken bir yerden,hızlı koşma skillinden yapmışlar.Ben partiye girdiğim zaman archer scout ve master özelliğimi kaybetmiyorum,assas özelliğimi zaten hiç kazanmamışım,hızlı koşma skillim neden nerf yesin bunu düzenleyenin keyfi böyle istediği için nerf yesin başka bir açıklaması falan yok anca öyle yap böyle takıl şeklinde laflar benim solo takılmam bu düzenlemenin mantıksızlığını değiştirmez ben solo okçu oynarken de assas oynarken de bu okçular neden hızlı koşamıyor yaptıkları işe tüküreyim derim.
 

Otistik

Üye
Katılım
5 Mar 2024
Mesajlar
113
Puanları
18
Ben en azından rush2 skillinin her 2 sınıf içinde kullanılabilir olmasını isterdim.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt