okçuların tüm sorunları...

LEGOL4S

Üye
Katılım
7 Eki 2022
Mesajlar
1
Puanları
3
Öncelikle tüm Rise online oyuncularına MERHABALAR..

Bu forma açacağım ilk ve son konudur. Genel olarak her job'un rahatsız olduğu durumlar var. Fakat Bizler Archer sınıfı oyuncusu olduğumuz için, konuların tamamı Archer sınıfını ilgilendirmektedir.

Rogue Archer sınıfının hatalı ve eksik olduğunu düşündüğümüz skilleri sırasıyla ele alacağım.
68 stunnig bolt skilinin stun özelliği 75 cap geldiğinde aktif iken, şuan % 5 durumunda çalışmaktadır ve kullanım amacımıza uymamaktadır, skill kullanıldığında karşı ırk üzerinde stun etki etmemektedir, yüzdesinin tekrar artırılması gerekmektedır.

60 lwl skili olan bloodwind skilinin %320 damagesi varken, 70 lwl skilinin %360 damagesi vardır ve çok yetersizdir, 60 ve 70 lwl skilinin arasında (komik ama :D ) 30 ile 80 damage fark vardır. % oranının arttırılması gerekmektedir.

73 critic skilini konuşmaya çok değer bulmuyorum(rezalet) çünkü 54 LwL critic daha çok vuruyor. 73 critic açan Archer arkadaşlarım kendinizi bir süre efekti bari güzel diyerek tatmin edebilir :) benim gibi

75 lwl skili olan Poisonous Mushroom skili tüm okçular tarafından gereksiz görüldüğü için açılmaya bile değer görülmemektedir. Zehir hasarı olarak 9 damage gibi gülünç bir rakam zehir vurmaktadır ve skili kullanmak için durup ( Cs go plante bomba kurma gibi) bekliyerek kullanilmaktadir, gereksiz olduğu gibi aynı zamanda saçma bir skil'dir. Allah'tan açmadım'da skill book ticareti yaptım ☺️ Bunun yerine mana çekme skili getirebilir, mantar skili okçuların kullanabileceği kadar faydalı bir skill değildir.

İtemsiz okçu ile itemli okçu arasında farkın olmasıni, bahse konu skillerin denenip, damage ayarlamasının yapılmasını istiyoruz. Elek altı pk kalitesini düşürcek okcu bizde istemiyoruz, itemi olmadan (görev itemleriyle) bizim gibi okculara yakın damageleri atmalarından, hepimiz rahatsızız. karakterimde 8 heavy platte (nadir) set / 8 bluewing / blue dragon ring ve earring / asasin pendant - ring - earring mevcut ve en yuksek okçu ap'lerinde birine sahibim Ap:1998. Ama hiç bir farkını ne skill olarak ne item olarak görememekteyiz. 40-120 damage fazla vuruyorum,7 fp setli - 7 bluewing'li adamlardan.)

// 65 Cap'te yediğimiz damage norf'unu, Rush skilinin %75'e çekilmesini, steep back skilinin süresinin arttirilmasınıda unutmuş değiliz. //

NOT: Blue dragon ring 10 dex vermektedir / asasing ring 12 dex vermektedir. Unique bir takinin epicden daha az dex vermeside saçmadır.

--Bluewing bowunun ice damagesininde bir an önce getirilmesi gerekmektedir.--

Bu eksikliklerin tamamının tarafınızdan bakılıp düzenlenmesini tüm Archer oyuncular adına talep ediyorum.


Teşekkürler, oyunculara iyi oyunlar dilerim..
tüm söylediklerine katılıyorum. Tekli skiller çok zayıf.
%320 yerine %360 diğer joblara bakıldığında oldukça komik bir durum. % oranını hesaplarsak %12.5 gibi komik bir rakam. 75 level capda okçu sınıfı için başka kayda değer bi skil yok. 70 skilide açmasanda olur denecek durumda.
Rogue sınıfı ikiside, asas bana yetişiyor, %75 rush nedir.? Her yönüyle Okçu Archer sınıfını yerle bir ettiler.
Ben asıl eleştiriyi şimdi yapayım. SANIRIM BU OYUN YAPIMCILARI ARASINDA BİR TANE BİLE TEST AMAÇLIDA OLSA OKÇU OYNAYAN YOK. OLSA BÖYLE BIRAKILAMAZ.
Oyuna gelen bütün yeniden düzenlemeler Archer sınıfı üzerine. Mage oyuncularımız tek nova ile 50 kill alabilir birşey demiyoruz elbette. Okçu tek tek atıyor. en fazla alacağı bir kill kıyamet kopuyor.
Malum 75 level geldi warior ve priest sınıfı oyuncular 10 K healt yaklaştı, Biz Archer okçular ise 300 - 300 damage ile kill alacağız !!!!! 33 kere vurmak gerek. :D
Archer sınıfı oyuncuları güncellemeler ile tamamen etkisiz yapıp bitirdiler.
ROW desen oda bozuk olmuyor. Daha ne diyebiliriz ki :)
 

HugeBroly

Üye
Katılım
3 May 2022
Mesajlar
6
Puanları
3
kesinlikle katılıyorum, yönetim eğer oyunda okçu oynanmasın istiyorsa bunu açıkla belirtsin vurduğumuz damageler çok düşük ve skillerimiz açmaya değmez bile....
 

birol2003

Üye
Katılım
9 May 2021
Mesajlar
763
Puanları
63
Tüm maddeler doğru
ancak 60 ile 70 skili arasındaki makas çok düşük, 60 lvl skilinin % oranının biraz azaltılması lazım, aynen priestlere yapılan gibi :)

şaka bir yana nereye gidiyor bu tren çok merak ediyorum bir şey yapılırken birinin bozulması nedir ?
 

suptor43

Üye
Katılım
30 May 2021
Mesajlar
10
Puanları
3
Yerine bir paylaşım olmuş okçular tamamen bitti bende bugün karakterimi 75 yapıp sadece zindan yapacağım 350 vurarak kimse düşmüyor. Umarım dikkate alırlar
 

PoisonKnife

Üye
Katılım
7 Eki 2022
Mesajlar
8
Puanları
3
Bencede az bile yazmışsın oyunda okcu clası şuan itibari ile bitmiş durumda ful itemli okcu olarak bende dile getirmek istiyorum 8 spikelı bir asas 1200 1300 damage çıkabiliyorken neden ful itemli bir okcu 500 600 arası vuruyor ( 8 full heavy plate set asasin set 5 parça 7 vixen ) ben bu damageyi vurabiliyorken görev itemleriyle ve yeşil golden takılarla dolaşan bir okcu neden 450 500 arası vurabiliyor ilk önce görev itemlerini bi nerf getirin buda pazarı hareketlendirecektir. 60 ile 70 arası damage farkı yok bunu sizlerde oyun içinde damage testlerinde görmüşsünüzür @SunRise kalkanlı warior sınıfına 300 damageyi geçmemektedir ve pirilere 500 bile vuramıyoruz 75 mantar skilini açmıyoruz bile o kadar gereksiz bir skil olamaz bence yapmış olduğunuz güncellemeyi tet edilmeden oyuna koyduğunuzu anlıyoruz lütfen archer sınıfınıda oyundan soğutmayın ....
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
30-40bin kişinin oynadığı oyunda şu konu altında 27 tane post var toplasan 10 farklı kişi ve siz çoğunluk oluyorsunuz :D

70 skilinin 60tan çok farklı olmaması tabiki hata aynı şekilde bir skilin alanla %100 stun atması gibi.

DV de hala okçudan geçilmiyor. Okçu öldü bitti diyen yalan söyler.
 

WhiteMorgan

Üye
Katılım
8 Eki 2022
Mesajlar
28
Puanları
3
Öncelikle ben de okçu olduğum halde farm yaparken asassin'e dönüp kasılıyorum kendi sınıfımı kullanmıyorum bile nerdeyse :D
+7 heartseeker var elimde bu item epic :) Swift Shooter +7 (rare item dikkat çekmek istiyorum) bu itemden damage olarak hiçbir farkı yok.
Zaten warrior ya da bp priest gibi yaratıkların altına yatmadan görev falan yapamıyoruz ki priestlerin kendi buffları, warriorların doğuştan hp ve armorları var.
Sözde solo bir sınıf okçu fakat tek başıma nerdeyse hiç bir görevimi bile yapamıyorum. (görev itemleriyle takılmıyorum +7 rogue heavy set + swiftness takı seti + heartseeker +7) Görev itemleriyle oynamak zorunda olan arkadaşlar zaten çektiği çileyi anlatmasın bile bence. Her sınıfın bir özelliği vardır her sınıf konuşulmuş warrior gibi bir sınıf konuşulmamış zaten yeterli bir karakter iken buff gelmiş. Bp priestten tek yiyen ağlamış, magelerden tek yiyen ağlamış en son okçu gazabına uğrayanlar ağlamış sonuç bu ağlayanların yüzünden karakter dengeleri bozuldu. Okçu partiden Z'ye gelen adamın çok dayanamaması normal birşey aynı şekilde 7 tane mageden nova yiyenlerin dayanamaması normal birşey aynı şekilde bir okçuyu warrior tuttuğu zaman içinden geçmesi de doğal aynı şekilde 1 BP nin birebirde çok fazla hasar çıkarması da normal çünkü defanstan feragat eden bir karakter olduğu için hasar fazlalığı ile dengelemek zorunda. Diyeceğim o ki yönetime biraz ağlayalım da kendi sınıfımız geride kalmasın diyerek dengeleri bozan yine bu ağlak oyuncular oldu. Bu oyunda sınıflar arası dengeyi test ederek yönetimin sağlaması gerekiyordu oyuncuları dinlemek çok güzel birşey ama herhangi bir sınıfı oynanmayacak duruma getirmek hiç doğru olmadı.
 

WhiteMorgan

Üye
Katılım
8 Eki 2022
Mesajlar
28
Puanları
3
30-40bin kişinin oynadığı oyunda şu konu altında 27 tane post var toplasan 10 farklı kişi ve siz çoğunluk oluyorsunuz :D

70 skilinin 60tan çok farklı olmaması tabiki hata aynı şekilde bir skilin alanla %100 stun atması gibi.

DV de hala okçudan geçilmiyor. Okçu öldü bitti diyen yalan söyler.En
 

Blue

Üye
Katılım
13 Tem 2022
Mesajlar
163
Puanları
43
30-40bin kişinin oynadığı oyunda şu konu altında 27 tane post var toplasan 10 farklı kişi ve siz çoğunluk oluyorsunuz :D

70 skilinin 60tan çok farklı olmaması tabiki hata aynı şekilde bir skilin alanla %100 stun atması gibi.

DV de hala okçudan geçilmiyor. Okçu öldü bitti diyen yalan söyler.
Bu arkadaş troll dikkate almayın.
 

wHDexteR

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
107
Puanları
28
İtemsiz okçu ile itemli okçu arasında farkın olmasıni, bahse konu skillerin denenip, damage ayarlamasının yapılmasını istiyoruz. Elek altı pk kalitesini düşürcek okcu bizde istemiyoruz, itemi olmadan (görev itemleriyle) bizim gibi okculara yakın damageleri atmalarından, hepimiz rahatsızız. karakterimde 8 heavy platte (nadir) set / 8 bluewing / blue dragon ring ve earring / asasin pendant - ring - earring mevcut ve en yuksek okçu ap'lerinde birine sahibim Ap:1998. Ama hiç bir farkını ne skill olarak ne item olarak görememekteyiz. 40-120 damage fazla vuruyorum,7 fp setli - 7 bluewing'li adamlardan.)
Okçular çok güçlü değil sadece sayıları fazlaydı 65 cap te. Okçu sayısının çok fazla olması ve tek bir z den 4-5 parti oynanması okçuya karşı bir düşmanlık yarattı
Bunu düzeltmenin yolu okçuya olan ilginin azaltılmasıdır bunu itemli itemsiz okçuların damageleri arasında fark yaratarak yapabilirlerdi. Okçuyu işlevsiz hale getirmek bir çözüm değil onun için bir warrior olarak sizi destekliyorum.
 

ZeeeoooX

Üye
Katılım
20 Mar 2022
Mesajlar
17
Puanları
13
30-40bin kişinin oynadığı oyunda şu konu altında 27 tane post var toplasan 10 farklı kişi ve siz çoğunluk oluyorsunuz :D

70 skilinin 60tan çok farklı olmaması tabiki hata aynı şekilde bir skilin alanla %100 stun atması gibi.

DV de hala okçudan geçilmiyor. Okçu öldü bitti diyen yalan söyler.
30-40 bın kışıden bahsediyosun. ama isim yapmıs başka job playerleride burda yorum paylasıyor, bu kişileri zaten hiç pk da görmemişsen zaten oyunla alakan yoktur.
 

ZeguraPrime

Üye
Katılım
8 Eki 2022
Mesajlar
1
Puanları
3
Hepinize iyi forumlar.

Okçu arkdaşlar ile birlikte uzun zaman geçirdiğim için problemlerine birazcık vâkıf olma şansım oldu. Ben okçu oynayıpta memnun olan bir kişiye daha rastlamadım. tek güçlerini kalabalık olmaktan alan bir zümreye bu kadar çok yüklenileceğini kimse tahmn etmiyordu. oyunun ilk gününden beri çeşitli problemler yaşayan okçu sınıfı son yapılan güncellemelerle iyice çekilmez bir hal aldı rogue sınıfının 75 lvl cap ile güçlenmesi beklenirken bir elmanın 2 yarısı gibi olan asas/archer sınıfı arasında farklılıklar kasten oluşturuldu. kimse magenın skıll mesafesine tek soz etmezken herhangi bir obje gözetmeksizin arkasıdnan sağından solundan çok uzun mesafelere vurmasını problem etmezken archer sinifi bu oyunda bir anda istenmeyen taraf ilan edilmiştir. Tek başına hiç bir işlevi olmayan okçu sınıfı hakkında sözlerimi tamamlarken. Oyunun yönetiminin archer sınıfına bilinçsizce yaptığı bu nerf işleminin geri alınmasını istiyoruz.

Bu kapsamda alınan bu kararların doğru olmadığını oyunun yöneticilerine altını çizerek beyan ediyorum. damage konusu skıll stun konusu çok çok çok komik olan rush konusu bunların değerlendirmeye tabi tutulmasında bu hususda feedbacklerin değerlendirilmesinde fayda olduğunu duşunuyoruz. Alınan bu kararlarda kimlerin fikirlerini kimlerin değelendirmelerinin baz alınarak bu tarz nerfleme işlemlerini yapıldığını açıklamanızı istiyor ve size şu soruları yöneltmek istiyorum.

1- Nerf ve Buff lama işlemleri kaç kişilik bir geliştirici ekibi tarafından yapılıyor ?
2-Yaptığınız işlemleri kontrol eden bir üst yöneticiniz var mı ?
3- Aldığınız feedback leri değerlendirirken bir kıstasınız var mı ?
4- Skıll/Damage deneme testlerinizi video ile kayıt altına alıyor musunuz ?
5- Okçu sınıfın skıll değerlendirmesini yaparken okuçu sınıfından kaç tane oyuncunun fikrini düşüncesini değerlendirmeye tabi tuttunuz ?
6- Alfa/Beta süresi boyunca bu traz nerflemeler neden yapılmadı.

Discord soru&cevap etkinliğinde sorulan her soruya '' evet o konu hakkında çalışmamız var - evet bu konu hakkında da çalışmamız var - şu konuyu biliyoruz ve üzerinde çalışıyoruz '' gibi anlamakta zorluk çektiğimiz her konu hakkında çalışmanızın olması hususunda beyanlarınız göz önüne alındığında bir arpa boyu yol alamamış olduğumuzu görmek bütün sınıflar için içler acısı bir hal almıştır. Sizleri bu oyuna emek vakit ve alın terini vermiş kocaman rise ailesinin sıradan bir ferdi olarak KINIYORUM.

Priest Olarak Okçu sınıfnın yanında yer aldığımı bütün oyuncuların bilmesini istiyorum hepinize iyi forumlar diliyorum.
 

JusTTory

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
304
Puanları
63
mage haric hicbir jobu kesemeyen archer olmus bizleri anlamanızı beklemiyorum okçu oynanmıyorsa asasa dönün diyen zihniyetten ne beklersin ki :D üzgünüm ama dagger almaktan baska caremiz yok gibi
 
Son düzenleme:

VidiVeniVici

Üye
Katılım
8 Eki 2022
Mesajlar
2
Puanları
3
İtemsiz okçunun hasarını düşürerek serverdaki okçu sayısını azaltmak yerine okçuyu tamamen işlevsiz hale getirerek herkesi oyundan soğuttuğunuz için teşekkürler.
 

Richter

Üye
Katılım
2 Eki 2022
Mesajlar
2
Puanları
3
okçunun dengeli olduğunu düşünseler de +75 cap ile gelen hiç bir skil kullanışlı değil. alan atma skilinin kullanma süresi çok uzun. anlık çıkartılmıyor. cd si uzun. 75 level skili zaten işlevsiz. 73 skili kritik vurmak yerine farklı bir tuşa skil atanabilsin diye yapılmış .
 

ZeeeoooX

Üye
Katılım
20 Mar 2022
Mesajlar
17
Puanları
13
Sizin sorununuz kişisel düşünmek.

Ben şahsen gaming İstanbul da tanıştığım yapımcının şuan 30-40bin oyuncumuz var demesi üzerine yorum yapıyorum.

Bu oyuncu sayısına sahip bir oyunda bencilce kendi sınıfınızı düşünmeyin. Toplu alanlarda ne etki yapar onu düşünün. solo olarak oyunun dengesini etkilemeyebilir ama toplu olarak okçu şuan dengeyi berbat ediyor.

Tek özelliği 1vs1 de başarılı olan priest defalarca nerflendi. Ama siz ısrarla hem pk hem farmda üst seviye bir sınıf istiyorsunuz. Yok böyle bir sınıf. Burası KINAYT DEĞİL...
şuan düzenlemenin gelmemesi, bu sorunların düzeltilmemesi, okçuların 2-3-4 pt şeklinde takılmalarına sebep olacak. damage atamadıkları, tek parti adam kesemedikleri için. tek kestikleri torlu mageler oluyor.. bizler kendi sınıfımızı sadece düşünmüş olsak, diğer jobları eleştirir NERF getirmelerini isteriz.. bence burdan sana iş çıkmaz
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt