İstek Rise Online World Genel Pvp'ye Dönük Güncelleme [Skill-Animasyon-Hasar-Denge ]

flötfethi

Üye
Katılım
31 Eki 2022
Mesajlar
31
Puanları
18
Mage ve priestle ilgili dediklerinizin hepsine katılıyorum,bu artık istek değil bir zorunluluk, eğer bu şekilde bir değişiklik olmazsa çoğu oyuncu oyunu bırakacak,en son bugün ki bloodvalley etkinliğinde 1 warior 8 kişilik mage pt nin içine giriyor her vurduğu 2.5 k hasar 0.5 sn de olan bu 1 sn de 5 k vuruyor,skil cd si combo yapınca priestle aynı oluyor, peki 8 kişilik mage pt nin vurduğu ne derseniz tekli skillerin animasyou 3 sn 8 mage el kaldırana kadar 3 kişi o anda ölüyor kalanların vurduğu da 700 şaka gibi ama böyle 6 k dan fazla canı olan wariora magenin en çok vuran tekli skili 700 ve el kaldırana kadar adamlar dibine giriyor,stafla vuruyoruz oda en fazla 350 full mp mage de durum bu int mage daha da kötü hem daha az vuruyor hemde yine aynı hasarı alıyor bide üstüne mage vslerinde mp power ve can azaldığı için paper mageye eziliyor,yani paranla rezil olma durumu bu oyunda int mage oynayan kişilere bire bir uyuyor
 

Makarov

Üye
Katılım
19 Ocak 2022
Mesajlar
90
Puanları
33
Selam

Sevgili Makarov,
Öncelikle oyunu kapsayıcı değerlendirmeler barındıran yazınız için teşekkür ederim. Katıldığım/katılmadığım ve hoşlanmadığım yerlere değinmek isterim.




Kusura bakmayın yalnız, bu tarz oyunlarda 1.cilik, ödül, başarı ve diğer kriterlere haiz olan insanları dinlemek daha elzemdir, diğer insanlar 2.ci sınıftır muamalesini andıran açıklamalanız hem çok yersiz hem çok yetersiz hem de fazlasıyla hodbince. Unutmayın, oyunun genel yapısı itibariyle, oyunda en fazla vakit geçiren, imkanları en sağlıklı ve yeterli olan, bireyselden çok ekip ile anlaşıp bir şeyler yapma konusunda oyuna daha çok vakit ayıran, çalışmayan ve gününün tamamına yakınını oyunda geçiren birisi bu dediklerinizi kolaylıkla elde edebilir. Üst düzey bir oyun sergilemesine gerek yok. Nedeni de oyunun tarzıyla alakalı. Mesela FPS oyununda bu dediklerimin hepsini yapın, şu anda oynanan IEM RIO Major 22 Turnuvasında boy gösterebilir miydiniz bir Türk takımı olarak ? Sanmıyorum. Çünkü orada uzun saatler ile oyunu oynamanızın yanında bireysel yeteneğinizin de olması gerekiyor. Dolayısıyla oyunu oynayan, vakit ayıran, zevk almaya çalışan herkesin mütalaası mühimdir.


FPS optimizasyonu konusunda haklısınız. Sanıyorum 2 güncelleme öncesinde normalde fps 60 sabit tutarak oynar, kalabalık olsun olmaksızın 60 fps alırdım. Her ne olduysa 2 güncelleme öncesinde grup Dungeon iskeletlerin orada fps 30'ları görmeye başladı. Bilgisayar aynı bilgisayar, oyun aynı oyun. Kesinlikle bir şeyleri düzenleme yoluna giderken, bu tarz yazılım yönünde aksaklıklar yaşanabiliyor. Tabi deneme yanılma yoluyla çözümleyebileceklerine inanıyorum. Tıpkı Lisanslı Virüs koruma programım bir ara oyunun EAC dosyasını virüs olarak gördüğü gibi. İletişim kurdum sağolsunlar ilgilendiler, güncelleme getirdiler ve düzelttiler.


Müteallik oyunun halihazırda oynanıyor oluşunun nedenleri arasında saydığınız kriterler maatteessüf bulunmuyor. Alışkanlıklar kolay terkedilebilen bir şey değil insanlar için. Konfor alanını terketmek ve yeni deneyimlere yelken açan insan sayısı insan popülasyonunda yaygın görülen bir hasiyet değil.


Bu başlık altında dile getirilen görsel değişiklikler benim açımdan olsa da olur olmasa da olur. Yani çubuk gibi bir karakter bile olsa ben muhteviyatta deneyimlediğim hazza bakarım. Fakat sizi ve arkadaşlarınızı rahatsız ediyor ve çoğu kişi de bu şekilde düşünüyorsa, değişikliğe gitmeleri çok da zor olmasa gerek.

Skillerin uygulanış, görsel temasta bıraktığı hissiyat oyunu negatif etkiliyorsa tabi ki bu da ihtiyaçlar doğrultusunda düzenlenmeye gitmesi, oyunda geçirdiğiniz süreyi arttırmakla birlikte memnuniyeti de yükseltecektir. Bu talepler umarım yönetim ekibi tarafından dikkate alınıyordur.


Sanıyorum bu bahsini ettiğiniz hasar verme/alma dengelemesi, itemli ile itemsiz insanların arasında çok bariz farklar oluşmaması için, yönetim tarafından ince elenip sık dokuyarak hayata geçirilen bir sürecin ürünü. Böylelikle hatırı sayılır ekonomiye haiz insanların gelip de son seviye itemleri karakterlerine koyarak, durumu iyi olmayan fakat oyunu oynamak isteyen diğer oyuncular arasında uçurum yaratarak, o kişilerin soğumasına engel olmayı maksat edinmiş. Diyeceksiniz ki; o itemleri alıp o kadar yatırım yapan insanın suçu ne. Tabi bu tarafı dinlediğimizde kaygının yerli/yersiz olmaktan çok beklentisinin ne ölçüde gerçekleştirebildiği ile doğru orantılı.

Oyun ekibi sanmıyorum ki insanlara mevcut itemleri satın alırsanız, şu kadar hasar çıkartabilir, "X" bir itemin fiyatını şu piyasa aralığında satabileceksiniz tarzında ne söylemleri ne de vaatleri oldu. İnsanlar itemleri "Boss"lardan ve diğer etkinlik aracılıkları ile dropladıkları ve sonrasında kendi ihtiyaçları doğrultusunda bir pazar alanı oluşturdukları için, fiyatlar astronomik bir biçimde yükselişe geçti. Böylelikle de bu itemleri alıp karakterine koyanda da şu beklenti hasıl oldu. Yahu ben 500 bin harcadım 3 bin TL'lik karaktere üflemem lazım. Birçok insanın kaçırdığı nokta, oyun çıkışı itibariyle bu alanla ilgili hiç bir söz vermemiş, hiçbir vaat ile kullanıcılara hayal satmamıştır.


Craft eşyalarına göz gezdirdiğimde, kademe kademe kötüden iyiye doğru gerçekten de verilen set bonusları, "Dişimin kovuğuna yetmez" deyiminde de olduğu gibi ihtiyacı karşılamamaktadır. Sizinle aynı fikirdeyim, alıp kullanacak insan sayısı %10'u geçmez diye tahmin ediyorum.


Bildiğim kadarıyla mevcut itemleri düşündüğümüzde, Warrior sınıfının takılarının genel içeriği rezistans yönünden zengin olması. Mutlaka Priest itemlerinde de bu tarz rezistans veren takılar mevcuttur lakin, kıyaslama imkanınız oldu mu hiç bilmiyorum ama, bir kaç ortalama takıya haiz olan Warriorun Rezistans değerlerine bir bakıp tekrar değerlendirmenizi isterim. Bir diğer değişken de, bu sınıfın, kendi sınıfı hariç diğer tüm sınıflara karşı daha dayanıklı olması garip değildir. Yani kulağa benim açımdan yanlış gelen bir durum söz konusu değil.



Tekleme skillerinizin bir bekleme süresi olmadığını sanıyorum. Yanlışsam lütfen düzeltin. Halihazırda zaten ortalama 500 ile 800 arasında değişebilen hasarlar çıkarabiliyorsunuz, karşı tarafın taktığı takılara göre ya da 62 skillerinin aktif olup olmamasına göre. Bu isteğinizle birlikte, zaten menzil olarak okçularla eşit seviyelerden vurabildiğinizi kabul edersek, okçudan daha fazla hasar çıkartarak, okçu gibi oynayabilme, buna ilaveten, kalabalık alanlara toplu alan vurarak hasar verebilme gibi becerileri olan bir sınıfı daha da güçlendirecek bir uygulamayı, objektif bir değerlendirme yaparak sunduğunuza inanmıyorum. Bu tamamen kişisel kaygılar gözetilerek sunulan bir ayrıntı. Bununla ilgili aşağıda daha ayrıntılı değineceğim.

Normal şartlarda oyunun işleyişi ve her ne kadar adı üstünde oyun olsa da, gerçek hayatı da baz alarak tasarlanan bir yapısı ile, en uzak menzil olması kabul gören, ispat edilebilir şekilde de okçu olması yönünde hemfikir olduğumuzu kabul ederek, neredeyse okçuların "Warbow" itemi kadar menzili olmasını istediğinizi, zaten "Magelerin" okçularla aynı seviyelerden tekleyebilme durumunun da olduğunu düşünürsek, arzu ettiğiniz uygulama hayata geçerse, okçuların akıbeti daha da kötü bir hâl almış olacak. Ki zaten aşağıda bu konudaki görüşlerinize de geleceğim.


Bu söylediğiniz oyunun Rİse Cash aracılığı ile satılmakta olan "Scroll"un işleyiş mekaniğine aykırı bir şey. Buff alarak oynayan birisine "DB" atıldığında ki adı üstünde, "Buff"ı siler yeniden kendine buff atmak durumunda kalır. Fakat SC basmış birisine atılan "DB" saatlik süreye sahip, karakterlerin yeteneklerinden bağımsız olan bir işleyişe haiz bir ürünün amacını saptırır. Kişiler buna para harcarken, bir de bu tarz rahatsız edebilecek ve kaygı getirecek şeylerle uğraşacaksa, o "SC" yi basmanın bir mantığı bulunmamaktadır.

Zaten amaç, partiyi ayakta tutmakla sorumlu olan Priestları etkisiz bırakarak, partinin zor koşullar altında kalması ile birlikte, savaş alanından çekilmesi ya da öldürülmesini arzu etmiyor mu oyunun genel mantığı? Bu skillin de amacı buysa, 2000'lere düşürülmesi ne gibi bir fayda sağlayacak. 2000'e düşürülecekse, hiç böyle bir skill koymanın da bir artısı yok. Direkt kaldırsın daha iyi.


"Assas"lara oyun başından beri gelen iyileştirmeler yetmemiş olacak ki, hâla insanlar daha fazla cüretkâr taleplerde bulunabiliyorlar. Nedeni de dinleniyor olması. Oyunu belli bir zümre istiyor ki, "Assas"lar öyle bir seviyeye getirilsin ki, önüne gelen herkesi rahatlıkla kesebilsin, herhangi bir çaba ve uğraşa mahal vermeksizin, efor sarfetmeksizin önüne gelen karaktere bir kaç skill vurup öldürsün. Sonra en iyi skillinin "CoolDown" süresi tamamlandıktan sonra sil baştan devam edebilsin. 12 saniye. Zaten bu şekilde giderse, mevcut okçuların bırakması yetmezmiş gibi, kalanların da "Assasa" dönmesi yakındır.

"Dash" yeteneğinin %75'e düşürülmesi mevzsunun alt metninde yatan ve 56 skilli yerine Rush2 yeteneğinin aktif edilmesinin amacı, ice-lr gibi skiller yendikten sonra, tekrar o skillinin cooldown süresinin gelmesi bekleniyor oluşuydu. Böylelikle artık lr-ice yense de, diğer skill ile yollarına devam edebiliyorlar. Bu bile ciddi bir iyileştirme. Her insan doğal olarak kendi oynadığı sınıfın iyi olmasını ister fakat en sevmediğim özellik insanlarda, hodbin oluşları. Hep bana demeleri. Nefret ettim maalesef bu durumdan.


Öneri güzel yalnız "Assas" değil Rogue demelisiniz. Ortak ağaçtan elde edilen bir skill bu. Düzeltmek istedim. Tek tip bir oynanış tarzını benimsediğiniz için, bir sınıfı yüceltmek arzunuz rahatsız ediyor.


Yukarıda istediğiniz 1-2-3 diye maddeleyerek sıraladığınız ayrıntıyla birlikte bu iyileştirme ile "Warrior" sınıfı 3-4 skill ile ölmeli bence de. Zaten hantal canlılar. Yakala deseniz yakalamıyor Assası. Üstüne bir de yüksek hasar almalılar. Çok objektif bir değerlendirme kutluyorum. Hayranlıkla ve ibretle izlemekteyim olup bitenleri.


Partilere karşı dediğinizin farkında mısınız ? Parti, çoğul, topluluk, birden fazla kişiyi barındıran bir etmen. Ne istiyorsunuz mesela, yukarıda hayalini kurup, talep ettiğiniz seçeneklerin bir bir yerine getirilerek, dilediği partilerin içerisine girip, diğer oyunda olduğu gibi adam eksiltip, dönüp dönüp tekrar gelmesini mi ? Ben bu konuda bu oyunun atasından örnek verdiğimde, çoğunluğun şu söylemde bulunması. O oyun başka bu oyun başka lütfen karıştırmayın. Burası Rise Online evreni. Ama söz konusu çıkarlar olduğunda, talepler hep diğer taraftaki pozitif noktalara dokunuyor. Ah insanoğlu ah.


Bana kalırsa archer sınıfını kaldıralım. Böylelikle bu tarz hezeyanların da sonu gelmiş olur. Birkaç sınıf dışında popüleritisi olmasın oyunun. Yazının ana fikrindenden çıkarılacak sonuç gibi, "Mage"ler ve "Assas"lar şeklinde oyun dengesi yeniden revize edilmeli. Başka sınıf açan insanlar cezalandırılmalı ya da aylığa bağlanmalı.


Yukarılarda değindiğim üzere, ciddi farklar yaratacak şekilde bir çalışmaya gidildiğinde, p2w temalı yeni oyunumuz hayırlı olsun diyebiliriz.

Yazıdan çıkarılabilecek ana fikirlerden bir tanesi de, belli başlı sınıflar "Mage" "Assas" yüceltilebilir geri kalanlar pek umurumuzda değildir.

Saygılarımla
Dostum senin yazını da ben titizlikle okudum, farklı bakış açılarıyla olaya bakmak istemişsin gibi geliyor.
İlk Soruna bilmem neyin x turnuvasında x'inci olabilir miydiniz kısmına değinmenin mantığını anlamadım. Biz Rise Online oynuyoruz, benim de bu oyunda PVP anlamında ne yaptığımı ve neler yaptığımızı belirtmemin bir sorun olduğunu düşünmüyorum, çünkü oyunun nabzını ve oyuncunun nabzını bu sebeplerle iyi bildiğimizi belirtmek istedim. Kaç yıl oynadığımı da başka hangi oyunlarda ne yaptığımı da yazmadım. Bu oyun özelinde bunları bu alanda yaptım ve bunları gözlemledim dedim. Kararı da size değil Oyun yetkililerine bıraktım.

Onun dışında Assas demeyin Rogue deyin - Warrior hantal 3-4 vuruşta ölsün - Partilere karşı bilmem ne dediğinizin farkında mısınız ? - Archer sınıfını kaldıralım. Gibi argümanlarınıza ise saygı duyuyorum bir şey demiyorum.
 

SessizCogunlugunSesi

Üye
Katılım
29 Nis 2022
Mesajlar
226
Puanları
43
Selam

Sevgili Makarov,
Öncelikle oyunu kapsayıcı değerlendirmeler barındıran yazınız için teşekkür ederim. Katıldığım/katılmadığım ve hoşlanmadığım yerlere değinmek isterim.




Kusura bakmayın yalnız, bu tarz oyunlarda 1.cilik, ödül, başarı ve diğer kriterlere haiz olan insanları dinlemek daha elzemdir, diğer insanlar 2.ci sınıftır muamalesini andıran açıklamalanız hem çok yersiz hem çok yetersiz hem de fazlasıyla hodbince. Unutmayın, oyunun genel yapısı itibariyle, oyunda en fazla vakit geçiren, imkanları en sağlıklı ve yeterli olan, bireyselden çok ekip ile anlaşıp bir şeyler yapma konusunda oyuna daha çok vakit ayıran, çalışmayan ve gününün tamamına yakınını oyunda geçiren birisi bu dediklerinizi kolaylıkla elde edebilir. Üst düzey bir oyun sergilemesine gerek yok. Nedeni de oyunun tarzıyla alakalı. Mesela FPS oyununda bu dediklerimin hepsini yapın, şu anda oynanan IEM RIO Major 22 Turnuvasında boy gösterebilir miydiniz bir Türk takımı olarak ? Sanmıyorum. Çünkü orada uzun saatler ile oyunu oynamanızın yanında bireysel yeteneğinizin de olması gerekiyor. Dolayısıyla oyunu oynayan, vakit ayıran, zevk almaya çalışan herkesin mütalaası mühimdir.


FPS optimizasyonu konusunda haklısınız. Sanıyorum 2 güncelleme öncesinde normalde fps 60 sabit tutarak oynar, kalabalık olsun olmaksızın 60 fps alırdım. Her ne olduysa 2 güncelleme öncesinde grup Dungeon iskeletlerin orada fps 30'ları görmeye başladı. Bilgisayar aynı bilgisayar, oyun aynı oyun. Kesinlikle bir şeyleri düzenleme yoluna giderken, bu tarz yazılım yönünde aksaklıklar yaşanabiliyor. Tabi deneme yanılma yoluyla çözümleyebileceklerine inanıyorum. Tıpkı Lisanslı Virüs koruma programım bir ara oyunun EAC dosyasını virüs olarak gördüğü gibi. İletişim kurdum sağolsunlar ilgilendiler, güncelleme getirdiler ve düzelttiler.


Müteallik oyunun halihazırda oynanıyor oluşunun nedenleri arasında saydığınız kriterler maatteessüf bulunmuyor. Alışkanlıklar kolay terkedilebilen bir şey değil insanlar için. Konfor alanını terketmek ve yeni deneyimlere yelken açan insan sayısı insan popülasyonunda yaygın görülen bir hasiyet değil.


Bu başlık altında dile getirilen görsel değişiklikler benim açımdan olsa da olur olmasa da olur. Yani çubuk gibi bir karakter bile olsa ben muhteviyatta deneyimlediğim hazza bakarım. Fakat sizi ve arkadaşlarınızı rahatsız ediyor ve çoğu kişi de bu şekilde düşünüyorsa, değişikliğe gitmeleri çok da zor olmasa gerek.

Skillerin uygulanış, görsel temasta bıraktığı hissiyat oyunu negatif etkiliyorsa tabi ki bu da ihtiyaçlar doğrultusunda düzenlenmeye gitmesi, oyunda geçirdiğiniz süreyi arttırmakla birlikte memnuniyeti de yükseltecektir. Bu talepler umarım yönetim ekibi tarafından dikkate alınıyordur.


Sanıyorum bu bahsini ettiğiniz hasar verme/alma dengelemesi, itemli ile itemsiz insanların arasında çok bariz farklar oluşmaması için, yönetim tarafından ince elenip sık dokuyarak hayata geçirilen bir sürecin ürünü. Böylelikle hatırı sayılır ekonomiye haiz insanların gelip de son seviye itemleri karakterlerine koyarak, durumu iyi olmayan fakat oyunu oynamak isteyen diğer oyuncular arasında uçurum yaratarak, o kişilerin soğumasına engel olmayı maksat edinmiş. Diyeceksiniz ki; o itemleri alıp o kadar yatırım yapan insanın suçu ne. Tabi bu tarafı dinlediğimizde kaygının yerli/yersiz olmaktan çok beklentisinin ne ölçüde gerçekleştirebildiği ile doğru orantılı.

Oyun ekibi sanmıyorum ki insanlara mevcut itemleri satın alırsanız, şu kadar hasar çıkartabilir, "X" bir itemin fiyatını şu piyasa aralığında satabileceksiniz tarzında ne söylemleri ne de vaatleri oldu. İnsanlar itemleri "Boss"lardan ve diğer etkinlik aracılıkları ile dropladıkları ve sonrasında kendi ihtiyaçları doğrultusunda bir pazar alanı oluşturdukları için, fiyatlar astronomik bir biçimde yükselişe geçti. Böylelikle de bu itemleri alıp karakterine koyanda da şu beklenti hasıl oldu. Yahu ben 500 bin harcadım 3 bin TL'lik karaktere üflemem lazım. Birçok insanın kaçırdığı nokta, oyun çıkışı itibariyle bu alanla ilgili hiç bir söz vermemiş, hiçbir vaat ile kullanıcılara hayal satmamıştır.


Craft eşyalarına göz gezdirdiğimde, kademe kademe kötüden iyiye doğru gerçekten de verilen set bonusları, "Dişimin kovuğuna yetmez" deyiminde de olduğu gibi ihtiyacı karşılamamaktadır. Sizinle aynı fikirdeyim, alıp kullanacak insan sayısı %10'u geçmez diye tahmin ediyorum.


Bildiğim kadarıyla mevcut itemleri düşündüğümüzde, Warrior sınıfının takılarının genel içeriği rezistans yönünden zengin olması. Mutlaka Priest itemlerinde de bu tarz rezistans veren takılar mevcuttur lakin, kıyaslama imkanınız oldu mu hiç bilmiyorum ama, bir kaç ortalama takıya haiz olan Warriorun Rezistans değerlerine bir bakıp tekrar değerlendirmenizi isterim. Bir diğer değişken de, bu sınıfın, kendi sınıfı hariç diğer tüm sınıflara karşı daha dayanıklı olması garip değildir. Yani kulağa benim açımdan yanlış gelen bir durum söz konusu değil.



Tekleme skillerinizin bir bekleme süresi olmadığını sanıyorum. Yanlışsam lütfen düzeltin. Halihazırda zaten ortalama 500 ile 800 arasında değişebilen hasarlar çıkarabiliyorsunuz, karşı tarafın taktığı takılara göre ya da 62 skillerinin aktif olup olmamasına göre. Bu isteğinizle birlikte, zaten menzil olarak okçularla eşit seviyelerden vurabildiğinizi kabul edersek, okçudan daha fazla hasar çıkartarak, okçu gibi oynayabilme, buna ilaveten, kalabalık alanlara toplu alan vurarak hasar verebilme gibi becerileri olan bir sınıfı daha da güçlendirecek bir uygulamayı, objektif bir değerlendirme yaparak sunduğunuza inanmıyorum. Bu tamamen kişisel kaygılar gözetilerek sunulan bir ayrıntı. Bununla ilgili aşağıda daha ayrıntılı değineceğim.

Normal şartlarda oyunun işleyişi ve her ne kadar adı üstünde oyun olsa da, gerçek hayatı da baz alarak tasarlanan bir yapısı ile, en uzak menzil olması kabul gören, ispat edilebilir şekilde de okçu olması yönünde hemfikir olduğumuzu kabul ederek, neredeyse okçuların "Warbow" itemi kadar menzili olmasını istediğinizi, zaten "Magelerin" okçularla aynı seviyelerden tekleyebilme durumunun da olduğunu düşünürsek, arzu ettiğiniz uygulama hayata geçerse, okçuların akıbeti daha da kötü bir hâl almış olacak. Ki zaten aşağıda bu konudaki görüşlerinize de geleceğim.


Bu söylediğiniz oyunun Rİse Cash aracılığı ile satılmakta olan "Scroll"un işleyiş mekaniğine aykırı bir şey. Buff alarak oynayan birisine "DB" atıldığında ki adı üstünde, "Buff"ı siler yeniden kendine buff atmak durumunda kalır. Fakat SC basmış birisine atılan "DB" saatlik süreye sahip, karakterlerin yeteneklerinden bağımsız olan bir işleyişe haiz bir ürünün amacını saptırır. Kişiler buna para harcarken, bir de bu tarz rahatsız edebilecek ve kaygı getirecek şeylerle uğraşacaksa, o "SC" yi basmanın bir mantığı bulunmamaktadır.

Zaten amaç, partiyi ayakta tutmakla sorumlu olan Priestları etkisiz bırakarak, partinin zor koşullar altında kalması ile birlikte, savaş alanından çekilmesi ya da öldürülmesini arzu etmiyor mu oyunun genel mantığı? Bu skillin de amacı buysa, 2000'lere düşürülmesi ne gibi bir fayda sağlayacak. 2000'e düşürülecekse, hiç böyle bir skill koymanın da bir artısı yok. Direkt kaldırsın daha iyi.


"Assas"lara oyun başından beri gelen iyileştirmeler yetmemiş olacak ki, hâla insanlar daha fazla cüretkâr taleplerde bulunabiliyorlar. Nedeni de dinleniyor olması. Oyunu belli bir zümre istiyor ki, "Assas"lar öyle bir seviyeye getirilsin ki, önüne gelen herkesi rahatlıkla kesebilsin, herhangi bir çaba ve uğraşa mahal vermeksizin, efor sarfetmeksizin önüne gelen karaktere bir kaç skill vurup öldürsün. Sonra en iyi skillinin "CoolDown" süresi tamamlandıktan sonra sil baştan devam edebilsin. 12 saniye. Zaten bu şekilde giderse, mevcut okçuların bırakması yetmezmiş gibi, kalanların da "Assasa" dönmesi yakındır.

"Dash" yeteneğinin %75'e düşürülmesi mevzsunun alt metninde yatan ve 56 skilli yerine Rush2 yeteneğinin aktif edilmesinin amacı, ice-lr gibi skiller yendikten sonra, tekrar o skillinin cooldown süresinin gelmesi bekleniyor oluşuydu. Böylelikle artık lr-ice yense de, diğer skill ile yollarına devam edebiliyorlar. Bu bile ciddi bir iyileştirme. Her insan doğal olarak kendi oynadığı sınıfın iyi olmasını ister fakat en sevmediğim özellik insanlarda, hodbin oluşları. Hep bana demeleri. Nefret ettim maalesef bu durumdan.


Öneri güzel yalnız "Assas" değil Rogue demelisiniz. Ortak ağaçtan elde edilen bir skill bu. Düzeltmek istedim. Tek tip bir oynanış tarzını benimsediğiniz için, bir sınıfı yüceltmek arzunuz rahatsız ediyor.


Yukarıda istediğiniz 1-2-3 diye maddeleyerek sıraladığınız ayrıntıyla birlikte bu iyileştirme ile "Warrior" sınıfı 3-4 skill ile ölmeli bence de. Zaten hantal canlılar. Yakala deseniz yakalamıyor Assası. Üstüne bir de yüksek hasar almalılar. Çok objektif bir değerlendirme kutluyorum. Hayranlıkla ve ibretle izlemekteyim olup bitenleri.


Partilere karşı dediğinizin farkında mısınız ? Parti, çoğul, topluluk, birden fazla kişiyi barındıran bir etmen. Ne istiyorsunuz mesela, yukarıda hayalini kurup, talep ettiğiniz seçeneklerin bir bir yerine getirilerek, dilediği partilerin içerisine girip, diğer oyunda olduğu gibi adam eksiltip, dönüp dönüp tekrar gelmesini mi ? Ben bu konuda bu oyunun atasından örnek verdiğimde, çoğunluğun şu söylemde bulunması. O oyun başka bu oyun başka lütfen karıştırmayın. Burası Rise Online evreni. Ama söz konusu çıkarlar olduğunda, talepler hep diğer taraftaki pozitif noktalara dokunuyor. Ah insanoğlu ah.


Bana kalırsa archer sınıfını kaldıralım. Böylelikle bu tarz hezeyanların da sonu gelmiş olur. Birkaç sınıf dışında popüleritisi olmasın oyunun. Yazının ana fikrindenden çıkarılacak sonuç gibi, "Mage"ler ve "Assas"lar şeklinde oyun dengesi yeniden revize edilmeli. Başka sınıf açan insanlar cezalandırılmalı ya da aylığa bağlanmalı.


Yukarılarda değindiğim üzere, ciddi farklar yaratacak şekilde bir çalışmaya gidildiğinde, p2w temalı yeni oyunumuz hayırlı olsun diyebiliriz.

Yazıdan çıkarılabilecek ana fikirlerden bir tanesi de, belli başlı sınıflar "Mage" "Assas" yüceltilebilir geri kalanlar pek umurumuzda değildir.

Saygılarımla
Bu yazıyı okuyan yetkiller ne diyecek hemen anlayacaklarmı?
 

BaziKritikOlaylar

Üye
Katılım
14 Ağu 2022
Mesajlar
14
Puanları
3
Kısacası oyunda sağlanmak istenen meta yanlış bir yol ve tüm class dengeleri bozuk. A'dan Z'ye tüm jobların tekrardan düzenlenmesi lazım.

Solo asas pk asas classının en büyük metasıdır ama oyunda yok.
Asas party oynaması çok zevkli bir detay fakat oyunda yok.

Paper mage ve int mage metası oyunda sıfır herşey birbirine girmiş durumda seçim yapamıyorsun.

Priest skill rangeleri ve animasyonları sıfır.

Warrior kağıt gibi hero yeni gelen skilleri beş kuruş etmez.
 

Lolgamelol2

Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
454
Puanları
63
Bu arkadaşlar hepsi low ayarlarda oyun oynuyor sonra diyorlar ki skil Fx'leri neden kötü neden vuruş hissiyatı yok o efektleri açmazsan oyundan bir şey anlayamazsın zaten
 

Lolgamelol2

Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
454
Puanları
63
Bu oyun farklı bir oyun diğer oyundaki ayni şeylerin tıpa tıp burda da aynısını istemen doğru değil.
 

JaxSui

J
Ek olarak efektlere kısmına şunu söyemek istiyorum. Magelerin skill atarken sadece ellerini havaya kaldırıp indirmeleri 2022 model bir oyuna yakışmamakta. Skillere özgü asa ve el hareketleri eklenmeli ( skill vuruş süreleri göz önünde bulundurularak.). Örneğin bir skilde asayı havaya kaldırıp yere vurmak bir vuruşta baş üstünde çevirmek vs.

Bu durumun okçu için de güzel olacağını düşünüyorum. Özellikle kritik vuruşlarda tek dizi üstüne çökerek atacağı bir ok görsel olarak güzel olabilir.
 

RickSancheZz

Üye
Katılım
14 Nis 2022
Mesajlar
1,503
Puanları
113
güzel noktalara değinilmiş ama magelerin nova-meteor animasyonu hızlı yavaşlatılması gerekiyor fikrine katılmıyorum aksine bence yavaş bile

acil aksiyon alınması gereken en önemli noktaysa ( bana göre ) priestlerin heal animasyonunun hızlandırılması .
 

IICooLLBackII

Üye
Katılım
29 May 2021
Mesajlar
15
Puanları
3
Dediklerinin çoktan yapılması lazımdı çok geç kalındı sabır kalmadığı için bir çok clan bıraktı ve her gün bırakmaya devam etmekte oyun yönetiminin umurunda değil giden geri döner yeni server acarız dolar taşar kafasında şuan oyunu oynayan kişileri kobay olarak kullanıyorlar. Peki ya dönmezlerse ...
 

Narc0

Üye
Katılım
2 Kas 2022
Mesajlar
4
Puanları
3
İnşAllah senin emek verdiğin kadar row ekibi de emek vererek detaylı bir şekilde okuyup bu hataları düzeltiler tekrardan emeğine sağlık.
 

ALGHEMIST

Üye
Katılım
20 May 2022
Mesajlar
50
Puanları
18
Bro, I don't know if you understand what I'm writing, but I wish you could read and comment too. A completely neutral article and no biased comments. I was very bored with the game, I didn't want to leave with my team, so we had to prepare.
like i said your wasting your time and effort! they don't care and i didn't read and don't have to, because your topic i also did one almost the same 4 months ago, they don't care they just wanna make an broken system towards everything.
they don't have the skill nor Knowledge to even understand how the game should and should not be in the background, is pretty much simple.
why would a game that haven't even been Success yet they already none stop focusing outside of the game and make all this stupid real cash/trophy events?
there already too proud opening a game, but what they will never realize is there nowhere near being close to successful.
and still doing things there own way with out understanding consequences which they have created.
 

Makarov

Üye
Katılım
19 Ocak 2022
Mesajlar
90
Puanları
33
like i said your wasting your time and effort! they don't care and i didn't read and don't have to, because your topic i also did one almost the same 4 months ago, they don't care they just wanna make an broken system towards everything.
they don't have the skill nor Knowledge to even understand how the game should and should not be in the background, is pretty much simple.
why would a game that haven't even been Success yet they already none stop focusing outside of the game and make all this stupid real cash/trophy events?
there already too proud opening a game, but what they will never realize is there nowhere near being close to successful.
and still doing things there own way with out understanding consequences which they have created.
I think it's a pretty good criticism. i put my attitude in. i will play if the game is changed in the balance I said. otherwise I dont play. I have written things that are useful for everyone. we prepared it together with many people.
 

Lolgamelol2

Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
454
Puanları
63
Oyun çok hızlı el hareketleri koşma animasyonları çok hızlı oldum oyunun en az yüzde 20 hızının düşmesi gerekiyor.
 

ALGHEMIST

Üye
Katılım
20 May 2022
Mesajlar
50
Puanları
18
Is
I think it's a pretty good criticism. i put my attitude in. i will play if the game is changed in the balance I said. otherwise I dont play. I have written things that are useful for everyone. we prepared it together with many people.
Is pretty simple and straightforward from the game style, you can totally see everything in game setups are just as the same as most of this people personality.
the Greediness of the server at every angle is totally beyond unbelievable.
0.00% drop rate.
everything ingame cost coins, even if you make something to sell in merchant they gotta suck you dry out totally with a tax share of 5% not by mentioning auction house is 10% DRAIN DRAIN DRAIN!
6 months i wasted 15000TL just on RiseShop for Prem and pots at most, and all i got is COINS from all Dungeons. JOKES ON ME!
 

Makarov

Üye
Katılım
19 Ocak 2022
Mesajlar
90
Puanları
33
Is

Is pretty simple and straightforward from the game style, you can totally see everything in game setups are just as the same as most of this people personality.
the Greediness of the server at every angle is totally beyond unbelievable.
0.00% drop rate.
everything ingame cost coins, even if you make something to sell in merchant they gotta suck you dry out totally with a tax share of 5% not by mentioning auction house is 10% DRAIN DRAIN DRAIN!
6 months i wasted 15000TL just on RiseShop for Prem and pots at most, and all i got is COINS from all Dungeons. JOKES ON ME!
You can consider this game a kitty. I think in time it may become a lion. If the process is managed in a novice way, I will start playing a similar different game. most people play the pvp part of this game because it is similar to knight online. but they do not realize that they are missing players by making radical decisions in the pvp part.
 

ZetaS

Üye
Katılım
30 Ocak 2022
Mesajlar
13
Puanları
3
Haftalarca bütün ekiplerin de memnuniyetini memnuniyetsizliğini konuşup; arena ve death valley de damageler deneyip rapor gibi bir konu açılmış. Henüz değerlendirilmemiş olması üzücü.
 

Makarov

Üye
Katılım
19 Ocak 2022
Mesajlar
90
Puanları
33
Haftalarca bütün ekiplerin de memnuniyetini memnuniyetsizliğini konuşup; arena ve death valley de damageler deneyip rapor gibi bir konu açılmış. Henüz değerlendirilmemiş olması üzücü.
Geliştirici arkadaştan geri dönüş geldi, bizzat bu konularla doğrudan-dolaylı veya bazı kısımlarda farklı alanlara giren geri bildirim yaptığını belirten Vionra, kendisi hafta sonu sesli bir söyleşi gerçekleştireceğimizi beyan etti. Özet olarak diğer arkadaşlarımıza da bu güzel gelişmeleri paylaşacaktık. Yani yazının geneliyle ilgili olumlu bir dönüş oldu fakat 2-3 haftadır Vionra tarafından bana hala bir dönüş olmadı. Sanırım yoğunluktan ötürü öyle düşünüyorum.
 
Son düzenleme:

Phteah

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
30
Puanları
8
Mage için destan yazıp (iyi-kötü anlamda), zaten sıkıntılı bir şekilde çok üst seviyede olan assassin için daha da yüceltme seviyesini bir kenara bırakıyorum. Archer? Ha evet archer sınıfı vardı değil mi? 2 cümle yazıp onda da elindeki skillerini almanız takdire şayan. Bu ilginiz için teşekkür ediyor ve destekliyorum. Umarım artık bu konular bir çözüme kavuşur da rahatlarız.
 

Makarov

Üye
Katılım
19 Ocak 2022
Mesajlar
90
Puanları
33
Mage için destan yazıp (iyi-kötü anlamda), zaten sıkıntılı bir şekilde çok üst seviyede olan assassin için daha da yüceltme seviyesini bir kenara bırakıyorum. Archer? Ha evet archer sınıfı vardı değil mi? 2 cümle yazıp onda da elindeki skillerini almanız takdire şayan. Bu ilginiz için teşekkür ediyor ve destekliyorum. Umarım artık bu konular bir çözüme kavuşur da rahatlarız.
Sevgili dostum orada eğer samimi ve game sense yüksek bir archer oyuncusu isen elinden bir şey alıp daha büyük bir şey verdiğimi anlamışsındır. Onun dışında bu yazı bütün joblarda en iyi oyuncuları bularak hazırlanmaya çalışıldı. Archer için konuştuğum kişiler damage ve skill fail problemleri dışında stabil bir sınıf oldugunu söylediler. Yani burada amacım hikaye yazayım sen oku mutlu ol diye değil. Archer sınıfı critical skilleriyle güzel bir sınıf. Başlı başına zaten metasi değişir bu durumda ve gayet güzel olur. Sürekli kör, stun gibi skillerin oyunu sabote ettiğini düşündüğümüzü belirttik. Warrior da oldukça stabil bir sınıf. Bunu da warriorlardan işittik. Amacımız burada bir sınıfı yüceltmek değil. Sınıfları dengelemek. Yazının %60'ı zaten herhangi bir buff konusunu içermiyor. Mage, Assasin ve onlara nazaran biraz daha az değişim uğraması gereken sınıf Priest. Çünkü bu üç sınıfı oynayan kişiler hep farklı problemlerden bahsediyor (hasar konusu dışında). Ben oyuna ara verdim, GM arkadasta geri dönüş sağlayacaktı sağlamadı. Ama dönerse yine severek yardımcı oluruz. Bu konuda pvp oyuncusu olduğumu belirterek eksik ve hatalı kararlar aldıklarını düşünüyorum. Benzer bir oyunda konuşulmayan şeyler bu oyunda çok konuşuluyor. İyi akşamlar.
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
949
Puanları
93
O tarihler için warrior çok dengeli dedikten sonra okumadım :D

Yine o tarihlerde Hem tank hem hasarı yüksek olan assas içinde atak bufu istemissin.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt