shady19071907
Üye
- Katılım
- 13 Kas 2020
- Mesajlar
- 350
- Puanları
- 63

Oyunun ALFA 2 sürecinin gördükten sonra bu oyunun ne kadar potansiyelli olduğunu gördüm. ALFA sürecinde olmasından ötürü bazı önemli eksiklikler, hatalar göze çarpsa da beklediğimden bir tık daha iyi ALFA süreci olduğunu düşünüyorum. Oyunda hatalar olmasa, herkes iyi optimizasyon alsa zaten adına "ALFA 2" koymazlardı. O yüzden forumda yüzlerce aynı içerikteki konular yerine farklı şeyler söylemek istiyorum. Umarım yönetici ekibi en azından yazılanları okur.
Oyunda 4 - 5 yabancı kişi ile tanıştım görev yaparken, kimisi Pakistanlı, kimisi Amerikalı, kimisi İtalyan vs. Bu insanların hiçbiri malum oyunu oynamamış ve rastgele internet üzerinden görmüşler oyunu. Tabi ki görev yaparken bir yandan da konuşuyoruz, oyunun ALFA sürecinde olduğu için bazı şeylerin anlaşılır olduğunu söylediler. Fakat birisi şu lafı dedi ve bende sonuna kadar katılıyorum "Oyunun bu kadar potansiyeli var iken neden bir oyun kitlesine hitap ediyor". Bu yorumuna tereddütsüz katıldığımı söyledim. Bu insanlar rastgele buldukları bu oyunu çok sevdiler ve grafiklerine bayıldılar. Elimizde böyle bir potansiyel var sevgili yöneticiler.
Şimdi işin en acı tarafına gelelim; ALFA nedir bilmeyen, ne için yapıldığını bilmeyen bir kitle var, bu kitlenin çoğu kısmı "GB olacak mı, kosp olacak mı, makro var mı, genie var mı, kaç liraya char dizilir, gb satışı var mı" derdine şimdiden düşmüş durumda. 2021 yılında çıkacak bir oyunun neden çoğunlukla tek kitleyi hedeflediğini anlayamıyorum. Bu konuda daha radikal adımlar atılması lazım. Yani 2021 yılında çıkacak bir oyunun sadece o kitleyi tatmin edecek oyun özelliklerini koymaması lazım. Bu oyunun potansiyeli yurt dışıdır, global oyuncu kitlesidir. Aynı silah efektleri yerine çok daha özgün silah efektleri koyulabilir. İlla magenin 60 skilinde nova atamasına gerek yoktur daha değişik skiller olabillir.
Son olarak, Unreal Engine motorunun en büyük sıkıntısı optimizasyon sorunudur bunları en iyi bilen sizlersiniz. Fortnite inanılmaz eleştirildi fakat oyun yapımcıları optimizasyona çok önem vermedi. PUBG zaten başlı başına optimizasyon sorunluydu, çok sonraları LITE sürümüyle biraz olsun gönül aldılar. Bu oyunun önündeki en büyük engel optimizasyon sorunudur.
Bunun için bir adım atılır umarım. Yani bu oyunun en büyük sorunu "pot parası, ağaç dalı neden uzun, çim neden kısa vs" gibi sorunlar değildir. Bu oyunu takip eden ve hayatında hiç o malum oyunu oynamamış yabancıların, türklerin olduğunu unutmayın; bu kadar limitli ekiple büyük işler yapan siz Rise Online ailesine güveniyoruz, umarım oyun daha da güzel olur!
Oyunda 4 - 5 yabancı kişi ile tanıştım görev yaparken, kimisi Pakistanlı, kimisi Amerikalı, kimisi İtalyan vs. Bu insanların hiçbiri malum oyunu oynamamış ve rastgele internet üzerinden görmüşler oyunu. Tabi ki görev yaparken bir yandan da konuşuyoruz, oyunun ALFA sürecinde olduğu için bazı şeylerin anlaşılır olduğunu söylediler. Fakat birisi şu lafı dedi ve bende sonuna kadar katılıyorum "Oyunun bu kadar potansiyeli var iken neden bir oyun kitlesine hitap ediyor". Bu yorumuna tereddütsüz katıldığımı söyledim. Bu insanlar rastgele buldukları bu oyunu çok sevdiler ve grafiklerine bayıldılar. Elimizde böyle bir potansiyel var sevgili yöneticiler.
Şimdi işin en acı tarafına gelelim; ALFA nedir bilmeyen, ne için yapıldığını bilmeyen bir kitle var, bu kitlenin çoğu kısmı "GB olacak mı, kosp olacak mı, makro var mı, genie var mı, kaç liraya char dizilir, gb satışı var mı" derdine şimdiden düşmüş durumda. 2021 yılında çıkacak bir oyunun neden çoğunlukla tek kitleyi hedeflediğini anlayamıyorum. Bu konuda daha radikal adımlar atılması lazım. Yani 2021 yılında çıkacak bir oyunun sadece o kitleyi tatmin edecek oyun özelliklerini koymaması lazım. Bu oyunun potansiyeli yurt dışıdır, global oyuncu kitlesidir. Aynı silah efektleri yerine çok daha özgün silah efektleri koyulabilir. İlla magenin 60 skilinde nova atamasına gerek yoktur daha değişik skiller olabillir.
Son olarak, Unreal Engine motorunun en büyük sıkıntısı optimizasyon sorunudur bunları en iyi bilen sizlersiniz. Fortnite inanılmaz eleştirildi fakat oyun yapımcıları optimizasyona çok önem vermedi. PUBG zaten başlı başına optimizasyon sorunluydu, çok sonraları LITE sürümüyle biraz olsun gönül aldılar. Bu oyunun önündeki en büyük engel optimizasyon sorunudur.
Bunun için bir adım atılır umarım. Yani bu oyunun en büyük sorunu "pot parası, ağaç dalı neden uzun, çim neden kısa vs" gibi sorunlar değildir. Bu oyunu takip eden ve hayatında hiç o malum oyunu oynamamış yabancıların, türklerin olduğunu unutmayın; bu kadar limitli ekiple büyük işler yapan siz Rise Online ailesine güveniyoruz, umarım oyun daha da güzel olur!
Son düzenleme: