Oyun Genel Atack Değerlendirmesi

K1R4Z

Üye
Katılım
29 Kas 2022
Mesajlar
7
Puanları
3
Oyun Genel Değerlendirmesi


Merhabalar, ben K1R4Z. Rise Online dünyasını severek oynamakta ve yeniliklerini yakından takip etmekteyim. Benimle birlikte birçok oyuncunun mentalini bozduğu için bu listeyi düzenledim. Umarım siz de ilgi gösterirsiniz. En çok oynadığım Asas üzerinden örneklendirmeler yapacağım, fakat her jobta hemen hemen aynı sorunlar gözlemlenmekte. 65 capinden buyana aynı sorunları beyan ettik, fakat herhangi bir düzenlemeye gidilmedi. Itemlerin tamamı düzgün çalışmakta, fakat itemlere sürekli güncelleme getirilmesine rağmen bu sorunlar göz ardı edilmekte.

Sorunlar

Karakterler defansif veya atacker olarak oynamalı.
Assassin sınıfının kırmızı skilleri atacker ile defansif arasında neredeyse hiç fark göstermiyor. Hatta yüksek AP gerektiren skiller bile 2.12 AP'deki defansif Assassin'a göre daha düşük damage attığı gözlemlenmiştir.
AP farkını %10 yükselttiğinizde aynı özelliklerdeki karaktere damage olarak %4 ila %6,6 arasında damage farkı gözlemlendi.
AP'leri yükseltmenin karşı moblara veya karakterlere damage farkının daha açık bir şekilde gözlemlenebilmesi gerekmektedir.
NFT'lerin kendine ait dünyası ve çalışması olmasına rağmen, PvP'lere katkısı yok ve ulusal piyasalardan talep gözlenmemekte. Sadece dekoratif amaç ile kullanılması, talebi 0 düzeyine indirmekte.
Craft karakterlerinin önü tıkandı. Yeni getirilen her aktif item kutulara ve droplara eklendi, örneğin celestial bir nevi takı olmasına rağmen herkesin basabileceği şekilde düzenlendi.
PvP bölgelerindeki sunucu yoğunluğu sebebiyle saat 7 ile 12 arasında yüksek işlemciye sahip olmayan arkadaşların monument bölgelerine giremediğini görmekteyiz.
Pazar alanlarında yüksek AP'li itemlerin tercih edilmediği ve sirkülasyon olmadığı gözlemlenmektedir

Çözüm

Karakterler tercihlerine göre support oynayabilir, fakat bu durumda damage almadığı için dayanmalı, fakat damage atamamalı. Örneğin, INT priest ile BP WS atar ise, her iki taraf da birbirini kesemez. Aynı durum Warrior ve Asaslar'da da gözlemlenmeli. Atacker'ın ön plana çıkması gerekmelidir

Kırmızı skillerin AP'ye odaklı olarak daha fazla damage çıkarması gerekmekte. Örneğin, 2k AP'li Asas'a nazaran 3k AP'li bir Asas %50 daha fazla vurmalı. Bu skillerin özelliğinin anti-defans ve defanstan etkilenmemesi gerekmekte.

Normal skillerde belirlenen damage farkı karakterlerde 100-200 arası değişim gösteriyor. Yani, 9 Hatred (Dex 4) ile Golden 7 (rünsüz) arasındaki fark aşağıdaki gibidir:

Kuklalarda görünen sabit hasarların ortalaması:
Hatred +9: AP 2147, Savage 8100, Carnage 1844
Golden Snake +7: AP 1600, Savage 6500, Carnage 1375
Aynı özellikteki karakterlere ise sabit itemler ile herhangi bir ilave güçlendirme veya resist farkı yoktur:
Hatred +9: AP 2147, Savage 896, Carnage 867
Golden +7: AP 1600, Savage 700, Carnage 675
Dual 9 Hatred: AP 3200, Savage 1247, Carnage 1190
Hatred 9 Golden +7: AP 2915, Savage 1169, Carnage 1069
Dual Golden +7: AP 2410, Savage 955, Carnage 900
AP farkı çift elde Dual Hatred 9 (Dex 4) ile Hatred +9 (Dex 4) + Golden Snake +7 (rünsüz) arasında %9,7 iken hasar %6,6 artıyor.
Dual 9 Hatred ve Dual Golden +7 arasında AP farkı %33,3, hasar %30 oranında fark gösteriyor.

AP'nin yüzdesel oranda damage'ye dönüşümünden çıkılıp, AP ile skillin verdiği değerlere ek oranında hasar vurmasını sağlamak çoğu oyuncunun daha yüksek itemlere sahip olması için uğraşmasına sebebiyet verecektir. Ayrıca, itemler arası fark oluşup, aktif olarak insanların zarar etmesini de önler. %2 AP için major etkinliğine katılım oranının en fazla 20 kişi seviyelerinde olması bu durumu zaten gözler önüne sermekte. Karakterlerin AP değerini ortaya koymalı ve itemlerin damage'ye yansıması için skill damageleri AP'den daha fazla etkilenmeli.

Takip ettiğimiz çoğu NFT'nin neredeyse hiçbirinin kendine ait dünyası olmamasına rağmen, absürt rakamlara el değiştirdiğini biliyoruz. Fakat kendisine has dünyası olan ve ortalama sunucusunda 3000 kişinin aktif, 4500-5000 kişinin bulunduğu bir dünyada NFT'lerin takip edilmemesi ve talep bulunmaması gerçekten üzücü bir durum. En azından PvP oyuncularına göre düzenlenilse, istikrar ve talebin artacağına şüphemiz yok. NFT sistemi oyunu tüm dünyanın oynaması ve duyması için gereken gayet doğru bir tercih, fakat güncellenmelidir.

Verdiğim örnekte crafta talebin artması ve craftlara önem kazandırmak amacı ile, örneğin celestiali jewelcrafter'lar basabilmeli. Taşları kutudan çıkarıp jewelcrafter'a götürüp toplatmalıyız. Radianlar drop olarak değil, taş ve materyal olarak slotlardan düşürülmeli ve armorsmith'te birleştirilmeliler. Aksi halde, hem fiyatların düşmesi ve değersizleşmesi engellenemez, hem de crafter'ların önü kapalı kalır ve oyun sonu yapmaya başlamaları an meselesidir.

Saat 7 ile 12 arasında oyun sunucusu 4'e çıkarılmalı ve sunuculara kısıtlı erişim getirilmeli. Örneğin, Death Valley 1 haritasında 500, 2 haritasında 400, 3 haritasında 300 gibi veya eşit olarak 500-500 gibi. Bu durumda PvP bölgeleri eşit dağılımlara ve oyuncu rahatlığına kavuşacaktır. Ayrıca, 3. ve 4. sunucularda sadece PvP bölgeleri olmalı, drop kapatılmalı, farm atılmamalı, fakat exp kasılmalı. Haritanın büyütülmesi bu konuda çaresiz kalıp, gene bowl bölgesinde yoğun kalabalıktan ötürü oyun oynanmayacağı alenen ortada ve bellidir.

Oyuncuların itemlerin arasındaki AP'nin skiller üzerinde çok büyük etkisi olmadığı için, bir üst iteme geçme gereksinimleri bulunmamakta. 3. konumda itemler arası 2 skilin farkının 100-150 olduğunu gördünüz. Bu durum düzelmedikçe oyuncular arası ticaret etkileşimi olmayacaktır ve oyun bir süre içerisinde tıkanacaktır.


Not: Oyun içi sadece Deathwish 8 silahı dışında herhangi bir sorun ile karşılaşılmamıştır. DW +8 (phy 2) özelliği olan Dex 8 bonusundan sağ elde AP çekemeyip sağ elde Hatred +8 (Dex 4)'e oranla 60 AP daha düşük olduğu, sol elde ise Hatred 8'den 45 AP daha yüksek olduğu tespit edilmiştir.

İyi çalışmalar diler, başarılarınızın devamını bekleriz. Yaklaşık 2 senedir beklemede ve desteklemekteyiz.
 
Son düzenleme:

Klenroixtia

Yeni Üye
Katılım
7 Ara 2023
Mesajlar
1
Puanları
3
Noktası virgülüne katılıyorum. Atak-damage sorunu tüm joblarda var. Örneğin Jade sword takarken Ap 1950 iken, vurduğum hasar 850. Gunnar takarken atağım 3300, vurduğum hasar 1200. Yani atak %69 artmasına rağmen hasar %41 artıyor. Bu durum insanların gelişme daha fazla item alma isteğinin azalmasını sağlıyor.

Anti def konusunda fikrim; Yüzük ve küpeden alınan anti-defler Priest, hatta ayarlanabiliyorsa İnt Priest karakterine özel olmalı. Asas bir karakterin Tank olması saçma oluyor. Eğer karakteri tank oynayıp support olarak oynamak istiyorsada hasar vuramaması gerekir. Ayarlanabiliyorsa bu şekilde ayarlanmalı.


Oyunda itemli bir karakterle itemsiz- az itemli bir karakterin arasındaki damage farklarınında az olmasının bir sebebi de takılar. Takıların +5 e kadar gidip +5 takıya ulaşmanın neredeyse imkansız olmasından kaynaklı olarak insanlar bir takısını +3 den +5 e çıkartmak istemiyor. Şayet takı artılama sistemi +3 e kadar olsaydı, bu durum daha düzenlenebilir ve daha yapılabilir olabilirdi.

"CUTEBEAR"
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
950
Puanları
93
Silahların vurduğu elemental hasarları hesaplayıp kalan fiziksel üzerinden atak artışınızi oranlarsaniz doğru oranda vurduğunu farkedeceksiniz.

%30 AP artışı yarattiginizda fiziksel hasariniz %30 artar. 1000 vuruyorken 1300 vurmazsiniz. Çünkü 1000 hasarın içerisinde true damage+elemental hasarlar olabiliyor. True damage 50, elemental hasar olarak 250 vuruyorsaniz, fiziksel hasariniz 700 olur. %30 artış 700 üzerinden hesaplanır. Yani 210 fazla vurursunuz.


Fiziksel hasar 700, AP artışina bağlı hasar artışı 210, ek hasarlar 300 derken totalde 1210 hasar elde edilir. %20 hasar artmış gibi görünür fakat gerçekte %30 fiziksel hasar artmis olur.
 

K1R4Z

Üye
Katılım
29 Kas 2022
Mesajlar
7
Puanları
3
Silahların vurduğu elemental hasarları hesaplayıp kalan fiziksel üzerinden atak artışınızi oranlarsaniz doğru oranda vurduğunu farkedeceksiniz.

%30 AP artışı yarattiginizda fiziksel hasariniz %30 artar. 1000 vuruyorken 1300 vurmazsiniz. Çünkü 1000 hasarın içerisinde true damage+elemental hasarlar olabiliyor. True damage 50, elemental hasar olarak 250 vuruyorsaniz, fiziksel hasariniz 700 olur. %30 artış 700 üzerinden hesaplanır. Yani 210 fazla vurursunuz.


Fiziksel hasar 700, AP artışina bağlı hasar artışı 210, ek hasarlar 300 derken totalde 1210 hasar elde edilir. %20 hasar artmış gibi görünür fakat gerçekte %30 fiziksel hasar artmis olur.
yukarı da silahların düzgün çalııştığını beyan ettik buradaki problemin çoğunluk itemlerin ofansif üzerine kurulması ve atacker karakterlerin ofansif karaktere üstünlük sağlayamaması ve atack sisteminin değişmesi üzerine yazılan bir konu konuyu tekrar okuyup problemi tekrar değerlendirmeniz sonucunda demek istediğim olayın farkına daha varacağınıza eminim dual golden 7 li bir ofansif asas ile dual hatred 9 lu bir atacker asasa karşı üstünlük sağlamakta aynı durumun diğer joblardada geçerli olduğunu da tekrar belirtmek isterim
 

fstab

Üye
Katılım
20 May 2022
Mesajlar
307
Puanları
43
oyunda bir ap kısıtlaması var bununda amacını bir soru cevap etkinliğinde yeni başlayan oyuncularla tepedeki oyuncularla farkı cok açmamak ve herkesin oynanabilir bir seviye oyunu oynayabilmelerini sağlamak olduğunu söylemişlerdi ama bu durumun artık değişmesi gerekiyor buna kesinlikle katılıyorum.
aynı şey defans içinde geçerli 1500 defansa kadar olması gerektiği gibi çalışırken 1500 üstü defanslarda kırılan damage miktarıda aynı oranda artmıyor.
Sanırım siz kendiniz bir nft sahibisiniz nft eşyalar zaten gayet öne geçiriyor moblara %10 damage arttırıyor %10 defans veriyor veya xp bonus gold bonus gibi yüksek özellikleri var suan bu serverda bunlar önemli olmayabilir ama ilerdeki yeni açılacak serverda değerleri kesinlikle artacaktır onun dısında normal kostüm ve pelerinlere suan defans basılamazken nft kostümlere basılabilmekte buda pvp tarafında yine büyük bir + kazandırmakta bunun daha fazlası p2w olur.
 

K1R4Z

Üye
Katılım
29 Kas 2022
Mesajlar
7
Puanları
3
oyunda bir ap kısıtlaması var bununda amacını bir soru cevap etkinliğinde yeni başlayan oyuncularla tepedeki oyuncularla farkı cok açmamak ve herkesin oynanabilir bir seviye oyunu oynayabilmelerini sağlamak olduğunu söylemişlerdi ama bu durumun artık değişmesi gerekiyor buna kesinlikle katılıyorum.
aynı şey defans içinde geçerli 1500 defansa kadar olması gerektiği gibi çalışırken 1500 üstü defanslarda kırılan damage miktarıda aynı oranda artmıyor.
Sanırım siz kendiniz bir nft sahibisiniz nft eşyalar zaten gayet öne geçiriyor moblara %10 damage arttırıyor %10 defans veriyor veya xp bonus gold bonus gibi yüksek özellikleri var suan bu serverda bunlar önemli olmayabilir ama ilerdeki yeni açılacak serverda değerleri kesinlikle artacaktır onun dısında normal kostüm ve pelerinlere suan defans basılamazken nft kostümlere basılabilmekte buda pvp tarafında yine büyük bir + kazandırmakta bunun daha fazlası p2w olur.
değerli yorumun için teşekkürler nft kostümlerden 1 set bende bulunmakta fakat 15 def gibi bowlda bulunnan ve 150 saniyede cıkan yaratıktan düştüğü bilinmekte bu konuyu araştıracağım ilaveten her mmorpg zaten pay2win sistemi üzerinde çalışır pvp oyuncuları daha güçlü olmak için harcama yapar pve oyuncularıda oyundan kazanç sağlamak için farm gibi yöntemler üzerinde çalışmalar yapar ''time is cash'' sistemi herzaman önceliklidir vakit nakittir nakitte vakittir düşüncesindeyim
 
Son düzenleme:

kimyasal

Üye
Katılım
10 Eyl 2022
Mesajlar
158
Puanları
28
Craft ile ilgilendiğimden dolayı, eksiklere tam olarak bahsetmişsin. Teşekkürler umarım düzeltme yaparlar. Craft olayının pazar kısmına değineceğim, rekabet olayının cılkını çıkaranlar var. Maliyeti belli olan yemekler yada toplayıcılık ürünlerini piyasanın altında vermek etik değil arkadaşlar. Sonuçta bu ürünleri toplamak için zaman ve emek harcanıyor.
 

ozgurerdogan

Yeni Üye
Katılım
8 Ara 2023
Mesajlar
1
Puanları
3
Silahlar arası denge gerçekten oyunda oyun başından beri malesef ki yok +7 golden snake ile +9 hatred blade silahının arasında bu kadar küçük bir hasar söz konusu olmamalı doğal olarak bu kadar az hasar söz konusu olunca kimse item yapmıyor ve 2 senedir 7 silahlarla pk atan oyuncular var düzelecek denildi silahlar arası dengesizlik ama halen düzeltilmedi 50 gblik char ile 10 gblik char hemen hemen aynı hasarı çıkarıyor arasında sadece 100 200 atak oynuyor doğal olarakda itemleri piyasa değeri olmuyor emek verip yaptığın item satmaya kalktığında değeri çok düşüyor örnek 8 dual hatred alıyorsu
n 25 gb 1 hafta sonra 5 gb zararına satıyorsun çünkü talep yok kimse hasar farkı olmamasından dolayı yüksek itemlere talep göstermiyor buda piyasa değerini tamamen kaybetmesi anlamına geliyor. Doğan arkadaşıma katılıyorum
 

Mythali

Üye
Katılım
7 May 2021
Mesajlar
40
Puanları
8
Selamlar ,

Yazılanlara katılıyorum AP ' si yüksek olan itemler tam olarak doğru damage yansıtamıyor bu bazı silahlar için geçerli.
Ayrıca bence pirest sınıfına ait takıları sadece priest'ler takabilmeli bir asasin gidip iç takısnı full tank defansif yapmamalı.
Zaten bu olaydan rahatlıkla sorun anlaşılabilir durumda , dex ihtiyacı çok duymuyorlar çünkü AP nin bir faydası yok , ee adam da gidiyor defansif asas yapıyor.
 

K1R4Z

Üye
Katılım
29 Kas 2022
Mesajlar
7
Puanları
3
Silahlar arası denge gerçekten oyunda oyun başından beri malesef ki yok +7 golden snake ile +9 hatred blade silahının arasında bu kadar küçük bir hasar söz konusu olmamalı doğal olarak bu kadar az hasar söz konusu olunca kimse item yapmıyor ve 2 senedir 7 silahlarla pk atan oyuncular var düzelecek denildi silahlar arası dengesizlik ama halen düzeltilmedi 50 gblik char ile 10 gblik char hemen hemen aynı hasarı çıkarıyor arasında sadece 100 200 atak oynuyor doğal olarakda itemleri piyasa değeri olmuyor emek verip yaptığın item satmaya kalktığında değeri çok düşüyor örnek 8 dual hatred alıyorsu
n 25 gb 1 hafta sonra 5 gb zararına satıyorsun çünkü talep yok kimse hasar farkı olmamasından dolayı yüksek itemlere talep göstermiyor buda piyasa değerini tamamen kaybetmesi anlamına geliyor. Doğan arkadaşıma katılıyorum
ve bu hasarlar anti defsiz olarak test edildi 7 golden ile anti defli bi asas 9 dual hatredli blue dragon setli (belt of antili) karaktere daha fazla damage atıyor ve bu durum sadece asaslar için geçerli değil mageler bp ler warriorlar içinde bile aynı durum
 

levbom

Üye
Katılım
2 Eki 2022
Mesajlar
257
Puanları
43
genel olarak önerilerine katılıyorum. sadece dv 3 dv4 kısmına katılmıyorum. oyuncuları bölene kadar daha büyük bir dv haritası yaparak birazda farm slotlarını yayarak pkyı gene tek serverda birleştirmeleri gerekiyor.
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93

NFT'lerin kendine ait dünyası ve çalışması olmasına rağmen, PvP'lere katkısı yok ve ulusal piyasalardan talep gözlenmemekte. Sadece dekoratif amaç ile kullanılması, talebi 0 düzeyine indirmekte.

Takip ettiğimiz çoğu NFT'nin neredeyse hiçbirinin kendine ait dünyası olmamasına rağmen, absürt rakamlara el değiştirdiğini biliyoruz. Fakat kendisine has dünyası olan ve ortalama sunucusunda 3000 kişinin aktif, 4500-5000 kişinin bulunduğu bir dünyada NFT'lerin takip edilmemesi ve talep bulunmaması gerçekten üzücü bir durum. En azından PvP oyuncularına göre düzenlenilse, istikrar ve talebin artacağına şüphemiz yok. NFT sistemi oyunu tüm dünyanın oynaması ve duyması için gereken gayet doğru bir tercih, fakat güncellenmelidir.
NFT nin amacı zaten sadece görsellik kimse size NFT yi zorla aldırmıyor. NFT ye o kadar para verdim insanlara karşı üstün olmalıyım düşüncesine girmek bencilliktir.
NFT ye oyun içerisinde asla ve asla diğer oyunculara üstünlük sağlayacak bufflar verilmemeli buna katılmıyorum. Biz oyunun diğer oyun gibi olmamasını istiyoruz siz o kadar kurcalıyorsunuz ki oradan daha beter p2w yapma peşindesiniz yazık gerçekten :(

Radiantların slotlarda moblardan çıkmasıda gayet güzel bir durum . Pk dönüyor slotlar dolu olduğu için slotlar canlı kalıyor. Siz öyle şeyler istiyorsunuz ki sadece kendinizi düşünüyorsunuz . Talepleriniz oyunla alakalı değilde kendi çıkarlarınızı düşünüyorsunuz sadece.
Pk ya çıkmayan sadece bir yerlerden taş toplayan , ot toplayan craftcının bu oyuna hiçbir faydası yok .
 
Son düzenleme:

matrax_16

Üye
Katılım
27 Tem 2023
Mesajlar
39
Puanları
8
Dv 'de afk kalanı oyun karakter ekranına atsa inanın bütün sorunlarınız çözülür :)
19:00 22:00 arası lunaskarın %50 si afk mesela townda. kuru gürültü.
 

K1R4Z

Üye
Katılım
29 Kas 2022
Mesajlar
7
Puanları
3
@levbom, teşekkürler fakat dv haritasına teke indirmek veya büyütmek yine bowl bölgesinde yoğunlaşmaya neden olmazmı sonuçta fps sorunu yaşayan yüzlerce oyuncu var olduğunu biliyoruz en kötü pc ile pk atmak isteyen oyuncu 3 4 party diğer sunuculara geçmezmi tabi bu ucu açık görüşlü bir düşünce @Pitou, nftnin oyun içine sağlaması gereken katkıyı sağlamadığı için yazılan bir konu çok iyi bir reklam seçimi ve kendine has dünyası bile bulunuyor https://coinmarketcap.com/nft/collections/ tarafından takip edebilir ve listeye bile giremediğini kendin görebilirsin bu kadar büyük bir camiada adının bile geçmediğini görmek türk oyunu diyerek bukadar destek verilen bir durumda üzücü değilmi ??
 

Balmain

Yeni Üye
Katılım
8 Ara 2023
Mesajlar
1
Puanları
3
Her birini ayri ayri okudum;

1. AP'ler ile ilgili olarak konusmak gerekirse matematiksel olarak oranlar hemen hemen bir birini tutuyor. Ancak, bu durum piyasayi ve oyunun dogasini kotu etkiliyor. Insanlar daha iyi olabilmek daha cok vurabilmek icin itemlere yatirim yapiyor. Yukarda bahsedilen AP'ler, karsidaki adamin defansi arttikca % olarak hesaplandigindan dolayi aradaki fark daha da dusuyor. Insanlarin 9 item almasinin sebebi bu defansi yuksek oyunculari dahi rahatca kesebilmek. Bunun icin onerim bir AP araligi extra dmg bonus gibi bir sey getirilmesi. 1500 AP base alinarak her 250 ya da 500 AP artisinda 100-300-500 extra damage gibi bir sistem gelistirilebilir. Bu sayede insanlar oyuna yatirim yapmaktan kacinmaz ve itemlerin piyasasi da hemen dusmez.

2. Benim kendi gorusum NFT'nin kendi tanimindan yola cikarak sadece gorsellik olmasi. PvP ya da PVE tarafina bir ozellik vermemeli.

3. Radiantlarin piyasasi cok hizli dusuyor, Imperialler bile zaman ve fiyatlar goze alindiginda daha uzun sure fiyatlarini korumuslardi. Yeni gelen itemlerin cok da kolay ulasilabilir olmamasi taraftariyim. Hem insanlara uzun sureli bir hedef verecektir hem de hali hazirda 8 imperialleri ya da 8 eliteleri olan insanlarin itemlerinin fiyati hizli bir sekilde dusmeyecektir. Bu insanlar bu itemlere buyuk yatirimlar yapti gelen bir guncelleme ile fiyatlarin yari yariya dusmesi kimseyi memnun etmez. Fiyatlarin sindirile sindirile dusmesi herkesin yararina olur. Kisacasi, drop yerine kutu ve kristallere konulmasi ya da craft araciligiyla birlestirilmesi kotu bir fikir degil. Keza enhanced elite ve imperialler bile daha yayginlasamadan piyasadan yok oldu. ( 8 HP set kullaniyorum bahsettigim itemlere sahip oldugum icin boyle bir aciklama yapmadim)

4. DV konusunda cok bir yorum yapamiyorum cunku o saatlerde bulundugum ulkenin saat farki yuzunden cok az aktif olabiliyorum. Droplara etki etmeyecek ama PK yi yayacak sekilde duzenlenebilir. Bir de eklemek istedigim bir sey var, bu son patchten once hemen her saatte aktif olarak PK donuyordu, son patch itibariyle artik bowlda adam goremez oldum, umarim tekrar gun icerisine yayilacak sekilde PK atilmasi tesvik edilir. Farkli DV acilmasi yonetime yuk oluyorsa, Glory chestte oldugu gibi celestial ve diger baska gorevlere de gun icerisine yayacak sekilde saat belirlenirse hem aksam ki o yogunluk azaltilabilir, hem de gun icerisine PK yayilmis olur.
 

PrioVendetta

Üye
Katılım
18 Nis 2022
Mesajlar
66
Puanları
18
İnsanlar neden 8 hatred yapıp masraf edeyim ki diyor 7 golden 7 hatred takıp oynuyorlar çünkü arada pek bir fark yok ne yazık ki bunun değişmesi lazım kesinlikle.
 

RickSancheZz

Üye
Katılım
14 Nis 2022
Mesajlar
1,503
Puanları
113
NFT nin amacı zaten sadece görsellik kimse size NFT yi zorla aldırmıyor. NFT ye o kadar para verdim insanlara karşı üstün olmalıyım düşüncesine girmek bencilliktir.
NFT ye oyun içerisinde asla ve asla diğer oyunculara üstünlük sağlayacak bufflar verilmemeli buna katılmıyorum. Biz oyunun diğer oyun gibi olmamasını istiyoruz siz o kadar kurcalıyorsunuz ki oradan daha beter p2w yapma peşindesiniz yazık gerçekten :(

Radiantların slotlarda moblardan çıkmasıda gayet güzel bir durum . Pk dönüyor slotlar dolu olduğu için slotlar canlı kalıyor. Siz öyle şeyler istiyorsunuz ki sadece kendinizi düşünüyorsunuz . Talepleriniz oyunla alakalı değilde kendi çıkarlarınızı düşünüyorsunuz sadece.
Pk ya çıkmayan sadece bir yerlerden taş toplayan , ot toplayan craftcının bu oyuna hiçbir faydası yok .

son cümlenize kadar %100 katılıyorumda son cümle nedir, oyunun o kısmından zevk alıp craftla ilgilenen arkadaşları neden vasıfsız gibi gördünüz herkes pk atmak zorunda değil ki
 

RickSancheZz

Üye
Katılım
14 Nis 2022
Mesajlar
1,503
Puanları
113
magelerde bariz belli olan item arası damage farkının azlığı mutlak suretle diğer joblardada vardır, asastada vardır ancak şunuda söylemeden geçemeyeceğim eski lunaskar kralı asas arkadaşımızdan 5900 damage yedim :D, bu bende görünendi kendisinde herhalde 6600 falan göründü, başka hiç bir asastan bu damageyi yememiştim kendimi şanslı hissediyorum :))
 

kimyasal

Üye
Katılım
10 Eyl 2022
Mesajlar
158
Puanları
28
NFT nin amacı zaten sadece görsellik kimse size NFT yi zorla aldırmıyor. NFT ye o kadar para verdim insanlara karşı üstün olmalıyım düşüncesine girmek bencilliktir.
NFT ye oyun içerisinde asla ve asla diğer oyunculara üstünlük sağlayacak bufflar verilmemeli buna katılmıyorum. Biz oyunun diğer oyun gibi olmamasını istiyoruz siz o kadar kurcalıyorsunuz ki oradan daha beter p2w yapma peşindesiniz yazık gerçekten :(

Radiantların slotlarda moblardan çıkmasıda gayet güzel bir durum . Pk dönüyor slotlar dolu olduğu için slotlar canlı kalıyor. Siz öyle şeyler istiyorsunuz ki sadece kendinizi düşünüyorsunuz . Talepleriniz oyunla alakalı değilde kendi çıkarlarınızı düşünüyorsunuz sadece.
Pk ya çıkmayan sadece bir yerlerden taş toplayan , ot toplayan craftcının bu oyuna hiçbir faydası yok .
Craftçı mantalitesi çoğu MMO oyununda var ve sadece bunu seven oyuncular da var.
 

depunte

Yeni Üye
Katılım
27 Haz 2023
Mesajlar
5
Puanları
3
asas oyuncuları artık dagger yükseltmeyi bir üst dagger a geçmeyi mantıklı bulmuyor masraf yap para ver itemini geliştir aldığın şey ne bir hiç suikastçi sınıfı resmen tank sınıfına evrimleşmeye başladı bir çok oyuncu bozmaya başladı charını ya oyunu bırakıyor ya da diğer joblara geçiyor oyun bunu görmüyor mu burada bir sıkıntı mı var neden oyuncularda böyle bir eğilim var demiyor mu anlamış değiliz bp ye geç eline bir tokmak al seri seri macro ile aynı skili vur asastan daha çok damage çıkart yoluna bak miss mage ye geç nova at ırk kaldır içine gelen asasa elindeki sopa ile saniyede asasın savage kadar damage vur yatır adamı town at miss görünmezlik basıyoruz sözde suikastçi sınıf adamın yanına gidip kesicez ya okçulara git bakalım gidebiliyor musun tamam göz var onlarda rogue ama sıfır oyunculuk hangisi bir asası görünmezken eliyle tutupta vuruyor hepsi z 1 z1 yanlarına yaklaşamıyorsun adam beni eliyle tutsun vursun ta fizandan isterse çok mu zor bunu yapmak acaba sadece damaga eksikliği yok asasın oyunun mekaniklerinin ardından çok fazla ezilen bir job aslında ama noluyor 500 binlik çarlar gidip 30 40 binlik çarlara yada sc bile basmayan oyunculara 1 2 skill vurup öldürdüklerinde omo ososlor çok goclo bozo tok otoyor öhöhöhöhöğğğ diye ağlayan kocaman bir kitle olduğu için yönetimde herhalde asasları göz ardı ediyor ya bu job oynanışı en zor job değil mi en meşakkatlisi değil mi neden bu kadar berbat bir halde
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt