Selamlar, birazcık uzun bir yazı olabilir. Şimdiden iyi okumalar dilerim.
Oyunun ilk gününden beri aynı karakterle oynuyorum. Her ay bütün mağza itemleri ( kostüm, kanat, pot, pelerin vs vs ) tam şekilde, hem PK attım hem FARM attım, hem EXP kastım hem de CRAFT(toplayıcılık,işleme) yaptım. Oyundan kazandığım GB'yi veya değerli itemleri karakterimi güçlendirmek ve mesleklerimi ilerletmek için kullandım. Arada keyfi şekilde upg yapıp şansımı deniyorum. Bu şekilde 1 yılı aşkın süredir sizlerle birlikteyim.
Oyunun en başından beri bütün ekipleri tanırım, bir çoğuda beni tanır. LayorxLadykukuuuu nickli mage oyuncusuyum.
Sitem edilen bir çok konu var, herkesi bu oyunda mutlu etmek zor. Örneğin birisi rowu sadece exp için kullanmak istiyor diğeri farm içinde kullanmak istiyor. Kimisi rogueye buf istiyor kimisi mageye. Oyun yönetimini kesinlikle anlıyorum bu konularda herkesi mutlu edemez ve herkesi dinlememeliler.
Fakat,
Oyunun ilk gününden beri hepimizin eksiksiz HER OYUNCUNUN şikayetçi olduğu mantığını bilmediği RNG sistemi. Farmeri, kutu kırdıranı, upg yapanı, craft yapıp enhanced bekleyeni vs vs herkes şikayetçi sisteminizden. RNG demek belirli parametrelerde şans üzerine kurulmuş bir sistem demek. Sizin parametreleriniz belirsiz, ne olduğunu anlayamıyoruz. Bakın bir örnek üzerinden gitmek istiyorum;
Serverde +9 hatred basıldı, bir tane +8 hatred blade itemini kişi gidip demircide tek seferde upg denedi ve 9 oldu. Ne öncesinde ne sonrasında başka item bastı basmadı, tabiki 0,00001 oranla geçme ihtimali olsa bile ihtimal var o küçük şansı yakalamış olabilir.
Başka bir oyuncu ise gidip 3-4 tane itemden hepsini +8 e art arda basabiliyor.
Gelelim enteresan kısma, oyunun bir mekaniği var herkes bunu öğrendi artık. Eğer bir art arda upgrade başarısız gerçekleşirse dur orada çünkü hepsi yanacak. Sizin oyununuzda belirli aralıklarla itemlerin başarılı upg olma ihtimali yükseliyor, droplar artıyor (birileri dungeondan uniq drop alınca art arda bir çok kişi almaya başlıyor). gibi RNG sistemiyle alakası olmayan durumlar söz konusu.
Bir çoğumuz KO'dan M2'den veya WOW'dan geliyoruz. O oyunlarda da RNG sistemi var ve örnek vermek gerekirse 1 çanta +7 itemi basarken eninde sonunda 1 tanesi geçer mantığıyla oynadık(ekstrem durumlar hariç)
RiseOnline'de ise
100 tane itemden hepsinin yanmasınada şahit oluyoruz.
Farmer arkadaşlarımızda RNG sisteminden şikayetçi, bu kadar tutarsız oranlar olamaz. Kimi zaman 1 saatte 10 tane drop alırken kimi zaman 10 saatte 1 drop alamıyorlar.
Bu problemlerin cevabı RNG sistemi bir zar gibi düşünün bla bla bla DEĞİLDİR
Oyuncular RNG sisteminizden memnun değil.
Farmcılar memnun değil,
Upg yapanlar memnun değil,
Craft yapanlar memnun değil,
Kutu kırdıranlar memnun değil,
Boss kovalayanlar memnun değil.
Oyunun ilk gününden beri aynı karakterle oynuyorum. Her ay bütün mağza itemleri ( kostüm, kanat, pot, pelerin vs vs ) tam şekilde, hem PK attım hem FARM attım, hem EXP kastım hem de CRAFT(toplayıcılık,işleme) yaptım. Oyundan kazandığım GB'yi veya değerli itemleri karakterimi güçlendirmek ve mesleklerimi ilerletmek için kullandım. Arada keyfi şekilde upg yapıp şansımı deniyorum. Bu şekilde 1 yılı aşkın süredir sizlerle birlikteyim.
Oyunun en başından beri bütün ekipleri tanırım, bir çoğuda beni tanır. LayorxLadykukuuuu nickli mage oyuncusuyum.
Sitem edilen bir çok konu var, herkesi bu oyunda mutlu etmek zor. Örneğin birisi rowu sadece exp için kullanmak istiyor diğeri farm içinde kullanmak istiyor. Kimisi rogueye buf istiyor kimisi mageye. Oyun yönetimini kesinlikle anlıyorum bu konularda herkesi mutlu edemez ve herkesi dinlememeliler.
Fakat,
Oyunun ilk gününden beri hepimizin eksiksiz HER OYUNCUNUN şikayetçi olduğu mantığını bilmediği RNG sistemi. Farmeri, kutu kırdıranı, upg yapanı, craft yapıp enhanced bekleyeni vs vs herkes şikayetçi sisteminizden. RNG demek belirli parametrelerde şans üzerine kurulmuş bir sistem demek. Sizin parametreleriniz belirsiz, ne olduğunu anlayamıyoruz. Bakın bir örnek üzerinden gitmek istiyorum;
Serverde +9 hatred basıldı, bir tane +8 hatred blade itemini kişi gidip demircide tek seferde upg denedi ve 9 oldu. Ne öncesinde ne sonrasında başka item bastı basmadı, tabiki 0,00001 oranla geçme ihtimali olsa bile ihtimal var o küçük şansı yakalamış olabilir.
Başka bir oyuncu ise gidip 3-4 tane itemden hepsini +8 e art arda basabiliyor.
Gelelim enteresan kısma, oyunun bir mekaniği var herkes bunu öğrendi artık. Eğer bir art arda upgrade başarısız gerçekleşirse dur orada çünkü hepsi yanacak. Sizin oyununuzda belirli aralıklarla itemlerin başarılı upg olma ihtimali yükseliyor, droplar artıyor (birileri dungeondan uniq drop alınca art arda bir çok kişi almaya başlıyor). gibi RNG sistemiyle alakası olmayan durumlar söz konusu.
Bir çoğumuz KO'dan M2'den veya WOW'dan geliyoruz. O oyunlarda da RNG sistemi var ve örnek vermek gerekirse 1 çanta +7 itemi basarken eninde sonunda 1 tanesi geçer mantığıyla oynadık(ekstrem durumlar hariç)
RiseOnline'de ise
100 tane itemden hepsinin yanmasınada şahit oluyoruz.
Farmer arkadaşlarımızda RNG sisteminden şikayetçi, bu kadar tutarsız oranlar olamaz. Kimi zaman 1 saatte 10 tane drop alırken kimi zaman 10 saatte 1 drop alamıyorlar.
Bu problemlerin cevabı RNG sistemi bir zar gibi düşünün bla bla bla DEĞİLDİR
Oyuncular RNG sisteminizden memnun değil.
Farmcılar memnun değil,
Upg yapanlar memnun değil,
Craft yapanlar memnun değil,
Kutu kırdıranlar memnun değil,
Boss kovalayanlar memnun değil.